1 рік тому
Тут ви можете обговорити VooZaZa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, що ви маєте на увазі, коли запитуєте, чи всі 3 казино однакові? Друге згадане казино написано правильно? Я знайшов лише казино Slotzo .
Проте я шукав і не знайшов жодного зв’язку між ними. Чи є у вас досвід роботи з ними чи чому ви питаєте? 🙂
Hi, what do you mean when you ask if all 3 casinos are the same ? The second casino mentioned is spelled correctly ? I found only Slotzo casino.
However, I searched and I didn't find any connection between them. Do you have any experience with them or why are you asking ? 🙂
Можливо, ці казино пов'язані між собою.
Принаймні Voozaza та Bogamba мають такі подібності.
·структура екрану
· Деталі бонусів
· T&C
・Формат електронної пошти з інформацією
Якщо ці два казино не пов’язані, воно буде вважатися казино, яке використовує шаблон для відкриття онлайн-казино.
*Чи існує такий шаблон?
Perhaps those casinos are related.
At least Voozaza and Bogamba have the following similarities.
·screen structure
・Bonus details
・T&C
・Information email format
If these two casinos are not related, it would be considered a casino using a template for opening an online casino.
*Does such a template exist?
恐らくそれらのカジノは関連性があります。
少なくともVoozazaとBogambaは以下のような共通性があります。
・画面構成
・ボーナスの内容
・T&C
・案内メールのフォーマット
もしこの二つのカジノが関係無いとすればオンラインカジノを開業するためのテンプレートを使ったカジノと考えられます。
※そのようなテンプレートは存在しますか?
Привіт, як я вже згадував місяць тому, я не знайшов жодного зв’язку між ними. Але я відкрив їхні сторінки, і вони, чесно кажучи, досить схожі, але не однакові. Я також намагався дізнатися це в чаті, але мені це не вдалося, тому я все ще дотримуюся своєї думки.
У будь-якому разі я не впевнений щодо шаблону. Але я думаю, що подібну інформацію можна було знайти в Інтернеті в деяких статтях. Ви б спробували? 🙂
Hi, as I mentioned a month ago, I haven't found any relationship between them. But I opened their pages and they are quite similar to be honest, but not the same. I also tried to find out in the live chat but I wasn't successful, so I'm still sticking to my opinion.
Anyway, I am not sure about the template. But I think that similar information could be found on the Internet in some articles. Would you try it ? 🙂
я не отримав гроші вже більше 40 днів, це повне шахрайство... як це казино не бути в чорному списку? ніхто не отримує там виграш? Я надіслав їм свої документи, я боюся, що вони використають мій ducemencst для інших речей, я розглядаю можливість зв’язатися з eupol або шведською поліцією ... чи варто мені це робити?
i havent got my withdrawl in over 40 days now , its a total scam casino... how can this casino not be blacklisted ? nobody is geting there winings? i have send my doucments to them to , i am afried they will use my ducemencst for other stuff , am considering to contat eupol , or the swdish police ... should i do it?
Мені вдалося зняти гроші 3 листопада.
Запит на відкликання було подано приблизно 26 жовтня.
У той час гроші були надіслані разом з іншими зняттями, які я подав у цій групі казино.
Однак багаторазові зняття, на які я подав заявку 3 листопада, ще не надіслано.
Зняття коштів у цій групі казино припинено.
I was able to withdraw money on November 3rd.
The withdrawal request was made around October 26th.
At that time, the money was sent together with other withdrawals that I had applied for in this casino group.
However, the multiple withdrawals I applied for on November 3rd have not been sent yet.
Withdrawals have stopped across this casino group.
私は11/3に出金できました。
出金申請は10/26頃でした。
そのころにこのカジノのグループで出金申請していた他の出金とまとめて送金されました。
しかし11/3に申請した複数の出金はまだ送金されていません。
このカジノグループ全体で出金がとまっています。
я не отримав гроші вже більше 40 днів, це повне шахрайство... як це казино не бути в чорному списку? ніхто не отримує там виграш? Я надіслав їм свої документи, я боюся, що вони використають мій ducemencst для інших речей, я розглядаю можливість зв’язатися з eupol або шведською поліцією ... чи варто мені це робити?
i havent got my withdrawl in over 40 days now , its a total scam casino... how can this casino not be blacklisted ? nobody is geting there winings? i have send my doucments to them to , i am afried they will use my ducemencst for other stuff , am considering to contat eupol , or the swdish police ... should i do it?
Я бачу, що вашу скаргу також закрито, оскільки казино не відповіло, на жаль.
Однак я не вважаю, що вашою інформацією слід зловживати. Це нормально, що ви надсилаєте документи в казино як частину процесу верифікації, тому я б не став негативним відразу.
Ну, я не впевнений, що ви отримаєте свої гроші, але якщо ви дізнаєтеся щось нове, чи можете ви повідомити нам?
I see that your complaint has also been closed as the casino has not responded, which is a pity.
However, I don't think your information should be misused. It is normal that you send documents to the casino as part of the verification process, so I wouldn't be negative right away.
Well, I'm not sure if you will get your money, but if you find out something new could you please let us know ?
Звичайно, я опублікую тут повідомлення, якщо отримаю свої гроші, але минуло більше 45 днів, тому я думаю, що я дуже малоймовірно, що я отримаю свої гроші
Of course I'll post here in case I get my money, but it's been over 45 days so I think it's very unlikely that I'll get my money
Självklart skriver jag här ifall jag får mina pengar , men det har gått över 45 dagar så jag tror det är väldigt osannolikt att jag får mina pengar
Мені неприємно це говорити, але я також налаштований скептично. Однак ви бачили, що індекс безпеки казино становить лише 4,6 , що є досить низьким показником? Я вважаю, що завжди доцільно провести певне дослідження перед внесенням коштів у казино, щоб зменшити ризик подібних ситуацій.
Я твердо вірю, що ви більше не зустрінете щось подібне, і ви отримаєте лише кращі враження.
I hate to say it, but I'm also skeptical. However, did you see that the casino has a safety index of only 4.6, which is quite a low number? I think that it is always advisable to do some research before depositing in the casino in order to reduce the risk of similar situations.
I firmly believe that you will not come across something like this again and you will only have better experiences.
Я вибрав казино, тому що ви дали йому 7.0 ... також приєднався через ваше посилання, тому мені дуже погано.
I chose the casino because you had given it 7.0 ... also joined through your link, so I feel really bad.
jag valde casinot för ni hade get det 7.0 … har även gått med genom er länk , så känns riktigt dåligt.
Як я вже сказав під час дискусії на SLOTHUB, я вважаю, що довіра до казино полягає у знятті коштів, але крім цього, це як бонус.
Я думаю, що швидкість виведення коштів залежить від казино, але ми можемо бути обережними, якщо швидкість виведення сповільнюється.
Якщо багато азартних гравців, які збираються в Casino Guru, зможуть встановити швидкість виведення коштів, багато гравців будуть врятовані
As I said in the SLOTHUB discussion, I think the credibility of the casino lies in the withdrawals, but other than that, it's like a bonus.
I think that the withdrawal speed has a pattern from casino to casino, but we can be wary if the withdrawal speed is slowing down.
If the many gamblers who flock to Casino Guru can enter the withdrawal speed, many gamblers will be saved
Я вибрав казино, тому що ви дали йому 7.0 ... також приєднався через ваше посилання, тому мені дуже погано.
I chose the casino because you had given it 7.0 ... also joined through your link, so I feel really bad.
jag valde casinot för ni hade get det 7.0 … har även gått med genom er länk , så känns riktigt dåligt.
Я розумію і мені шкода, тому що, як ми бачимо, індекс безпеки дуже знизився. Я бачив, що казино не вирішило деякі скарги, а також вашу, тому це може бути однією з причин.
Я твердо вірю, що подібна ситуація більше не повториться, і якщо ви гратимете в казино, стане тільки краще. Якщо у вас є нова інформація або ви отримали гроші, повідомте нам.
I understand and I am sorry, because as we can see the safety index has decreased a lot. I have seen that the casino has not resolved some complaints and neither has yours, so that could be one of the reasons.
I strongly believe that a similar situation will not happen again and that if you play in the casino it will only get better. If you have any new information or have received any money, please let us know.
Я буду. Я чекав більше 45 днів. Хіба ви нічого не можете зробити? Як я вже говорив раніше, я зареєструвався за вашим посиланням. Ще раз дякую!
I Will. I have waited for over 45 days now. Is it nothing you guys Can do? As i told before i signd up with your Link. Thanks agin!
Ця група казино пропонує дуже прості бонуси. Здається, RTP також був хорошим, принаймні до кінця жовтня.
Ця група казино пропонувала ще більше бонусів на початку листопада, але я думаю, що RTP на той час був гіршим. Я міг виграти до 11/2. Але після цього я майже не міг виграти.
І виграші після 11/2-3 не будуть виведені.
Нижче наведено наступні казино, які зараз застрягли зі зняттям коштів. Voozaza, Bogamba, slootz, house of spin, spintornade, усі ці казино мають одну спільну рису: вони пропонують однаковий промокод на каналі Telegram Bonus vault.
Умови інтерфейсу користувача та бонусів майже однакові.
Якщо ми думаємо позитивно, то можна припустити, що будуть несподівані запити на зняття коштів через солодкі бонуси, і фінансовий сектор буде переповнений відповідями.
Крім того, за останні два тижні комісії за переказ BTC різко зросли. Я не зробив депозит, тому що раніше мені сказали, що якщо я використаю невеликий депозит, стягуватиметься комісія в розмірі 15 доларів США.
У зв’язку з цим казино можуть неохоче надсилати гроші.
Якщо ми думаємо негативно, вони заохочують гравців робити депозити з вільними бонусними умовами, а не знімати гроші.
Можливо, вони застрягли в схемі Понці через фінансові труднощі.
Мені самому подобається це казино, тому що я отримав багато задоволення. Тому я не хочу думати про погане.
Хочеться якось зняти.
This group of casinos offered very easy bonuses. It seems that the RTP was also good, at least until the end of October.
This casino group offered even more bonuses at the beginning of November, but I think the RTP was worse by then. I was able to win until 11/2. But after that, I almost couldn't win.
And winnings after 11/2-3 will not be withdrawn.
The casinos that are currently stuck with withdrawals are the following casinos. Voozaza, Bogamba, slootz, house of spin, spintornade, all of these casinos have one thing in common: they are offered the same promo code on the Bonus vault Telegram channel.
The UI and bonus terms are almost the same.
If we are to think positively, we can assume that there will be unexpected withdrawal requests due to sweet bonuses, and the financial sector will be overwhelmed with responses.
In addition, BTC transfer fees have been soaring for the past two weeks. I didn't deposit because I was told earlier that if I used a small deposit, a fee of 15 USD would be charged.
In that regard, casinos may be reluctant to send money.
If we think negatively, they encourage players to deposit with loose bonus terms and not withdraw.
Maybe they're stuck in a Ponzi scheme because of financial difficulties.
I myself like this casino because I have had a lot of fun. So I don't want to think too badly.
I would like to withdraw somehow.
Привіт. Крім скарги. Ні, ми нічого не можемо зробити, якщо казино вирішить, що не бажає співпрацювати. Але в результаті рейтинг казино буде нижчим на основі конфіскованої суми. Ви можете бачити, що це сталося в цьому випадку.
Вибачте, але деякі казино не зовсім чесні по відношенню до гравців.
Hello. Aside from the complaint - No, we can't do anything when the casino decides they do not care to cooperate. But as a result, the casino's rating will be lower based on the amount forfeited. You may see that has happened in this case.
I'm sorry, but some casinos are not entirely fair to players.
Ця група казино пропонує дуже прості бонуси. Здається, RTP також був хорошим, принаймні до кінця жовтня.
Ця група казино пропонувала ще більше бонусів на початку листопада, але я думаю, що RTP на той час був гіршим. Я міг виграти до 11/2. Але після цього я майже не міг виграти.
І виграші після 11/2-3 не будуть виведені.
Нижче наведено наступні казино, які зараз застрягли зі зняттям коштів. Voozaza, Bogamba, slootz, house of spin, spintornade, усі ці казино мають одну спільну рису: вони пропонують однаковий промокод на каналі Telegram Bonus vault.
Умови інтерфейсу користувача та бонусів майже однакові.
Якщо ми думаємо позитивно, то можна припустити, що будуть несподівані запити на зняття коштів через солодкі бонуси, і фінансовий сектор буде переповнений відповідями.
Крім того, за останні два тижні комісії за переказ BTC різко зросли. Я не зробив депозит, тому що раніше мені сказали, що якщо я використаю невеликий депозит, стягуватиметься комісія в розмірі 15 доларів США.
У зв’язку з цим казино можуть неохоче надсилати гроші.
Якщо ми думаємо негативно, вони заохочують гравців робити депозити з вільними бонусними умовами, а не знімати гроші.
Можливо, вони застрягли в схемі Понці через фінансові труднощі.
Мені самому подобається це казино, тому що я отримав багато задоволення. Тому я не хочу думати про погане.
Хочеться якось зняти.
This group of casinos offered very easy bonuses. It seems that the RTP was also good, at least until the end of October.
This casino group offered even more bonuses at the beginning of November, but I think the RTP was worse by then. I was able to win until 11/2. But after that, I almost couldn't win.
And winnings after 11/2-3 will not be withdrawn.
The casinos that are currently stuck with withdrawals are the following casinos. Voozaza, Bogamba, slootz, house of spin, spintornade, all of these casinos have one thing in common: they are offered the same promo code on the Bonus vault Telegram channel.
The UI and bonus terms are almost the same.
If we are to think positively, we can assume that there will be unexpected withdrawal requests due to sweet bonuses, and the financial sector will be overwhelmed with responses.
In addition, BTC transfer fees have been soaring for the past two weeks. I didn't deposit because I was told earlier that if I used a small deposit, a fee of 15 USD would be charged.
In that regard, casinos may be reluctant to send money.
If we think negatively, they encourage players to deposit with loose bonus terms and not withdraw.
Maybe they're stuck in a Ponzi scheme because of financial difficulties.
I myself like this casino because I have had a lot of fun. So I don't want to think too badly.
I would like to withdraw somehow.
Привіт!
яка група? Це про Voozaza, будь ласка?
Що ж, моя попередня відповідь все ще актуальна. Його рейтинг значно впав через невиплату виграшів. Я б сказав, що додати нема чого...:
Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино
https://casino.guru/voozaza-casino-review#tab=js-tab-reputation
Hello!
Which group? Is it about Voozaza, please?
Well, my previous response is still valid. Its rating dropped significantly because of unpaid winnings. I'd say there's not much to add...:
Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
https://casino.guru/voozaza-casino-review#tab=js-tab-reputation
Voozaza, Bogamba та Slootz, ймовірно, належать до однієї групи. Дивіться також сховище бонусів у Telegram. Минулого місяця вони додали Spintornade, House of Spin і TurboSpin. Дуже схожий графічний інтерфейс, рекламні листи та їхній вміст. І при цьому її перестали вилучати. Я не знаю, чи злочином є втеча з грошима, розповсюджуючи легкі акції, чи злочином систематично збирати депозити та втікати зі зняттям
Voozaza, Bogamba, and Slootz are probably in the same group. See also Bonus vault in Telegram. Last month, they added Spintornade, House of Spin and TurboSpin. Very similar GUI, promotional emails and their contents. And at the same time, it stopped being withdrawn. I don't know if it's a crime to run away with money by distributing easy promotions or if it's a crime to systematically collect deposits and run away with withdrawals
Розумію. Не могли б ви надіслати цю інформацію на data@casino.guru, будь ласка?
Крім того, сміливо скористайтеся цією функцією:
Дякуємо 🙏
I see. Could you send this information to data@casino.guru, please?
Alternatively, feel free to use this feature:
Thank you 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.