ФорумКазиноWild Casino - загальне обговорення

Wild Casino - загальне обговорення

3 р. тому від borkoborko39
|
5575 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Wild Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я не думаю, що вони приймають гравців з Болгарії. Я отримав запрошення на турнір, але коли я почав реєструватися, Болгарії немає у списку. Їх правила говорять, що з Болгарії грати не можна.

Автоматичний переклад.
borkoborko39
3 р. тому

Привіт Боркоборко39.

Дякуємо за розуміння, ви праві, Болгарія відсутня у формі реєстрації, тому гравці з Болгарії не можуть грати в цьому казино. Ми оновили інформацію на нашому веб -сайті, і ваша співпраця високо цінується.

Автоматичний переклад.
georgigmg07
2 р. тому

Здравствуйте,

наскільки мені відомо, ви подали скаргу на казино Wild Pharao . Ця тема стосується лише Wild Casino.

Будь ласка, стежте за своєю скаргою. Над цим працює наша команда.

Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибачте, я цього не зрозумів

Автоматичний переклад.
georgigmg07
2 р. тому

Немає проблем - просто ласкаве нагадування 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Спасибі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я перевірив ігри цього казино, бонуси, ставки, ставку на максимальну ставку і навіть спробував переглянути огляди в Інтернеті. З якоїсь дивної причини у відділі відгуків нічого не знайшов, крім хороших відгуків. Одразу після внесення грошей я був суворо відключений від усіх ігор, за винятком, можливо, 10 найгірших доступних ігор, 5 з яких взагалі не завантажувалися. Тож я був змушений спробувати зробити ставку приблизно 50 разів на бонус і внести кошти на 5 ігор (я не можу точно пам’ятати суму ставки, тому що з тих пір я намагався з усіх сил заглушити цей травмуючий ігровий досвід).

Коли я перевірив, скільки всього мені довелося зіграти, загальна сума була шалено високою, наприклад 8000 доларів. З депозиту 100 доларів. Можливо, я не розумів, як діє ставка на цей бонус, але коли я перечитав багато разів, я був майже впевнений, що навіть не міг уявити суму за депозит+bonusXwager= 8000 доларів. Коли я надіслав їм електронний лист, я не отримав відповіді, і ви не можете вручну вимкнути або скасувати бонус, навіть не варіант. Якимось дивом я зміг вибрати 1 з 5 варіантів сміттєвих ігор і обіграти ставку. Очевидно, це було сфальсифіковано, тому що я просто втратив усі свої гроші в ту хвилину, коли побив ставку. Я вражений, що я так далеко зайшов з тим, наскільки жорстоко жахливими були варіанти гри, більше половини з яких навіть не завантажувався, я можу вам нагадати. Це казино фіктивне, скільки людей вони пограбували, так само, як і я, я впевнений. НЕ БУДЬ ОБРАЖУВАНИМ ТА ПОРУШЕННЯМ, ЯК Я. викинь цей шматок сміття та врятуй себе, поки не пізно. У мене є скріншоти пари та ігор тощо.

Автоматичний переклад.
ANGELOFSPIN17
2 р. тому

Здравствуйте,

дякую за ваш досвід.

Я просто хочу бути впевненим, що ви грали з бонусом, чи не так?

Зазвичай кількість ігор, доступних під час гри з бонусом, може бути дуже обмеженою.

Ставка залежить від умов і може бути застосована до депозиту + бонусу.

Однак я думаю, що ви програли відразу після того, як ставки були завершені, це був просто збіг обставин. Технічно було б досить важко контролювати свою гру на цьому рівні, якщо не навіть неможливо.

Не соромтеся написати власний відгук користувача , будь ласка.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт усім! IwildCasino посідає 4-е місце тут на Casinoguru.

Оскільки я часто шукаю нові казино та довіряю casinoguru, я зареєструвався на iwildcasino. Перевірка пройшла швидко. Депозит без проблем! Скільки хочеш!! Проблема починається, коли ви виграєте велику суму. Для мене це було близько 7000 євро .- виплата ??? Ні, вам дозволено 400 євро на день 🙁 потім 1200 євро??? Це все добре, тільки якщо ви хочете виплатити 400 євро, тоді система показує Pending, тобто в процесі, і ви не можете робити жодних інших платежів до того часу. Як так, я знову все програв, ще чекаю виплати 1200 євро. Казино 10 cent нічого для геймерів HIGH roller.

Автоматичний переклад.
masot74
2 р. тому

ds easy to Привіт,

Я перемістив ваш допис сюди, тож його буде легко помітити. 🙂

Я розумію, що казино з нижчими лімітами не зовсім підходять для таких гравців. Ми надаємо інформацію про те, що тижневий ліміт становить 1200 євро, тому, якщо ви витратите трохи часу на невелике дослідження, ви можете помітити, що ми додали спеціальний фільтр для пошуку казино, особливо для хайролерів, тобто ліміти вищі:

file

дивіться тут - просто вибір зараз не такий сприятливий для гравців з Німеччини.

Я думаю, ви завжди можете перевірити ліміти казино тут, на сайті Casino Guru, або в Умовах і положеннях казино, однак найкращою пропозицією буде завжди запитувати безпосередньо в чаті.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

допоможіть Мені потрібно подати скаргу на wild casino за блокування мене

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

після виграшу 1400 сьогодні в казино wild вони раптово заблокували мене з мого облікового запису, фактично вони заблокували мене з усього сайту, і адреса електронної пошти, яка відображається, є фальшивою, мені справді потрібна допомога


Автоматичний переклад.
sstepina65
11 міс. тому

Привіт, я б почав із того, що це казино було не найкращим вибором. Ви бачили його індекс безпеки ? Він досить низький, і я був би обережним, депонуючи тут.

У будь-якому випадку, що стосується скарг, то в чому саме полягає ваша проблема? Якщо ви зацікавлені відкрити його, ви можете відкрити його тут за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Щодо проблеми з казино, вони сказали вам, чому вони заблокували ваш рахунок?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це електронний лист, який я надіслав у Wild Casino і на який я не отримав відповіді. Допоможіть, будь ласка, не дозволяйте мені вивести свої 1020 доларів, зароблених законним шляхом:


Мене звати Хосе Кірос Галлегос, я з Коста-Ріки. Чесно кажучи, я почуваюся ошуканим цим казино. Понад два тижні тому я зробив важливі ставки, суми ставок були списані з моєї картки, я отримав прибуток, і з цього почалася мережа обману та брехні з вашого боку.

Я чекав 7 днів, щоб зняти свій виграш банківським переказом на той самий банківський рахунок, що й моя картка, пов’язана для депозитів, які я маю в цьому казино.

Я виконав усі необхідні кроки, щоб зняти свій виграш за допомогою цього методу, і двічі мій платіж було відхилено через помилку в системі, яка неправильно вказала моє ім’я в банкоматі, ввівши Хосе Галлегос, а не моє справжнє ім’я Хосе Кірос Галлегос. І це ви неправильно поставили, а не я. Крім того, через IBAN, який у моїй країні складається з 22 цифр, я навіть надіслав їм фотографію свого банківського рахунку, куди входить IBAN, щоб вони могли перевірити його правильність і все одно лише вказати, що він неправильний. І


Я просив їх подзвонити на мій номер телефону 5 разів, але вони мені не передзвонили. Наприкінці тижня спроб дізнатися, хто може це виправити, мені сказали, що банківський переказ недоступний для моєї країни, Коста-Ріки. З розчарування мені сказали, що я можу зняти гроші через MoneyGram, я спробував двічі та не зміг, тому що ваша система також відхилила це. Тоді мені сказали, що цей спосіб оплати також недоступний для моєї країни.

Потім мені сказали, що це можна зробити за допомогою чека, але потім знову сказали, що це недоступно для моєї країни.

Після двох тижнів спілкування в сотнях чатів, брехні та обману вони сказали мені, що єдиним методом для Коста-Ріки є біткойни, хоча це платіж, який не має значення в моїй країні, я погодився як останній засіб. Тепер я бачу, що ви насправді не хочете мені платити, і що я намагався зняти будь-які засоби більше двох тижнів, але це було неможливо.

Я відкрив свій гаманець, скопіював посилання на адресу, щоб отримати біткойни. Знову, на мій подив, платіж було відхилено. Тепер виявляється, оскільки я цими днями змінив телефон, мені потрібно пройти перевірку, щоб ніхто не міг сказати, про що це...

