3 р. тому
Тут ви можете обговорити Spin Samurai Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
У мене проблема закриття рахунку. Ніхто ніколи не заходить у чат, і я надіслав 2 електронні листи про постійне закриття облікового запису, оскільки у мене немає контролю. Через 1 тиждень ні відповіді, ні закриття рахунку, це нормально для них?
Hi there,
I have an account closure problem. Nobody ever comes in live chat and I sent 2 emails about a permanent account closure as I have no control. After 1 week neither an answer nor an account closure, is that normal for them?
Hallo,
ich habe das Problem mit der Konto Schließung. Im Live Chat kommt nie jemand und ich habe 2 E-Mails geschickt wegen einer dauerhaften Konto Schließung, da ich keine Kontrolle habe. Nach 1 Woche weder eine Antwort noch eine Konto Schließung, ist das bei denen normal?
У мене була проблема з німецьким казино. З січня. Я перестав їм писати. Я заблокував їх на мобільному телефоні за допомогою програми Net Guard з відкритим кодом. На ПК з брандмауером. Тема виконана.
Для деяких казино це здається нормою.
I had the problem with a German casino. Since January. I stopped writing to them. I blocked them on my cell phone with the open source app Net Guard. On the PC with the firewall. Topic done.
For some casinos this seems to be the norm.
Ich hatte das Problem mit einen deutschen Casino. Seit Januar. Ich habe aufgehört denen zu schreiben. Habe sie auf mein Handy mit Open source app Net Guard blockiert. Am PC mit der Firewall. Thema erledigt.
Für einige Casinos scheint das üblich zu sein.
Ні, це точно не нормально. Вони повинні закрити його, як тільки прочитають вашу електронну пошту, що не повинно тривати більше 48 годин.
No, it's definitely not OK. They should close it as soon as they read your email, which shouldn't take more than 48 hours.
Ви можете подати скаргу з цього приводу. Здається, це не нормально.
You could submit a complaint regarding this. It doesn't seem to be OK.
Здравствуйте,
Я бачу, що у вас проблеми, я буду радий допомогти.
Будь ласка, напишіть мені на моєму Skype в прямому ефірі: .cid.f8c3ab8880dc0187
Моя електронна адреса - Simon@samuraipartners.com
З найкращими побажаннями,
Партнери -самураї.
Hello,
I see you have a problem, I will be glad to help.
Please write me on my Skype live:.cid.f8c3ab8880dc0187
My email - Simon@samuraipartners.com
Best regards,
Samurai partners.
Інтернет -казино - це казино, в яке можна грати в Інтернеті. Ви можете легко грати в ігри казино, в які можна грати в справжньому казино, просто зайшовши на сайт зі свого комп’ютера або смартфона.
Він набирає популярність у всьому світі як легка азартна гра, де ви можете відчути той самий досвід вдома, не відвідуючи наземне казино за кордоном.
An online casino is a casino that you can play on the Internet. You can easily play casino games that you can play at the real casino just by accessing the site from your computer or smartphone.
It is gaining popularity all over the world as an easy gambling where you can experience the same experience at home without visiting a land casino overseas.
Привіт,
Я не буду обговорювати RTP або відкладені депозити, але я хотів би запитати вас про іншу проблему, яку ви згадали.
Що ви маєте на увазі під «відмовився зняти мій останній депозит»? Мали право на повернення депозиту?
Будь ласка, зверніть увагу, що перевірка є стандартом, і пристойне казино має відповідати місцевому законодавству.
Hello,
I will not debate on RTP or delayed deposits but I would like to ask you about another issue you mentioned.
What do you mean by "refused to withdraw my last deposit"? Were entitled to a deposit refund?
Please note that verification is a standard and a decent casino must obey the local law.
У мене виникли проблеми зі зняттям коштів, і я не міг їх вирішити протягом 8 днів. Я дуже засмучений, тому що мені сподобалося казино spin samurai, але для зняття коштів не потрібна підтримка.
I'm having problems withdrawing funds and haven't been able to resolve it for 8 days. I am very upset because I loved spin samurai casino but no support needed to be able to withdraw.
Estou tendo problemas no levantamento de fundos e não consigo resolver há 8 dias. Estou muito chateada porque adorei o cassino spin samurai mas sem suporte necessário para conseguir fazer a retirada.
Привіт,
тож ви не отримали жодних пояснень від казино, чи не так?
Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису? Якщо так, то в якому статусі зараз перебуває ваше відкликання?
Крім того, ви обрали інший варіант виведення коштів, ніж раніше, чи той самий?
Я знаю, що питань багато, але я хотів би розібратися у всіх обставинах.
Hello there,
so you have not received any explanation from the casino so far, have you?
Can you access your account, please? If yes, in what status your withdrawal currently is?
Additionally, did you choose a different withdrawal option than before or the same?
I know it's a lot of questions, but I would like to understand all circumstances.
Я отримав декілька пояснень. Кожен день нові вимоги. Нарешті, додайте відділення банку з 5 цифр. Мої рахунки мають 4 цифри. Я запитав, чи приймають вони лише установу Banco do Brasil, і мені не відповіли. У мене вже є підтверджений банківський рахунок. Я надіслав усі документи, які вони просили. Я спілкувався в чаті, в електронній пошті. Опір, який мене дуже засмутив. Тому що мені подобалося грати на сайті, але це питання виведення дуже складне. Пройшло 10 днів спроб. Чи не було б простіше визначити CPF людини? Варіант виведення той самий, але різні банківські рахунки.
Кожен день мені повідомляли, що все добре, а вранці гроші повертали в гру.
Серед усіх сайтів найгірше здійснюють платежі. Я сподіваюся повернутися сюди та залишити гарний відгук. Велике спасибі.
I received several explanations. Every day a new requirement. Finally, add a bank branch with 5 digits. My accounts have 4 digits. I asked if they only accepted the institution Banco do Brasil and they did not answer me. I already have a verified bank account. I sent all the documentation they asked for. I spoke in the chat, in the email. A resistance that made me very sad. Because I enjoyed playing on the site, but this withdrawal issue is very complicated. It's been 10 days trying. Wouldn't it be easier to pix the person's CPF? Withdrawal option the same but different bank accounts.
Every day I was told that everything was fine and in the morning the money was returned to the game.
Among all the sites the worst to make payments. I hope to come back here and give a nice review. Thank you very much.
Recebi várias explicações. Cada dia uma nova exigência. Agota por último uma agência bancária com 5 dígitos. As minhas contas possuem 4 dígitos.Questionei se só aceitavam a instituição Banco do Brasil e não me responderam. Já possuo uma conta bancária verificada .enviei toda a documentação que pediram. Falei no chat, no email. Uma resistência que me deixou bem triste. Porque gostei de jogar no site, mas essa questão de retirada é muito complicada. Já se passaram 10 dias tentando. Não seria mais fácil fazer um pix no CPF da pessoa? A opção de retirada a mesma, mas contas bancárias diferentes.
Todos os dias me falavam que estava tudo certo e pela manhã o dinheiro estava estornado no jogo.
Dentre todos os sites o pior para fazer pagamentos. Espero voltar aqui e fazer uma bela avaliação. Muito obrigado.
Єдина спроба, яку я не зробив, це використати інший спосіб оплати. Зараз я використовував Bitcoin. Подивимося, що вони придумають. Сподіваюся, тепер це працює.
The only attempt I hadn't made was to use another payment method. I used Bitcoin now. Let's see what they come up with. I hope it works now.
A única tentativa que não havia feito era utilizar outro método de pagamento. Utilizei Bitcoin agora. Vamos ver o que vão inventar. Tomara agora dê certo.
Метод зняття, відмінний від прийнятого для депозиту, відхилено.
Вони перевірили мій банківський рахунок. Я виконала всі процедури, які ви порадили. Моїм методом депозиту була кредитна картка. Всі документи затверджені. Той, хто запропонував мені змінити спосіб виведення, був фахівець на веб-сайті Guru. Я намагався вивести через Bitcoin. Вони приймають лише методи зняття, які використовуються для депозитів. Зараз я вказую банківські реквізити на виведення, і він ніколи не приймається. Я не розумію, чому якщо мої документи затвердили, чому мені не платять відразу. Господи, ти бачив? Я читав на веб-сайті, що для здійснення платежу потрібно до 14 днів. Так добре!!! Але з цього випливає, що оплата відбувається миттєво. Це брехня. Мені шкода людей, які перевіряють сайт Guru на надійність і знаходять там хорошу репутацію. З першого моменту, коли я зайшов на сайт spin samurai, це було складно. У мене немає часу проводити дні й дні в чаті, завжди намагаючись вирішити це, обіцяючи, що все гаразд, а наступного дня підтверджую, що зняття було скасовано ними, і з безглуздими виправданнями! Не хочу платити, не плати, але не кажіть мені, що Spin Samurai надійний!! Чому вони приймають форми депозиту, які не приймаються при знятті? Я зробив усе, що вони сказали мені, щоб виправити дані облікового запису, але вони завжди не схвалюють. Подобається це? Якщо рахунок був прийнятий для депозиту, ВІН ПОВИНЕН БУТИ ПРИЙНЯТИЙ ДЛЯ ЗНЯТТЯ. Дуже несправедливо. Але я зроблю необхідні оцінки, щоб інші люди не потрапили на шахрайство.
A withdrawal method other than the one accepted for deposit has been declined.
They have my bank account verified. I did all the procedures you advised. My deposit method was credit card. All documents approved. The one who suggested that I change the withdrawal method was the specialist on the Guru website. I tried to withdraw through Bitcoin. They only accept withdrawal methods used in deposits. Now I put the bank details on the withdrawal and it is never accepted. I don't understand why if my documents were approved why don't they pay me right away. My God did you see? I read on the website that they take up to 14 days to make the payment. So ok!!! But take it from there that the payment is instant. That's a lie. I feel sorry for people who check the Guru site for reliability and find a good reputation there. From the first moment I accessed the spin samurai site it was complicated. I don't have time to spend days and days in the chat always trying to resolve it with a promise that everything is ok and the next day verify that the withdrawal was canceled by them and with lame excuses! Don't want to pay don't pay, but don't tell me that Spin Samurai is reliable!! Why do they accept deposit forms that are not accepted in the withdrawal? I've done everything they told me to correct account data and they always don't approve. Like this? If the account has been accepted for deposit, IT MUST BE ACCEPTED FOR WITHDRAWAL. Very unfair. But I will make the necessary assessments so that other people do not fall into fraud.
Outro método de retirada diferente da aceita para depósito foi recusada.
Eles tem minha conta bancária verificada. Fiz todos os procedimentos que me aconselharam Meu método de depósito foi cartão de crédito. Todos os documentos aprovados. Quem sugeriu que modificasse o método de retirada foi a especialista no site Guru.Tentei fazer o saque pelo meio Bitcoin. Só aceitam métodos de retiradas usadas nos depósitos.Agora coloco os dados bancários na retirada e nunca é aceito. Eu não entendo por que se meus documentos foram aprovados por que não me pagam logo. Meu Deus viu? Eu li no site que eles demoram até 14 dias para efetuar o pagamento. Então ok!!! Mas tirem de lá que o pagamento é instantâneo. Isso é mentira. Tenho pena das pessoas que consultam o site Guru para verificar a confiabilidade e encontram lá boa reputação. Desde o primeiro momento que acessei o site spin samurai foi complicado. Não tenho tempo de passar dias e dias no chat tentando resolver sempre com uma promessa que está tudo certo e no dia seguinte verificar que o saque foi cancelado por eles e ainda com desculpas esfarrapadas! Não querem pagar não paguem, mas não me venham dizer que Spin Samurai é confiável!!Por que aceitam formas de depósito que não são aceitas no saque? Já fiz tudo que me indicaram para corrigir dados da conta e sempre não aprovam. Como assim? Se a conta foi aceita para depósito TEM QUE SER ACEITA PARA SAQUE. Muito injusto. Mas farei as avaliações necessárias para que outras pessoas não caiam na fraude.
Я отримав декілька пояснень. Кожен день нові вимоги. Нарешті, додайте відділення банку з 5 цифр. Мої рахунки мають 4 цифри. Я запитав, чи приймають вони лише установу Banco do Brasil, і мені не відповіли. У мене вже є підтверджений банківський рахунок. Я надіслав усі документи, які вони просили. Я спілкувався в чаті, в електронній пошті. Опір, який мене дуже засмутив. Тому що мені подобалося грати на сайті, але це питання виведення дуже складне. Пройшло 10 днів спроб. Чи не було б простіше визначити CPF людини? Варіант виведення той самий, але різні банківські рахунки.
Кожен день мені повідомляли, що все добре, а вранці гроші повертали в гру.
Серед усіх сайтів найгірше здійснюють платежі. Я сподіваюся повернутися сюди та залишити гарний відгук. Велике спасибі.
I received several explanations. Every day a new requirement. Finally, add a bank branch with 5 digits. My accounts have 4 digits. I asked if they only accepted the institution Banco do Brasil and they did not answer me. I already have a verified bank account. I sent all the documentation they asked for. I spoke in the chat, in the email. A resistance that made me very sad. Because I enjoyed playing on the site, but this withdrawal issue is very complicated. It's been 10 days trying. Wouldn't it be easier to pix the person's CPF? Withdrawal option the same but different bank accounts.
Every day I was told that everything was fine and in the morning the money was returned to the game.
Among all the sites the worst to make payments. I hope to come back here and give a nice review. Thank you very much.
Recebi várias explicações. Cada dia uma nova exigência. Agota por último uma agência bancária com 5 dígitos. As minhas contas possuem 4 dígitos.Questionei se só aceitavam a instituição Banco do Brasil e não me responderam. Já possuo uma conta bancária verificada .enviei toda a documentação que pediram. Falei no chat, no email. Uma resistência que me deixou bem triste. Porque gostei de jogar no site, mas essa questão de retirada é muito complicada. Já se passaram 10 dias tentando. Não seria mais fácil fazer um pix no CPF da pessoa? A opção de retirada a mesma, mas contas bancárias diferentes.
Todos os dias me falavam que estava tudo certo e pela manhã o dinheiro estava estornado no jogo.
Dentre todos os sites o pior para fazer pagamentos. Espero voltar aqui e fazer uma bela avaliação. Muito obrigado.
Привіт, на жаль, це цілком нормально, що перше зняття коштів пов’язане з перевіркою KYC. По-перше, ваш обліковий запис і варіант оплати депозиту повинні бути повністю перевірені. Лише після того, як це все буде перевірено, фінанси перейдуть до перевірки вашого зняття. Зазвичай це працює так. Якщо ви надаєте інший банківський рахунок, казино також має підтвердити його, щоб продовжити обробку вашого запиту на зняття коштів.
Для всіх цих потреб ми приймаємо повний 14-денний період у разі подання скарги. Я розумію, що це звучить складно, але майте на увазі, що казино повинні дотримуватися місцевих законів і правил.
Hello, sadly it's pretty normal that the first withdrawal is bound to the KYC verification. First, your account and deposit payment option must be fully verified. Only after this is all verified, the finances will proceed to check your withdrawal. This is how it usually works. If you provide a different bank account, the casino must verify it as well in order to proceed with your withdrawal request.
For all those necessities, we accept full 14 days period if a complaint is submitted. I know it sounds hard, but keep in mind that casinos must obey the local law and regulations.
Єдина спроба, яку я не зробив, це використати інший спосіб оплати. Зараз я використовував Bitcoin. Подивимося, що вони придумають. Сподіваюся, тепер це працює.
The only attempt I hadn't made was to use another payment method. I used Bitcoin now. Let's see what they come up with. I hope it works now.
A única tentativa que não havia feito era utilizar outro método de pagamento. Utilizei Bitcoin agora. Vamos ver o que vão inventar. Tomara agora dê certo.
Метод зняття, відмінний від прийнятого для депозиту, відхилено.
Вони перевірили мій банківський рахунок. Я виконала всі процедури, які ви порадили. Моїм методом депозиту була кредитна картка. Всі документи затверджені. Той, хто запропонував мені змінити спосіб виведення, був фахівець на веб-сайті Guru. Я намагався вивести через Bitcoin. Вони приймають лише методи зняття, які використовуються для депозитів. Зараз я вказую банківські реквізити на виведення, і він ніколи не приймається. Я не розумію, чому якщо мої документи затвердили, чому мені не платять відразу. Господи, ти бачив? Я читав на веб-сайті, що для здійснення платежу потрібно до 14 днів. Так добре!!! Але з цього випливає, що оплата відбувається миттєво. Це брехня. Мені шкода людей, які перевіряють сайт Guru на надійність і знаходять там хорошу репутацію. З першого моменту, коли я зайшов на сайт spin samurai, це було складно. У мене немає часу проводити дні й дні в чаті, завжди намагаючись вирішити це, обіцяючи, що все гаразд, а наступного дня підтверджую, що зняття було скасовано ними, і з безглуздими виправданнями! Не хочу платити, не плати, але не кажіть мені, що Spin Samurai надійний!! Чому вони приймають форми депозиту, які не приймаються при знятті? Я зробив усе, що вони сказали мені, щоб виправити дані облікового запису, але вони завжди не схвалюють. Подобається це? Якщо рахунок був прийнятий для депозиту, ВІН ПОВИНЕН БУТИ ПРИЙНЯТИЙ ДЛЯ ЗНЯТТЯ. Дуже несправедливо. Але я зроблю необхідні оцінки, щоб інші люди не потрапили на шахрайство.
A withdrawal method other than the one accepted for deposit has been declined.
They have my bank account verified. I did all the procedures you advised. My deposit method was credit card. All documents approved. The one who suggested that I change the withdrawal method was the specialist on the Guru website. I tried to withdraw through Bitcoin. They only accept withdrawal methods used in deposits. Now I put the bank details on the withdrawal and it is never accepted. I don't understand why if my documents were approved why don't they pay me right away. My God did you see? I read on the website that they take up to 14 days to make the payment. So ok!!! But take it from there that the payment is instant. That's a lie. I feel sorry for people who check the Guru site for reliability and find a good reputation there. From the first moment I accessed the spin samurai site it was complicated. I don't have time to spend days and days in the chat always trying to resolve it with a promise that everything is ok and the next day verify that the withdrawal was canceled by them and with lame excuses! Don't want to pay don't pay, but don't tell me that Spin Samurai is reliable!! Why do they accept deposit forms that are not accepted in the withdrawal? I've done everything they told me to correct account data and they always don't approve. Like this? If the account has been accepted for deposit, IT MUST BE ACCEPTED FOR WITHDRAWAL. Very unfair. But I will make the necessary assessments so that other people do not fall into fraud.
Outro método de retirada diferente da aceita para depósito foi recusada.
Eles tem minha conta bancária verificada. Fiz todos os procedimentos que me aconselharam Meu método de depósito foi cartão de crédito. Todos os documentos aprovados. Quem sugeriu que modificasse o método de retirada foi a especialista no site Guru.Tentei fazer o saque pelo meio Bitcoin. Só aceitam métodos de retiradas usadas nos depósitos.Agora coloco os dados bancários na retirada e nunca é aceito. Eu não entendo por que se meus documentos foram aprovados por que não me pagam logo. Meu Deus viu? Eu li no site que eles demoram até 14 dias para efetuar o pagamento. Então ok!!! Mas tirem de lá que o pagamento é instantâneo. Isso é mentira. Tenho pena das pessoas que consultam o site Guru para verificar a confiabilidade e encontram lá boa reputação. Desde o primeiro momento que acessei o site spin samurai foi complicado. Não tenho tempo de passar dias e dias no chat tentando resolver sempre com uma promessa que está tudo certo e no dia seguinte verificar que o saque foi cancelado por eles e ainda com desculpas esfarrapadas! Não querem pagar não paguem, mas não me venham dizer que Spin Samurai é confiável!!Por que aceitam formas de depósito que não são aceitas no saque? Já fiz tudo que me indicaram para corrigir dados da conta e sempre não aprovam. Como assim? Se a conta foi aceita para depósito TEM QUE SER ACEITA PARA SAQUE. Muito injusto. Mas farei as avaliações necessárias para que outras pessoas não caiam na fraude.
Привіт,
як я вже згадував, перше зняття майже завжди є винятком - воно ніколи не відбувається миттєво, і кожне пристойне казино надає інформацію про перевірку KYC у загальних умовах.
Після того, як ваш обліковий запис і варіанти оплати буде повністю перевірено, будь-яке інше виведення має бути набагато легшим.
Також майте на увазі, що не всі варіанти оплати доступні для вашої країни, це сильно залежить від поточної ситуації та обмежень. Щоб зробити це більш гладким, ви завжди можете запитати в чаті перед тим, як зробити депозит, щоб знайти правильний варіант для вас на основі місцевих обмежень.
Я можу уявити, що це все дуже незручно, але я б не назвав це шахрайством.
Hello,
as I already mentioned the first withdrawal is almost always an exception - it's never instant and every decent casino provides information about the KYC verification in general terms and conditions.
After your account and payment options are fully verified, every other withdrawal should be much easier.
Also, keep in mind that not all payment options are available for your country, it strongly depends on the current situation and restrictions. To make it more smooth, you can always ask the chat before making a deposit to find the proper option for you based on the local restrictions.
I can imagine that this is all very inconvenient but I would not call that fraud.
звучить дуже дивно та не має сенсу, це перший раз, коли я знайшов таке казино, яке не має чіткої причини, у свята / вихідні ми не можемо виводити кошти, а депозити завжди приймаються в будь-який час, чому ви можете так пояснити, ,,
sounds really weird and doesn't make sense, it's the first time I found a casino like this that has no clear reason, on holidays / weekends we cannot make withdrawals while deposits are always accepted at any time, why can you explain like that ,,,
Привіт, різдвяні свята справді можуть бути причиною такої негнучкості. Кінець календарного року завжди вважається повільним тижнем, коли більшість європейців і американців беруть відпустку, включаючи більшість компаній і послуг, включаючи банки тощо. Я б приділяв казино трохи більше часу. У них може бути брак персоналу під час відпустки або просто інший графік роботи. Якщо ваші проблеми не зникнуть, не соромтеся повідомити нас знову.
Hello, the Christmas holiday can be indeed the cause of this unflexibility. The end of the calendar year is always considered as the slow week when most of Europeans and Americans taking time off what include most of businesses and services included banks etc. I would give casino some more time. They can lack the staff during the holiday time or simply have different working hours. In case your troubles persists, don't hesitate to inform us again.
Привіт,
Я припускаю, що ви не зрозуміли, що коли ви робите депозит у казино, транзакція відбувається майже миттєво просто тому, що ваш платіжний постачальник не піклується про одержувача - ніхто не перевіряє транзакцію . Це те саме, що й під час оплати комунальних послуг – жодних перевірок транзакцій 🙂.
Отже, цей аргумент фактично непідвладний. 🙏
Крім того, чи знаєте ви, що казино час від часу дозволяють грати на їхні гроші протягом обмеженого часу навіть без будь-яких бонусів 😀? Це відбувається, коли гроші на шляху з вашого рахунку в казино, тому що іноді це може зайняти кілька годин, ви, мабуть, не будете дуже задоволені затримкою, тому казино тим часом буквально позичає гроші, тому ви можете почати грати негайно.
Hi there,
I guess that you failed to understand that when you deposit into the casino, the transaction is almost instant simply because your payment provider does not care about the recipient - no one is reviewing the transaction. Is the same as when you pay your utility bills - no transaction checks 🙂.
Hence this argument is actually out of hand. 🙏
Furthermore, did you know that casinos occasionally allow you to play with their money for a limited time even without any bonus 😀? This occurs when the money is on the way from your account to the casino because sometimes it can take a few hours, you would not probably be much happy with the delay so the casino literally borrows the money in the meantime, so you can start to play immediately.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.