3 р. тому
Тут ви можете обговорити Wild Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я не думаю, що вони приймають гравців з Болгарії. Я отримав запрошення на турнір, але коли я почав реєструватися, Болгарії немає у списку. Їх правила говорять, що з Болгарії грати не можна.
I don't think they accept players from Bulgaria. I received an invitation for a tournament, but when I started to register, Bulgaria is not on the list. Their rules say that you can't play from Bulgaria.
Мисля, че не приемат играчи от България. Получих покана за турнир, но когато тръгнах да се регистрирам, България липсва в списъка. В правилата им пише, че не може да се играе от България.
Привіт Боркоборко39.
Дякуємо за розуміння, ви праві, Болгарія відсутня у формі реєстрації, тому гравці з Болгарії не можуть грати в цьому казино. Ми оновили інформацію на нашому веб -сайті, і ваша співпраця високо цінується.
Hello Borkoborko39.
Thank you for your insight, you are right Bulgaria is not in the registration form, therefore players from Bulgaria cannot play at this casino. We have updated the info on our website and your cooperation is highly appreciated.
Здравствуйте,
наскільки мені відомо, ви подали скаргу на казино Wild Pharao . Ця тема стосується лише Wild Casino.
Будь ласка, стежте за своєю скаргою. Над цим працює наша команда.
Дякую.
Hello,
as far as I know, you submitted the complaint against the Wild Pharao Casino. This thread is about the Wild Casino only.
Please, keep an eye on your complaint. Our team is working on it.
Thank you.
Немає проблем - просто ласкаве нагадування 🙂
No problem - just a kind reminder 🙂
Я перевірив ігри цього казино, бонуси, ставки, ставку на максимальну ставку і навіть спробував переглянути огляди в Інтернеті. З якоїсь дивної причини у відділі відгуків нічого не знайшов, крім хороших відгуків. Одразу після внесення грошей я був суворо відключений від усіх ігор, за винятком, можливо, 10 найгірших доступних ігор, 5 з яких взагалі не завантажувалися. Тож я був змушений спробувати зробити ставку приблизно 50 разів на бонус і внести кошти на 5 ігор (я не можу точно пам’ятати суму ставки, тому що з тих пір я намагався з усіх сил заглушити цей травмуючий ігровий досвід).
Коли я перевірив, скільки всього мені довелося зіграти, загальна сума була шалено високою, наприклад 8000 доларів. З депозиту 100 доларів. Можливо, я не розумів, як діє ставка на цей бонус, але коли я перечитав багато разів, я був майже впевнений, що навіть не міг уявити суму за депозит+bonusXwager= 8000 доларів. Коли я надіслав їм електронний лист, я не отримав відповіді, і ви не можете вручну вимкнути або скасувати бонус, навіть не варіант. Якимось дивом я зміг вибрати 1 з 5 варіантів сміттєвих ігор і обіграти ставку. Очевидно, це було сфальсифіковано, тому що я просто втратив усі свої гроші в ту хвилину, коли побив ставку. Я вражений, що я так далеко зайшов з тим, наскільки жорстоко жахливими були варіанти гри, більше половини з яких навіть не завантажувався, я можу вам нагадати. Це казино фіктивне, скільки людей вони пограбували, так само, як і я, я впевнений. НЕ БУДЬ ОБРАЖУВАНИМ ТА ПОРУШЕННЯМ, ЯК Я. викинь цей шматок сміття та врятуй себе, поки не пізно. У мене є скріншоти пари та ігор тощо.
I checked this casino's games, bonus, wagering, max bet pet wager and even tried looking up the reviews online. Didnt find anything in the reviews compartment for some strange reason except for good reviews. Immediately upon depositing my money, I was strictly cut off of all games except for maybe 10 of the worst games available, 5 of which did not load at all. So I was forced to try and wager 50x or so the bonus and deposit funds on 5 screwball games (I cant remember exactly the amount of the wager as ever since then, I tried my best to blackout this traumatizing gaming experience).
When i checked to see how much in total I had to play through, the total was some insanely high amount like 8000 dollars. From a 100 dollar deposit. Maybe i didnt understand how the wagering works on this bonus, but when I read through many times I was pretty sure that I could not even imagine an amount by deposit+bonusXwager= 8000 dollars. When emailed them I got no response and you are unable to manually disable or cancel the bonus, not even an option. Miraculously I was able to pick myself up on 1 out of 5 options for garbage games, and beat the wager. Well obviously it was rigged because I just lost all my money the minute I beat the wager. I'm amazed I made it that far with how brutally terrible the game options were over half of which dont even load might I remind you. This casino is a sham, how many people they've robbed, just like me, I'm positive. DO NOT GET ROBBED AND VIOLATED LIKE i did. trash this peice of trash and save yourself before it's too late. I have screenshots of the wager and games etcetc.
Здравствуйте,
дякую за ваш досвід.
Я просто хочу бути впевненим, що ви грали з бонусом, чи не так?
Зазвичай кількість ігор, доступних під час гри з бонусом, може бути дуже обмеженою.
Ставка залежить від умов і може бути застосована до депозиту + бонусу.
Однак я думаю, що ви програли відразу після того, як ставки були завершені, це був просто збіг обставин. Технічно було б досить важко контролювати свою гру на цьому рівні, якщо не навіть неможливо.
Не соромтеся написати власний відгук користувача , будь ласка.
Hello,
thank you for your experience.
I just want to be sure you played with some bonus, didn't you?
Commonly, the number of games available when playing with the bonus may be very limited.
Wagering depends on the terms and conditions and can be applied to the deposit + bonus as well.
However, I think it was just a coincidence that you lost immediately after the wagering was completed. Technically, it would be pretty hard to control your game at this level if not even impossible.
Feel free to write your own user review, please.
Привіт усім! IwildCasino посідає 4-е місце тут на Casinoguru.
Оскільки я часто шукаю нові казино та довіряю casinoguru, я зареєструвався на iwildcasino. Перевірка пройшла швидко. Депозит без проблем! Скільки хочеш!! Проблема починається, коли ви виграєте велику суму. Для мене це було близько 7000 євро .- виплата ??? Ні, вам дозволено 400 євро на день 🙁 потім 1200 євро??? Це все добре, тільки якщо ви хочете виплатити 400 євро, тоді система показує Pending, тобто в процесі, і ви не можете робити жодних інших платежів до того часу. Як так, я знову все програв, ще чекаю виплати 1200 євро. Казино 10 cent нічого для геймерів HIGH roller.
Hello everyone, IwildCasino is ranked 4th here on Casinoguru.
Because I often look for new casinos and trust casinoguru, I signed up at iwildcasino. Verifying was quick. Deposit no problem! As much as you want !! The problem starts when you win a large amount. For me it was about 7000€ .- payout ??? No, you're allowed 400 euros a day 🙁 then 1200 euros??? That's all well and good, only if you want to pay out 400 euros then the system shows Pending, i.e. in progress and you can't make any other payments until then. As it is, I've gambled everything away again, I'm still waiting for the payment of 1200 euros. 10 cent casino nothing for HIGH roller gamers.
Hallo Zusammen, IwildCasino ist hier auf Casinoguru auf platz 4 .
Da ich oft nach neuen Casinos suche und casinoguru vertraue habe ich mich bei iwildcasino angemeldet. Verifizieren ging schnell . Einzahlen kein problem ! Soviel Du willst !! Das Problem fängt an wenn Du einen hohen Betrag gewinnst. Bei mir waren es ca.7000€ .- Auszahlung ??? Ne nix , darfst 400 euro am Tag 🙁 dann doch 1200 euro ??? alles gut und schön , nur wenn du 400 euro auszahlen willst dann zeigt das System Pending an , also in Bearbeitung und Du kannst solange keine anderen Auszahlungen tätigen. Wie es so ist habe ich nun alles wieder verzockt , warte noch auf die Auszahlung von 1200 euro . 10 cent Casino nix für HIGH Roller gamer.
ds easy to Привіт,
Я перемістив ваш допис сюди, тож його буде легко помітити. 🙂
Я розумію, що казино з нижчими лімітами не зовсім підходять для таких гравців. Ми надаємо інформацію про те, що тижневий ліміт становить 1200 євро, тому, якщо ви витратите трохи часу на невелике дослідження, ви можете помітити, що ми додали спеціальний фільтр для пошуку казино, особливо для хайролерів, тобто ліміти вищі:
дивіться тут - просто вибір зараз не такий сприятливий для гравців з Німеччини.
Я думаю, ви завжди можете перевірити ліміти казино тут, на сайті Casino Guru, або в Умовах і положеннях казино, однак найкращою пропозицією буде завжди запитувати безпосередньо в чаті.
d s easy to Hello,
I moved your post here, so it should be easy to spot it. 🙂
I understand that casinos with lower limits are not quite suitable for such players. We provide information that the weekly limit is €1200, so if you invest some time in a little research, you may notice that we've added a special filter to find casinos, especially for high rollers, meaning that the limits are higher:
browse here - it's just that the selection is not currently so favorable for players from Germany.
I guess you can always check the casino's limits here on Casino Guru, or in the casino's Terms and Conditions, the best suggestion would be to always ask the live chat directly, though.
після виграшу 1400 сьогодні в казино wild вони раптово заблокували мене з мого облікового запису, фактично вони заблокували мене з усього сайту, і адреса електронної пошти, яка відображається, є фальшивою, мені справді потрібна допомога
after winning 1400 tonight on wild casino to night they suddenly locked me out of my account actually they locked me out of the entire site and the email address that show's is bogus I really need help
Привіт, я б почав із того, що це казино було не найкращим вибором. Ви бачили його індекс безпеки ? Він досить низький, і я був би обережним, депонуючи тут.
У будь-якому випадку, що стосується скарг, то в чому саме полягає ваша проблема? Якщо ви зацікавлені відкрити його, ви можете відкрити його тут за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all
Щодо проблеми з казино, вони сказали вам, чому вони заблокували ваш рахунок?
Дай мені знати.
Hi, I would start by saying that this casino was not the best choice. Have you seen its safety index ? It is quite low and I would be cautious in depositing here.
Anyway, as far as the complaints go, what exactly is your problem ? If you're interested in opening one, you can open it here at this link: https://casino.guru/complaints/all
Regarding the casino problem, did they tell you why they blocked your account ?
Let me know.
Це електронний лист, який я надіслав у Wild Casino і на який я не отримав відповіді. Допоможіть, будь ласка, не дозволяйте мені вивести свої 1020 доларів, зароблених законним шляхом:
Мене звати Хосе Кірос Галлегос, я з Коста-Ріки. Чесно кажучи, я почуваюся ошуканим цим казино. Понад два тижні тому я зробив важливі ставки, суми ставок були списані з моєї картки, я отримав прибуток, і з цього почалася мережа обману та брехні з вашого боку.
Я чекав 7 днів, щоб зняти свій виграш банківським переказом на той самий банківський рахунок, що й моя картка, пов’язана для депозитів, які я маю в цьому казино.
Я виконав усі необхідні кроки, щоб зняти свій виграш за допомогою цього методу, і двічі мій платіж було відхилено через помилку в системі, яка неправильно вказала моє ім’я в банкоматі, ввівши Хосе Галлегос, а не моє справжнє ім’я Хосе Кірос Галлегос. І це ви неправильно поставили, а не я. Крім того, через IBAN, який у моїй країні складається з 22 цифр, я навіть надіслав їм фотографію свого банківського рахунку, куди входить IBAN, щоб вони могли перевірити його правильність і все одно лише вказати, що він неправильний. І
Я просив їх подзвонити на мій номер телефону 5 разів, але вони мені не передзвонили. Наприкінці тижня спроб дізнатися, хто може це виправити, мені сказали, що банківський переказ недоступний для моєї країни, Коста-Ріки. З розчарування мені сказали, що я можу зняти гроші через MoneyGram, я спробував двічі та не зміг, тому що ваша система також відхилила це. Тоді мені сказали, що цей спосіб оплати також недоступний для моєї країни.
Потім мені сказали, що це можна зробити за допомогою чека, але потім знову сказали, що це недоступно для моєї країни.
Після двох тижнів спілкування в сотнях чатів, брехні та обману вони сказали мені, що єдиним методом для Коста-Ріки є біткойни, хоча це платіж, який не має значення в моїй країні, я погодився як останній засіб. Тепер я бачу, що ви насправді не хочете мені платити, і що я намагався зняти будь-які засоби більше двох тижнів, але це було неможливо.
Я відкрив свій гаманець, скопіював посилання на адресу, щоб отримати біткойни. Знову, на мій подив, платіж було відхилено. Тепер виявляється, оскільки я цими днями змінив телефон, мені потрібно пройти перевірку, щоб ніхто не міг сказати, про що це...
Зараз навіть не дають зняти гроші за біткоіни. Неймовірно. І вони змушують мене дзвонити на номер, на який я намагався зателефонувати, але дзвінок не надходить з моєї країни. Тож тепер вони кажуть «Зачекайте на дзвінок», хоча у мене заплановано 6 дзвінків, і вони мені жодного разу не подзвонили. Мені також кажуть, що не знають, на який день подзвонять... тобто можуть витратити до місяця, якщо захочуть.
У мене є всі чати та докази брехні, неправди тощо. Усі докази того, як це казино будь-якими способами свавільно перешкоджало мені отримати мої законно отримані виграші. Я відчуваю себе обдуреним. Я вимагаю, щоб ви поставилися до цього серйозно, оскільки це незаконне зловживання та незаконне утримання добре заробленого прибутку. Як таке можливо, що казино, яке називає себе серйозним, змушує клієнта з іншої країни пройти через усе це. Я вже зрозумів, що я втратив ці гроші, що ви їх у мене затримали, можете навіть залишити їх собі, якщо хочете, гроші, які я заробив законним шляхом, але що протягом більш ніж 15 днів ви чинили всілякі перешкоди, щоб Я не можу вивезти. Залиште ці гроші, але я оцінюю всі свої правові можливості подати позов, я досліджую ваших партнерів і міжнародні правила казино, щоб надати всі докази, які в мене є, а їх багато, щоб представити свою справу. А також розміщувати свій досвід з вами на всіх можливих платформах. Я почуваюся розчарованим, обдуреним і дуже шкодую, що довірився цьому казино. Я гравець в інших казино і ніколи не відчував нічого подібного. Я освічена людина, я родом з такої країни, як Коста-Ріка з освіченими людьми, я журналіст-розслідувач і знаю свої права, які були порушені цим казино. Я намагався змусити вас співпрацювати та знайти остаточне рішення, щоб просто вилучити мої прибутки та припинити цю справу, в акті доброї волі я був терплячим, але я вже вважаю, що гроші втрачені, що залишається, це звернутися до суду провадження та інші можливі варіанти.
Він прощається, дуже розчарований цим казино,
Lic. Хосе Кірос Гальєгос.
This is the email I sent to Wild Casino and from which I have not had a response, help please do not let me withdraw my 1020 dollars earned legally:
My name is José Quirós Gallegos, from Costa Rica. I honestly feel scammed by this casino. More than two weeks ago I made important bets, the bet amounts were debited from my card, I made profits and from there the web of deception and lies on your part began.
I waited 7 days to withdraw my winnings by bank transfer to the same bank account as my card linked for deposits that I have at this casino.
I did all the required steps to withdraw my winnings through this method and twice my payment was rejected due to an error in the system that misstated my name on the ATM, by entering José Gallegos and not my real name José Quirós Gallegos. And you put that wrong, not me. Also because of the IBAN, which in my country is made up of 22 digits, I even sent them a photo of my bank account where the IBAN came so they could verify that it is correct and still only indicate that it was wrong. AND
I asked for them to call my phone number 5 times and they never called me back. At the end of a week of trying to see who could fix this, I was told that the bank transfer was not available for my country Costa Rica. Out of frustration, they told me that I could withdraw the money through MoneyGram, I tried twice and couldn't, because your system also rejected it. Then they told me that this payment method was not available for my country either.
Then, they told me it could be done by check, but then they told me again that it was not available for my country.
At the end of two weeks of coming and going in hundreds of chats and lies and deception, they told me that the only method for Costa Rica is Bitcoin, even though it is a payment that has no value in my country, I agreed as a last resort. Now seeing that you don't really want to pay me and that I have been trying to withdraw by all means for more than two weeks and it has not been possible.
I opened my wallet, copied the address link to receive the bitcoins. Again to my surprise the payment was rejected. Now it turns out that since I changed my phone these days I have to go through a verification that no one can tell me what it is about...
Now they don't even let me withdraw the money for bitcoin. Is incredible. And they make me call a number that I tried to call but the call does not come from my country. So now they say Wait for the call even though I have like 6 calls scheduled and they have never called me. They also tell me that they don't know what day they will call... meaning they can spend up to a month if they want.
I have all the chats and proof of lies, falsehoods and more. All the evidence of how this casino has arbitrarily prevented me by all means from taking out my legally achieved winnings. I feel cheated. I require you to take this seriously because it is an illegal abuse and illegal withholding of a well-earned profit. How is it possible that a casino that calls itself serious makes a customer from another country go through all this. I already realized that I lost that money, that you withheld it from me, you can even leave it to you if you want, money that I earned legally, but that in more than 15 days you have put up all kinds of obstacles so that I do not can take out. Leave that money, but I am evaluating all my legal options to sue, I am researching your partners and international casino regulations to bring all the evidence I have, which is many, to present my case. As well as putting my experience with you on all possible platforms. I feel frustrated, scammed and very sorry for trusting this casino. I am a player at other casinos and I have never ever experienced anything like this. I am an educated person, I come from a country like Costa Rica with educated people, I am an investigative journalist and I know my rights and these have been violated by this casino. I have tried to get you to collaborate and find a definitive solution to simply withdraw my profits and end this matter, in an act of good faith I have been patient, but I am already considering that money lost, what remains is to go to legal proceedings and other options you have at hand.
He says goodbye really disappointed to this casino,
Lic. José Quirós Gallegos.
Este es el correo que mandé a Wild Casino y del que no he tenido respuesta ayuda por favor no me dejan sacar mis 1020 dólares ganados legalmente:
Mi nombre es José Quirós Gallegos, de Costa Rica. Sinceramente me siento estafado por este casino. Hace más de dos semanas hice apuestas importantes, me debitaron de mi tarjeta los montos de apuestas, tuve ganancias y a partir de ahí empezó la maraña de engaños y mentiras por parte de ustedes.
Esperé 7 días para sacar mis ganancias por transferencia bancaria a la misma cuenta bancaria de mi tarjeta ligada para depósitos que tengo en este casino.
Hice todos los pasos requeridos para sacar mis ganancias a través de este método y dos veces me rechazaron el pago por un error en el sistema que puso mal en el cajero mi nombre, al poner José Gallegos y no mi nombre real José Quirós Gallegos. Y eso lo pusieron mal ustedes, no yo. También por el IBAN, que en mi país está compuesto por 22 dígitos, hasta les mandé una foto de mi cuenta bancaria donde venía el IBAN para que pudieran comprobar que está correcto y aún así ustedes solo indicar que estaba mal. E
Pedí que me llamaran a mi teléfono en 5 ocasiones y nunca me llamaron. Al término de una semana de estar tratando de ver quién solucionaba esto, me dijeron que la transferencia bancaria no estaba disponible para mi país Costa Rica. En mo frustración me indicaron que podía sacar el dinero por MoneyGram, intenté dos veces y no se pudo, porque el sistema de ustedes también lo rechazó. Luego me dijeron que ese método de pago tampoco estaba disponible para mí país.
Luego, me dijeron que se podía hacer por chec, pero luego me dijeron de nuevo que no estaba disponible para mí país.
Al término de dos semanas de venir e ir en cientos de chats y de mentiras y engaños, me indicaron que el único método para Costa Rica es Bitcoin, pese a que es un pago que no tiene ningún valor en mi país, accedí como último recurso ya viendo que ustedes no me quieren en realidad pagar y que tengo más de dos semanas tratando de retirar por todos los medios y no ha sido posible.
Abrí mi billetera, copié el enlace de dirección para recibir los bitcoin. Nuevamente para mi sorpresa fue rechazado el pago. Ahora resulta que como cambié de móvil en estos días tengo que pasar por una verificación que nadie me puede decir de qué trata...
Ahora ya ni por bitcoin me dejan sacar el dinero. Es increíble. Y me ponen a llamar a un número que intenté llamar pero no tiene salida la llamada desde mi país. Así que ahora dicen que Espere la llamada pese a que tengo como 6 llamadas programadas y jamás me han llamado. También me dicen que no saben qué día llamarán...es decir que pueden pasar hasta un mes si así lo quieren.
Tengo todos los chats y pruebas de mentiras, falsedades y demás. Todas las pruebas de cómo este casino arbitrariamente me ha impedido por todos los medios que saque mi ganancia lograda de forma legal. Me siento estafado. Requiero que tomen esto con seriedad porque es un abuso ilegal y retención ilegal de una ganancia bien lograda. Cómo es posible que un casino que se dice llamar serio, haga que un cliente de otro país pase por todo esto. Yo ya me mentalicé que perdí ese dinero, que ustedes me lo retuvieron, incluso, se lo pueden dejar ya si quieren, un dinero que gané legalmente, pero que ustedes en más de 15 días han puesto todo tipo de obstáculos para que yo no lo pueda sacar. Déjense ese dinero, pero yo estoy valorando todas mis opciones legales para demandar, estoy investigando acerca de partners de ustedes y regulaciones de casino internacional para llevar todas las pruebas que tengo que son muchas, para exponer mi caso. Así como poner mi experiencia con ustedes en todas las plataformas posibles. Me siento frustrado, estafado y lamentando mucho el haber confiado en este casino. Soy jugador de otros casinos y jamás jamás pasé por algo así. Soy una persona educada, vengo de un país como Costa Rica de gente educada, soy periodista de investigación y sé mis derechos y estos han sido violados por este casino. He intentado que ustedes colaboren y busquen una solución definitiva para simplemente ya sacar mis ganancias y dar por terminado este asunto, en un acto de buena fe he tenido paciencia, pero ya estoy dando por perdido ese dinero, lo que queda es acudir a instancias legales y demás opciones que tenga a la mano.
Se despide realmente decepcionado de este casino,
Lic. José Quirós Gallegos.
Привіт, я прочитав, у чому полягає ваша проблема та ваша ситуація. Вважаю, чекати в цьому випадку нема чого і пропонуюподати скаргу ось за цим посиланням . Я також додаю посібник, який може допомогти вам дізнатися, чого ви можете очікувати від цього процесу: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
У будь-якому випадку, досить дивно, що казино запропонувало вам кілька варіантів на вибір, щоб з’ясувати, що фактичний спосіб, який вони вам надали, не підходить для вашої країни.
Щодо дзвінка, ти ще не знаєш, коли його маєш отримати, чи не так? Це перевірочний дзвінок?
Однак наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого ми прийдемо. Крім того, безперечно приємно, що у вас є скріншоти, тому що вони точно будуть корисними.
Дуже сподіваюся, що все вдасться вирішити.
Отже, ви збираєтеся йти вперед і подати це?
Hi, I have read what your problem is and your situation. I think there is nothing to wait for in this case and I suggest you file a complaint here on this link. I am also including a guide that might help you to know what you can expect from this process: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Anyway, it is quite strange that the casino has given you several alternatives to choose from only to find out that the actual method they have given you is not suitable for your country.
As for the call, you still don't know when you should get it, do you ? Is it a verification call ?
However, our team will try to help you out and we'll see where we get to. Also, it's certainly nice that you have screenshots as well, because they will definitely be helpful.
I really hope everything can be sorted out.
So you're gonna go ahead and file it ?
Привіт. Нарешті, після боротьби, щоб вони дозволили мені зняти гроші, я зміг це зробити. Вони внесли мені депозит у біткойнах, проблема в тому, що в моїй країні я не можу обміняти цю валюту на справжні гроші. Спробую подивитися, як я ним користуюся. Дякую за твою підтримку.
Hello. Finally, after fighting to get them to let me withdraw the money, I was able to do it. They deposited me in bitcoins, the problem is that in my country I cannot exchange that currency for real money. I'll try to see how I use it. Thanks for your support.
Hola. Finamente, luego de pelear para que me dejaran sacar el dinero, lo pude hacer. Me depositaron en bitcoins, el problema es que esa moneda en mi país no la puedo cambiar por dinero real. Intentaré ver cómo le doy uso. Gracias por tu apoyo.
Гарні новини. Я радий, що ви отримали свої гроші, і вам не довелося подавати скаргу. 😊☘️
Що стосується біткойна, я думаю, ви знайдете йому застосування, тому бажаю вам удачі.
Good news. I'm glad you got your money and didn't have to file a complaint. 😊☘️
As for bitcoin, I think you will find some use for it, so I wish you the best of luck.
Я почав грати з промо-бонусом у розмірі 10 доларів і дограв до кінця. У мене є 1000 виграшів, і там сказано, що оскільки я виграв, використовуючи промо-бонус, щоб також зняти будь-які виграші, я б спочатку також вніс 50 доларів і перекинув їх на принаймні 1 раз, перш ніж я зможу зняти будь-який виграш… це звучить взагалі законно?
I started playing with a 10$ promotional bonus and played through till now I have 1000 in winnings and it says since I won by using a promotional bonus in order too withdrawal any winnings I’d first have too deposit 50$ and roll it over at least 1 time before I can withdrawal any winnings… does this sound at all legit?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.