ФорумКазиноWintopia Casino - загальне обговорення

Wintopia Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Doobz
|
695 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wintopia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Я вніс 200 євро без бонусу і зіграв у рулетку на 406 євро. Коли я спробував вилучити, вони сказали, що процес перевірки паспорта простий і зображений. Однак кошмар почався, коли я почав завантажувати підтвердження адреси. Я завантажив 3 документи: 1 виписку з банківського рахунку та 2 державні документи, але вони відмовилися. Після цього вони не дозволять мені зняти гроші, які я зіграв і виграв чесно. Вони не відповідатимуть у чаті на початку, вони відповіли після 2 спроб, вони повністю перестали відповідати, коли дізналися, що я хочу зняти суму. Я надіслав електронні листи в службу підтримки та kyc, щоб продовжити метод перевірки та дозволити мені отримати гроші. Однак вони відмовляються відповідати на будь-які електронні листи чи запити в чаті. Тримайтеся подалі від цього казино, оскільки воно обманює людей за гроші, які вони виграли в азартних іграх.


Я хотів би сказати, що всі надіслані документи були грецькою мовою, тому потенційно це могло бути причиною неперевірки, оскільки надана інформація була написана англійським алфавітом. Але не треба бути генієм, щоб зрозуміти, що це та сама людина.


Я тут, щоб прояснити будь-які потенційні проблеми і, сподіваюся, отримаю свої гроші, якщо мене не обдурять.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Nikdim14
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу щодо цієї проблеми, тому ми побачимо, що можна зробити. Найкраще було б, якби казино розповіло вам, у чому проблема, і якщо вона на мові, ви могли б її перекласти. Але оскільки вони вам не відповідають, я не впевнений, що ви знаєте, у чому полягає справжня проблема. Чи отримали ви якусь нову інформацію після того, як ви це написали?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Яро

Все-таки перевірили, але гроші ще не надіслали. Вони все ще чекають, і сподіваються, що наступного тижня вони надішлють мені суму боргу. Я не торкався суми, тому все добре.

Автоматичний переклад.
Nikdim14
4 тиж. тому

Хороший крок, я б точно сказав. Просто залиште гроші та подивіться, чи отримаєте ви їх. Якщо ні, тримайте мене в курсі, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Зрештою, вони заплатили мені першу суму, яка все ще була заборгованою 103 євро, сподіваюся, вони заплатять і це, дякую Яро.

Автоматичний переклад.
Nikdim14
4 тиж. тому

Відмінна новина. Сподіваюся, ви незабаром отримаєте й решту. Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони виплатили мені всю заборговану суму, за винятком 56 євро, які я очікую в наступні кілька днів до п’ятниці, сподіваюся, після цього я закрию тему, оскільки заборгованості не залишиться.

Автоматичний переклад.
Nikdim14
3 тиж. тому

Чудово, тому я радий, що ви отримали більшу частину. Але чому ви не отримали всю суму? Чому там досі висять 56 євро? Ви запитували в казино?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Оплачено повністю все таки дякую вважаю тему закритою.

Автоматичний переклад.
Nikdim14
3 тиж. тому

Це справді чудово. Не могли б ви також оновити свою скаргу ? Бажаю всього найкращого.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого