2 р. тому
Тут ви можете обговорити WildBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Створено запит на виведення коштів на суму 993 євро. Спочатку писали, що відправлять виграш протягом пари хвилин. Потім написали, що ваш аккаунт перевіряється сеансом гри. Минуло вже 5 годин. Є скріншоти з листуванням і всіма доказами
Created a withdrawal request in the amount of 993 euros. At first they wrote that they would send the winnings within a couple of minutes. Then they wrote that your account is being verified by the game session. It's been 5 hours already. There are screenshots with correspondence and all the evidence
Привіт, вибачте, але я б сказав, що перевірка історії ігор триватиме набагато більше, ніж кілька годин. Можливо, кілька тижнів у деяких ситуаціях. Це те, що ви мали на увазі під «перевірено сеансом гри», будь ласка?
Зазвичай це означає, що казино просить постачальника ігор взяти участь і надати звіт. Звичайно, не впевнений, що це ваш випадок. Просто будьте готові до деякої затримки.
Ви можете спробувати звернутися до служби підтримки, ви це зробите?
Hello, I'm sorry but I'd say that the gaming history check would take far longer than a few hours. Probably, a few weeks in some situations. Is this what you meant by "verified by the game session", please?
It usually means that the casino asks the game provider to get involved and deliver a report. Not sure if this is your case, of course. Just be prepared for some delay.
You can try to ask the support, will you do that?
Вони навіть не мають адреси електронної пошти на своєму веб-сайті, щоб зв’язатися з ними. У чаті відповідають, але дуже рідко. Вони не мають ліцензії. До кого вони звернуться за перевіркою?
They don't even have an email address on their website to contact them. In live chat they answer but very rarely. They don't have a license. To whom will they turn for verification?
Будь ласка, оцініть це казино 0. Ігноруйте чат. Правила списані повністю з іншого сайту. У них навіть пошти немає. НІКОЛИ НЕ ДЕПОЗИТУЙТЕ НА ЦЕЙ САЙТ. Заявка на виплату 993 євро вже 2 дні.
Please rate this casino 0. Ignore the chat. The rules are written off completely from another site. They don't even have mail. NEVER DEPOSIT TO THIS SITE. The application for the payment of 993 euros has already been 2 days.
Вони навіть не мають адреси електронної пошти на своєму веб-сайті, щоб зв’язатися з ними. У чаті відповідають, але дуже рідко. Вони не мають ліцензії. До кого вони звернуться за перевіркою?
They don't even have an email address on their website to contact them. In live chat they answer but very rarely. They don't have a license. To whom will they turn for verification?
Привіт,
на жаль, нікому. Якщо казино не має ліцензії, жодні органи не спостерігають за казино.
Тому ми завжди радимо гравцям віддавати перевагу ліцензованим казино.
Ви зараз маєте справу з якоюсь проблемою, чи не так? Що сталося?
Hello,
sadly, to nobody. If the casino is not licensed there is no authority watching over the casino.
Therefore we always advise players to prefer licensed casinos.
You're dealing with some issue now, aren't you? What's happened?
Будь ласка, оцініть це казино 0. Ігноруйте чат. Правила списані повністю з іншого сайту. У них навіть пошти немає. НІКОЛИ НЕ ДЕПОЗИТУЙТЕ НА ЦЕЙ САЙТ. Заявка на виплату 993 євро вже 2 дні.
Please rate this casino 0. Ignore the chat. The rules are written off completely from another site. They don't even have mail. NEVER DEPOSIT TO THIS SITE. The application for the payment of 993 euros has already been 2 days.
Привіт, багато казино пропонують однакові правила.
Якщо вам потрібна допомога, опишіть її трохи.
У будь-якому випадку я спробував попросити чат дізнатися, як зв’язатися зі службою підтримки, але безуспішно.
Але я знайшов це:
«16. СКАРГИ
Ви можете зв’язатися з нашою командою обслуговування клієнтів згідно з інструкціями на веб-сайті, щоб подати нам будь-які скарги щодо наших послуг».
На жаль, я не знаю, де знайти ці інструкції. Чат мовчить:
Hello, many casinos provide the same rules.
In case you need a helping hand, please describe it a bit.
Anyway,I tried to ask the chat to learn how to get in touch with the support but was not successful.
But I found this:
"16. COMPLAINTS
You are free to contact our customer service team according to the instructions found on the Website to give us any complaints regarding our services."
Sadly, I have no clue where to find these instructions. The chat stays silent:
Мені відповідали в будні дні. У вихідні теж не відповідають. Я буду вам дуже вдячний, якщо ви зможете на них трохи натиснути.
They answered me on weekdays. They don't answer on weekends either. I will be very grateful to you if you can put some pressure on them.
Дозвольте додати, що через 35 хвилин я отримав відповідь "вибачте за затримку". Я повторив своє запитання, куди я можу звернутися, якщо мені потрібно зв’язатися зі службою підтримки, і де можна знайти ці інструкції, але нічого не отримав.
Я перевіряю вашу скаргу і скажу, що якщо вашу історію ігор перевіряють, нам просто потрібно дочекатися результату.
Чи можете ви поділитися будь-якими знімками екрана щодо цього питання? Думаю, це може бути корисним.
Allow me to add that I got a "sorry for the delay" answer 35 minutes later. I repeated my question where can I turn to if I need to reach the support and where those instructions can be found but got nothing.
I check your complaint and I would say, that if your gaming history is being checked, we simply need to wait for the result.
Can you share any screenshots concerning this matter, please? I think it could be useful.
Що я можу тобі дати? У своїй скарзі я надіслав усі докази. На цьому форумі 1 людина написала, що це його улюблене казино, і порекомендувала його. Другий пише, що його вивело казино, але на це потрібен час. Це все правда?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
What can I provide you? In my complaint, I sent all the evidence. On this forum, 1 person wrote that this was his favorite casino and recommended it. The second writes that the casino brought him out, but it took time. Is this all true?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
Шановна Радка. Чи можете ви зв'язатися зі мною поштою? boochen8@yandex.com
Dear Radka. Can you contact me by mail? boochen8@yandex.com
Що я можу тобі дати? У своїй скарзі я надіслав усі докази. На цьому форумі 1 людина написала, що це його улюблене казино, і порекомендувала його. Другий пише, що його вивело казино, але на це потрібен час. Це все правда?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
What can I provide you? In my complaint, I sent all the evidence. On this forum, 1 person wrote that this was his favorite casino and recommended it. The second writes that the casino brought him out, but it took time. Is this all true?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
Привіт,
будь ласка, регулярно перевіряйте свою скаргу . Я не можу говорити від імені нашої групи розгляду скарг, але якщо чогось не вистачає, Нік повідомить вас. Зараз він над цим працює, тому, будь ласка, запасіться терпінням.
Відгуки користувачів – це думки гравців про казино, тому вони можуть сильно відрізнятися. Навіть найкращі могли отримати найгіршу оцінку, оскільки один гравець був не повністю задоволений.
Якщо відгуки користувачів вас трохи бентежать, просто дотримуйтеся загального рейтингу:
6,3 з 10 - сумнівна репутація і відсутність ліцензії:
https://casino.guru/wildbet-casino-review
Могло б бути краще, я б сказав.
Hello,
please check your complaint regularly. I can't speak on behalf of our Complaint Team, but if something is missing, Nick will let you know. He is working on it at the moment, so please - be patient.
User reviews are players' opinions on the casino, hence it may vary a lot. Even the best could get the worst review because one player was not completely satisfied.
In case the user reviews confuse you a bit, just stick to the overall rating:
6,3 out of 10 - a questionable reputation and the license is missing:
https://casino.guru/wildbet-casino-review
Could be better, I'd say.
Якщо вам не відповідають, значить, саме час подати скаргу . Чи був у вас баланс на закритому рахунку казино?
If they don't respond to you, then it's the right time to submit a complaint. Have you had any balance on the closed casino account?
Я давно на них писав скаргу.
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
993 євро
I wrote a complaint about them a long time ago.
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
993 euro
Ах, вибачте, я раніше не помітив. Ти маєш рацію!
Ah, sorry, I didn't notice before. You're right!
Щойно бачив цей огляд казино. Поки що я не знаю про вашу справу про відкликання. Чи пробували ви зв’язатися з їхньою службою підтримки? Він дуже чуйний, коли я ставлю запитання щодо ігор, які вони пропонують, і їхніх бонусів.
Just saw this casino review. So far, I don't know about that withdrawal case you are currently having. Have you tried contacting their customer support? It's pretty responsive whenever I ask a question regarding the games they offer and their bonuses.
Ви навіть мали шанс отримати частину свого виграшу в казино? Або ви пробували вийти з їх сайту?
Did you even get the chance to pull some of your winnings in the casino? Or have you tried withdrawing from their site?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.