ФорумКазиноSlots Garden Casino - загальне обговорення

Slots Garden Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від salter
|
7236 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
fantomas
1 рік тому

Привіт, так, я помітив, що ви вже подали скаргу . Щодо того, що ваш обліковий запис заблокували, чи були для цього причини? Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?

У будь-якому разі, я боюся, що поки що нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься скарга та куди дійде наша команда. Якщо у вас є будь-яка інформація для додавання, не соромтеся оновити нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, тепер вони надіслали це, і я все ще не можу ввійти, і вони просто прочитали це там, розпочавши процес заново, це мало бути вже затверджено! file це місце найгірше, тож чого мені чекати ще місяць?

Автоматичний переклад.
fantomas
1 рік тому

Виходячи з розглянутої скарги , я не думаю, що вам доведеться чекати ще місяць. Вітаю і радий, що вам вдалося отримати свої гроші. 🎉😊

Я припускаю, що ви не запам'ятаєте казино з хорошого боку. Ти знайдеш інше місце для гри чи залишишся тут?

Автоматичний переклад.
Slots Garden Casino
12 міс. тому

БУДЬ ЛАСКА, ЧИ МОЖУ Я ОТРИМАТИ МІЙ ЗНЯТТЯ??? Минуло вже БІЛЬШЕ 3 тижнів!!!

Автоматичний переклад.
angel47usa
12 міс. тому

Привіт. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді. Петронела вивчає справу та робить усе можливе, щоб отримати найкращий результат.


Тим часом я перевірив скарги на Slots Garden Casino, і, на мій погляд, воно виглядає дуже перспективним для вас. Просто зберігайте спокій і чекайте, доки Петронела повідомить вам, як "поживає" ваша скарга.


Ви також можете повідомити нам будь-які новини або задати всі запитання щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт!


Тепер я чекав 15 днів, поки моє відкликання буде схвалено. Вчора вони хотіли, щоб я підтвердив свій обліковий запис, який був повністю перевірений протягом 6-7 місяців, і я надіслав ті самі документи, які вони вже мають.


3-4 рази служба підтримки запитувала мою біткойн-адресу, яка, здається, постійно зникала, ми сперечаємось і завтра 16-го, а потім ще 10 днів, коли її буде схвалено.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт!


Тепер я чекав 15 днів, поки моє відкликання буде схвалено. Вчора вони хотіли, щоб я підтвердив свій обліковий запис, який був повністю перевірений протягом 6-7 місяців, і я надіслав ті самі документи, які вони вже мають.


3-4 рази служба підтримки запитувала мою біткойн-адресу, яка, здається, постійно зникала, ми сперечаємось і завтра 16-го, а потім ще 10 днів, коли її буде схвалено.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Удачі!!!! НАЙГІРШИЙ досвід поряд із Lucky Legends. Мій пішов НАЗАВЖДИ, і я не отримав усе. Я вважаю, що люди ТУТ справді допомогли мені з ЦИМ. Фу, Чилі...це було так жахливо

Бажаю вам удачі

Автоматичний переклад.
malcolmbraxe
10 міс. тому

Привіт. Це справді неприємна ситуація, в яку ви потрапили. Навіщо надавати всі документи знову і знову, чи не так? Що ж, кожне казино має свої власні процедури, я б сказав, і завжди найкраще плисти за течією, як ми говоримо, і надавати все, про що вас просять. Це, мабуть, єдиний спосіб отримати свої гроші. Що ви про це думаєте?

Як я бачу, ви успішно відкрили скаргу, і наша команда вже почала над нею працювати. У них насправді є додаткові запитання до вас, тож будьте люб’язні та дайте на них відповіді, щоб процес міг продовжитися та, можливо, навіть пришвидшитися 😉.

Я прочитав відгуки про це казино, і ви можете зробити це тут , якщо вам цікаво. Схоже, на жаль, багато гравців мають схожі проблеми з вашими. Давайте збережемо 🤞 і подивимося, що наша команда скарг може зробити з вашою справою.

Тим часом, якщо хочете, ви можете прочитати корисну інформацію, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання . Дозвольте мені виділити для вас цю частину:

4. Рекомендації для гравців, які грають у казино, які не класифікуються як «чесні» або «чесні та безпечні»

«Звертайте увагу на всі правила та чітко їх дотримуйтесь. В ідеалі зробіть знімки екрана з відповідною інформацією, такою як Умови та Угоди, бонусні Умови та Угоди, стенограми чатів, електронні листи з казино тощо, які можуть стати в нагоді, якщо до вас погано ставляться з боку казино та бажаєте щоб подати скаргу. Звичайно, найкраще, що можна зробити, це знайти краще казино та грати в ньому».

Дуже приємно з вашого боку, що ви інформуєте всіх тут на форумі про свій досвід. Однак зараз дуже важливо надати оновлення нашій команді зі скарг. Будь ласка, зробіть це легко тут 👈.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого