11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Truenorth.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт!
Дякуємо за оновлення. До речі, ми надаємо спеціальну функцію «оновіть нас», щоб отримати цінні відгуки. Дивіться самі:
Я надсилаю повідомлення нашій спеціальній групі даних. 🙌
Можливо, нам варто ще щось знати про це казино? 😉
Hello there!
Thanks for the update. By the way, we provide a special "update us" feature to get this valuable feedback. See for yourself:
I'm sending a note to our dedicated Data Team. 🙌
Anything else we should know about this casino, perhaps? 😉
Привіт!
Казино не платило мені більше місяця.
Я вже подав запит до комісії з азартних ігор "Kahnawake", і чекаю відповіді.
Скажіть, будь ласка, скільки часу зазвичай займає азартна комісія, щоб розібратися? Скільки часу це зазвичай займає?
Hi!
The casino hasn't paid me for over a month.
I have already submitted a request to the gambling commission "Kahnawake", and I am waiting for an answer.
Please tell me, how long does the gambling commission usually take to sort it out? How long does it usually take?
Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Що стосується виведення коштів, чи отримали ви від казино якусь причину, чому це тривало так довго? Чи думали ви про те, щоб подати нам скаргу, де ми могли б спробувати вам допомогти?
У будь-якому випадку, я бачу, ви вже надіслали електронний лист до влади. У нас також є посібник, написаний про цей орган, тому, якщо ви хочете прочитати його та дізнатися більше , ви можете натиснути тут .
Крім того, я не можу назвати вам конкретний час, коли ви повинні отримати відповідь, але зазвичай для отримання офіційної заяви потрібен деякий час. Так що вам доведеться трохи потерпіти.
Я твердо вірю, що зрештою у вас будуть хороші новини. 🙂
Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. As far as the withdrawal is concerned, did you get any reason from the casino as to why it took so long ? Have you thought about filing a complaint with us, where we could try to help you?
Anyway, I see you've already emailed the authority. We also have a guide written about this authority, so if you would like to read it and find out more you can click here.
Also, I can't give you a specific time when you should get an answer, but it usually takes some time to get an official statement. So you will have to be a little patient.
I firmly believe that you will have good news in the end. 🙂
Привіт! Дуже дякую за відповідь, Ви робите важливу справу!
Дякую за посилання, я прочитав інформацію.
Я неодноразово звертався в казино з питанням про причини затримки платежу. Я отримав кілька різних відповідей 4-5 (у нас технічні проблеми, ми вам скоро заплатимо, дуже скоро, давай, ти скоро отримаєш гроші). На нові запити відповіді починають повторюватися.
Я почав читати різні форуми про виведення коштів з цього казино, і багато хто отримував однакові відповіді.
Дякую, думав написати на вас скаргу, але в правилах органу ліцензування написано, що на форумі це обговорювати не можна. Я також бачив, що це казино не реагує на скарги на вашому форумі.
Будь ласка, спробуйте мені відповісти. Скільки часу зазвичай займає розгляд скарги в Kahnawake? місяць? півроку? Рік?
Hi! Thank you very much for the answer, you are doing an important thing!
Thank you for the link, I have read the information.
I have repeatedly contacted the casino with a question about the reasons for the delay in payment. I have received several different 4-5 responses (we are having technical difficulties, we will pay you soon, very soon, come on, you will receive the money soon). For new requests, the answers begin to repeat.
I started reading various forums about the withdrawals from this casino, and many receive the same answers.
Thank you, I was thinking of filing a complaint with you, but it is written in the rules of the licensing authority that you cannot discuss this on the forum. I also saw that this casino does not respond to complaints on your forum.
Please try to answer me. How long does it usually take for a complaint to be considered in Kahnawake? a month? half a year? A year?
Привіт,
Я просто хочу запевнити вас, що наші учасники щодня обговорюють свої скарги з усіма органами влади, які ви можете придумати тут на форумі, без будь-яких питань щодо цієї частини «Дякую, я думав подати вам скаргу, але це написано в згідно з правилами ліцензійного органу ви не можете обговорювати це на форумі. Я також бачив, що це казино не відповідає на скарги на вашому форумі».
Крім того, скарга є окремою функцією, вона не розглядається через форум.
Отже, якщо ви віддаєте перевагу іншому варіанту, повідомте нам. 🙏
Hello,
I just want to assure you that our members discuss their complaints with every authority you can think of here on the forum daily without any issue regarding this part "Thank you, I was thinking of filing a complaint with you, but it is written in the rules of the licensing authority that you cannot discuss this on the forum. I also saw that this casino does not respond to complaints on your forum."
Additionally, the complaint is a separate feature, it's not addressed via the forum.
So, in case you prefer another option, let us know. 🙏
попередній автор посилався не на ваш буквальний форум, а на погану англійську. Ігрова комісія kahnawake стверджує, що це поставить під загрозу вашу скаргу, якщо ви обговорите її на «публічному форумі», що є іменником, що стосується будь-якого місця, де ви дійсно можете говорити вільно. По суті це просто означає, що якщо ви хочете подати скаргу на казино, ви повинні зробити це через комісію, і якщо ви подасте це в іншому місці, це поставить під загрозу, якщо ви спробуєте подати скаргу в комісію пізніше. Вам, очевидно, дозволено обговорювати те, що ви подали скаргу, але вони не дозволяють публічно обговорювати деталі вашої фактичної скарги.
Ви можете сказати, як сильно ви ненавидите truenorth.bet, але ви не можете сказати «я не отримав 3000 cad з квітня» тощо тощо
the previous poster wasn't referencing your literal forum but poor english. The kahnawake gaming commision says it will jeopardize your complaint if you discuss it in a "public forum" which is a noun referencing anywhere you can speak freely really. Essentially it just means that if you want to make a complaint against the casino you have to make it via the commission and if you make it elsewhere then it'll jeopardise it if you attempt to make a complaint with the commission afterward. You are obviously allowed to discuss having made a complaint but they are not allowing you to discuss the minutiae of your actual complaint publically.
You could say how much you hate truenorth.bet but you could not say "i have not received 3000 cad since april" etc etc
Здивований, що ці хлопці все ще мають ліцензію, хоча вони нікому не платять, окрім людей, які належним чином переслідують їх і подають офіційні скарги, судячи з усього
Surprised these guys still have a licence though they aren't paying out anyone apart from the people that properly harass them and make official complaints from the looks of it
попередній автор посилався не на ваш буквальний форум, а на погану англійську. Ігрова комісія kahnawake стверджує, що це поставить під загрозу вашу скаргу, якщо ви обговорите її на «публічному форумі», що є іменником, що стосується будь-якого місця, де ви дійсно можете говорити вільно. По суті це просто означає, що якщо ви хочете подати скаргу на казино, ви повинні зробити це через комісію, і якщо ви подасте це в іншому місці, це поставить під загрозу, якщо ви спробуєте подати скаргу в комісію пізніше. Вам, очевидно, дозволено обговорювати те, що ви подали скаргу, але вони не дозволяють публічно обговорювати деталі вашої фактичної скарги.
Ви можете сказати, як сильно ви ненавидите truenorth.bet, але ви не можете сказати «я не отримав 3000 cad з квітня» тощо тощо
the previous poster wasn't referencing your literal forum but poor english. The kahnawake gaming commision says it will jeopardize your complaint if you discuss it in a "public forum" which is a noun referencing anywhere you can speak freely really. Essentially it just means that if you want to make a complaint against the casino you have to make it via the commission and if you make it elsewhere then it'll jeopardise it if you attempt to make a complaint with the commission afterward. You are obviously allowed to discuss having made a complaint but they are not allowing you to discuss the minutiae of your actual complaint publically.
You could say how much you hate truenorth.bet but you could not say "i have not received 3000 cad since april" etc etc
Тепер бачу!
Я ціную, що ви мені допомогли. Дуже схоже правило нещодавно обговорювалося, і, на мій погляд — і не тільки на мене — його мета не була дуже чіткою, ну, справедливою.
Now I see!
I appreciate you helping me out. The very similar rule has come up for discussion lately, and in my opinion—and not just mine—its goal was not found to be very clear, well, fair.
Здивований, що ці хлопці все ще мають ліцензію, хоча вони нікому не платять, окрім людей, які належним чином переслідують їх і подають офіційні скарги, судячи з усього
Surprised these guys still have a licence though they aren't paying out anyone apart from the people that properly harass them and make official complaints from the looks of it
Можливо, багато гравців просто перестають йти вперед і мовчать, тож, зрештою, у влади немає причин хвилюватися? Хоча лише думка.
Perhaps many players simply stop pushing forward and remain silent, so in the end, the authority has little reason to be concerned? Just a thought though.
Так, це досить обмежувально, я б вважав за краще вичерпати всі свої варіанти (внутрішня скарга казино > скарга гуру/askgamblers > скарга в орган ліцензування) у такому порядку ескалації, тому перейду відразу до скарги в орган ліцензування, особливо тієї, яка здається надто доброзичливою з поганою поведінкою казино, м’яко кажучи, розчаровує.
Якби я був журналістом, я б подумав, що можна було б написати трохи викриття!
Aye its quite restrictive, I'd prefer to exhaust all my options (internal casino complaint > guru/askgamblers complaint > licencing authority complaint) in that order of escalation so jumping straight to a licensing authority complaint, especially one that seems a bit too friendly with a misbehaving casino is frustrating to say the least.
If i was a journalist theres definitely a little expose to be written i would think!
Думаю, я б пішов у тому ж порядку. Орган ліцензування був би для мене одним із останніх варіантів, якби я не отримав допомоги деінде. У деяких випадках я міг би навіть розглянути судовий позов, але це мала б бути більша сума грошей, ніж у мене в казино.
Цікаве доповнення в останньому реченні, можливо, я коли-небудь загляну в нього, щоб побачити, чи є щось, що стосується конкретно теми казино, це може бути дуже приємно знати. 🙂
I think I would go in the same order. Licensing authority would be one of the last options for me if I didn't get help elsewhere. I might even consider legal action in some cases, but that would have to be a larger amount of money that I would have in the casino.
Interesting addendum in the last sentence, maybe I'll look into it sometime to see if there are any dealing specifically with the subject of casinos, it might be quite nice to know. 🙂
Не впевнений, що є журналісти-розслідувачі, які спеціалізуються на казино, ха-ха! Я бачив, як блог під назвою fintelegram заглиблюється в хитрощі, які відбуваються за лаштунками власника rabidi, тому це було безперечно цікаво читати.
Not sure there are any casino specialist investigative journalists haha! I did see a blog called fintelegram delve into the dodgy stuff going on behind the scenes with the rabidi owner though so that was definitely an interesting read.
Я теж не впевнений, і якби мені довелося здогадуватися, я б, мабуть, сказав ні, але, можливо, трохи покопатися в Інтернеті було б не помилкою. Принаймні такі блоги чи статті можуть бути непоганими, тому подивіться, хто це написав. Можливо, хтось дізнається більше, ніж очікував.
I'm not sure I am either and if I had to guess I'd probably say no but maybe a little digging on the internet wouldn't be wrong. At least such blogs or articles may not be a bad thing and therefore look who wrote it. Maybe one will learn more than one would expect.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.