ФорумКазиноNinbet Casino - загальне обговорення

Ninbet Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Mixer
|
1537 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Ninbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Привіт,


Я зробив депозит на 200 євро в цьому казино і виграв понад 4000 євро.

23.12 я завантажив усі необхідні документи у свій профіль. 10.01 я виконав вимоги щодо ставок і знову надіслав свої документи, але цього разу електронною поштою. Приблизно 1 тиждень тому вони повідомили мені в чаті, що моя виписка з банківського рахунку має бути англійською мовою (жоден казино ніколи раніше не просив мене про це). Мій банк є польським, але 2 дні тому я замовив англійську версію цього документа, і мені повідомили, що вони повинні підготувати його приблизно за 1 тиждень.

Сьогодні я відкрив свій рахунок, і мій баланс зменшився до 200 євро. Я запитав у чаті, що сталося, і мені повідомили, що мій бонус закінчився. Як я вже говорив раніше, 10.01 я виконав вимоги щодо ставок, і все, що я мав на своєму рахунку, це був реальний баланс. Я навіть подав запит на зняття 1000 євро на свій крипто-гаманець 11.01, що було б неможливо, якби це був бонусний баланс.

Тепер дуже цікава річ. Під час моїх ставок вони додали Джона Хантера та Гробницю королеви скарабеїв до обмежених ігор під час активного бонусу. Звичайно, я вигравав на цьому слоті раніше🙂 Додаю 2 скріншоти нижче. Я зробив перший скріншот одразу після того, як закінчив гру (я також грав у цей слот), тож ви бачите, що він ще не був обмежений на даний момент. Я завжди перевіряю умови перед тим, як почати гру. Після того, як я зробив перший скріншот, я більше не грав (баланс на обох скріншотах однаковий).

Те, що це казино зробило зі мною, це кошмар. Я перевірив і на вашому сайті є 6 скарг на це казино. Усі ці гравці мали подібні проблеми, і казино не відреагувало на жодну з цих скарг. Усі ці гравці також не отримали жодної відповіді на електронні листи від них (як і я, я надіслав їм 7 електронних листів без відповіді). Я не впевнений, чи є сенс подавати на них скаргу.


ДУЖЕ ВАЖЛИВА РІЧ: 7bets.io пов’язаний із цим сайтом.


З найкращими побажаннями

filefile

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Mixer
3 міс. тому

Привіт!

Я згоден, що це та історія, яку б хотілося не пережити.

Але я знайшов кілька цікавих моментів. Незважаючи на те, що це казино не є особливо першокласним з точки зору індексу безпеки, я хотів би знати, коли вони стверджують, що бонус закінчився. Ти можеш сказати?

Крім того, чи можете ви в будь-який час переглянути хід ставок у своєму обліковому записі казино? Це було б чудово мати у вигляді принтскрін.

Щоправда, я трохи вагаюся щодо ігор. Виправте мене, якщо я помиляюся, але чи казино також згадувало заборонені ігри щодо ліміту виграшів? Або ви знайшли це самостійно, тому що це здалося вам дивним?

Я хочу сказати, що було б справедливо не карати вас за будь-які зміни, внесені під час гри, особливо якщо заборонені ігри не застосовуються на рівні програмного забезпечення.

Що ж, я чекаю на вашу відповідь, щоб бути впевненим.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Тож Радко 🙂, будь ласка, припини додавати шахрайські казино на цьому сайті!

Я бачу багато, у мене є багато ситуацій у багатьох різних казино, де я знайшов їх на цьому веб-сайті, з хорошим рейтингом, ОСКІЛЬКИ ви відкидаєте масу поганих відгуків, особливо про нове «популярне» казино, ви відмовляєтеся від моїх відгуків, але після того, як я Мене стільки разів обманювали ці казино, як і Ninbet, погодьтеся з нами.

Ваууууууууууууууууууууууууууууууууу, як це чудово, ви лише дбаєте про рекламу цих шахраїв!!!

Скажу вам дещо: близько 30% казино, перерахованих тут, на цьому веб-сайті, є абсолютним шахрайством, навіть з дурною ліцензією Кюрасао, ліцензія не має значення, вони просто створюють веб-сайти та забирають гравців, наскільки це можливо, а потім створюють свіжий веб-сайт того самого бренду і обманюйте нас знову і знову і знову!!!!!

Я граю більше 5 років і так багато разів не можу отримати свої виграші, це так погано, і іноді це може завдати шкоди гравцям!!!!!!

Автоматичний переклад.
SlotsWinner777
3 міс. тому

Привіт, безсумнівно, добре мати тут казино, навіть ті, які не є хорошими, тому що гравці можуть дізнатися про них, якщо вони ознайомляться з відгуками, і можуть вирішити, робити там депозит чи ні на основі інформації. Оскільки казино має низький індекс безпеки , мабуть, усім повинно бути зрозуміло, що це не найкраще казино для внесення депозитів, чи не так?

Що стосується огляду користувача, я побачив, що його схвалили, після того як попросили додати більше речей, а не лише те, що ви тут втратили, тому я не знаю, у чому проблема.

Щодо вашої думки, я розумію, що ви маєте на увазі. Моє запитання: коли ви говорите, що казино з ліцензією на Кюрасао не є хорошими, чому ви продовжуєте в них грати? Якщо ви відчуваєте, що у вас проблеми з виведенням коштів, чи не краще було б не грати там і вберегти себе від проблем?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

ви, хлопці, дурні або поводитеся так, ніби... мені завжди доводиться пояснювати, ніби я розмовляю з дитиною, а ви завжди намагаєтеся зберегти свій бізнес у безпеці, говорите бла-бла: "моя думка" бла-бла-бла, НІ, це не про мене думка, я не поділяю думки, я говорю з досвіду, а ви просто рекламуєте масу шахраїв, я буду грати в своїх старих казино, де у мене ніколи не було поганого досвіду, і припиніть шукати тут щось нове, ОСКІЛЬКИ ви створюєте казино, щоб виглядати добре, виглядати добре, але минулого місяця мене 3 рази обманули в 3 різних казино, і тепер я змушений подавати скарги, витрачаючи свій час, а не витрачаючи гроші, і пишу відгуки, щоб допомогти іншим триматися подалі від цього??!

Яро 🙂 до побачення, у мене більше немає часу марнувати!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
SlotsWinner777
3 міс. тому

Шановний користувач!

Я намагатимуся зробити це об’єктивним і раціональним для вас, тому що, наскільки я можу судити, ви приходите сюди на форум лише для того, щоб посміятися над чим завгодно, включаючи серйозні теми.

Розумієте, у нас немає проблем із конструктивною критикою, але ви поки нічого конструктивного не дали.

Якщо будь-яке казино обдурило вас, чи можете ви надати докази та подати скаргу ? Немає користі в безглуздих звинуваченнях, і, чесно кажучи, ви самі близькі до того, щоб поводитися як шахрай; ти помітив?

Шахрайство означає «нечесна схема; шахрайство», що майже відповідає підходу, який ви нам зараз демонструєте.

Тож припиніть звинувачувати нас чи когось іншого в речах, які ви не потрудилися пояснити повністю, інакше ваш доступ до цього форуму буде обмежено.

Я можу вас запевнити: якщо ви лише хочете вказувати пальцями, не кажучи нічого конкретного, і ображати нас у питаннях, які, здається, ви не розумієте, ми не зацікавлені в тому, щоб з вами продовжувати.

Замість цього ми вважаємо за краще витрачати свій час на підтримку розумних людей, які шукають допомоги, а не тих, хто зазвичай скаржиться.

( https://casino.guru/terms-and-conditions )



Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я виграв 16 000 £, побажайте мені успіхів у виведенні коштів. Я не використовував жодного з їхніх бонусів. Я оновлю тут якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Azza
1 місяць тому

Вітаємо, ви виграли багато грошей. ☘️😊🎉

Ви вже підтвердили свій рахунок казино? Я припускаю, що казино зробить деякі перевірки, перш ніж виплатити вам, тому, можливо, це займе деякий час. Але це лише моє припущення. Буду радий, якщо ви отримаєте його якнайшвидше.

Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я виграв 16 000 £, побажайте мені успіхів у виведенні коштів. Я не використовував жодного з їхніх бонусів. Я оновлю тут якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт


Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати публікацію». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну публікації. 🙏 Ви, звичайно, більш ніж раді поширювати будь-які додаткові новини за свіжий допис.


Дякуємо, що тримаєте нас в курсі!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, хлопці, здається, що це знову буде та сама історія, оскільки все ідентично з проблемами, згаданими іншими людьми.

Вони прийняли всі документи, окрім мого паспорта. Спочатку вони сказали, що версія, яку я оновив через їхній сайт, була поганої якості. Гаразд, цілком справедливо, оскільки вони просили максимальний розмір 2 Мб. Я надіслав їм електронний лист зі своїм паспортом, оскільки вони просили зворотну сторону. Подивлюся, як це піде, але за непрофесійними відповідями в їхньому чаті я зрозумів, звідки походять думки.

Я почекаю і точно більше не буду грати. Я просто залишу цей баланс там, доки мої документи не перевірять. Я також зроблю знімки екрана свого спілкування з їхніми представниками на випадок, якщо мені знадобиться порушити проти них справу.

Автоматичний переклад.
Azza
1 місяць тому

Я вважаю, що ви йдете правильно, і я погоджуюся з усім, що ви зробили. Розумно, що ви зробили скріншоти, а також намагаєтесь перевірити, і я однозначно рекомендую не грати, поки все не буде добре і ви не отримаєте принаймні частину своїх грошей, щоб спробувати побачити, як справи з виведенням.

Я точно чекаю на оновлення, і коли ви його отримаєте, дайте мені знати, потрібна допомога чи ні. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я докладу всіх зусиль, і я також сказав їм, що завантажу все на casino guru і що я зроблю знімок екрана кожної розмови на доказ того, що я зробив усе, що було потрібно. Їхній підхід трохи змінився. Вони сказали, що є попередній журнал перевірки через великодні свята. Так само вчора, коли я згадав про ваш сайт, вони змінили підхід. Мені дуже пощастило, що вони мене не заблокували. Кілька місяців тому, коли я побачив відгуки, я хотів видалити свій обліковий запис або самовиключитися, але він був проігнорований, а також вікно чату негайно зникло. Я надсилав електронні листи, але також не було відповіді. Тепер вони відповідають відразу в чаті. Схрестіть пальці, вони дозволять мені зняти принаймні частину виграшу. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Azza
1 місяць тому

Привіт Азза.

Назвіть мене оптимістом, але я б очікував чогось більшого. Індустрія азартних ігор є однією з найбільш конкурентоспроможних галузей, але все ж я переконаний, що багато казино не здатні добре піклуватися про своїх клієнтів. Я ненавиджу бути невизначеним загальним, але я просто не можу викинути цю думку з голови.

У будь-якому випадку, я теж схрещую кулаки!

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я думаю, що вони, можливо, затягують процес, щоб підвищити ймовірність того, що переможець витратить усі виграші до того моменту, як вони схвалять зняття коштів. Цього разу їм не пощастило, тому що я точно цього не зроблю .😃🤞 все ще чекаю на перевірку документів і трохи хвилююся, що така компанія має мої повні паспортні дані, але вони мало що можуть з цим зробити, оскільки моя кредитна оцінка надто низький, щоб здійснити будь-яке шахрайство на моє ім’я🤣🤷‍♀️🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Azza
1 місяць тому

На мою думку, у вас є правильний підхід до цього, і я сподіваюся, що казино чи будь-яке інше казино справді не робить цього через причину, яку ви описали. Їм завжди потрібно, щоб усі документи були в правильному форматі та хорошої якості, щоб вони могли підтвердити обліковий запис, і це насправді може призвести до деяких затримок. Тому, будь ласка, тримайте нас в курсі всього процесу.🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, хлопці, швидке оновлення. Перевірку поки що не завершено, агент у чаті не відповідає після того, як сказав "дай мені перевірити". Я надіслав лицьову сторону свого паспорта більше 3 місяців тому та попросив повернути свій паспорт тиждень тому. Здається, та сама історія інших гравців, які звинуватили цей сайт у шахрайстві. Я продовжив своє розслідування, і на всіх інших сайтах казино ті самі проблеми, неможливий процес перевірки, а потім ще більш неможливе зняття коштів. 😔🙅‍♀️ У мене була надія, але це, здається, марна трата часу.

Автоматичний переклад.
Azza
1 місяць тому

Привіт, дякую за оновлення. Насправді, мені здається, що проходити процес перевірки дуже довго. Якщо ви вважаєте, що наша команда може вам допомогти, надішліть скаргу тут. Просто перейдіть за цим посиланням , і я впевнений, що команда розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Дякую, Ромі, я дам їм можливість перевірити, навіть якщо вони намагатимуться знеохочувати мене, витрачаючи на це багато років.

Щойно я пройду перевірку та виникнуть проблеми зі зняттям коштів, я обов’язково звернуся за допомогою. Вони нарешті відповіли на мій електронний лист: «Будь ласка, надішліть нам посвідчення особи або водійське посвідчення». Я пояснив, що єдиною формою посвідчення особи є паспорт, і я не маю водійських прав (надіслано їм 3 місяці тому). На їхній сторінці підтвердження навіть зображення показує паспорт, а не національне посвідчення особи, якого навіть немає в більшості країн.

Автоматичний переклад.
Azza
1 місяць тому

Я розумію, але оскільки це триває так довго, я б, мабуть, поскаржився. Але я залишу все на ваш розсуд і ні до чого вас не підштовхуватиму.

У будь-якому випадку, чи вдалося вам дізнатися нову інформацію про перевірку чи ви ще нічого не знаєте? Ваш паспорт пройшов? 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого