1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Spinline Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Перевірка доступна тільки з понеділка по п'ятницю з 9 ранку до 6 вечора, як і 15 років тому. 🙂))
Verification is only available from Monday to Friday from 9 a.m. to 6 p.m., just like 15 years ago. 🙂))
verifizierung gibt es nur von montag bis freitag von 9 bis 18 uhr. also wie vor 15 jahren. 🙂))
Шановний Franztheuerw,
Дякуємо за відгук! Хоча наші Положення та умови визначають стандартні терміни перевірки, ми розуміємо, наскільки важливо для гравців насолоджуватися грою без перерв, і тому наша команда завжди прагне завершити процес якомога швидше. Ми хотіли б підкреслити, що безпека наших гравців під час процесу перевірки є нашим головним пріоритетом. Ми щиро цінуємо ваше терпіння!
Ми завжди прагнемо вас задовольнити,
Казино Spinline
Dear Franztheuerw,
Thank you for your feedback! While our Terms and Conditions specify standard verification timelines, we understand how important it is for players to be able to enjoy the game without interruptions, and that's why our team always strives to complete the process as quickly as possible. We would like to stress that the safety of our players during the verification process is our top priority. We really appreciate your patience!
We always strive to satisfy you,
Spinline Casino
Lieber Franztheuerw,
vielen Dank für Ihr Feedback! In unseren AGB sind zwar die Standardfristen für die Verifizierung festgelegt, aber wir verstehen, wie wichtig es für die Spieler ist, das Spiel ohne Unterbrechungen genießen zu können. Deshalb ist unser Team stets bemüht, den Vorgang so schnell wie möglich abzuschließen. Wir möchten betonen, dass die Sicherheit unserer Spieler während des Verifizierungsprozesses für uns oberste Priorität hat. Wir wissen Ihre Geduld sehr zu schätzen!
Wir bemühen uns stets, Sie zufrieden zu stellen,
Spinline Casino
Перевірка доступна тільки з понеділка по п'ятницю з 9 ранку до 6 вечора, як і 15 років тому. 🙂))
Verification is only available from Monday to Friday from 9 a.m. to 6 p.m., just like 15 years ago. 🙂))
verifizierung gibt es nur von montag bis freitag von 9 bis 18 uhr. also wie vor 15 jahren. 🙂))
Хм, це, мабуть, базовий час, але я вважаю, що казино намагаються бути якомога поступливішими до гравців і швидше завершувати перевірку. Ви теж проходите через це в цьому казино? 🙂
Hmm, that's probably a basic time, but I guess casinos try to be as accommodating as possible to players and complete verification faster. Are you going through it at this casino too? 🙂
Так, звичайно, але я вважаю це дивним сьогодні. Я буду чекати.
Yeah, sure, but I just find it weird these days. I'll keep waiting.
Ja klar, aber ich finde es einfach komisch in der heutigen Zeit. Werde weiter warten.
Перевірка доступна тільки з понеділка по п'ятницю з 9 ранку до 6 вечора, як і 15 років тому. 🙂))
Verification is only available from Monday to Friday from 9 a.m. to 6 p.m., just like 15 years ago. 🙂))
verifizierung gibt es nur von montag bis freitag von 9 bis 18 uhr. also wie vor 15 jahren. 🙂))
досі немає перевірки сьогодні. Я втратив свої гроші. У чаті кажуть, що я зараз не верифікований, тому що я відкликав свій вихід. Це через 3 дні. Знайдіть помилку?
still no verification today. I've lost my money. In the chat they say that I'm not verified now because I've revoked my withdrawal. That's after 3 days. Find the error?
bis heute noch keine verifizierung. habe mein geld jetzt verspielt. im chat sagen sie, dass ich jetzt nicht verifiziert werde, weil ich meine auszahlung wiederrufen habe. das nach 3 tagen. finde den fehler?
Шановний Franztheuerw,
Щоб надати вам подальшу допомогу та детально розібратися в ситуації, ми просимо вас надати електронну адресу, зареєстровану у вашому профілі. Це дозволить нам ідентифікувати ваш обліковий запис і вирішити проблему якомога швидше.
Ми дякуємо вам за терпіння та докладемо зусиль, щоб вирішити проблему якомога швидше.
З повагою,
Казино Spinline
Dear Franztheuerw,
In order to further assist you and investigate the situation in detail, we ask you to provide the email address registered in your profile. This will enable us to identify your account and resolve the matter as quickly as possible.
We thank you for your patience and will endeavor to resolve the issue as quickly as possible.
Best regards,
Spinline Casino
Lieber Franztheuerw,
um Ihnen weiter zu helfen und die Situation im Detail zu untersuchen, bitten wir Sie, die in Ihrem Profil registrierte E-Mail-Adresse zu nennen. So können wir Ihr Konto identifizieren und die Angelegenheit schnellstmöglich klären.
Wir danken Ihnen für Ihre Geduld und werden uns bemühen, das Problem so schnell wie möglich zu lösen.
Mit freundlichen Grüßen,
Spinline Casino
Я вже надіслав вам кілька листів
I have already sent you some emails
franz.theuerw@gmail.com
ich habe ihnen auch schon einige mails gesendet
Привіт!
Чи можу я запропонувати використовувати кнопку відповіді чи цитати щоразу, коли ви відповідаєте певному гравцеві? У деяких випадках можна просто пропустити відповідь, тому ми придумали цю функцію.
Дякуємо за підтримку гравців!
Hello!
May I suggest using the reply or quote button every time you respond to a specific player, please? In some cases, it's simple to miss a reply, so we came up with this feature.
Thank you for supporting players!
Я щойно отримав електронний лист про те, що мене підтверджено.
у нього все одно був щасливий кінець.
гарного дня
I just received an email saying that I have been verified.
it still had a happy ending.
have a nice day
habe gerade eine mail bekommen das ich verifiziert bin.
hat es doch noch ein gutes ende genommen.
schönen tag noch
Я повинен знову звітувати. По електронній пошті я верифікований, по акаунту – ні. Чат каже, що я підтверджений. Добре, сьогодні вранці я подав запит на зняття коштів. Потім я продовжив грати з залишком балансу та досяг нового рівня. Я отримав електронний лист про те, що мій бонус зараховано.
Гаразд, я ввійшов, і бонусу немає. Питання в чаті. Відповідь: оскільки я подав запит на зняття коштів кілька годин тому, я не маю права вимагати бонус, який я заробив у другій половині дня. Не знаю, звідки і як з’являються ці рейтинги, але я вражений.
Мій платіж ще не оброблено, хоча його було підтверджено електронною поштою.
I have to report again. According to the email I am verified, according to the account I am not. Chat says I am verified. OK, I requested a withdrawal this morning. I then continued playing with my remaining balance and reached a new level. I received an email saying that my bonus had been credited.
OK, I log in and there is no bonus. Question in the chat. Answer: Since I submitted a withdrawal request a few hours ago, I am not entitled to claim the bonus I earned in the afternoon. No idea where or how these ratings come about, but I am overwhelmed.
My payment has not yet been processed although it was verified by email.
muss mich nochmals melden. laut mail bin ich verifiziert, laut konto nicht. chat sagt, ich werde verifiziert. ok, habe heute früh eine auszahlung beantragt. habe danach mit meinem restlichen guthaben weitergespielt und habe ein neues level erreicht. habe eine mail bekommen, dass mein bonus gutgeschrieben wurde.
ok, logge mich ein und kein bonus vorhanden. frage im chat. antwort: da ich vor einigen stunden einen auszahlungsantrag gestellt habe, bin ich nicht berechtigt den bonus den ich am nachmittag verdient habe zu beanspruchen. keine ahnung wo oder wie diese bewertungen zustande kommen, aber ich bin überfordert.
meine auszahlung wurde noch nicht bearbeitet obwohl laut mail verifiziert.
Я повинен знову звітувати. По електронній пошті я верифікований, по акаунту – ні. Чат каже, що я підтверджений. Добре, сьогодні вранці я подав запит на зняття коштів. Потім я продовжив грати з залишком балансу та досяг нового рівня. Я отримав електронний лист про те, що мій бонус зараховано.
Гаразд, я ввійшов, і бонусу немає. Питання в чаті. Відповідь: оскільки я подав запит на зняття коштів кілька годин тому, я не маю права вимагати бонус, який я заробив у другій половині дня. Не знаю, звідки і як з’являються ці рейтинги, але я вражений.
Мій платіж ще не оброблено, хоча його було підтверджено електронною поштою.
I have to report again. According to the email I am verified, according to the account I am not. Chat says I am verified. OK, I requested a withdrawal this morning. I then continued playing with my remaining balance and reached a new level. I received an email saying that my bonus had been credited.
OK, I log in and there is no bonus. Question in the chat. Answer: Since I submitted a withdrawal request a few hours ago, I am not entitled to claim the bonus I earned in the afternoon. No idea where or how these ratings come about, but I am overwhelmed.
My payment has not yet been processed although it was verified by email.
muss mich nochmals melden. laut mail bin ich verifiziert, laut konto nicht. chat sagt, ich werde verifiziert. ok, habe heute früh eine auszahlung beantragt. habe danach mit meinem restlichen guthaben weitergespielt und habe ein neues level erreicht. habe eine mail bekommen, dass mein bonus gutgeschrieben wurde.
ok, logge mich ein und kein bonus vorhanden. frage im chat. antwort: da ich vor einigen stunden einen auszahlungsantrag gestellt habe, bin ich nicht berechtigt den bonus den ich am nachmittag verdient habe zu beanspruchen. keine ahnung wo oder wie diese bewertungen zustande kommen, aber ich bin überfordert.
meine auszahlung wurde noch nicht bearbeitet obwohl laut mail verifiziert.
дякую Ромі
Я просто запитав у чаті про перевірку та свою виплату. У чаті кажуть, що я повинен вирішувати такі питання по електронній пошті. Так що з точністю до навпаки того, що пишуть у відгуках. Тож вони далеко не блискавичні. Я буду тримати вас в курсі.
гарного дня
thank you romi
I just asked in the chat about verification and my payout. In the chat they say that I have to resolve such queries by email. So exactly the opposite of what is written in the reviews. So they are far from being lightning fast. I'll keep you updated.
have a nice day
danke romi
habe gerade im chat nachgefragt wegen verifizierung und meiner auszahlung. im chat sagen sie das ich solche anfragen per mail lösen muß. also genau das gegenteil was in den bewertungen steht. also von blitzschnell sind sie weit enfernt. werde dich am laufenden halten.
schönen tag noch
Шановна Радко,
Дякуємо за вашу пропозицію! Ми обов’язково використовуватимемо кнопку «Відповісти» або «Цитувати» в майбутньому, щоб забезпечити ясність і уникнути пропущених відповідей.
Ми дуже цінуємо вашу допомогу в тому, щоб допомогти нам ефективно підтримувати наших гравців.
З повагою,
Казино Spinline
Dear Radka,
Thank you for your suggestion! We will make sure to use the "Reply" or "Quote" button in the future to provide clarity and avoid missing answers.
We really appreciate your help in helping us to effectively support our players.
Best regards,
Spinline Casino
Liebe Radka,
vielen Dank für Ihre Anregung! Wir werden sicherstellen, dass wir in Zukunft die Schaltfläche „Antworten" oder „Zitieren" verwenden, um Klarheit zu schaffen und um zu vermeiden, dass Antworten übersehen werden.
Wir wissen es sehr zu schätzen, dass Sie uns dabei helfen, unsere Spieler effektiv zu unterstützen.
Mit freundlichen Grüßen,
Spinline Casino
На жаль, вони не дуже ефективно підтримують своїх гравців. Ніхто не може допомогти в чаті, і вони також не відповідають на електронні листи. Не працює тиждень.
Unfortunately, they don't support their players very effectively. No one can help in the chat and they don't respond to emails either. It's been down for a week.
sehr effektiv unterstützen sie ihre spieler leider nicht. im chat kann niemand helfen und auf mails antwortet ihr auch nicht. seit einer woche stillstand.
Зараз я скасував платіж і негайно втратив його. Я отримав його за 300 євро. Тож якщо відгуки не фейкові, я не знаю, що робити. Але дякую, що відкрив мені очі. З тобою просто все погано. Дякую вам ні за що, шановна команда Spinline.
I have now cancelled the payment and lost it immediately. I got it for 300 euros. So if the reviews aren't fake, I don't know what to do. But thank you for opening my eyes. Everything is just bad with you. Thank you for nothing, dear Spinline team.
habe jetzt die auszahlung wieder storniert und sofort verloren. das habe ich für 300 euro bekommen.also wenn die bewertungen kein fake sind, weiß ich auch nicht weiter. aber danke das ihr mir die augen geöffnet habt.einfach alles schlecht bei euch. danke für nichts liebes spinline team.
дякую Ромі
Я просто запитав у чаті про перевірку та свою виплату. У чаті кажуть, що я повинен вирішувати такі питання по електронній пошті. Так що з точністю до навпаки того, що пишуть у відгуках. Тож вони далеко не блискавичні. Я буду тримати вас в курсі.
гарного дня
thank you romi
I just asked in the chat about verification and my payout. In the chat they say that I have to resolve such queries by email. So exactly the opposite of what is written in the reviews. So they are far from being lightning fast. I'll keep you updated.
have a nice day
danke romi
habe gerade im chat nachgefragt wegen verifizierung und meiner auszahlung. im chat sagen sie das ich solche anfragen per mail lösen muß. also genau das gegenteil was in den bewertungen steht. also von blitzschnell sind sie weit enfernt. werde dich am laufenden halten.
schönen tag noch
Я бачу, що у нас є представник казино, активний у цій темі, тому, можливо, ви отримаєте більше інформації безпосередньо тут.
Обов'язково чекатимемо ваших оновлень.
I can see that we have the casino representative active in this thread, so maybe you will get some more information directly here.
We'll wait for your updates for sure.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.