3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wintopia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вніс 200 євро без бонусу і зіграв у рулетку на 406 євро. Коли я спробував вилучити, вони сказали, що процес перевірки паспорта простий і зображений. Однак кошмар почався, коли я почав завантажувати підтвердження адреси. Я завантажив 3 документи: 1 виписку з банківського рахунку та 2 державні документи, але вони відмовилися. Після цього вони не дозволять мені зняти гроші, які я зіграв і виграв чесно. Вони не відповідатимуть у чаті на початку, вони відповіли після 2 спроб, вони повністю перестали відповідати, коли дізналися, що я хочу зняти суму. Я надіслав електронні листи в службу підтримки та kyc, щоб продовжити метод перевірки та дозволити мені отримати гроші. Однак вони відмовляються відповідати на будь-які електронні листи чи запити в чаті. Тримайтеся подалі від цього казино, оскільки воно обманює людей за гроші, які вони виграли в азартних іграх.
Я хотів би сказати, що всі надіслані документи були грецькою мовою, тому потенційно це могло бути причиною неперевірки, оскільки надана інформація була написана англійським алфавітом. Але не треба бути генієм, щоб зрозуміти, що це та сама людина.
Я тут, щоб прояснити будь-які потенційні проблеми і, сподіваюся, отримаю свої гроші, якщо мене не обдурять.
I have deposited 200 euros with no bonus and played roulette ending up at 406 euros. When I tried to withdraw they said verification process passport was easy and picture. However the nightmare started when I started uploading the proof of address. I uploaded 3 documents 1 bank statement and 2 government documents still they refused them. After that they won't allow me to withdraw money that I gambled and won fair and square. They won't respond in live chat in the beginning they responded after 2 attempts they stopped responding completely when they found out I wanted to withdraw the amount. I have sent emails to both support and kyc to proceed with verification method and allow me to receive money. However they refuse to respond to any emails or live chat requests. Stay away from this casino as they scam people from money they won from gambling fair and square.
I would like to say that all documents sent were in greek language as such it could be potentially the reason for not being verified as the info provided were in the English alphabet. However it shouldn't take a genius to realise that it's the same person.
I am here to clarify any potential issues and hopefully if not scammed receive my money.
Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу щодо цієї проблеми, тому ми побачимо, що можна зробити. Найкраще було б, якби казино розповіло вам, у чому проблема, і якщо вона на мові, ви могли б її перекласти. Але оскільки вони вам не відповідають, я не впевнений, що ви знаєте, у чому полягає справжня проблема. Чи отримали ви якусь нову інформацію після того, як ви це написали?
Hi, I see that you've already filed a complaint about this problem, so we'll see what can be done. The best thing would be if the casino would tell you what the problem is and if it's in the language, you could have it translated. But since they don't answer you, I'm not sure you know what the real issue is. Have you had any new information since you wrote this ?
Привіт Яро
Все-таки перевірили, але гроші ще не надіслали. Вони все ще чекають, і сподіваються, що наступного тижня вони надішлють мені суму боргу. Я не торкався суми, тому все добре.
Hi Jaro
They verified after all, but have not sente.the money yet. They still wait so hopefully by next week they will send me the amount owed. I have not touched the amount so all is good.
Хороший крок, я б точно сказав. Просто залиште гроші та подивіться, чи отримаєте ви їх. Якщо ні, тримайте мене в курсі, і ми спробуємо допомогти.
A good move for sure I would say. Just leave the money alone and see if you get it. If not, keep me updated and we'll try to help.
Відмінна новина. Сподіваюся, ви незабаром отримаєте й решту. Тримайте нас в курсі.
Great news. Hopefully you will get the rest soon as well. Keep us posted.
Вони виплатили мені всю заборговану суму, за винятком 56 євро, які я очікую в наступні кілька днів до п’ятниці, сподіваюся, після цього я закрию тему, оскільки заборгованості не залишиться.
They paid me all owed amount except for 56 euros, which I expect next few days until Friday hopefully after that I will close topic as there will be no outstanding amount left.
Чудово, тому я радий, що ви отримали більшу частину. Але чому ви не отримали всю суму? Чому там досі висять 56 євро? Ви запитували в казино?
Excellent so I'm glad you got most of it. But why didn't you get the full amount? Why are there still €56 hanging there? Did you ask the casino?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.