ГоловнаФорумКазиноWinning.io Casino - загальне обговорення

Winning.io Casino - загальне обговорення

 від iskan
|
4 554 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Winning.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт. Я хотів би звернути увагу на це казино. У цьому казино є необхідна підтримка в реальному часі, хороші акції казино та ставки на спорт, швидка перевірка. Але в той же час в казино діють правила, перед якими гравець беззахисний. Одним з основних і важливих є виведення коштів. А в цьому казино умови виведення коштів ніде в правилах не вказані. Навіть якщо ваш обліковий запис повністю підтверджено, це не гарантує, що ваш запит на зняття коштів буде виконано найближчим часом. Намагався знайти якусь інфляцію, де б казино вказувало терміни розгляду заявок, але там нічого немає. І в результаті гравець беззахисний перед казино, казино може довго розглядати вашу заявку на виведення коштів. І я вважаю, що це головний факт, який вимагає пильної уваги персоналу казино.

Автоматичний переклад.
iskan

Вибачте, але я, мабуть, не зрозумів вашої стурбованості.

Будь ласка, чого саме не вистачає в умовах? Мої найкращі припущення стосуються розрахункового часу виведення коштів. 🤔

Будь ласка, дайте мені знати.



Автоматичний переклад.

Ви все правильно зрозуміли. Через відсутність конкретних термінів для цього казино може виникнути ситуація, коли казино може залишити ваші гроші на свій розсуд, як це зараз відбувається з моїм рахунком. Служба підтримки в реальному часі не може конкретно вказати, коли я зможу отримати свої гроші

Автоматичний переклад.
iskan

Я бачу зараз.

Мушу сказати, що я б хвилювався, якби така ситуація справді стала реальністю. Дозвольте мені поділитися іншою точкою зору. У нас є казино, в умовах якого чітко зазначено, що зняття коштів за допомогою картки VISA (лише приклад) займає прибл. 48 годин.

Можу вас запевнити, що всі гравці сприймають це як кінцевий термін. Отже, гравець просить зняти кошти, і це запускає перевірку. Але більшість гравців не розуміють, що «термін», згаданий в умовах, стосується транзакції, а не всього процесу верифікації, додаткової перевірки чи перевірки безпеки. Тож наш гравець може розгубитися та бути впевненим, що казино не дотримується власних правил.

Мені прикро це сказати, але є ще одна проблема, яка може виникнути, чесно кажучи, це відбувається прямо зараз у кількох казино по всьому світу. Наше казино наймає сторонню компанію - постачальника платежів - для обробки всіх транзакцій казино з гравцями. Що зараз відбувається, так це те, що деякі з цих постачальників мають проблеми з місцевими банками, тобто не всі варіанти оплати доступні для кожної країни чи гравця. Таким чином, не знаючи і покладаючись лише на інформацію від свого постачальника платежів, казино безпорадне перед гравцями, які використовують умови казино як вагомий аргумент.

Я хочу сказати, що, можливо, для цього є причина. Це саме те, що мені спало на думку на основі всієї інформації, яку я знайшов на форумі та скарг. Тільки казино може пояснити справжню причину. 🙂

Не соромтеся переглядати форум і відкривати скарги , ви знайдете багато дописів про те, що я щойно описав 🙁



Автоматичний переклад.

Я чекав більше 10 днів, і мій запит на зняття коштів все ще очікує на розгляд. Служба підтримки щодня пише мені, що вони дуже зайняті і не можуть назвати конкретний термін, коли вони опрацюють мою заявку. І як тепер отримати туди велику суму грошей, якщо казино не може розглянути мою заявку більше 10 днів. І у них немає проблем з перекладами, так як у мене є криптогаманець. Просто затримують оплату. Я теж їм писав на пошту, відповіді з пошти немає. Служба підтримки цього казино не може вирішити мою проблему з виплатою мого виграшу

Автоматичний переклад.
iskan

Я повинен сказати, що це дуже прикро, я розумію, що не так легко повірити, що казино не здатне платити вам протягом 10 або більше днів, і це легко сприймати як стратегію.

Що ж, якщо затримка справді спричинена тим фактом, що казино переповнене, було б логічним не відповідати на електронні листи — я думаю, не ввічливо, але цілком логічно. 🙁

Тож, якщо казино не зможе вирішити цю проблему протягом наступних 3 днів, команда зі скарг готова втрутитися .

Автоматичний переклад.

