8 міс. тому
Повідомимо вас, щойно ми отримаємо нову інформацію. Наберіться терпіння, ми не забудемо зв’язатися з вами.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
0
Повідомимо вас, щойно ми отримаємо нову інформацію. Наберіться терпіння, ми не забудемо зв’язатися з вами.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
Дякую за увагу! Наш сайт все ще перебуває на стадії технічного оновлення. Ми зв’язалися з гравцем, щоб виплатити виграш.
Thank you for your attention! Our website is still under technical update. We contacted the player to pay the winnings.
Правильно, команда зв’язалася зі мною, але у мене немає гаманця, який можна було б використати для зняття коштів, я зробив депозит за допомогою картки, і я хотів би зняти свої кошти таким же способом
Скільки часу знадобиться для оновлення сайту? Або як довго буде доступна можливість оплати карткою?
That's right, the team contacted me, but I don't have a wallet that can be used to make a withdrawal, I deposited via card and I would like to withdraw my funds in the same way
How long will it take to renovate the website? Or how long will the card payment option be available?
Zgadza się,zespół się skontaktował ze mną jednak nie posiadam portfela dzięki któremu można zlecić wypłatę ,wpłacałem poprzez kartę i w taki sam sposób chciałbym wypłacić swoje środki
Jak długo jeszcze potrwa renowacja strony ? Albo za jaki czas będzie opcja wyplaty karta
Єдина проблема полягає в тому, що я не можу зняти свої кошти, тому що у мене немає гаманця, який дозволяє казино, і я зробив свій депозит за допомогою картки, і я хотів би зняти ці кошти на картку.
Звідси запитання: скільки часу триватиме оновлення сайту і коли з’явиться можливість оплати карткою?
The only problem is that I cannot withdraw my funds because I do not have a wallet that the casino allows and I made my deposit via card and I would like to withdraw these funds to the card.
Hence my question: how long will it take to renovate the website and when will there be an option to pay by card?
Tylko problem polega w tym że nie mogę wypłacić swoich środków gdyż nie mam portfela takiego które zezwala kasyno a swoją wpłatę dokonywałem poprzez kartę i chciałbym te środki wypłacić na kartę
Stąd moje pytanie jak długo będzie trwała jeszcze renowacja strony i kiedy będzie opcja wyplaty na kartę
Я розумію. Сподіваюся, незабаром ми зможемо це дізнатися.🤞
I understand. Hopefully we will be able to find out soon.🤞
Коли можна буде виводити кошти на карту і коли буде активний сайт?
When will it be possible to withdraw funds to the card and when will the website be active?
Kiedy będzie możliwość wypłacenia swoich środków na kartę oraz kiedy strona będzie aktywna ?
Все ще нічого не змінилося і ви не можете зайти на сторінку і зняти гроші? Немає оновлень? 😕
Still nothing has changed and you can't get to the page and withdraw money ? No update ? 😕
Так, сайт досі неактивний і я не можу вивести свої кошти на картку🥺🥺
Yes, the website is still inactive and I cannot withdraw my funds to the card 🥺🥺
Tak nadal strona jest nieaktywna i nie mogę wypłacić swoich środków na kartę 🥺🥺
Я теж це бачу, але оновлення ще немає, тому, ймовірно, це займе деякий час. Доведеться набратися терпіння. 😕
I can see it too, but there is no update yet, so it will probably take some time. We will have to be patient. 😕
Ви можете створити довірчий гаманець за кілька секунд і отримати виграш. Наразі у нас відсутня функція виведення на банківську карту.
You can create a trust wallet in a few seconds and get the winnings. Currently, we do not have a withdrawal function to a bank card.
На жаль, сайт досі неактивний
Чи планується відновлення веб-сайту цього року?
Unfortunately, the website is still inactive
Is there a plan to reactivate the website this year?
Niestety strona nadal jest nieaktywna
Czy jest planowana reaktywacja strony jeszcze w tym roku ?
О, дозвольте мені зв’язатися з командою даних, можливо, наші філії також щось знатимуть.
Я щиро ціную ваше нагадування!
Oh, let me get in touch with Data Team, perhaps our affiliates would also know something.
I truly appreciate your reminder!
На жаль, ми не змогли зв’язатися ні з ким із цього казино; отже, тепер він встановлений як закритий. Чи вдалося вам повернути свої виграші або кошти? Боюся, відповідь не буде позитивною.
I'm sorry to say that we were not able to get in touch with anyone from this casino; hence, it is now set as closed. Have you been able to recover your winnings or funds? I fear the answer will not be positive.
На жаль, ні, я не отримав свої кошти з казино
Чи можу я відкрити диспут на вашому сайті?
Unfortunately no, I did not receive my funds from the casino
Can I open a dispute on your website?
Niestety nie, nie otrzymalem swoich srodkow z kasyna
Czy moge otworzyc spor u was na stronie ?
Це невдача. Я не впевнений, чи допомогла б скарга, якби Радка сказала, що ми не можемо зв’язатися ні з ким із казино.
У будь-якому випадку, чи пробували ви альтернативу, запропоновану в той час казино, яку ви могли б використати для виведення коштів?
That's bad luck. I'm not sure if a complaint would have helped if Radka said we can't contact anyone from the casino.
Anyway, did you try the alternative that the casino suggested at the time, which you could have used to make your withdrawal ?
Шановна Ромі,
Я звертаюся до вас, оскільки помітив вашу участь у дискусіях щодо казино WagonBet. У мене є невеликий неоплачений залишок на моєму рахунку в казино WagonBet, і я буду вдячний за вашу допомогу у вирішенні цієї проблеми.
Щоб уникнути оприлюднення конфіденційних даних для входу, порадьте, будь ласка, як я можу безпечно надати необхідну інформацію?
Наперед дякую за вашу допомогу. Я з нетерпінням чекаю почути від вас.
Dear Romi,
I am reaching out to you as I noticed your involvement in discussions regarding WagonBet Casino. I have a small unpaid balance in my account with WagonBet Casino, and I would appreciate your assistance in resolving this matter.
To avoid sharing sensitive login details publicly, could you please advise how I can securely provide the necessary information?
Thank you in advance for your help. I look forward to hearing from you.
привіт
Вибачте за пізню відповідь.
Чи могли б ви сказати нам, у чому б ви хотіли допомогти, можливо, не публікуючи жодної особистої інформації?
Я не зможу вам допомогти, якщо я не знаю жодних деталей, ви знаєте.
Крім того, якщо ви вважаєте, що наша група розгляду скарг може долучитися, ви вже знаєте, як працює подання скарги. правильно?
Я обов’язково чекаю вашої відповіді тут.
Hello there.
I'm sorry for the late response.
Could you please tell us what you would like to help with without posting any personal information, perhaps?
I am not able to help you out if I don't know any details, you know.
Also, if you feel that our complaint team could get involved, you know by now how the submission of a complaint works. Right?
I will surely wait for your response here, though.
Привіт Ромі,
Дякуємо за відповідь. Я помітив, що ви згадали, що казино WagonBet закрито і більше не працює, а це означає, що я не можу подати офіційну скаргу. Однак я також помітив, що ви спілкувалися з кимось із казино і що в деяких випадках баланси були успішно виплачені навіть після його закриття.
Я прошу, якщо це можливо, надати вам деталі моєї справи, щоб ви могли перевірити, чи зможу я відновити свій залишок. З міркувань конфіденційності я не можу публікувати ці деталі публічно. Якщо ви бажаєте допомогти, я буду дуже вдячний, якщо ви надасте мені адресу електронної пошти, куди я можу надіслати необхідну інформацію.
Наперед дякую за допомогу!
Hello Romi,
Thank you for your reply. I noticed that you mentioned that WagonBet Casino has been closed and is no longer operational, which means I cannot submit an official complaint. However, I also noticed that you have been in contact with someone from the casino and that in certain cases, balances have been successfully paid out even after its closure.
My request is, if possible, to provide you with the details of my case so you can check whether I could recover my remaining balance. For confidentiality reasons, I cannot post these details publicly. If you are willing to assist, I would greatly appreciate it if you could provide me with an email address where I can send the necessary information.
Thank you in advance for your help!
Також прошу допомоги в цьому питанні, казино досі не виплатило мені кошти, які залишилися на моєму рахунку
I also kindly ask for help in this matter, the casino still has not paid me the funds that remained on my account
Ja rowniez bardzo prosze o pomoc w tej sprawie, kasyno nadal nie wyplacilo mi srodkow ktore zostaly na moim koncie
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.