Зараз навіть не дають зняти гроші за біткоіни. Неймовірно. І вони змушують мене дзвонити на номер, на який я намагався зателефонувати, але дзвінок не надходить з моєї країни. Тож тепер вони кажуть «Зачекайте на дзвінок», хоча у мене заплановано 6 дзвінків, і вони мені жодного разу не подзвонили. Мені також кажуть, що не знають, на який день подзвонять... тобто можуть витратити до місяця, якщо захочуть.

У мене є всі чати та докази брехні, неправди тощо. Усі докази того, як це казино будь-якими способами свавільно перешкоджало мені отримати мої законно отримані виграші. Я відчуваю себе обдуреним. Я вимагаю, щоб ви поставилися до цього серйозно, оскільки це незаконне зловживання та незаконне утримання добре заробленого прибутку. Як таке можливо, що казино, яке називає себе серйозним, змушує клієнта з іншої країни пройти через усе це. Я вже зрозумів, що я втратив ці гроші, що ви їх у мене затримали, можете навіть залишити їх собі, якщо хочете, гроші, які я заробив законним шляхом, але що протягом більш ніж 15 днів ви чинили всілякі перешкоди, щоб Я не можу вивезти. Залиште ці гроші, але я оцінюю всі свої правові можливості подати позов, я досліджую ваших партнерів і міжнародні правила казино, щоб надати всі докази, які в мене є, а їх багато, щоб представити свою справу. А також розміщувати свій досвід з вами на всіх можливих платформах. Я почуваюся розчарованим, обдуреним і дуже шкодую, що довірився цьому казино. Я гравець в інших казино і ніколи не відчував нічого подібного. Я освічена людина, я родом з такої країни, як Коста-Ріка з освіченими людьми, я журналіст-розслідувач і знаю свої права, які були порушені цим казино. Я намагався змусити вас співпрацювати та знайти остаточне рішення, щоб просто вилучити мої прибутки та припинити цю справу, в акті доброї волі я був терплячим, але я вже вважаю, що гроші втрачені, що залишається, це звернутися до суду провадження та інші можливі варіанти.

Він прощається, дуже розчарований цим казино,


Lic. Хосе Кірос Гальєгос.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хтось із Гуру, який може підказати мені, як діяти далі та що робити. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
jomamara10
10 міс. тому

Привіт, я прочитав, у чому полягає ваша проблема та ваша ситуація. Вважаю, чекати в цьому випадку нема чого і пропонуюподати скаргу ось за цим посиланням . Я також додаю посібник, який може допомогти вам дізнатися, чого ви можете очікувати від цього процесу: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

У будь-якому випадку, досить дивно, що казино запропонувало вам кілька варіантів на вибір, щоб з’ясувати, що фактичний спосіб, який вони вам надали, не підходить для вашої країни.

Щодо дзвінка, ти ще не знаєш, коли його маєш отримати, чи не так? Це перевірочний дзвінок?

Однак наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого ми прийдемо. Крім того, безперечно приємно, що у вас є скріншоти, тому що вони точно будуть корисними.

Дуже сподіваюся, що все вдасться вирішити.

Отже, ви збираєтеся йти вперед і подати це?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт. Нарешті, після боротьби, щоб вони дозволили мені зняти гроші, я зміг це зробити. Вони внесли мені депозит у біткойнах, проблема в тому, що в моїй країні я не можу обміняти цю валюту на справжні гроші. Спробую подивитися, як я ним користуюся. Дякую за твою підтримку.

Автоматичний переклад.
jomamara10
10 міс. тому

Гарні новини. Я радий, що ви отримали свої гроші, і вам не довелося подавати скаргу. 😊☘️

Що стосується біткойна, я думаю, ви знайдете йому застосування, тому бажаю вам удачі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я почав грати з промо-бонусом у розмірі 10 доларів і дограв до кінця. У мене є 1000 виграшів, і там сказано, що оскільки я виграв, використовуючи промо-бонус, щоб також зняти будь-які виграші, я б спочатку також вніс 50 доларів і перекинув їх на принаймні 1 раз, перш ніж я зможу зняти будь-який виграш… це звучить взагалі законно?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого