10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Ninbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я зробив депозит на 200 євро в цьому казино і виграв понад 4000 євро.
23.12 я завантажив усі необхідні документи у свій профіль. 10.01 я виконав вимоги щодо ставок і знову надіслав свої документи, але цього разу електронною поштою. Приблизно 1 тиждень тому вони повідомили мені в чаті, що моя виписка з банківського рахунку має бути англійською мовою (жоден казино ніколи раніше не просив мене про це). Мій банк є польським, але 2 дні тому я замовив англійську версію цього документа, і мені повідомили, що вони повинні підготувати його приблизно за 1 тиждень.
Сьогодні я відкрив свій рахунок, і мій баланс зменшився до 200 євро. Я запитав у чаті, що сталося, і мені повідомили, що мій бонус закінчився. Як я вже говорив раніше, 10.01 я виконав вимоги щодо ставок, і все, що я мав на своєму рахунку, це був реальний баланс. Я навіть подав запит на зняття 1000 євро на свій крипто-гаманець 11.01, що було б неможливо, якби це був бонусний баланс.
Тепер дуже цікава річ. Під час моїх ставок вони додали Джона Хантера та Гробницю королеви скарабеїв до обмежених ігор під час активного бонусу. Звичайно, я вигравав на цьому слоті раніше🙂 Додаю 2 скріншоти нижче. Я зробив перший скріншот одразу після того, як закінчив гру (я також грав у цей слот), тож ви бачите, що він ще не був обмежений на даний момент. Я завжди перевіряю умови перед тим, як почати гру. Після того, як я зробив перший скріншот, я більше не грав (баланс на обох скріншотах однаковий).
Те, що це казино зробило зі мною, це кошмар. Я перевірив і на вашому сайті є 6 скарг на це казино. Усі ці гравці мали подібні проблеми, і казино не відреагувало на жодну з цих скарг. Усі ці гравці також не отримали жодної відповіді на електронні листи від них (як і я, я надіслав їм 7 електронних листів без відповіді). Я не впевнений, чи є сенс подавати на них скаргу.
ДУЖЕ ВАЖЛИВА РІЧ: 7bets.io пов’язаний із цим сайтом.
З найкращими побажаннями
Hello,
I have made a deposit on 200 euro to this casino and won over 4000 euro.
On 23.12 I uploaded all required documents in my profile. On 10.01 I met the wager requirements and I sent my documents again but this time via e-mail. Around 1 week ago they have informed me on the chat that my bank statement should be in English (any casino has never asked me for this before). My bank is Polish but 2 days ago I ordered English version of this document and I was informed that they should prepare it in around 1 week.
Today I opened my account and my balance was reduced to 200 euro. I asked on the chat what has happened and I was informed that my bonus expired. Like I said before I met the wager requirements on 10.01 and all what I had on my account it was a real balance. I even requested a withdrawal on 1000 euro to my crypto wallet on 11.01 what wouldn't have been possible if that was a bonus balance.
Now very interesting thing. During my wagering they have added John Hunter and the Tomb of the Scarab Queen to the restricted games during active bonus. Of course I have won on this slot before🙂 I'm attaching 2 screenshots below. I have made a first screenshot just after I have finished playing (I was also playing in this slot) so you can see that it was not restricted in this moment yet. I always check the terms and conditions before start playing. After I made a first screenshot I have not been playing anymore (the balance on both screenshots is the same).
This what this casino has done to me it is a nightmare. I have checked and there is 6 complaints about this casino on your site. All of these players has had simillar problems and the casino hasn't responded to any of these complaints. All of these players hasn't also received even one response for e-mails from them (exactly like me, I have sent 7 e-mails to them with no answer). I'm not sure if there is any sense to submit a complaint about them.
VERY IMPORTANT THING: 7bets.io is related to this site.
Best regards
Привіт!
Я згоден, що це та історія, яку б хотілося не пережити.
Але я знайшов кілька цікавих моментів. Незважаючи на те, що це казино не є особливо першокласним з точки зору індексу безпеки, я хотів би знати, коли вони стверджують, що бонус закінчився. Ти можеш сказати?
Крім того, чи можете ви в будь-який час переглянути хід ставок у своєму обліковому записі казино? Це було б чудово мати у вигляді принтскрін.
Щоправда, я трохи вагаюся щодо ігор. Виправте мене, якщо я помиляюся, але чи казино також згадувало заборонені ігри щодо ліміту виграшів? Або ви знайшли це самостійно, тому що це здалося вам дивним?
