ФорумКазиноWagonBet Casino - загальне обговорення

WagonBet Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від kaczka381
|
3652 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити WagonBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Хтось знає, коли сайт знову запрацює?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я хотів би запитати, чи хтось знає щось про веб-сайт Wagonbet? 2 місяці, коли я їм писав, вони відповідали, що сайт переробляється, але він ще не активний.

Автоматичний переклад.
kaczka381
9 міс. тому

привіт!

Вибачте, що ми пропустили вашу попередню публікацію. Я намагався зайти на сайт, але він не міг завантажитися. Принаймні я дам це перевірити. Будь ласка, скажіть мені, що у вас немає активного балансу чи незавершеного зняття... 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У мене на рахунку 75 євро, час від часу писала в службу підтримки, тому що це можна було зробити, але я не могла замовити виведення і служба підтримки відповіла, що сайт буде активний, але вчора я змогла навіть не завантажую веб-сайт


Чи контактуєте ви з представниками казино? Якщо казино буде неактивним, я хотів би подати запит на зняття коштів

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Можливо, є інша адреса сайту, якщо так, будь ласка, зв'яжіться зі мною

Інші користувачі також мають проблеми із завантаженням сторінки?

Автоматичний переклад.
kaczka381
9 міс. тому

Привіт, на жаль, ми перевірили та маємо ту саму проблему з доступом до сайту. Завдяки вашій інформації ми зв’язалися з представником казино, і наша команда даних краще розгляне це. Ми повідомимо вам, щойно дізнаємося щось більше, і пізніше, сподіваємося, ви зможете подати запит на зняття коштів. Сподіваємося, чекати недовго.🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Гаразд, дякую за відповідь, і я чекаю на ваше повідомлення з цього приводу... Я сподіваюся, що казино не виявиться шахраєм, який пограбував своїх клієнтів

Автоматичний переклад.
kaczka381
9 міс. тому

Наскільки я можу судити, поки що нас запевнили, що це казино просто змінює платформу. Не можу сказати, скільки часу це зазвичай займає, хоча, на мою думку, таку ситуацію потрібно чітко донести до гравців.

На жаль, нам доводиться чекати результату. Тому будемо сподіватися, що це не ще одна сумна історія!

Тримайся 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Чи вдалося вам зв'язатися з представником казино? Або я можу запитати їх контактні дані електронної пошти?


Чи можливо, що зміна платформи займає стільки часу?

Автоматичний переклад.
kaczka381
9 міс. тому

Я спробую отримати додаткову інформацію від своїх колег у понеділок. Зазвичай ми не можемо пересилати контакти афілійованих осіб без дозволу, але мушу визнати, що мені це теж виглядає досить підозріло. Я також маю намір запитати, чи допоможе подання скарги.

Б’юся об заклад, ви вже пробували їхню офіційну електронну пошту, чи не так? support@wagon.bet



Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я ще не писав на цю електронну пошту, я писав лише в чат, коли він був активний... велике спасибі

Можливо пані Радко вдасться ще чогось навчитися :) дякую

Для мене також дуже підозріло, на жаль, те, що сайт раптово перестав бути активним

Автоматичний переклад.
kaczka381
8 міс. тому

Якщо пощастить, незабаром ви отримаєте відповідь. Але якщо ні, я спробую змусити своїх колег попросити партнера по казино надати інший спосіб зв’язку, щоб ви могли зняти свій баланс.

Не впевнений, що можу зробити щось інше, але тримайте мене в курсі 🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гаразд, дякую...Я дуже хотів би зняти свої кошти з казино

Автоматичний переклад.
kaczka381
8 міс. тому

Ми б теж цього хотіли, це точно.🙏 Почекаємо, що тут можна зробити.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гаразд, дякую...Я дуже хотів би зняти свої кошти з казино

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Оновлення ще немає, але зачекайте, будь ласка. Ми намагаємося зв’язатися з кимось із команди казино.

🤷‍♀️

У будь-якому випадку, можу я знати адресу реєстрації, під якою ви створили обліковий запис казино? Не соромтеся надсилати його мені community@casino.guru

тому я можу переслати його їхньому афілійованому партнеру. Це, мабуть, найближче, що ми можемо отримати на даний момент.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Так, я відправив

Автоматичний переклад.
kaczka381
8 міс. тому

Це чудово. Електронна пошта з відповіддю вже має бути у вашій поштовій скриньці.😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, я відправив

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

привіт! Запит надійшов до їхнього фінансового відділу, тож наразі м’яч на боці казино. Сподіваємось, відповідь надійде найближчим часом! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Чи дало казино якісь відповіді?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого