ФорумКазиноWildsino Casino - загальне обговорення

Wildsino Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від Radka
|
379 переглядів 7 відповідей |
|
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Wildsino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

доброго ранку

Здається, я потрапив у пастку...

На 4-й день я чекаю схвалення від Wildsino1.com


На сайті пишуть, що чекають до 3 днів


Щодня вони відповідають: "Ми раді повідомити вам, що він у черзі на обробку"



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Додам, що документи, що посвідчують особу, я надіслав їм сам, і вони відповіли, що поки що вони не потрібні

Автоматичний переклад.
Fei21
1 місяць тому

Привіт!

Незважаючи на те, що з цим важко впоратися, я б дотримувався того, що вам уже сказали в казино. Наскільки я зрозумів ситуацію, ваш рахунок не потрібно верифікувати, але з іншого боку виведення затримується, тому що в черзі інші.

Дозвольте мені трохи полегшити ваш біль: згідно з нашим оглядом, це казино середнього розміру, що може пояснити затримку. Скажімо, чим більше казино, тим більше шансів, що звичайний запит на зняття коштів буде оброблено досить легко. Крім того, його індекс безпеки є гідним , що означає, що це казино, швидше за все, виплатить виграш.

Спробуйте заспокоїтися, регулярно запитуйте про прогрес і тримайте нас у курсі, будь ласка. Незважаючи на те, що я залишаюся оптимістом, це не завадить залишатися на зв’язку та переконатися, що все закінчиться добре.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Все добре!

Я отримав схвалення і чекаю збору

Автоматичний переклад.
Fei21
1 місяць тому

Це чудова новина!

Іноді ми хвилюємося даремно. Правда?🙂

Якщо вам подобається, ви могли б першим надіслати відгук користувача про це казино про свій досвід і як би ви його оцінили. що ти кажеш

Ось посилання, якщо ви хочете це зробити.

Скажи мені зараз, будь ласка. Ви збираєтеся продовжувати грати в цьому казино?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я теж чекаю виведення з цього казино. Я подав запит у понеділок, і його мають опрацювати протягом 3 робочих днів, але я все ще чекаю. Все, що вони говорять, це те, що є затримка, не вказуючи терміни вирішення проблеми. Я дуже розчарована.

Автоматичний переклад.
tm1025
1 місяць тому

Привіт, у такому випадку я б спробував почекати ще деякий час. Я знаю, що коли казино дає вам часові рамки, це неприємно, якщо вони не дотримуються цього, але ми також даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві.

У будь-якому випадку, потрібно було перевіряти чи ні? Це ваше перше зняття?

Якщо нічого не змінилося, у вас не було інформації, а казино вас ігнорує, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого