ФорумКазиноWinning.io Casino - загальне обговорення

Winning.io Casino - загальне обговорення

1 рік тому від iskan
|
3097 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winning.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт. Я хотів би звернути увагу на це казино. У цьому казино є необхідна підтримка в реальному часі, хороші акції казино та ставки на спорт, швидка перевірка. Але в той же час в казино діють правила, перед якими гравець беззахисний. Одним з основних і важливих є виведення коштів. А в цьому казино умови виведення коштів ніде в правилах не вказані. Навіть якщо ваш обліковий запис повністю підтверджено, це не гарантує, що ваш запит на зняття коштів буде виконано найближчим часом. Намагався знайти якусь інфляцію, де б казино вказувало терміни розгляду заявок, але там нічого немає. І в результаті гравець беззахисний перед казино, казино може довго розглядати вашу заявку на виведення коштів. І я вважаю, що це головний факт, який вимагає пильної уваги персоналу казино.

Автоматичний переклад.
iskan
1 рік тому

Вибачте, але я, мабуть, не зрозумів вашої стурбованості.

Будь ласка, чого саме не вистачає в умовах? Мої найкращі припущення стосуються розрахункового часу виведення коштів. 🤔

Будь ласка, дайте мені знати.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви все правильно зрозуміли. Через відсутність конкретних термінів для цього казино може виникнути ситуація, коли казино може залишити ваші гроші на свій розсуд, як це зараз відбувається з моїм рахунком. Служба підтримки в реальному часі не може конкретно вказати, коли я зможу отримати свої гроші

Автоматичний переклад.
iskan
1 рік тому

Я бачу зараз.

Мушу сказати, що я б хвилювався, якби така ситуація справді стала реальністю. Дозвольте мені поділитися іншою точкою зору. У нас є казино, в умовах якого чітко зазначено, що зняття коштів за допомогою картки VISA (лише приклад) займає прибл. 48 годин.

Можу вас запевнити, що всі гравці сприймають це як кінцевий термін. Отже, гравець просить зняти кошти, і це запускає перевірку. Але більшість гравців не розуміють, що «термін», згаданий в умовах, стосується транзакції, а не всього процесу верифікації, додаткової перевірки чи перевірки безпеки. Тож наш гравець може розгубитися та бути впевненим, що казино не дотримується власних правил.

Мені прикро це сказати, але є ще одна проблема, яка може виникнути, чесно кажучи, це відбувається прямо зараз у кількох казино по всьому світу. Наше казино наймає сторонню компанію - постачальника платежів - для обробки всіх транзакцій казино з гравцями. Що зараз відбувається, так це те, що деякі з цих постачальників мають проблеми з місцевими банками, тобто не всі варіанти оплати доступні для кожної країни чи гравця. Таким чином, не знаючи і покладаючись лише на інформацію від свого постачальника платежів, казино безпорадне перед гравцями, які використовують умови казино як вагомий аргумент.

Я хочу сказати, що, можливо, для цього є причина. Це саме те, що мені спало на думку на основі всієї інформації, яку я знайшов на форумі та скарг. Тільки казино може пояснити справжню причину. 🙂

Не соромтеся переглядати форум і відкривати скарги , ви знайдете багато дописів про те, що я щойно описав 🙁



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекав більше 10 днів, і мій запит на зняття коштів все ще очікує на розгляд. Служба підтримки щодня пише мені, що вони дуже зайняті і не можуть назвати конкретний термін, коли вони опрацюють мою заявку. І як тепер отримати туди велику суму грошей, якщо казино не може розглянути мою заявку більше 10 днів. І у них немає проблем з перекладами, так як у мене є криптогаманець. Просто затримують оплату. Я теж їм писав на пошту, відповіді з пошти немає. Служба підтримки цього казино не може вирішити мою проблему з виплатою мого виграшу

Автоматичний переклад.
iskan
1 рік тому

Я повинен сказати, що це дуже прикро, я розумію, що не так легко повірити, що казино не здатне платити вам протягом 10 або більше днів, і це легко сприймати як стратегію.

Що ж, якщо затримка справді спричинена тим фактом, що казино переповнене, було б логічним не відповідати на електронні листи — я думаю, не ввічливо, але цілком логічно. 🙁

Тож, якщо казино не зможе вирішити цю проблему протягом наступних 3 днів, команда зі скарг готова втрутитися .

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого