ФорумКазиноSpin Samurai Casino - загальне обговорення

Spin Samurai Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від kevin040195
|
5435 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
6 міс. тому

Почнемо з того, що це популярний спосіб маніпуляції – перевірка під час першого платежу. Це може бути законним, але ви, експерти, замість того, щоб жорстко критикувати це. Ви кажете, що це нормально, маніпуляція KYC є пріоритетом, і її слід робити до першого депозиту, або ж ми повинні мати можливість перевірити його в будь-який час і заблокувати ті казино, які роблять перевірку залежною від зняття коштів. З повагою

Автоматичний переклад.
marcinqszwed
6 міс. тому

Якщо ви бажаєте, я можу спробувати пояснити вам одну з причин, чому більшість казино не проводять жодної перевірки перед депозитом або навіть після того, як депозит буде зроблено, і починають із KYC лише тоді, коли гравець запитує перше зняття. Насправді це викликано тим, що багато гравців люблять спробувати пограти в казино. Вони вкладають трохи грошей, потім грають, але побачивши, що їм не дуже пощастило, або навіть щось їм не дуже подобається в цьому конкретному казино, вони вирішують переїхати в інше місце. Насправді перевірка всіх цих гравців займе дуже багато часу. Ви розумієте мою думку? Сподіваюся, справді так. Казино вирішує, коли та чи потрібна перевірка, і ми насправді нічого не можемо з цим вдіяти.

Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас виникнуть інші запитання. Будемо раді допомогти.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

@Spin samurai, я бачу кілька відгуків щодо спливаючих вікон під час гри, ваші перші слова (щиро перепрошую) Якби це було так, ви б припинили це, так?

Давайте також поговоримо про ігри, які щоразу дають збій, і з ними нічого не зроблено. Але я щиро перепрошую за те, що був сварливий через те, що мене обдурили

До речі, я з радістю залишу вам оцінку 1 зірка


Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
clary46120
3 тиж. тому

привіт

Наш форум не підтримує теги, тому, щоб звернутися безпосередньо до когось, будь ласка, знайдіть будь-яку з його публікацій і скористайтеся функцією відповіді. Я переглянув цю тему для вас; однак представник казино не працює більше трьох років. Ви можете знайти допис єдиного представника тут 👈, хоча я вважаю, що ймовірність прямих відповідей досить низька.

Здається, ви також спілкувалися зі службою підтримки, але, здається, ви не задоволені результатами. Це так, будь ласка?

Чи могли б ви поділитися докладнішою інформацією про спливаючі вікна?


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого