В чому справа ? Я вже подав скаргу на це казино, і ви не змогли її вирішити. Перегляньте скарги на це казино, і ви побачите, що є ОДНА єдина скарга, і вона закрита. Це моя скарга. Ви заблокували мій акаунт. У мене є багато доказів, що вони шахраї.
What's the point ? I already filed a complaint against this casino and you couldn't resolve it. You look at the complaints about this casino and you will see that there is ONE single complaint and it is closed. This is my complaint. You have blocked my account. I have a lot of evidence that they are scammers.
Шановний Andreii109,
Я не знайшов жодної вашої скарги, поданої в цьому профілі.:
Ось чому я закликав вас надіслати його, той, про який ви говорите, був створений іншим користувачем, тому не звучайте так очевидно, будь ласка. Ти верескасну? Я б не сказав, що це додасть вам більше довіри, тому що цей користувач скоїв крадіжку особистих даних.:
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
Так який же сенс?
У вас був шанс, але ви діяли нечесно, якщо можна сказати. Я прошу вас припинити звинувачувати інших гравців у брехні лише тому, що ви не згодні з їхньою думкою. Невже для вас це справді звучить так нездійсненно?
Dear Andreii109,
I could not find any complaint of yours submitted under this profile.:
This is the reason I urged you to submit one, the one you are talking about was created by a different user, so do not make it sound so obvious, please. Are you vereskasnu? I would not say it will buy you more credibility, because this user committed identity theft.:
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
So what's the point anyway?
You had your chance, but you acted dishonestly, if I may say. I ask you to stop accusing other players of saying lies simply because you do not agree with their opinions. Does it truly sound so unfeasible to you?
Про яку крадіжку особистих даних ви говорите? Що я в тебе вкрав? Просто ви нічого не могли вдіяти, і мені самому довелося з ними розмовляти, бо вони мене ігнорували. І всі люди, які позитивно ставляться до цього казино, є фальшивими людьми. Ви подивіться, коли зареєстрували. Вони не мають активності. Вони просто роблять качку, рекламуючи це шахрайське казино. Прокидайся. Перейдіть на сайт wildbet. Спробуйте надіслати їм електронний лист info@wildbet.io, його не існує. У цій дискусії єдина людина, яка негативно відгукнулася про це казино. Ця людина має репутацію. Я надав багато доказів, що це справжні шахраї
What kind of identity theft are you talking about? What did I steal from you? It's just that you couldn't do anything and I myself had to talk to them because they ignored me. And all the people who are positive about this casino are fake people. You look when they registered. They have no activity. They are just doing the duck is promoting this scam casino. Wake up. Go to wildbet website. Try emailing them info@wildbet.io it doesn't exist. In this discussion, the only person who spoke negatively about this casino. This man has a reputation. I provided a lot of evidence that these are real scammers
А ти Радько й далі слухай лепет цих прибульців, які вселяють тобі довіру. Мені справді вже байдуже. Я знаю, що ти НІЧОГО не можеш зробити. Вони не мають ліцензії. Для них ти ніхто. Послухайте людей, які хвалять це казино.
And you Radka continue to listen to the babble of these newcomers who inspire confidence in you. I really don't care anymore. I know there is NOTHING you can do. They don't have a license. For them, you are nobody. Listen to people who praise this casino.
Я помітив, що ти продовжуєш критикувати Wildbet. Чи обліковий запис створено виключно для того, щоб висловлювати негативні коментарі про це казино, оскільки виглядає так, ніби вам платять лише за це?
I noticed that you keep on bashing wildbet. Is the account solely made just to put out negative comments about this casino because it looks like you are being paid just to do so?
у кожного різна думка та досвід щодо речей. Вони виплатили мені мій найбільший виграш, який склав приблизно 1,2 тисячі за 15 хвилин. Перш ніж називати інших людей фальшивими, можливо, вам варто подумати, чому це сталося з вами. Здається, у вас також є подібні скарги щодо інших казино на цьому форумі з вашим щойно створеним обліковим записом.
everyone has different opinion and experience on things. They paid me out my biggest win so far which was around 1.2K within 15 minutes. Before you call other people fake, maybe you should look at why this experience happened to you. Seems like you also have similar complaints about other casinos in this forum with your newly created account.
Про яку крадіжку особистих даних ви говорите? Що я в тебе вкрав? Просто ви нічого не могли вдіяти, і мені самому довелося з ними розмовляти, бо вони мене ігнорували. І всі люди, які позитивно ставляться до цього казино, є фальшивими людьми. Ви подивіться, коли зареєстрували. Вони не мають активності. Вони просто роблять качку, рекламуючи це шахрайське казино. Прокидайся. Перейдіть на сайт wildbet. Спробуйте надіслати їм електронний лист info@wildbet.io, його не існує. У цій дискусії єдина людина, яка негативно відгукнулася про це казино. Ця людина має репутацію. Я надав багато доказів, що це справжні шахраї
What kind of identity theft are you talking about? What did I steal from you? It's just that you couldn't do anything and I myself had to talk to them because they ignored me. And all the people who are positive about this casino are fake people. You look when they registered. They have no activity. They are just doing the duck is promoting this scam casino. Wake up. Go to wildbet website. Try emailing them info@wildbet.io it doesn't exist. In this discussion, the only person who spoke negatively about this casino. This man has a reputation. I provided a lot of evidence that these are real scammers
Наскільки я знаю, ти прикидаєшся мною в очах казино. Я б не назвав таку поведінку справедливою, навіть якщо розумію ваші мотиви. Як ви могли очікувати, що люди допоможуть вам або підтримають вас, стверджуючи, що казино найгірше, якби ви діяли таким чином?
Кожен може розглянути цю скаргу та прийняти власне рішення.
У вас була достатня можливість представити всі докази, і дозвольте нам їх розглянути, натомість ви вирішили діяти без гідності, що ж, ваш вибір.
Я не на стороні казино, тому що я не знаю, чому ви отримали, прикидаючись мною, тому я більше не коментуватиму цю тему.
As far as I know, you pretend to be me in the eyes of the casino. I would not call that fair behavior, even if I understand your motives. How could you expect people to help you or support you while claiming that the casino is the worst if you had acted like this?
Everybody can go through this complaint and make their own decision.
You had a fair chance to present all shreds of evidence, and let us go through it, instead, you chose to act without dignity, well your choice.
I'm not on the side of the casino, because I do not know the reason you got while pretending to be me, so I won't comment on this subject any further.
А ти Радько й далі слухай лепет цих прибульців, які вселяють тобі довіру. Мені справді вже байдуже. Я знаю, що ти НІЧОГО не можеш зробити. Вони не мають ліцензії. Для них ти ніхто. Послухайте людей, які хвалять це казино.
And you Radka continue to listen to the babble of these newcomers who inspire confidence in you. I really don't care anymore. I know there is NOTHING you can do. They don't have a license. For them, you are nobody. Listen to people who praise this casino.
Це форум, тому кожен може висловити свою думку.
Ви свідомо підібрали казино із сумнівною репутацією, без ліцензії.
Сподіваюся, наступного разу ви будете обережнішими.
Це кінець обговорення з мого боку.
Будьте здорові.
This is a forum hence everybody can express their opinions.
You've deliberately picked up the casino with a questionable reputation, without a license.
I hope you will be more careful next time.
This is the end of the discussion on my end.
Stay well.
Мені не зовсім зрозумілий ваш вислів: «Ви свідомо підібрали казино з сумнівною репутацією, без ліцензії».
Виходить, що гравець заздалегідь знав, що казино не виплачує, і поклав туди гроші? Тоді написати негативний відгук?
I do not quite understand your expression: "You deliberately picked up a casino with a dubious reputation, without a license."
It turns out that the player knew in advance that the casino does not pay out, and deposited money there? Then write a negative review?
Мне не совсем понятно ваше выражение: "Вы умышленно подобрали казино с сомнительной репутацией, без лицензии."
Это получается что игрок заранее знал что казино не выплачивает, и внёс туда деньги? Чтобы потом написать негативный отзыв?
Навпаки, я намагаюся звільнити ваш форум від усіляких шахрайських казино. Будь-яка розумна людина повірить мені, а не цим двом дивакам (це ж людина). Ви подивіться на їхні публікації. Вони створили ці акаунти для того, щоб писати про те, яке казино Wildbet хороше і швидко виводить гроші. Вам не здається це дивним? І вони звинувачують мене в тому, що я створив обліковий запис, щоб залишати про нього негативні відгуки. Мій акаунт був створений 18 березня 2022 року. Це казино з'явилося в списку близько місяця тому. Але ваші облікові записи були створені пізніше.
https://kasinoazov.net/profil/134756/cryptesports
https://kasinoazov.net/profil/128173/paulagpawan
І раніше я подавав скарги, і вони були вирішені. Просто цей сайт не може вплинути на це казино, оскільки вони не мають ліцензії. Пошта не існує. Живий чат беззвучний
On the contrary, I'm trying to free your forum from all sorts of scam casinos. Any reasonable person will believe me and not these two weirdos (they are the same person). You look at their publications. They created these accounts in order to write about which Wildbet casino is good and quickly withdraws. Don't you think this is strange? And they accuse me that I created an account to leave negative reviews about it. My account was created on March 18, 2022. This casino appeared on the list about a month ago. But your accounts were created after.
https://kasinoazov.net/profil/134756/cryptesports
https://kasinoazov.net/profil/128173/paulagpawan
And I filed complaints before and they were resolved. It's just that this site can't have any influence on this casino as they don't have a license. Mail does not exist. Live chat is silent
Мені не зовсім зрозумілий ваш вислів: «Ви свідомо підібрали казино з сумнівною репутацією, без ліцензії».
Виходить, що гравець заздалегідь знав, що казино не виплачує, і поклав туди гроші? Тоді написати негативний відгук?
I do not quite understand your expression: "You deliberately picked up a casino with a dubious reputation, without a license."
It turns out that the player knew in advance that the casino does not pay out, and deposited money there? Then write a negative review?
Мне не совсем понятно ваше выражение: "Вы умышленно подобрали казино с сомнительной репутацией, без лицензии."
Это получается что игрок заранее знал что казино не выплачивает, и внёс туда деньги? Чтобы потом написать негативный отзыв?
Привіт,
Це означає, що кожен гравець повинен приділити деякий час, щоб перевірити казино, в якому він/вона любить грати/вносити депозит, вам не здається? Якщо ви вибрали погане неліцензійне казино, можливість якогось масштабу зростає, вам не здається?
Ми всі також можемо заздалегідь прочитати відгуки та скарги користувачів, тож так, гравець може дізнатися, чи «добре» на даний момент казино чи ні.
Ми постійно намагаємося поінформувати гравців про цей запобіжний захід. Ось чому ми оцінюємо казино та активно шукаємо кожен сайт, який можемо знайти.
Hello,
It means that each player should take some time to check the casino he/she likes to play/deposit in, don't you think? If you chose a bad unlicensed casino, the possibility of some kind of scales up, don't you think?
We can all read user reviews and complaints in advance as well, so yes, the player can learn whether the casino is "ok" at the moment or not.
We constantly try to make players aware of this precaution. That's why we evaluate casinos and actively search for every site we can find.
Навпаки, я намагаюся звільнити ваш форум від усіляких шахрайських казино. Будь-яка розумна людина повірить мені, а не цим двом дивакам (це ж людина). Ви подивіться на їхні публікації. Вони створили ці акаунти для того, щоб писати про те, яке казино Wildbet хороше і швидко виводить гроші. Вам не здається це дивним? І вони звинувачують мене в тому, що я створив обліковий запис, щоб залишати про нього негативні відгуки. Мій акаунт був створений 18 березня 2022 року. Це казино з'явилося в списку близько місяця тому. Але ваші облікові записи були створені пізніше.
https://kasinoazov.net/profil/134756/cryptesports
https://kasinoazov.net/profil/128173/paulagpawan
І раніше я подавав скарги, і вони були вирішені. Просто цей сайт не може вплинути на це казино, оскільки вони не мають ліцензії. Пошта не існує. Живий чат беззвучний
On the contrary, I'm trying to free your forum from all sorts of scam casinos. Any reasonable person will believe me and not these two weirdos (they are the same person). You look at their publications. They created these accounts in order to write about which Wildbet casino is good and quickly withdraws. Don't you think this is strange? And they accuse me that I created an account to leave negative reviews about it. My account was created on March 18, 2022. This casino appeared on the list about a month ago. But your accounts were created after.
https://kasinoazov.net/profil/134756/cryptesports
https://kasinoazov.net/profil/128173/paulagpawan
And I filed complaints before and they were resolved. It's just that this site can't have any influence on this casino as they don't have a license. Mail does not exist. Live chat is silent
Є безліч казино з поганою репутацією, де деякі гравці люблять грати, на жаль, це нормально.
Я згоден, що ці профілі мають багато спільного, але це вільний форум, і без реальних доказів я не буду втручатися. Ви вже дуже чітко висловили свою думку, це добре, вони так само зробили.
Це не в моїх повноваженнях досліджувати, чи змогли ці гравці зняти гроші за лічені хвилини чи грали в казино. Крім того, це казино має сумнівну репутацію, тому я припускаю, що багатьом гравцям платять нормально, інакше ми всі помітили б це тут, на форумі, я можу вас запевнити.
Подавайте нову скаргу під цим профілем - не видавайтеся кимось іншим і, можливо, ми вам все-таки допоможемо.
There are tons of casinos with a bad reputation, where some players like to play, sadly that's normal.
I agree that it seems that those profiles have much in common, but this is a free forum and without some real proof I will not interfere. You already expressed your opinion very clearly, that's fine, they did the same.
It's not within my power to investigate whether those players were able to withdraw in minutes or played in the casino. Furthermore, this casino has a questionable reputation, so I would guess that lots of players are paid normally, otherwise, we would all notice that here on the forum I can assure you.
File a new complaint under this profile - do not pretend to be anybody else and maybe we will help you after all.
Я згоден з цим, і це ваша відповідальність досліджувати кожне казино, у якому ви плануєте грати, щоб переконатися, що воно не є шахрайським казино.
Багато веб-сайтів і форумів проведуть це дослідження за вас і перерахують хороші та погані казино. Ви можете зрозуміти це, прочитавши багато відгуків і коментарів інших гравців, які мали досвід роботи з казино, яке ви розглядаєте.
На кону ваші гроші, і краще перестрахуватися, ніж шкодувати.
I agree with this one, and it is your responsibility to research every casino you are considering playing at to ensure they are not a rogue casino.
Many websites and forums sites will do this research for you and list the good and bad casinos. You can take this by reading many reviews and comments from other players who have had experience with the casino you are considering.
Your money is at stake, and it is better to be safe than sorry.
Я та сама людина, яка першою досліджувала його та намагалася зняти свій виграш. І який результат? Спочатку мені перестали відповідати, а потім взагалі видалили мій обліковий запис на сайті казино. Що він говорить? Про те, що сайт казино є шахрайським
I am the same person who first explored it and tried to withdraw my winnings. And what is the result? At first they stopped answering me and then they deleted my account on the casino website altogether. What does it say? About the fact that the casino site is a scam
Ви не можете передавати свій поганий досвід у казино іншим. Деякі гравці мали хороший досвід роботи в казино. Якщо ви вважаєте казино шахрайством, це ваша справа. У кожного з нас є власний досвід.
You cant pass your bad experience in the casino to others. Some players did have a good experience in the casino. If you find the casino a scam, that's up to you. We all have our own experiences.
Слухай. Не пиши мені більше. Я не сприймаю вас як справжнього гравця в казино. Прочитайте вище повідомлення, які я написав про вас
Listen. Do not write me anymore. I don't see you as a real casino player. Read above the messages that I wrote about you
Люди різні. Я ніколи не заходив у ресторан, не прочитавши відгуки користувачів, навіть коли я вже стою перед їхніми дверима. Я не купую холодильник або пральну машину, не прочитавши відгуки користувачів. Іншим байдуже. Вони бачать приємний бонус, гарний веб-сайт, тож одразу починають грати 😕
People are different. I never stepped into a restaurant without reading user reviews even when I'm already standing in front of their door. I don't buy a fridge or a washing machine without reading the user reviews. Others don't care that much. They see a nice bonus, a good looking website so they just start playing immediately 😕
Що ти справді хочеш від мене почути? Я тобі востаннє кажу. Цей сайт є шахрайством. Я подав скаргу, але її закрили. І ви були тим, хто це дослідив. Це єдина претензія до цього казино. Я пишу все це, щоб захистити людей, які можуть побачити це казино і захотіти в ньому пограти. Оскільки він має оцінку 6,3. Як ти їх так оцінив, якщо нічого про нього не знаєш? На якій підставі? Ви самі обманюєте людей своїми діями і навіть не розумієте цієї кампанії. Я не просто кажу, що це шахрайське казино. Усі мої твердження підтверджені доказами. І всі, хто пишуть, що це висновок казино - пусті балачки і обманщики. Вони нічого не змогли дати. Людина може написати що завгодно, але без доказів у це не віриться.
What do you really want to hear from me? I'm telling you for the last time. This site is a scam. I filed a complaint but it was closed. And you were the one who investigated it. That's the only complaint about this casino. I am writing all this to protect people who may see this casino and want to play in it. Since he has a score of 6.3. How did you rate them like that if you don't know anything about him? On what basis? You yourself are deceiving people with your actions and you don’t even understand this campaign. I'm not just saying that this is a scam casino. All my claims are supported by evidence. And everyone who writes that this is a casino conclusion is empty talk and deceivers.They couldn't provide anything. A person can write anything, but without evidence it cannot be believed.
Так, люди безумовно різні, але, як я вже казав, на кону ваші гроші, тож вам вирішувати, як ними скористатися. Я думаю, саме так це працює для мене.
Yes, people are definitely different, but just like what I have said, it is your money at stake, so it is up to you how to use it. I guess that's just how it works for me.
Я щойно переглянув ваші коментарі в цій темі. Ні привіт, ні привіт. Лише гнівні слова, які звинувачують спочатку казино (яке у вашому праві після вашого досвіду), а потім проти всіх, хто з вами не згоден. Через тебе комусь важко подобатися. Ви так само спілкувалися зі службою підтримки казино? Оператор, ймовірно, працює за мінімальну заробітну плату, і просто каже собі "б... це" і виключає вас. Потім він показує менеджеру чати, який приймає рішення повністю заблокувати вас. Я розумію, що.
Суть онлайн-форуму полягає в тому, щоб отримати різні погляди та думки на тему. І аргументи є його частиною так само, як і домовленості. Але якщо зробити це, я правий, усі інші помиляються. Ніде ви не знайдете друзів ні в Інтернеті, ні в реальному житті.
I just had a look at your comments in this thread. No hi or hello. Only angry words accusing first the casino (which is in your right after your experience) but then against everyone who does not agree with you. You making it hard for anyone to like you. Did you talk to the casino support as well like this? The operator is probably work for minimum wages and just says to himself 'f... that 'and cuts you out. Then he shows the manager the chats who makes the decision to block you completely. I understand that.
The whole point of a online forum is to get different views and opinions on a topic. And arguments are a part of it the same as agreements. But going at it Iam right all others are wrong " will not get you any friends anywhere. Online or real life.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.