10 міс. тому
Тут ви можете обговорити WagonBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хотів би запитати, чи хтось знає щось про веб-сайт Wagonbet? 2 місяці, коли я їм писав, вони відповідали, що сайт переробляється, але він ще не активний.
I would like to ask if anyone knows anything about the Wagonbet website? For 2 months, when I wrote to them, they replied that the website was being rebuilt but it is not active yet.
Chcialbym zapytac czy wiadomo cos co ze strona Wagonbet ? Od 2 miesiecy gdy pisalem do nich odpowiadali mi ze strona jest w przebudownie lecz do tej pory nie jest aktywna
привіт!
Вибачте, що ми пропустили вашу попередню публікацію. Я намагався зайти на сайт, але він не міг завантажитися. Принаймні я дам це перевірити. Будь ласка, скажіть мені, що у вас немає активного балансу чи незавершеного зняття... 🙏
Hey!
I'm sorry we've missed your previous post. I tried to access the site, but it could not load. At least I'll get it checked. Please tell me that you have no active balance or pending withdrawal there... 🙏
У мене на рахунку 75 євро, час від часу писала в службу підтримки, тому що це можна було зробити, але я не могла замовити виведення і служба підтримки відповіла, що сайт буде активний, але вчора я змогла навіть не завантажую веб-сайт
Чи контактуєте ви з представниками казино? Якщо казино буде неактивним, я хотів би подати запит на зняття коштів
I have 75 euros in my account, I wrote to the support from time to time, because it was possible to do it, but I couldn't order the withdrawal and the support replied that the website would be active soon, but yesterday I couldn't even load the website
Do you have any contact with casino representatives? If the casino is to be inactive, I would like to request a withdrawal
Mam 75 euro na koncie, pisałem do supportu co jakiś czas ,gdyż dalo się to zrobić jednak nie dało się zlecić wyplaty i support odpisywał że strona będzie niebawem aktywna ,jednak wczoraj nawet strony nie mogłem załadować
Czy mają państwo jakiś kontakt z przedstawicielami kasyna ? Jeśli kasyno ma być nieaktywne chciałbym zlecić wypłatę
Можливо, є інша адреса сайту, якщо так, будь ласка, зв'яжіться зі мною
Інші користувачі також мають проблеми із завантаженням сторінки?
Perhaps there is another website address, if so please contact me
Do other users also have problems loading the page?
Być moze jest jakiś inny adres strony jeśli tak bardzo proszę o kontakt ze mną
Czy inni użytkownicy też mają problem z zaladowaniem strony ?
Привіт, на жаль, ми перевірили та маємо ту саму проблему з доступом до сайту. Завдяки вашій інформації ми зв’язалися з представником казино, і наша команда даних краще розгляне це. Ми повідомимо вам, щойно дізнаємося щось більше, і пізніше, сподіваємося, ви зможете подати запит на зняття коштів. Сподіваємося, чекати недовго.🙏
Hey, unfortunately we have checked and have the same issue with accessing the site. Thanks to your information, though, we have contacted the casino representative and our data team will take a better look into this. We will let you know as soon as we know something more and later on, hopefully, you will be able to request the withdrawal. Let's hope the waiting won't be very long.🙏
Гаразд, дякую за відповідь, і я чекаю на ваше повідомлення з цього приводу... Я сподіваюся, що казино не виявиться шахраєм, який пограбував своїх клієнтів
Okay, thank you for your answer and I'm waiting for your message regarding this matter... I hope that the casino will not turn out to be a scam that robbed its customers
Okej dziękuję za odpowiedź i czekam na wiadomość od państwa w tej sprawie...mam nadzieję że kasyno nie okaże się scamem które okradło swoich klientów
Наскільки я можу судити, поки що нас запевнили, що це казино просто змінює платформу. Не можу сказати, скільки часу це зазвичай займає, хоча, на мою думку, таку ситуацію потрібно чітко донести до гравців.
На жаль, нам доводиться чекати результату. Тому будемо сподіватися, що це не ще одна сумна історія!
Тримайся 🙏
As far as I can tell, for now, we were assured that this casino is just changing the platform. Can't tell how long this usually takes, though, in my opinion, such a situation needs to be communicated clearly to the players.
Sadly, we have to wait for the outcome. So let's just hope this is not another sad story!
Hold on 🙏
Чи вдалося вам зв'язатися з представником казино? Або я можу запитати їх контактні дані електронної пошти?
Чи можливо, що зміна платформи займає стільки часу?
Were you able to contact a casino representative? Or can I ask for their email contact details?
Is it possible that changing the platform takes so long?
A czy udało się nawiązać jakiś kontakt z przedstawicielem kasyna ? Albo czy mogę prosić o jakiś kontakt email do nich ?
Czy to możliwe że zmiana platformy aż tyle czasu trwa ?
Я спробую отримати додаткову інформацію від своїх колег у понеділок. Зазвичай ми не можемо пересилати контакти афілійованих осіб без дозволу, але мушу визнати, що мені це теж виглядає досить підозріло. Я також маю намір запитати, чи допоможе подання скарги.
Б’юся об заклад, ви вже пробували їхню офіційну електронну пошту, чи не так? support@wagon.bet
I'll try to get some further information from my colleagues on Monday. Usually, we can't forward affiliate contacts without permission, but I must admit, it looks quite suspicious to me too. I also intend to ask whether submitting the complaint would help.
I bet you already tried their official email, right? support@wagon.bet
Я ще не писав на цю електронну пошту, я писав лише в чат, коли він був активний... велике спасибі
Можливо пані Радко вдасться ще чогось навчитися :) дякую
Для мене також дуже підозріло, на жаль, те, що сайт раптово перестав бути активним
I haven't written to this email yet, I only wrote to the chat when it was active... thank you very much
Perhaps Mrs. Radko will be able to learn something more :) thank you
For me it is also very suspicious, unfortunately, that the website suddenly stopped being active
Nie pisałem jeszcze na ten email,pisałem tylko na czat gdy był aktywny...bardzo dziękuję
Być może coś uda się pani Radko dowiedzieć więcej 🙂dziękuję
Dla mnie to też bardzo podejrzane niestety że nagle strona przestała być aktywna
Якщо пощастить, незабаром ви отримаєте відповідь. Але якщо ні, я спробую змусити своїх колег попросити партнера по казино надати інший спосіб зв’язку, щоб ви могли зняти свій баланс.
Не впевнений, що можу зробити щось інше, але тримайте мене в курсі 🙏
With luck, a response will come to you soon. But if not, I'll try to get my colleagues to ask the casino partner to provide another way to get in touch in order to allow you to withdraw your balance.
Not sure I can do anything else, but keep me updated, please 🙏
Ми б теж цього хотіли, це точно.🙏 Почекаємо, що тут можна зробити.
We would like that, as well, that's for sure.🙏 Let's wait what can be done here.
Оновлення ще немає, але зачекайте, будь ласка. Ми намагаємося зв’язатися з кимось із команди казино.
🤷♀️
У будь-якому випадку, можу я знати адресу реєстрації, під якою ви створили обліковий запис казино? Не соромтеся надсилати його мені community@casino.guru
тому я можу переслати його їхньому афілійованому партнеру. Це, мабуть, найближче, що ми можемо отримати на даний момент.
No update yet, but hold on, please. We are trying to get in touch with someone from the casino team.
🤷♀️
Anyway, may I know the registration address under which you created the casino account? Feel free to send it to me community@casino.guru
so I can forward it to their affiliate partner. This is probably the closest we can get for now.
Це чудово. Електронна пошта з відповіддю вже має бути у вашій поштовій скриньці.😉
That's great. You should have the reply email already in your mailbox.😉
привіт! Запит надійшов до їхнього фінансового відділу, тож наразі м’яч на боці казино. Сподіваємось, відповідь надійде найближчим часом! 🤞🤞
Hey! The request made it to their financial department, so the ball is on the casino's side for now. Hopefully, a response comes soon! 🤞🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.