привіт
Тему схвалено 🙂.
Я, чесно кажучи, не можу зрозуміти наш підхід,... Прослідкуйте за моєю дилемою на секунду, будь ласка.
Багато разів раніше ви поверталися лише для того, щоб звинуватити нас у своєму поганому досвіді роботи з казино, але в той же час ви відмовилися подати жодну скаргу. Я востаннє нагадаю вам нашу точку зору, тому що, як пояснювалося місяць тому, прямо тут 👈, ми не можемо допомогти вам без прямої співпраці через процес подання скарги.
Мені дуже шкода, що ви цього не зрозуміли. Якщо ви не бажаєте доводити свої заяви, які вже перетворилися на звичайні звинувачення, не можна серйозно сприймати ваші слова проти казино.
Наприклад, як ви порахували «70% має бути жартом, вони обманюють гравців!!!!!!!!»
Ви не тільки саботували свої шанси отримати допомогу чи розслідувати те, що ви назвали шахрайством, але й продовжували писати звинувачення у відгуках користувачів, які взагалі не є оглядами – однак це те саме, що й ваші повідомлення на форумі. Нічого конкретного, лише загальні скарги. Ті були відхилені.
Гадаю, не завадить згадати, що відгуки користувачів не впливають на індекс безпеки казино, тому нам не потрібно зменшувати кількість негативних відгуків, як пропонується. Ми просто прагнемо, щоб рейтинг був неупередженим і не торкався загальних звинувачень. Якщо гравець надсилає прихований відгук, ми прагнемо зібрати деталі від імені решти спільноти, щоб інші могли знайти щось корисне для розгляду. Якщо такий гравець звинувачує казино в чомусь несправедливому, ми пропонуємо подати скаргу.
Як бачите, подання скарги – це найкращий спосіб висловити конкретні проблеми, довести несправедливість і допомогти суспільству. Ви можете це зробити?
Робіть це офіційно, подавайте скарги і доводьте свої слова.
Інакше припиніть ці ваші образливі думки - все буде видалено, а ваш доступ до цього форуму буде обмежено. Останнє попередження: тепер вирішувати вам.
Hey there.
Topic approved 🙂.
I honestly can't figure out our approach,... Follow my dilemma for a second, please.
Many times before, you kept returning only to accuse us of your bad experiences with casinos, yet at the same time, you refused to submit a single complaint. I'll remind you of our point of view, for the last time, because, as explained a month ago - right here 👈, we can't help you without direct cooperation through the complaint process.
I'm really sorry you have failed to understand that. If you're not willing to prove your statements, which have already turned into simple accusations, there is no way to take your words against the casino seriously.
For example, how did you calculate "70% has to be a joke, they scam players!!!!!!!!"
Not only did you sabotage your chances to get help or investigate what you stated as scam behavior, but you also kept writing accusations in the user reviews, which are not reviews at all - it's the very same as your forum posts, though. Nothing concrete, just general complaining. Those were rejected.
I guess it won't hurt to mention that user reviews have no impact on the casino's Safety Index, so we don't have to reduce negative reviews, as suggested. We just aim to keep the rating unbiased, and untouched by general accusations. If a player submits a non-saying bad review, we aim to gather details on behalf of the rest of the community so others may find anything useful to consider. If such a player accuses the casino of anything unfair, we suggest a complaint.
As you may see, submitting a complaint is the ultimate way to express concrete issues, prove unfair practices, and help the community. Can you do that?
Make it official, submit complaints, and prove your words.
Otherwise, stop with these offensive opinions of yours - all will be deleted, and your access to this forum will be restricted. Final warning: It's now up to you.
Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.