2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Wildsino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
доброго ранку
Здається, я потрапив у пастку...
На 4-й день я чекаю схвалення від Wildsino1.com
На сайті пишуть, що чекають до 3 днів
Щодня вони відповідають: "Ми раді повідомити вам, що він у черзі на обробку"
Good morning,
I think I fell into a trap...
As I am on day 4 of waiting for withdrawal approval from Wildsino1.com
On the site they write that there is up to 3 days of waiting
Their responses everyday are "we're happy to let you know it's in the queue for processing"
Καλημέρα,
Νομίζω πως έπεσα σε παγίδα...
Καθώς είμαι στην 4η μέρα αναμονής έγκρισης ανάληψης από το Wildsino1.com
Στο site γράφουν ότι έχει έως 3 μέρες αναμονή
Οι απαντήσεις τους καθημερινώς είναι "είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι είναι στην σειρά για επεξεργασία "
Додам, що документи, що посвідчують особу, я надіслав їм сам, і вони відповіли, що поки що вони не потрібні
I should add that I sent them the identification documents myself and they replied that so far they are not needed
Να προσθέσω ότι τους έστειλα από μόνη μου τα έγγραφα για την ταυτοποίηση και μου απάντησαν ότι μέχρι στιγμής δεν χρειάζονται
Привіт!
Незважаючи на те, що з цим важко впоратися, я б дотримувався того, що вам уже сказали в казино. Наскільки я зрозумів ситуацію, ваш рахунок не потрібно верифікувати, але з іншого боку виведення затримується, тому що в черзі інші.
Дозвольте мені трохи полегшити ваш біль: згідно з нашим оглядом, це казино середнього розміру, що може пояснити затримку. Скажімо, чим більше казино, тим більше шансів, що звичайний запит на зняття коштів буде оброблено досить легко. Крім того, його індекс безпеки є гідним , що означає, що це казино, швидше за все, виплатить виграш.
Спробуйте заспокоїтися, регулярно запитуйте про прогрес і тримайте нас у курсі, будь ласка. Незважаючи на те, що я залишаюся оптимістом, це не завадить залишатися на зв’язку та переконатися, що все закінчиться добре.
Hi there!
Despite it being hard to deal with, I would stick with what the casino already told you. As far as I understood the situation, your account does not need to be verified, but on the other hand, the withdrawal is delayed because there are others in the queue.
Let me, however, ease your pain a bit: According to our review, this casino is midsized, which may explain the delay. Let's say the bigger the casino is, the better chance a common withdrawal request will be handled quite easily. Additionally, its Safety index is decent, which means this casino will very likely pay out the winnings.
Try to calm down, ask regularly about the progress, and keep us posted, please. Even though I remain optimistic, it won't hurt staying in touch and ensuring all ends well.
Це чудова новина!
Іноді ми хвилюємося даремно. Правда?🙂
Якщо вам подобається, ви могли б першим надіслати відгук користувача про це казино про свій досвід і як би ви його оцінили. що ти кажеш
Ось посилання, якщо ви хочете це зробити.
Скажи мені зараз, будь ласка. Ви збираєтеся продовжувати грати в цьому казино?🤔
That is great news!
Sometimes we worry for nothing. Right?🙂
If you like you could be the first to submit a user review for this casino about your experience and how would you rate it. What do you say?
Here's the link if you wish to do so.
Tell me now, please. Are you going to continue playing in this casino?🤔
Я теж чекаю виведення з цього казино. Я подав запит у понеділок, і його мають опрацювати протягом 3 робочих днів, але я все ще чекаю. Все, що вони говорять, це те, що є затримка, не вказуючи терміни вирішення проблеми. Я дуже розчарована.
I'm also waiting for a withdrawal from this casino. I requested on Monday and it's supposed to be processed in 3 business days but I'm still waiting. All they keep saying is that there's a delay without giving a timeline for resolution of the issue. I'm very frustrated.
Привіт, у такому випадку я б спробував почекати ще деякий час. Я знаю, що коли казино дає вам часові рамки, це неприємно, якщо вони не дотримуються цього, але ми також даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві.
У будь-якому випадку, потрібно було перевіряти чи ні? Це ваше перше зняття?
Якщо нічого не змінилося, у вас не було інформації, а казино вас ігнорує, ми спробуємо вам допомогти.
Hi, in that case I would try to wait some more time. I know that when a casino gives you a timeframe it is not nice if they don't meet it but we also give casinos 14 days to send money to the player.
Anyway, was it necessary for you to verify or not? Is this your first withdrawal?
If nothing has changed and you had no information and the casino ignored you, we will try to help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.