ГоловнаФорумКазиноWintopia Casino - загальне обговорення

Wintopia Casino - загальне обговорення

 від Anonymized652
|
1 967 переглядів 13 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Wintopia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу щодо цієї проблеми, тому ми побачимо, що можна зробити. Найкраще було б, якби казино розповіло вам, у чому проблема, і якщо вона на мові, ви могли б її перекласти. Але оскільки вони вам не відповідають, я не впевнений, що ви знаєте, у чому полягає справжня проблема. Чи отримали ви якусь нову інформацію після того, як ви це написали?

Автоматичний переклад.

Привіт Яро

Все-таки перевірили, але гроші ще не надіслали. Вони все ще чекають, і сподіваються, що наступного тижня вони надішлють мені суму боргу. Я не торкався суми, тому все добре.

Автоматичний переклад.
Nikdim14

Хороший крок, я б точно сказав. Просто залиште гроші та подивіться, чи отримаєте ви їх. Якщо ні, тримайте мене в курсі, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.

Зрештою, вони заплатили мені першу суму, яка все ще була заборгованою 103 євро, сподіваюся, вони заплатять і це, дякую Яро.

Автоматичний переклад.
Nikdim14

Відмінна новина. Сподіваюся, ви незабаром отримаєте й решту. Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Вони виплатили мені всю заборговану суму, за винятком 56 євро, які я очікую в наступні кілька днів до п’ятниці, сподіваюся, після цього я закрию тему, оскільки заборгованості не залишиться.

Автоматичний переклад.
Nikdim14

Чудово, тому я радий, що ви отримали більшу частину. Але чому ви не отримали всю суму? Чому там досі висять 56 євро? Ви запитували в казино?

Автоматичний переклад.

Оплачено повністю все таки дякую вважаю тему закритою.

Автоматичний переклад.
Nikdim14

Це справді чудово. Не могли б ви також оновити свою скаргу ? Бажаю всього найкращого.

Автоматичний переклад.

Привіт гуру казино,


Моя проблема з wintopia почалася так.

Я ввійшов у спортивний вітальний бонус, і після двох трьох зіграних матчів на мій обліковий запис були накладені певні обмеження, і з цього моменту я не міг грати на повну суму грошей.

З 50 євро максимальну ставку i було зменшено до 1 євро.

Тож зіграти і завершити перекид було б неможливо.


Я попросив пояснень, але вони мені нічого не сказали


Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
andihaxhiaj19

Привіт і дякую за ваш допис.

Мені прикро повідомляти вам, що оскільки це ваше питання пов’язане зі спортом, і у нас немає жодного відділу чи спеціалістів із спортивних ставок, ми нічим не допоможемо.

Я б запропонував зв’язатися зі службою підтримки та спробувати з’ясувати причину цього.

Сподіваюся, ти зможеш це зробити. Будь ласка, повідомте нам, як ви пройшли.

Автоматичний переклад.

Добрий вечір Нік


Які документи ви надіслали компанії, щоб вони могли перевірити вас і ви могли зняти кошти? Тому що у мене така ж проблема, і вони не дозволяють мені зняти гроші. Надіслані мною документи відхиляються.


Автоматичний переклад.
semis

Вибачте, я не знаю, кого ви хотіли все це запитати, оскільки ви не скористалися кнопкою «відповісти», але, можливо, ми все одно спробуємо разом вирішити вашу проблему.

Коли саме Ви звернулися з проханням про відкликання, і яка причина відмови в наданні документів?

Переконайтеся, що вони належного формату та якісні. Інакше казино їх не схвалить.

Чи отримали ви якісь пояснення від казино з цього приводу?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого