1 місяць тому
Тут ви можете обговорити ZoloBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Хтось знає казино Zolobet? Я там виграв чимало і сподіваюся, що вони виплатять.
Наразі очікується перевірка, яка, згідно зі службою підтримки в реальному часі, займає 24-48 годин, після чого буде оброблено першу виплату.
Hello,
Does anyone know the casino Zolobet? I won quite a bit there and hope they pay out.
Currently waiting for verification, which according to live support takes 24-48 hours and then the first payout will be processed.
Hallo,
Kennt jemand das Casino Zolobet? Habe dort relativ gut gewonnen und hoffe, die zahlen aus.
Warte aktuell auf die Verifizierung, welche laut live Support 24-48h dauert und danach wird die erste Auszahlung bearbeitet.
Я перемістив ваш допис сюди в офіційну тему казино, тому, будь ласка, не соромтеся переглядати їхній огляд.
На жаль, на даний момент ми не маємо жодних відгуків користувачів про це казино, бракує інформації.
З іншого боку, нарікань теж немає, що є хорошим знаком. правильно?
Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається з вашою перевіркою та відкликанням, і, можливо, ви зможете стати першим, хто напише відгук користувача пізніше. Що ти скажеш?🙂
Чекатимемо на вашу відповідь.
I have moved your post here to the casino's official thread, so please feel free to browse through their review.
Unfortunately, as of now we don't have any user reviews submitted for this casino, there there's lack of information.
On the other side, no complaints either, which is a good sign. Right?
Please let us know how it goes there with your verification and the withdrawal, and maybe you can be the first one to write a user review later on. What do you say?🙂
We'll wait for your reply.
На жаль, ще ні.
Мені довелося подавати нові документи, оскільки оригінальних не вистачало.
Мені сказали, що сьогодні верифікуватимуть, подивимось.
Unfortunately not yet.
I had to submit new documents because the original ones were not sufficient.
I was told I would be verified today, we'll see.
Leider noch nicht.
Ich musste neue Dokumente einreichen, da die ursprünglichen nicht ausgereicht haben.
Man sagte mir ich werde heute verifiziert, mal sehen.
Гаразд, сподіваюся, вони зроблять, як сказали.
Alright, so hopefully they will do as they said.
Перевірку та виплату завершено сьогодні.
Verification and payout were both completed today.
Verifizierung und Auszahlung wurde beides heute erledigt.
Має бути велике полегшення. У будь-якому випадку, наскільки, на вашу думку, були корисні оператори чату чи допоміжний персонал під час процесу? Я маю на увазі, яким був весь досвід, навіть з очевидною затримкою?
It must be quite a relief. In any event, how helpful do you think chat operators or support staff were during the process? I mean, how was the whole experience, even with the apparent delay?
Я був задоволений. Можу тільки порекомендувати казино.
I was satisfied. I can only recommend the casino.
Ich war zufrieden. Kann das Casino nur empfehlen.
Це дуже переконливо, дякую.
Вам буде цікаво написати ще один відгук користувача, цього разу, щоб поділитися своїм досвідом роботи з ZoloBet? Схоже, що жоден гравець ніколи не залишав відгуку на цьому веб-сайті, що дуже прикро, враховуючи рівень вашого задоволення. Я просто припустив, що ви можете погодитися.
That's very convincing, thank you.
Would you be interested in writing another user review, this time to share your experiences with ZoloBet? It appears that no player has ever left a review on this website, which is unfortunate given your level of satisfaction. I simply assumed you might concur.
Привіт, у когось ще є проблеми з цим сайтом? Я грав вчора з балансом 600 євро, а сайт вийшов з ладу і більше не повертається...
Hello, anyone else having a problem with this site? I was playing yesterday with a balance of 600 euros, and the site went down, and won't come back...
Olá ,mais alguém com problema neste site ? Estava a jogar ontem com saldo de 600 euros ,e o site ficou em baixo ,e nao volta...
Я щойно спробував надіслати електронний лист до служби підтримки, і мені сказали, що електронні листи не надходять на цю електронну адресу
I just tried to send an email to support and was told that emails cannot be delivered to this email address
Ich habe eben versucht, eine E-Mail an den Support zu senden und mir wurde gesagt, dass an diese E-Mail-Adresse keine E-Mails zugestellt werden können
Привіт, у когось ще є проблеми з цим сайтом? Я грав вчора з балансом 600 євро, а сайт вийшов з ладу і більше не повертається...
Hello, anyone else having a problem with this site? I was playing yesterday with a balance of 600 euros, and the site went down, and won't come back...
Olá ,mais alguém com problema neste site ? Estava a jogar ontem com saldo de 600 euros ,e o site ficou em baixo ,e nao volta...
Привіт, я теж пробував і не вдалося відкрити сторінку. Чи пробували ви написати в службу підтримки, щоб дізнатися, чи можуть вони пояснити, що відбувається, і тимчасово це чи ні? Я б дав цьому кілька днів, але якщо ви нікого не отримаєте, а сторінка все одно не завантажиться, я, ймовірно, подаду скаргу про проблему.
Поки що я дозволю нашій групі обробки даних поглянути на це.
Hello, I also tried it and it was not possible to open the page. Have you tried writing to support to see if they can explain what's going on and whether it's temporary or not? I'd give it a few days but if you don't hear from anyone and the page still doesn't load I'd probably file a complaint about the problem.
I'll let our data team take a look at it for now.
На жаль, у мене немає електронної адреси служби підтримки, я зареєструвався вчора, вніс депозит, трохи пограв, і вона більше не доступна.
Unfortunately I don't have the support email, I registered yesterday, deposited, played a bit and it's no longer available.
Infelizmente não tenho o email do suporte ,fiz o registo ontem ,depositei joguei um pouco e deixou de estar disponível.
Я знайшов цей електронний лист на їхньому веб-сайті, і сторінка також відкрилася. Ви спробуєте це чи все ще не працює?
I found this email on their website and the page also opened. Will you try it or is it still not working for you?
Доброго ранку, так, мені вдалося відкрити, і я вже зробив запит на виведення коштів, подивимося, скільки часу це займе.
Good morning, yes, I've managed to open it, and I've already made the withdrawal request, let's see how long it takes.
Bom dia ,sim já consegui abrir ,e já fiz o pedido de levantamento,vamos ver quanto tempo leva.
Хороші новини, тому, можливо, це було коротке обслуговування. Не соромтеся, дайте мені знати, як це відбувається. 🙂
Good news, so maybe it was short maintenance. Feel free to let me know how it goes. 🙂
Платіж оброблено сьогодні, слава Богу, все пройшло гладко, шкода, що вони мають лише метод оплати криптовалютою, ми заплатили багато комісій, щоб вивести готівку
The payment was processed today, thank god everything went smoothly, too bad they only have a crypto payment method, we paid a lot of fees to cash out
O pagamento foi processado hoje ,graças a deus correu tudo bem ,pena só terem método de pagamento em crypto ,Pagamos muita taxa para levantar
Позитивні новини завжди радують мене, і я радий, що ти отримав гроші. Говорячи про гонорари, наскільки вони були великими?
Positive news always makes me happy and I'm glad you got the money. Speaking of fees, how big were they?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.