Я хочу сказати, що було б справедливо не карати вас за будь-які зміни, внесені під час гри, особливо якщо заборонені ігри не застосовуються на рівні програмного забезпечення.
Що ж, я чекаю на вашу відповідь, щоб бути впевненим.
Hello!
I agree that this is the kind of story one would prefer not to live through.
I found several interesting points, though. Despite the fact that this casino is not particularly top-notch in terms of safety index, I would like to know when they claim the bonus has expired. Can you say?
Additionally, can you see the wagering progress in your casino account at any time? That would be a great thing to have in the form of a printscreen.
I am a bit hesitant when it comes to games, though. Correct me if I'm wrong, but has the casino also mentioned forbidden games in relation to the winnings cap? Or have you found that on your own because it felt weird to you?
My point is that it would be fair not to penalize you for any changes made during gameplay, especially when restricted games are not enforced on the software level.
Well, I'll wait for your response, just to be sure.
Тож Радко 🙂, будь ласка, припини додавати шахрайські казино на цьому сайті!
Я бачу багато, у мене є багато ситуацій у багатьох різних казино, де я знайшов їх на цьому веб-сайті, з хорошим рейтингом, ОСКІЛЬКИ ви відкидаєте масу поганих відгуків, особливо про нове «популярне» казино, ви відмовляєтеся від моїх відгуків, але після того, як я Мене стільки разів обманювали ці казино, як і Ninbet, погодьтеся з нами.
Ваууууууууууууууууууууууууууууууууу, як це чудово, ви лише дбаєте про рекламу цих шахраїв!!!
Скажу вам дещо: близько 30% казино, перерахованих тут, на цьому веб-сайті, є абсолютним шахрайством, навіть з дурною ліцензією Кюрасао, ліцензія не має значення, вони просто створюють веб-сайти та забирають гравців, наскільки це можливо, а потім створюють свіжий веб-сайт того самого бренду і обманюйте нас знову і знову і знову!!!!!
Я граю більше 5 років і так багато разів не можу отримати свої виграші, це так погано, і іноді це може завдати шкоди гравцям!!!!!!
So Radka 🙂 please stop adding scammy casinos on this site!
I see a lot, i have a lot situations in so many different casinos where i found them in this website, with good rating BECAUSE you reject a ton of bad reviews, especially on new "featured" casino you refuse my reviews, but after i am been so many times scammed by those casinos, just like Ninbet, you agree with us.
Wooow yre amazing, you only care to promote those scammers!!!
I will tell you something, around 30% on listed casinos here on this website are absolute scam, even with stupid curacao license, it doesnt matter license, they just create websites, and cashgrabbing players much as possible, and after that, they create a fresh website of the same brand and scam us again and again and again!!!!!
I play over 5 years and so many times i can't get my winnings, is so bad, and sometimes it can hurt players so bad!!!!!!
Привіт, безсумнівно, добре мати тут казино, навіть ті, які не є хорошими, тому що гравці можуть дізнатися про них, якщо вони ознайомляться з відгуками, і можуть вирішити, робити там депозит чи ні на основі інформації. Оскільки казино має низький індекс безпеки , мабуть, усім повинно бути зрозуміло, що це не найкраще казино для внесення депозитів, чи не так?
Що стосується огляду користувача, я побачив, що його схвалили, після того як попросили додати більше речей, а не лише те, що ви тут втратили, тому я не знаю, у чому проблема.
Щодо вашої думки, я розумію, що ви маєте на увазі. Моє запитання: коли ви говорите, що казино з ліцензією на Кюрасао не є хорошими, чому ви продовжуєте в них грати? Якщо ви відчуваєте, що у вас проблеми з виведенням коштів, чи не краще було б не грати там і вберегти себе від проблем?
Hi, it's definitely good to have casinos here, even the ones that are not good, because players can find out about them if they check out the reviews and can decide whether to deposit there or not based on the information. Since the casino has a low safety index, it should probably be clear to everyone that it won't be the best casino for depositing, don't you think?
As for the user review, I saw that it was approved, after asking you to add more things than just that you lost here, so I don't know what the problem is.
As for your opinion, I see what you mean. My question is when you say that casinos with curacao license are not good, why do you keep playing in them ? If you feel that you have an issue with the withdrawal, wouldn't it be best not to play there and save yourself the trouble ?
ви, хлопці, дурні або поводитеся так, ніби... мені завжди доводиться пояснювати, ніби я розмовляю з дитиною, а ви завжди намагаєтеся зберегти свій бізнес у безпеці, говорите бла-бла: "моя думка" бла-бла-бла, НІ, це не про мене думка, я не поділяю думки, я говорю з досвіду, а ви просто рекламуєте масу шахраїв, я буду грати в своїх старих казино, де у мене ніколи не було поганого досвіду, і припиніть шукати тут щось нове, ОСКІЛЬКИ ви створюєте казино, щоб виглядати добре, виглядати добре, але минулого місяця мене 3 рази обманули в 3 різних казино, і тепер я змушений подавати скарги, витрачаючи свій час, а не витрачаючи гроші, і пишу відгуки, щоб допомогти іншим триматися подалі від цього??!
Яро 🙂 до побачення, у мене більше немає часу марнувати!!!!!!!!!
off you guys are stupid or act like... always i have to explain like im talking to a child, and you always trying to keep your business safe, talking bla bla: "my opinion" bla bla bla, NO its not about my opinion, i dont share opinions, im talking from experience, and you just promote ton of scams, i wil play on my old casinos where i never have bad experience, and stop searching here for something new BECAUSE you make casinos here to look OK, to look good, but i been scammed 3 times in 3 different casinos last month, and now i have to submit complains, wasting my time instead wasting my money, and writing reviews to help others stay away from this??!
Jaro 🙂 bye bye i don't have more time for wasting!!!!!!!!!
Шановний користувач!
Я намагатимуся зробити це об’єктивним і раціональним для вас, тому що, наскільки я можу судити, ви приходите сюди на форум лише для того, щоб посміятися над чим завгодно, включаючи серйозні теми.
Розумієте, у нас немає проблем із конструктивною критикою, але ви поки нічого конструктивного не дали.
Якщо будь-яке казино обдурило вас, чи можете ви надати докази та подати скаргу ? Немає користі в безглуздих звинуваченнях, і, чесно кажучи, ви самі близькі до того, щоб поводитися як шахрай; ти помітив?
Шахрайство означає «нечесна схема; шахрайство», що майже відповідає підходу, який ви нам зараз демонструєте.
Тож припиніть звинувачувати нас чи когось іншого в речах, які ви не потрудилися пояснити повністю, інакше ваш доступ до цього форуму буде обмежено.
Я можу вас запевнити: якщо ви лише хочете вказувати пальцями, не кажучи нічого конкретного, і ображати нас у питаннях, які, здається, ви не розумієте, ми не зацікавлені в тому, щоб з вами продовжувати.
Замість цього ми вважаємо за краще витрачати свій час на підтримку розумних людей, які шукають допомоги, а не тих, хто зазвичай скаржиться.
( https://casino.guru/terms-and-conditions )
Dear user,
I'll try to keep this objective and rational for you because, as far as I can tell, you only come here on the forum to laugh at anything, serious topics included.
You see, we have no problems with constructive criticism, but you have provided nothing constructive so far.
If any casino has scammed you, could you present proof and submit complaints? There is no good in pointless accusations, and honestly, you are very close to acting like a scammer yourself; did you notice?
Scamming means "a dishonest scheme; a fraud" which is almost the approach you're showing us now.
So, stop accusing us or anyone else of things you don't bother to explain in full, or your access to this forum will be restricted.
I can assure you - if you only mean to point fingers without saying anything concrete and abuse us about matters you sound like you don't understand, we are not interested in going on with you.
Instead, we prefer to spend our time supporting reasonable people who seek help, not those who are generally complaining.
(https://casino.guru/terms-and-conditions)
Я виграв 16 000 £, побажайте мені успіхів у виведенні коштів. Я не використовував жодного з їхніх бонусів. Я оновлю тут якомога швидше.
I won 16 000 £ wish me good luck with widrawal. I didn't use any of their bonuses . I ll update here asap .
Вітаємо, ви виграли багато грошей. ☘️😊🎉
Ви вже підтвердили свій рахунок казино? Я припускаю, що казино зробить деякі перевірки, перш ніж виплатити вам, тому, можливо, це займе деякий час. Але це лише моє припущення. Буду радий, якщо ви отримаєте його якнайшвидше.
Буду чекати оновлення.
Congratulations, you've won a lot of money. ☘️😊🎉
Have you verified your casino account yet ? I suppose the casino will do some checks before they pay you out, so maybe it will take some time. But that's just my guess. I'd be happy if you got it as soon as possible.
I'll wait for an update.
привіт
Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати публікацію». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну публікації. 🙏 Ви, звичайно, більш ніж раді поширювати будь-які додаткові новини за свіжий допис.
Дякуємо, що тримаєте нас в курсі!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Привіт, хлопці, здається, що це знову буде та сама історія, оскільки все ідентично з проблемами, згаданими іншими людьми.
Вони прийняли всі документи, окрім мого паспорта. Спочатку вони сказали, що версія, яку я оновив через їхній сайт, була поганої якості. Гаразд, цілком справедливо, оскільки вони просили максимальний розмір 2 Мб. Я надіслав їм електронний лист зі своїм паспортом, оскільки вони просили зворотну сторону. Подивлюся, як це піде, але за непрофесійними відповідями в їхньому чаті я зрозумів, звідки походять думки.
Я почекаю і точно більше не буду грати. Я просто залишу цей баланс там, доки мої документи не перевірять. Я також зроблю знімки екрана свого спілкування з їхніми представниками на випадок, якщо мені знадобиться порушити проти них справу.
Hey guys so it seems like it will be same story again as everything is identical with issues other people mentioned.
They accepted all the verification BUT my passport . First they said that version I updated trough their site was bad quality. Ok fair enough as they asked for max 2 mb size . I sent em email with my passport as they requested back side . Will see how it goes but by unprofessional replies on their live chat I understand where opinions coming from .
I ll wait and I definitely won't play again. I ll just leave that balance to hang on there till my documents get verified . I will also take screenshots of whatever communication I have with their representatives in case I ll need to open case against them.
Я вважаю, що ви йдете правильно, і я погоджуюся з усім, що ви зробили. Розумно, що ви зробили скріншоти, а також намагаєтесь перевірити, і я однозначно рекомендую не грати, поки все не буде добре і ви не отримаєте принаймні частину своїх грошей, щоб спробувати побачити, як справи з виведенням.
Я точно чекаю на оновлення, і коли ви його отримаєте, дайте мені знати, потрібна допомога чи ні. 🙂
I think you're going about it the right way, and I agree with everything you've done. It's wise that you took screenshots and you're also trying to verify and I definitely recommend not playing until everything is fine and you get at least some of your money to try and see how it is with the withdrawal.
I'll definitely wait for an update and when you get it, let me know if help is needed or not. 🙂
Я докладу всіх зусиль, і я також сказав їм, що завантажу все на casino guru і що я зроблю знімок екрана кожної розмови на доказ того, що я зробив усе, що було потрібно. Їхній підхід трохи змінився. Вони сказали, що є попередній журнал перевірки через великодні свята. Так само вчора, коли я згадав про ваш сайт, вони змінили підхід. Мені дуже пощастило, що вони мене не заблокували. Кілька місяців тому, коли я побачив відгуки, я хотів видалити свій обліковий запис або самовиключитися, але він був проігнорований, а також вікно чату негайно зникло. Я надсилав електронні листи, але також не було відповіді. Тепер вони відповідають відразу в чаті. Схрестіть пальці, вони дозволять мені зняти принаймні частину виграшу. 🤞🤞
I ll try my best and I also told them I ll upload everything on casino guru and that I'm taking screenshot of each conversation as proof that I followed up with everything that was needed . Their approach changed slightly. They said that there is back log of verification due to easter holidays. Same yesterday when I mentioned your site they changed approach. I'm really lucky they didn't block me . Few months back when I saw reviews I wanted to delete my account or self exclude but it got ignored and also chat window disappeared immediately. I sent emails but also there was no reply. Now they replying straight away in chat. Fingers crossed they will let me withdraw at least portion of winnings. 🤞🤞
Привіт Азза.
Назвіть мене оптимістом, але я б очікував чогось більшого. Індустрія азартних ігор є однією з найбільш конкурентоспроможних галузей, але все ж я переконаний, що багато казино не здатні добре піклуватися про своїх клієнтів. Я ненавиджу бути невизначеним загальним, але я просто не можу викинути цю думку з голови.
У будь-якому випадку, я теж схрещую кулаки!
Hello Azza.
Call me optimistic, but I would expect something more. The gambling industry is one of the most competitive branches, yet still, I'm convinced many casinos are not capable of taking good care of their customers. I hate to be vaguely general, but I just can't get this opinion out of my head.
Anyway, my fingers are crossed too!
Я думаю, що вони, можливо, затягують процес, щоб підвищити ймовірність того, що переможець витратить усі виграші до того моменту, як вони схвалять зняття коштів. Цього разу їм не пощастило, тому що я точно цього не зроблю .😃🤞 все ще чекаю на перевірку документів і трохи хвилююся, що така компанія має мої повні паспортні дані, але вони мало що можуть з цим зробити, оскільки моя кредитна оцінка надто низький, щоб здійснити будь-яке шахрайство на моє ім’я🤣🤷♀️🤷♀️
I think they may be prolonging process to higher chance of winner spending all the winnings by the time they approve widrawal. This time they are unlucky because I won't be doing that for sure .😃🤞 still waiting for document verification and a bit anxious about such a company having my full passport details but oh well not much they can do with it as my credit score is too low to pull any fraud in my name🤣🤷♀️🤷♀️
На мою думку, у вас є правильний підхід до цього, і я сподіваюся, що казино чи будь-яке інше казино справді не робить цього через причину, яку ви описали. Їм завжди потрібно, щоб усі документи були в правильному форматі та хорошої якості, щоб вони могли підтвердити обліковий запис, і це насправді може призвести до деяких затримок. Тому, будь ласка, тримайте нас в курсі всього процесу.🙂
You have the right approach to this, in my opinion, and I hope that the casino, or any casino, is really not doing it because of the reason you have described. They always need all the documents to be in the right format and a good quality, so they can verify the account, and that can lead to some delays, actually. So, please, keep us updated about the whole process.🙂
Привіт, хлопці, швидке оновлення. Перевірку поки що не завершено, агент у чаті не відповідає після того, як сказав "дай мені перевірити". Я надіслав лицьову сторону свого паспорта більше 3 місяців тому та попросив повернути свій паспорт тиждень тому. Здається, та сама історія інших гравців, які звинуватили цей сайт у шахрайстві. Я продовжив своє розслідування, і на всіх інших сайтах казино ті самі проблеми, неможливий процес перевірки, а потім ще більш неможливе зняття коштів. 😔🙅♀️ У мене була надія, але це, здається, марна трата часу.
Hello guys quick update . No verification completed so far, agent on live chat unresponsive after saying "let me check" I sent front of my passport over 3 months ago and requested back of my passport over week ago . Seems like same story of other players who accused this site of being a scam . I went on with my investigation and all their other casinos sites same issues , impossible verification process then even more impossible widrawal. 😔🙅♀️ I had hope but it seems to waste of time .
Привіт, дякую за оновлення. Насправді, мені здається, що проходити процес перевірки дуже довго. Якщо ви вважаєте, що наша команда може вам допомогти, надішліть скаргу тут. Просто перейдіть за цим посиланням , і я впевнений, що команда розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему.
Hey, thank you for the update. It seems to me way to long to go thru the verification process, actually. If you think our team could help you out, please feel free to submit a complaint here. Just follow this link, please, and I am sure, the complaints team will try their best to get this solved.
Дякую, Ромі, я дам їм можливість перевірити, навіть якщо вони намагатимуться знеохочувати мене, витрачаючи на це багато років.
Щойно я пройду перевірку та виникнуть проблеми зі зняттям коштів, я обов’язково звернуся за допомогою. Вони нарешті відповіли на мій електронний лист: «Будь ласка, надішліть нам посвідчення особи або водійське посвідчення». Я пояснив, що єдиною формою посвідчення особи є паспорт, і я не маю водійських прав (надіслано їм 3 місяці тому). На їхній сторінці підтвердження навіть зображення показує паспорт, а не національне посвідчення особи, якого навіть немає в більшості країн.
Thank you Romi I ll give them chance to verify even if they trying to discourage me by taking ages .
Once I'm verified and having issues with widrawal I ll surely ask for help . They finally replied to my email saying " please send us ID or driving licence " I explained that my only form of ID is passport and I don't have driving licence (sent to them 3 months ago). On their verification page even picture shows passport not national ID that most countries doesn't even have .
Я розумію, але оскільки це триває так довго, я б, мабуть, поскаржився. Але я залишу все на ваш розсуд і ні до чого вас не підштовхуватиму.
У будь-якому випадку, чи вдалося вам дізнатися нову інформацію про перевірку чи ви ще нічого не знаєте? Ваш паспорт пройшов? 🙂
I understand, but since it's been going on for so long I'd probably go into complaint. But I'll leave it all up to you and I won't push you into anything.
Anyway, have you managed to find out any new information about the verification or do you not know anything yet ? Did your passport get through? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.