Чи зручно казино Winning.io для мобільних пристроїв? Я віддаю перевагу іграм на телефоні та буду вдячний за будь-яку інформацію

Автоматичний переклад.
Finchy25

привіт Думаю, ви не єдиний, хто має таке гарне запитання. Згідно з оглядом, це невелике міжнародне казино з простим і зрозумілим дизайном веб-сайту. Але, чесно кажучи, важко сказати, чи підтримують вони мобільні версії. Я пропоную вам запитати, що це живий чат, або спробувати без депозиту.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
Radka

Радко, дякую за відповідь. Так, я спробував їхній чат, вони зручні для мобільних пристроїв, і я зареєструвався, це чудове казино, я вже виграв!! 😛

Автоматичний переклад.
Finchy25

Тож це було досить швидко та також ефективно, як я бачу. Ви змогли зняти трохи грошей? На чому вдалося виграти? 😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, мені вдалося зняти невелику суму, я вніс 20 євро і зняв 75 євро, тож непоганий маленький виграш! Відкликання було також швидким, щойно KYC було зроблено.

Я грав у свою улюблену гру Reactoonz, це стара гра, але я люблю її 🙂

Автоматичний переклад.
Finchy25

Дякуємо за відповідь. Скільки часу тривав KYC? Який спосіб оплати ви використовували для зняття?

Я думаю, що навіть невелике відкликання краще, ніж нічого, тому я б сприйняв це позитивно.

Автоматичний переклад.
Jaro

добре, вони сказали, що вилучення протягом 2 робочих днів, і KYC було затверджено за цей час. Тож максимум 48 годин насправді, недовго, я був задоволений цим. Спосіб оплати був просто Visa, нічого особливого! 😂

Автоматичний переклад.
Finchy25

Я б сказав, що це насправді досить швидко. Іноді такі зняття займають набагато більше часу.

Що стосується KYC, 48 годин було б для мене більш ніж добре, тому я не бачу труднощів.

Тож я сподіваюся, що у вас все буде добре, і якщо у вас є додатковий досвід роботи в цьому чи іншому казино, дайте мені знати.

Я буду з нетерпінням цього чекати.🙂

Автоматичний переклад.

winning.io щойно вкрав мій виграш + депозит, а потім закрив мій рахунок,

Після того, як я виграв 1400 доларів, я отримав електронний лист, у якому вони запитували, як я отримав 150 доларів для депозиту в їхньому казино.

Я пояснив, що отримав гроші від батьків за допомогу в сімейному бізнесі.

Я студент, і тут, в Аргентині, цілком нормально допомагати батькам у сімейному бізнесі за обмін кишенькових грошей.

Я вирішив зайнятися криптовалютною торгівлею, а також пограти в онлайн-казино на отримані гроші.

Вони подумали, що у мене немає причин володіти 150 доларами, тому вони просто забрали весь мій виграш + гроші на депозит і закрили мій рахунок.

Вони не ставили жодних запитань про те, як я отримав свої гроші до того, як зробив депозит у їхньому казино.

Питання виникло лише тоді, коли я виграв у їхньому казино.

Тепер у мене навіть вкрали 150 доларів.

Вони злодії та шахраї.


Автоматичний переклад.
8oct8

Привіт,

іншими словами, казино застосовувало сувору політику протидії легалізації коштів щодо депозиту в 150 доларів США.. на мій погляд, така низька сума повністю виходить за межі звичайних схем боротьби з відмиванням грошей.

Я частково розумію, що хтось, наприклад, живе з батьками, тому не має жодних комунальних чи інших рахунків. Що ж, я не знаю деталей, але я думаю, що можу сказати, що сьогоднішні відмивачі грошей не відмивають 150 доларів.

Як би ви ставилися до безкоштовної подачі скарги тут, у нас?

Автоматичний переклад.
Radka

так

Якби вони дійсно думали, що я відмиваю 150 доларів, вони могли поставити ці запитання до мого депозиту.

Мені дуже зручно просити мене надати документи про 150 доларів, коли я виграю в їхньому казино.

Куди я можу подати скаргу?

Автоматичний переклад.
8oct8

Я не вірю, що казино помітить відмивання грошей у момент депозиту. 🙂

Але, я б сказав, я розумію суть.

Надішліть скаргу за цим посиланням . 👈 Не соромтеся продовжувати ділитися своїми думками; Буду радий залишатися на зв'язку.

Автоматичний переклад.

Окей, я буду,

Сумно спостерігати, як вони використовують правило лише тоді, коли клієнти виграють, щоб уникнути виплати грошей.

Вони без проблем приймають наші гроші на депозити.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого