1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winning.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Я хотів би звернути увагу на це казино. У цьому казино є необхідна підтримка в реальному часі, хороші акції казино та ставки на спорт, швидка перевірка. Але в той же час в казино діють правила, перед якими гравець беззахисний. Одним з основних і важливих є виведення коштів. А в цьому казино умови виведення коштів ніде в правилах не вказані. Навіть якщо ваш обліковий запис повністю підтверджено, це не гарантує, що ваш запит на зняття коштів буде виконано найближчим часом. Намагався знайти якусь інфляцію, де б казино вказувало терміни розгляду заявок, але там нічого немає. І в результаті гравець беззахисний перед казино, казино може довго розглядати вашу заявку на виведення коштів. І я вважаю, що це головний факт, який вимагає пильної уваги персоналу казино.
Hello. I would like to make a note about this casino here. This casino has the necessary live support, good casino promotions and sports betting, fast verification. But at the same time, the casino has rules before which the player is defenseless. One of the main and important is the withdrawal of funds. And in this casino, the terms of withdrawal of funds are not indicated anywhere in the rules. Even if your account is fully verified, this does not guarantee that your withdrawal request will be completed in the near future. I tried to find any inflation where the casino would indicate the terms for considering applications, but there is nothing there. And as a result, the player is defenseless in front of the casino, the casino can consider your application for withdrawal of funds for a long time. And I believe that this is the main fact that requires the close attention of the casino staff.
Вибачте, але я, мабуть, не зрозумів вашої стурбованості.
Будь ласка, чого саме не вистачає в умовах? Мої найкращі припущення стосуються розрахункового часу виведення коштів. 🤔
Будь ласка, дайте мені знати.
Pardon me but I probably failed to understand your concern.
What exactly is missing in the terms, please? My best guess goes to the estimated withdrawal time. 🤔
Kindly let me know.
Ви все правильно зрозуміли. Через відсутність конкретних термінів для цього казино може виникнути ситуація, коли казино може залишити ваші гроші на свій розсуд, як це зараз відбувається з моїм рахунком. Служба підтримки в реальному часі не може конкретно вказати, коли я зможу отримати свої гроші
You understood everything correctly. Due to the lack of specific deadlines for this casino, a situation may arise when the casino can keep your money at its discretion, as it is happening now with my account. live support can not specifically indicate when I can receive my money
Я бачу зараз.
Мушу сказати, що я б хвилювався, якби така ситуація справді стала реальністю. Дозвольте мені поділитися іншою точкою зору. У нас є казино, в умовах якого чітко зазначено, що зняття коштів за допомогою картки VISA (лише приклад) займає прибл. 48 годин.
Можу вас запевнити, що всі гравці сприймають це як кінцевий термін. Отже, гравець просить зняти кошти, і це запускає перевірку. Але більшість гравців не розуміють, що «термін», згаданий в умовах, стосується транзакції, а не всього процесу верифікації, додаткової перевірки чи перевірки безпеки. Тож наш гравець може розгубитися та бути впевненим, що казино не дотримується власних правил.
Мені прикро це сказати, але є ще одна проблема, яка може виникнути, чесно кажучи, це відбувається прямо зараз у кількох казино по всьому світу. Наше казино наймає сторонню компанію - постачальника платежів - для обробки всіх транзакцій казино з гравцями. Що зараз відбувається, так це те, що деякі з цих постачальників мають проблеми з місцевими банками, тобто не всі варіанти оплати доступні для кожної країни чи гравця. Таким чином, не знаючи і покладаючись лише на інформацію від свого постачальника платежів, казино безпорадне перед гравцями, які використовують умови казино як вагомий аргумент.
Я хочу сказати, що, можливо, для цього є причина. Це саме те, що мені спало на думку на основі всієї інформації, яку я знайшов на форумі та скарг. Тільки казино може пояснити справжню причину. 🙂
Не соромтеся переглядати форум і відкривати скарги , ви знайдете багато дописів про те, що я щойно описав 🙁
I see now.
I must say that I would be concerned if such a situation truly became reality. Allow me to share a different point of view. We have a casino that states clearly in its terms that withdrawal made by VISA card (just an example) takes approx. 48 hours.
I can assure you, that all players take that as an ultimate deadline. So, the player asks for the withdrawal and it triggers the verification. But most players fail to understand that the "deadline" mentioned in terms refers to the transaction, not to the whole process of verification, additional check, or security check. So our player may feel confused and is sure that the casino does not comply with its own rules.
I'm sorry to say that but there is another issue that may occur, honestly, it is happening right now in several casinos across the globe. Our casino hires a 3rd party company - a payment provider - to handle all casino transactions with players. What is happening now is that some of those providers are experiencing issues with local banks, meaning that not all payment options are available for each country or player. So without knowing and only relying upon information from its payment provider, the casino is helpless towards players, who use the casino's terms as a strong argument.
What I'm trying to say is that maybe there is a reason for that. This is just what comes to my mind based on all the information I found across the forum and complaints. Only the casino can explain the real reason. 🙂
Feel free to browse the forum and open complaints, you'll find many posts about what I have just described 🙁
Я чекав більше 10 днів, і мій запит на зняття коштів все ще очікує на розгляд. Служба підтримки щодня пише мені, що вони дуже зайняті і не можуть назвати конкретний термін, коли вони опрацюють мою заявку. І як тепер отримати туди велику суму грошей, якщо казино не може розглянути мою заявку більше 10 днів. І у них немає проблем з перекладами, так як у мене є криптогаманець. Просто затримують оплату. Я теж їм писав на пошту, відповіді з пошти немає. Служба підтримки цього казино не може вирішити мою проблему з виплатою мого виграшу
I have been waiting for over 10 days and my withdrawal request is still pending. The support service writes to me every day that they are very busy and cannot give a specific time frame for when they will process my application. And how now to get a large amount of money there if the casino cannot consider my application for more than 10 days. And they have no problems with transfers, since I have a crypto wallet. They just delay payment. I also wrote to them by mail, no response from the mail. The support team of this casino cannot solve my problem with the payment of my winnings
Я повинен сказати, що це дуже прикро, я розумію, що не так легко повірити, що казино не здатне платити вам протягом 10 або більше днів, і це легко сприймати як стратегію.
Що ж, якщо затримка справді спричинена тим фактом, що казино переповнене, було б логічним не відповідати на електронні листи — я думаю, не ввічливо, але цілком логічно. 🙁
Тож, якщо казино не зможе вирішити цю проблему протягом наступних 3 днів, команда зі скарг готова втрутитися .
I must say that this is very unfortunate, I understand that it is not so easy to believe that the casino is not capable of paying you for 10 - or more days, and it is easy to see that as a strategy.
Well, if the delay is truly caused by the fact that the casino is overwhelmed, it would make sense that emails are not answered - not polite but quite logical, I guess. 🙁
So, if the casino fails to solve this issue during the next 3 days, the complaint team is ready to step in.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.