1 рік тому
Тут ви можете обговорити SupaCasi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Будь ласка, зверніть увагу на це шахрайське казино
Я вношу 50 євро. Використовуваний привітальний бонус спортивний 100%
Я виграв 175 євро після досягнення пари.
У мене є докази цього.
Я грав день і ніч за 5 днів до того, як поїхав на іншу частину світу, щоб відвідати свою дівчину на 2 місяці (відстань у стосунках)
Вони це знали, я їм багато разів казав. Я грав швидко, тому що боявся отримати доступ до веб-сайту в іншій країні.
Мої документи були в порядку (у мене було відчуття, що вони намагалися викликати у мене стрес, тому що вони відхилили деякі документи, хоча вони були в порядку)
Я люб'язно попросив їх поспішити, щоб я міг вийти до свого від'їзду.
Вони підтвердили мені, що все буде добре, і я швидко заберу свої 175 євро.
Усього через 2 години після отримання електронної пошти з підтвердженням облікового запису я отримав електронний лист із найдурнішим повідомленням, яке я коли-небудь отримував: "ми відхилили ваше зняття та зняли 125 євро грошей, тому що згідно з нашими умовами ми маємо на це право без будь-яких пояснень".
Тепер вони зірвали мою відпустку. Я в такій депресії. Я грав день і ніч і пишався тим, що зробив бонус.
Трошки поваги чи співпереживання, вони не знають цих слів?
Після того, як вони забрали мій депозит у розмірі 50 євро також тому, що я розчулено написав «ви, гангстери, живіть життям», і вони сказали мені, що не можна бути агресивним 🙄
Смішно, чого вони очікували? Що я їх вітаю?
Після відправки 10 листів мені написали лише, що я порушив правило пункту 12.11.1
Але це, звичайно, велика брехня 😂 Я прочитав це правило 3 рази. Нічого не сталося.
Я не зробив нічого поганого (у мене є багаторічний досвід роботи з цими вітальними спортивними бонусами + та сама компанія, що й вони (дочірні казино), виплатила мені гроші в тій самій ситуації), і я сказав їм, що маю докази всього. Також я можу показати їм усі мої зроблені ставки. Все було на 100% правильно.
Але їм байдуже.
Я прошу їх виплатити мої 175 євро та за зловживання іншого гравця, який виграв більше (я міг зрозуміти) (175 не є 17 500 🙄), але вони проігнорували мене та просто написали
"рішення остаточне"
Вибачте, які там сумні люди
Я бачу тут багато скарг
Добре. Казино незабаром закриють, це точно
Сумні люди, тупі гангстери
Attention please for this scam casino
I deposit 50 euro. Used welcome bonus sports 100%
I won 175 euro after reach the wagerment.
I have proves of this.
I played day and night 5 days before i leaved on the other part or the world for visiting my girlfriend for 2 months ( relation distance)
They knew this, i told them many times. I played fast because i was afraid not acces on the webiste in that other country.
My documents were fine ( i had the feeling they tried to make me stressful because they rejected some documents, while they were fine)
I asked them Kindly for hurry up, so i could withdraw before my leaving.
Thet confirmed me that everything will be fine and i will withdraw my 175 euro fast.
Just 2 hours After getting email with confirmation account verified i got email with the most stupid message i ever got ' we rejected your withdraw and deducted 125 euro money because in our terms and conditions without any explication to you we have that right'
They destroyed my vacation now. I am so depressed. I played day and night and was proud i wagered the bonus.
A little bit respect or empathy, they dont know these words?
After they took away my 50 euro deposit money also because i wrote in emotion ' you gangsters, get a life ' and they told me not is fine to be aggressive 🙄
Funny, what did they expect? That i congrats them?
After sending 10 emails they wrote me only that i broke the rule in point 12.11.1
But that's a big lie of course 😂 i read that rule 3 times. Nothing happend.
I did nothing wrong ( i have years experience with this welcome sport bonusses + the same company as them (sister casinos) payed me out in the same situation) and i told them i have proves of all. Also i can show them all my bets placed. Everything was 100% correct.
But they dont care.
I am begging them for pay out my 175 euro and for abuse another player that won more ( i could understand) ( 175 not is 17 500 🙄) but they ignored me and just wrote
' descison is final'
Sorry, what a sad people there
I see many complaints here
That's good. The casino will be closed as soon, that's for sure
Sad people, stupid gangsters
Привіт!
Прикро це чути. У казино досить поганий індекс безпеки.
Я пропоную подати скаргу, казино відоме своїми несправедливими положеннями та умовами. Якщо ви опублікуєте скаргу, наша команда зможе її розслідувати.
Ось посилання, якщо ви вирішите це зробити: https://casino.guru/complaints/create
Проте дивлячись на дочірні казино, всі вони здаються досить небезпечними, як видно тут https://casino.guru/supacasi-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Ви також сказали, що казино заявило, що ви порушили правило пункту 12.11.1. Не могли б ви опублікувати пояснення, як ви порушили це правило в очах казино? Якщо вони надали вам такі докази/пояснення.
Повідомте мені, чи вирішили ви подати скаргу, і тримайте нас в курсі. Бажаю тобі всього найкращого.
Hi!
That's unfortunate to hear that. The casino has quite a bad safety index.
I suggest making a complaint, the Casino is known for having unfair Terms and Conditions. If you post the complaint our team will be able to investigate it for you.
Here is the link if you decide to do so: https://casino.guru/complaints/create
However looking at the sister casinos, they all appear to be quite unsafe as seen here https://casino.guru/supacasi-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
You also said that casino claimed that you broke the rule in point 12.11.1. Could you post the explanation how you broke this rule in the eyes of the casino? If they provided you with such evidence/explanation.
Do let me know whether you decided to make a complaint and keep us updated. I wish you a best of luck.
Я ніколи не грав у цьому казино і не буду. Famagousta BV вже добре відомі злочинці. Вони спамують мою електронну пошту двічі(!) на день, і мені це набридло. Вони використовують різні електронні листи та щось під назвою Nareshit.com для розсилання спаму. Було б добре знайти цих хлопців...
I never played at this casino and never will. Famagousta B.V are well known criminals by now. They spam my email twice(!) a day and im fed up with that. They use different emails and they use something called Nareshit.com to spam out the bullshit. Would be nice to find these guys...
Ці спами надзвичайно дратують, і, що найгірше, дуже мало можна зробити, щоб їх уникнути...
Я вважаю, що буде не дуже ефективно просити службу підтримки видалити вашу електронну адресу зі списку розсилки під час обговорення групи казино з таким конкретним низьким рейтингом репутації.
Наприклад, чи є у вас зараз активний обліковий запис на будь-якому з цих веб-сайтів?
These spams are extremely annoying, and what's worse, very little can be done to avoid them...
I imagine it will not be very effective to ask support to remove your email from their mailing list when discussing the casino group with that specific low reputation score.
For instance, do you currently have an active account on any of these websites?
Ці спами надзвичайно дратують, і, що найгірше, дуже мало можна зробити, щоб їх уникнути...
Я вважаю, що буде не дуже ефективно просити службу підтримки видалити вашу електронну адресу зі списку розсилки під час обговорення групи казино з таким конкретним низьким рейтингом репутації.
Наприклад, чи є у вас зараз активний обліковий запис на будь-якому з цих веб-сайтів?
These spams are extremely annoying, and what's worse, very little can be done to avoid them...
I imagine it will not be very effective to ask support to remove your email from their mailing list when discussing the casino group with that specific low reputation score.
For instance, do you currently have an active account on any of these websites?
І все ж ваша електронна пошта двічі на день отримує спам. Можливо, у вас є уявлення, що з цим робити?
Я знайшов лише досить песимістичні поради, як-от
«Іноді електронні листи з рекламою казино насправді надсилаються їхніми афілійованими партнерами. Теоретично казино можуть відстежувати відправників (на основі унікальних посилань у цих електронних листах), але, на жаль, найпростішим рішенням для вас є встановлення кращого фільтра спаму».
And yet still your email is getting spammed twice a day. Do you perhaps have any idea what to do with that?
I only found quite pessimistic tips, such as
"Sometimes the emails promoting a casino are actually sent by their affiliate partners. Theoretically the casinos can track the senders (based on unique links in those emails), but unfortunately the easiest solution for you is to get a better spam filter."
І все ж ваша електронна пошта двічі на день отримує спам. Можливо, у вас є уявлення, що з цим робити?
Я знайшов лише досить песимістичні поради, як-от
«Іноді електронні листи з рекламою казино насправді надсилаються їхніми афілійованими партнерами. Теоретично казино можуть відстежувати відправників (на основі унікальних посилань у цих електронних листах), але, на жаль, найпростішим рішенням для вас є встановлення кращого фільтра спаму».
And yet still your email is getting spammed twice a day. Do you perhaps have any idea what to do with that?
I only found quite pessimistic tips, such as
"Sometimes the emails promoting a casino are actually sent by their affiliate partners. Theoretically the casinos can track the senders (based on unique links in those emails), but unfortunately the easiest solution for you is to get a better spam filter."
Ні я не знаю. Це теж велика проблема. Ці нечесні казино також продають наші номери телефонів і наші електронні адреси іншим казино. Мені дзвонили з Великої Британії та казали зробити депозит у казино, про яке я ніколи не чув, яке не належить жодній компанії, у яку я раніше робив депозити. Але я сам винен, що не повинен реєструватися в казино.
Так, часто є партнерами, тому казино може сказати, що вони не контролюють його.
No I dont know. This is also a big problem. These dishonest casinos also sell our phone numbers and our emails to other casinos. I had calls from the UK telling me to deposit at a casino that I never ever heard of, not owned by any company I previously made any deposits to. But its my own fault that register at casinis shouldnt.
Yeah often affiliates so the casino can say they have no control over it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.