5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Truenorth.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт!
Дякуємо за оновлення. До речі, ми надаємо спеціальну функцію «оновіть нас», щоб отримати цінні відгуки. Дивіться самі:
Я надсилаю повідомлення нашій спеціальній групі даних. 🙌
Можливо, нам варто ще щось знати про це казино? 😉
Hello there!
Thanks for the update. By the way, we provide a special "update us" feature to get this valuable feedback. See for yourself:
I'm sending a note to our dedicated Data Team. 🙌
Anything else we should know about this casino, perhaps? 😉
Привіт!
Казино не платило мені більше місяця.
Я вже подав запит до комісії з азартних ігор "Kahnawake", і чекаю відповіді.
Скажіть, будь ласка, скільки часу зазвичай займає азартна комісія, щоб розібратися? Скільки часу це зазвичай займає?
Hi!
The casino hasn't paid me for over a month.
I have already submitted a request to the gambling commission "Kahnawake", and I am waiting for an answer.
Please tell me, how long does the gambling commission usually take to sort it out? How long does it usually take?
Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Що стосується виведення коштів, чи отримали ви від казино якусь причину, чому це тривало так довго? Чи думали ви про те, щоб подати нам скаргу, де ми могли б спробувати вам допомогти?
У будь-якому випадку, я бачу, ви вже надіслали електронний лист до влади. У нас також є посібник, написаний про цей орган, тому, якщо ви хочете прочитати його та дізнатися більше , ви можете натиснути тут .
Крім того, я не можу назвати вам конкретний час, коли ви повинні отримати відповідь, але зазвичай для отримання офіційної заяви потрібен деякий час. Так що вам доведеться трохи потерпіти.
Я твердо вірю, що зрештою у вас будуть хороші новини. 🙂
Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. As far as the withdrawal is concerned, did you get any reason from the casino as to why it took so long ? Have you thought about filing a complaint with us, where we could try to help you?
Anyway, I see you've already emailed the authority. We also have a guide written about this authority, so if you would like to read it and find out more you can click here.
Also, I can't give you a specific time when you should get an answer, but it usually takes some time to get an official statement. So you will have to be a little patient.
I firmly believe that you will have good news in the end. 🙂
Привіт! Дуже дякую за відповідь, Ви робите важливу справу!
Дякую за посилання, я прочитав інформацію.
Я неодноразово звертався в казино з питанням про причини затримки платежу. Я отримав кілька різних відповідей 4-5 (у нас технічні проблеми, ми вам скоро заплатимо, дуже скоро, давай, ти скоро отримаєш гроші). На нові запити відповіді починають повторюватися.
Я почав читати різні форуми про виведення коштів з цього казино, і багато хто отримував однакові відповіді.
Дякую, думав написати на вас скаргу, але в правилах органу ліцензування написано, що на форумі це обговорювати не можна. Я також бачив, що це казино не реагує на скарги на вашому форумі.
Будь ласка, спробуйте мені відповісти. Скільки часу зазвичай займає розгляд скарги в Kahnawake? місяць? півроку? Рік?
Hi! Thank you very much for the answer, you are doing an important thing!
Thank you for the link, I have read the information.
I have repeatedly contacted the casino with a question about the reasons for the delay in payment. I have received several different 4-5 responses (we are having technical difficulties, we will pay you soon, very soon, come on, you will receive the money soon). For new requests, the answers begin to repeat.
I started reading various forums about the withdrawals from this casino, and many receive the same answers.
Thank you, I was thinking of filing a complaint with you, but it is written in the rules of the licensing authority that you cannot discuss this on the forum. I also saw that this casino does not respond to complaints on your forum.
Please try to answer me. How long does it usually take for a complaint to be considered in Kahnawake? a month? half a year? A year?
Привіт,
Я просто хочу запевнити вас, що наші учасники щодня обговорюють свої скарги з усіма органами влади, які ви можете придумати тут на форумі, без будь-яких питань щодо цієї частини «Дякую, я думав подати вам скаргу, але це написано в згідно з правилами ліцензійного органу ви не можете обговорювати це на форумі. Я також бачив, що це казино не відповідає на скарги на вашому форумі».
Крім того, скарга є окремою функцією, вона не розглядається через форум.
Отже, якщо ви віддаєте перевагу іншому варіанту, повідомте нам. 🙏
Hello,
I just want to assure you that our members discuss their complaints with every authority you can think of here on the forum daily without any issue regarding this part "Thank you, I was thinking of filing a complaint with you, but it is written in the rules of the licensing authority that you cannot discuss this on the forum. I also saw that this casino does not respond to complaints on your forum."
Additionally, the complaint is a separate feature, it's not addressed via the forum.
So, in case you prefer another option, let us know. 🙏
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.