ГоловнаФорумКазиноWin Casino - загальне обговорення

Win Casino - загальне обговорення

 від antonov17
|
650 переглядів 6 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я вніс невелику суму грошей (20 дол. США), щоб перевірити, як працює казино та як платить. Після першого виграшу в спортивних ставках я спробував зняти гроші, але мені було відмовлено. Я запитую, чому я не можу зняти гроші, а служба підтримки каже, що я маю поставити x1 у спортивних ставках (але я ставлю весь депозит). Після того, як я поставив весь баланс на іншу ставку і виграв. Все ще не можу відкликати і підтримка каже лише чекати 24 години. Через 24 години служба підтримки попросила почекати ще. Тому я припускаю, що вони не будуть платити, і це шахрайство.


оновлення. Як вони сказали, у них "нові" правила ставок на спортивні ставки. Це повинні бути 3 ставки з коефіцієнтом 1,3 на суму депозиту. Після цього вони заплатили.

Змінено
Автоматичний переклад.
antonov17

Дякуємо за цю інформацію, навіть якщо вона стосується ставок на спорт. Я дуже радий, що зрештою тобі заплатили.

Чи можу я просто запитати вас, чи вони також оновили свої умови, щоб гравці могли прочитати про все це заздалегідь?

Автоматичний переклад.

Спроба вийти з цього казино, і статус просто позначений як очікуваний. Казино рекламує миттєве виведення коштів і не дотримується цих правил. file

Автоматичний переклад.
nicks1358

Привіт! Гадаю, перше, що я зробив би, це зв’язатися з казино та запитати їх, скільки мені, ймовірно, чекати. Я бачу, що ви знімаєте кошти за допомогою криптовалюти, але навіть це іноді не є гарантією того, що ви отримаєте гроші відразу, тому було б краще дізнатися у них, що може спричинити затримку. Ви вперше знімаєте гроші в казино?

Автоматичний переклад.

Я не розумію, чому Casino Curu не знизило рейтинг з 6,1. Казино не виплачує гроші. Чому він досі має такий хороший рейтинг, чи ви отримуєте гроші від казино? Я не думаю, що це справедливо. Мій виграш не було виплачено. Скаргу було закрито як нерозглянуту, але рейтинг цього казино не змінився. Інші гравці також гратимуть на основі рейтингу. Я вважаю, що Casino Curu, як незалежна служба, має оцінювати справедливо, але здається, що справа завжди лише в грошах. Це соромно.

Автоматичний переклад.
Thent

Вітаю, вашу скаргу було закрито лише вчора, і індекс безпеки коригується, якщо я маю правильну інформацію раз на тиждень, зазвичай у середу. Звичайно, це не завжди має бути так, але це казино також буде скориговано, але не раніше наступного тижня.

Що стосується самого казино, то «нижче середнього», на мій погляд, не означає, що будинок хороший і що ми даємо йому хорошу оцінку. На мій погляд, хороший рейтинг означає щось інше. Тому вам не потрібно турбуватися про те, що він не зміниться.🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого