ФорумКазиноWintopia Casino - загальне обговорення

Wintopia Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Anonymized652
|
1398 переглядів 11 відповідей |
|
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wintopia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Nikdim14
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу щодо цієї проблеми, тому ми побачимо, що можна зробити. Найкраще було б, якби казино розповіло вам, у чому проблема, і якщо вона на мові, ви могли б її перекласти. Але оскільки вони вам не відповідають, я не впевнений, що ви знаєте, у чому полягає справжня проблема. Чи отримали ви якусь нову інформацію після того, як ви це написали?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Яро

Все-таки перевірили, але гроші ще не надіслали. Вони все ще чекають, і сподіваються, що наступного тижня вони надішлють мені суму боргу. Я не торкався суми, тому все добре.

Автоматичний переклад.
Nikdim14
7 міс. тому

Хороший крок, я б точно сказав. Просто залиште гроші та подивіться, чи отримаєте ви їх. Якщо ні, тримайте мене в курсі, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зрештою, вони заплатили мені першу суму, яка все ще була заборгованою 103 євро, сподіваюся, вони заплатять і це, дякую Яро.

Автоматичний переклад.
Nikdim14
7 міс. тому

Відмінна новина. Сподіваюся, ви незабаром отримаєте й решту. Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони виплатили мені всю заборговану суму, за винятком 56 євро, які я очікую в наступні кілька днів до п’ятниці, сподіваюся, після цього я закрию тему, оскільки заборгованості не залишиться.

Автоматичний переклад.
Nikdim14
7 міс. тому

Чудово, тому я радий, що ви отримали більшу частину. Але чому ви не отримали всю суму? Чому там досі висять 56 євро? Ви запитували в казино?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Оплачено повністю все таки дякую вважаю тему закритою.

Автоматичний переклад.
Nikdim14
7 міс. тому

Це справді чудово. Не могли б ви також оновити свою скаргу ? Бажаю всього найкращого.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт гуру казино,


Моя проблема з wintopia почалася так.

Я ввійшов у спортивний вітальний бонус, і після двох трьох зіграних матчів на мій обліковий запис були накладені певні обмеження, і з цього моменту я не міг грати на повну суму грошей.

З 50 євро максимальну ставку i було зменшено до 1 євро.

Тож зіграти і завершити перекид було б неможливо.


Я попросив пояснень, але вони мені нічого не сказали


Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
andihaxhiaj19
1 місяць тому

Привіт і дякую за ваш допис.

Мені прикро повідомляти вам, що оскільки це ваше питання пов’язане зі спортом, і у нас немає жодного відділу чи спеціалістів із спортивних ставок, ми нічим не допоможемо.

Я б запропонував зв’язатися зі службою підтримки та спробувати з’ясувати причину цього.

Сподіваюся, ти зможеш це зробити. Будь ласка, повідомте нам, як ви пройшли.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого