6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slots Safari Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Як ви бачите, депозити в казино Slots Safari призначені для онлайн-бізнесу, тобто відповідно до дескриптора платежів - це дуже нерегулярно!
As you can see deposits to Slots Safari Casino are allocated to online businesses, that is according to the billing descriptor - this is highly irregular!
Гей, мені шкода, що у вас ця проблема.
Однак, оскільки гроші не надійшли на рахунок казино, це не повинно бути їх провиною. Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг? Я думаю, що це було б доцільно, і вони б розслідували те, що сталося. Звичайно, це може бути некороткий процес, тому будьте готові заздалегідь, що він може зайняти деякий час.
Дайте мені знати, коли ви повернетесь, яку відповідь ви отримали.
Hey, I'm sorry you're having this issue.
However, since the money did not arrive in the casino account, it must not be their fault. Have you tried contacting the payment provider? I think that would be appropriate and they would investigate what happened. Of course it may not be a short process so be prepared in advance that it may take some time.
Let me know when you get back what kind of response you got.
Те ж саме. Шкода, що я не прийшов сюди, щоб прочитати огляд казино
Same here. Too bad that I didn't came here to read the casino review
Привіт, я завжди рекомендую вам досліджувати казино, перш ніж піти кудись внести депозит, тому що ви можете заощадити собі проблеми та нерви заздалегідь.
У будь-якому випадку, чи трапилося з вами те саме, що трапилося з гравцем, якому ви відповіли на допис, чи у вас був інший досвід?
дайте мені знати, щоб ми знали, чи можливо вам допомогти.
Hello, I always recommend you to do your research about the casino before you go to deposit somewhere, because you can save yourself problems and nerves beforehand.
Anyways, did the same thing happen to you that happened to the player you replied to the post or did you have a different experience ?
let me know so we know if it is possible to help you.
Щоб отримати депозит, потрібні години. А виплати йдуть «випадковим» підприємствам і з різними податками. Наприклад, мій останній платіж пішов у спортзал 🙈
It take hours to get the deposit. And the payments goes to "random" businesses and with different taxes. For example, my last payment went to a gym 🙈
О, я розумію, але депозит зазвичай надходить у казино, так? Звичайно, якщо ви відчуваєте, що це тіньове, то вам не потрібно грати тут і вибирати казино, де все не так, як ви тут описуєте.
Саме казино має низький індекс безпеки, тому я точно не буду тут грати, і воно також працює без ліцензії. Ви бачили цю інформацію? Напевно, це б мене відразу відштовхнуло.
У будь-якому випадку, ви чекаєте на зняття коштів чи ні?
Oh I see, but the deposit normally came to the casino yes ? Of course, if you feel that it's shady, then you don't have to play here and choose a casino where it's not as you describe here.
The casino itself has a low saefty index, so I would certainly not play here and it also operates without a license. Have you seen this information ? It would probably put me off right away.
Anyway, do you have a withdrawal you're waiting for or not ?
Я не робив жодного запиту на зняття. Коли я побачив огляд, я покинув казино.
I didn't made any withdrawal request. When I did see the review I did leave the casino.
Я вважаю, що ти вчинив правильно, і я б вчинив так само. Якщо є можливість, краще заощадити себе на початку.
Успіхів у вашому наступному виборі казино. ☘️
I think you did the right thing and I would have done the same. When you can, it's best to save yourself the trouble at the beginning.
Good luck with your next casino choice. ☘️
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.