3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вніс невелику суму грошей (20 дол. США), щоб перевірити, як працює казино та як платить. Після першого виграшу в спортивних ставках я спробував зняти гроші, але мені було відмовлено. Я запитую, чому я не можу зняти гроші, а служба підтримки каже, що я маю поставити x1 у спортивних ставках (але я ставлю весь депозит). Після того, як я поставив весь баланс на іншу ставку і виграв. Все ще не можу відкликати і підтримка каже лише чекати 24 години. Через 24 години служба підтримки попросила почекати ще. Тому я припускаю, що вони не будуть платити, і це шахрайство.
оновлення. Як вони сказали, у них "нові" правила ставок на спортивні ставки. Це повинні бути 3 ставки з коефіцієнтом 1,3 на суму депозиту. Після цього вони заплатили.
I deposited little amount of money (20 usdt) to check how casino works and pays. After first win in sportsbets I tried to withdraw and it was rejected. I ask why I cant withdraw and support said I must wager x1 in sportsbet (but I bet all deposit). After I bet all balance on another bet and won. Still cant withdraw and support saying only to wait 24 hours. After 24 hours support asked to wait more. So I guess they will not pay and it is scam.
Update. As they said, they have "new" rules of wager on sportsbets, It must be 3 bets with 1.3 odd on deposit amount. After this done they paid.
Дякуємо за цю інформацію, навіть якщо вона стосується ставок на спорт. Я дуже радий, що зрештою тобі заплатили.
Чи можу я просто запитати вас, чи вони також оновили свої умови, щоб гравці могли прочитати про все це заздалегідь?
Thank you for this information, even though it is regarding sports betting. I am really glad that you got paid at the end.
May I just ask you if they updated their terms as well so players can read about all this beforehand?
Спроба вийти з цього казино, і статус просто позначений як очікуваний. Казино рекламує миттєве виведення коштів і не дотримується цих правил.
Trying to withdraw from this casino and the status is just marked as pending. casino advertises instant withdrawal and does not follow those rules.
Привіт! Гадаю, перше, що я зробив би, це зв’язатися з казино та запитати їх, скільки мені, ймовірно, чекати. Я бачу, що ви знімаєте кошти за допомогою криптовалюти, але навіть це іноді не є гарантією того, що ви отримаєте гроші відразу, тому було б краще дізнатися у них, що може спричинити затримку. Ви вперше знімаєте гроші в казино?
Hi, I guess the first thing I would do would be to contact the casino and ask them how long I should probably wait. I see that you withdraw using crypto but even that is sometimes not a guarantee that you will have the money right away so it would be best to know from them what might be causing the delay. Is this your first time withdrawing at a casino?
Я не розумію, чому Casino Curu не знизило рейтинг з 6,1. Казино не виплачує гроші. Чому він досі має такий хороший рейтинг, чи ви отримуєте гроші від казино? Я не думаю, що це справедливо. Мій виграш не було виплачено. Скаргу було закрито як нерозглянуту, але рейтинг цього казино не змінився. Інші гравці також гратимуть на основі рейтингу. Я вважаю, що Casino Curu, як незалежна служба, має оцінювати справедливо, але здається, що справа завжди лише в грошах. Це соромно.
What I don't understand is why Casino Curu hasn't downgraded the rating from 6.1. The casino isn't paying out. Why does it still have such a good rating or do you get money from the casino? I don't think that's fair. My winnings weren't paid out. The complaint was closed as unresolved, but the rating for this casino hasn't changed. Other players will also play based on the rating. I believe that Casino Curu, as an independent service, should rate fairly, but it seems that it's always just about money. It's a shame.
Was ich nicht verstehe ist warum Casino Curu die Bewertung von 6.1 nicht runterstuft das Casino zahlt nicht aus warum hat es immer noch so eine gute Bewertung oder bekommt ihr Geld von dem Casino ich finde das nicht fair mein Gewinn wurde nicht ausgezahlt die Beschwerde wurde als ungelöst geschlossen aber an der Bewertung für dieses Casino hat sich nichts geändert andere Spieler werden anhand der Bewertung auch spielen ich bin der Ansicht das Casino Curu als unabhängiger Dienst fair bewerten sollte aber anscheinend geht es immer nur um Geld sehr schade
Вітаю, вашу скаргу було закрито лише вчора, і індекс безпеки коригується, якщо я маю правильну інформацію раз на тиждень, зазвичай у середу. Звичайно, це не завжди має бути так, але це казино також буде скориговано, але не раніше наступного тижня.
Що стосується самого казино, то «нижче середнього», на мій погляд, не означає, що будинок хороший і що ми даємо йому хорошу оцінку. На мій погляд, хороший рейтинг означає щось інше. Тому вам не потрібно турбуватися про те, що він не зміниться.🙂
Greetings, your complaint was closed only yesterday and the safety index is adjusted if I have the correct information once a week, usually on Wednesday. Of course, it doesn't always have to be that way, but this casino will also be adjusted but not until the following week.
As for the casino itself, "below average" doesn't mean much in my opinion that the house is any good and that we give it a good rating. A good rating means something else in my view. So you don't have to worry about it not changing.🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.