Привіт. Це справді неприємна ситуація, в яку ви потрапили. Навіщо надавати всі документи знову і знову, чи не так? Що ж, кожне казино має свої власні процедури, я б сказав, і завжди найкраще плисти за течією, як ми говоримо, і надавати все, про що вас просять. Це, мабуть, єдиний спосіб отримати свої гроші. Що ви про це думаєте?
Як я бачу, ви успішно відкрили скаргу, і наша команда вже почала над нею працювати. У них насправді є додаткові запитання до вас, тож будьте люб’язні та дайте на них відповіді, щоб процес міг продовжитися та, можливо, навіть пришвидшитися 😉.
Я прочитав відгуки про це казино, і ви можете зробити це тут , якщо вам цікаво. Схоже, на жаль, багато гравців мають схожі проблеми з вашими. Давайте збережемо 🤞 і подивимося, що наша команда скарг може зробити з вашою справою.
Тим часом, якщо хочете, ви можете прочитати корисну інформацію, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання . Дозвольте мені виділити для вас цю частину:
4. Рекомендації для гравців, які грають у казино, які не класифікуються як «чесні» або «чесні та безпечні»
«Звертайте увагу на всі правила та чітко їх дотримуйтесь. В ідеалі зробіть знімки екрана з відповідною інформацією, такою як Умови та Угоди, бонусні Умови та Угоди, стенограми чатів, електронні листи з казино тощо, які можуть стати в нагоді, якщо до вас погано ставляться з боку казино та бажаєте щоб подати скаргу. Звичайно, найкраще, що можна зробити, це знайти краще казино та грати в ньому».
Дуже приємно з вашого боку, що ви інформуєте всіх тут на форумі про свій досвід. Однак зараз дуже важливо надати оновлення нашій команді зі скарг. Будь ласка, зробіть це легко тут 👈.
Hello. This is a really frustrating situation you found yourself in. Why to provide all the documents again and again, right? Well, every casino has got their own procedures, I would say, and it's always the best to go with the flow, as we say, and provide everything they asked you for. That is probably the only way you can actually get your money. What do you think of that?
You have successfully opened a complaint, as I can see, and our team has already started working on it. They actually have some additional questions for you, so be that kind and answer them please, so the process can continue and maybe even speed up 😉.
I have read the reviews for this casino, which you can do over here, if you're interested. Seems like many players have similar issues to yours, unfortunately. Let's keep 🤞 and see what our complaint team can do with your case.
In the meantime, if you like to, you can read some useful information, just by clicking/tapping on this link. Allow me to highlight this part for you:
4. Recommendations for players playing at casinos not classified as 'fair' or 'fair and safe'
"Pay attention to all rules and follow them closely. Ideally, take screenshots of relevant information such as T&Cs, bonus T&Cs, chat transcripts, emails from the casino, etc., which may come in handy if you get mistreated by the casino and wish to file a complaint. Of course, the best thing to do is to find a better casino and play there instead."
It is really nice of you, that you keep everyone here on forum informed about your experience. Very import thing to do right now, though, is to give the update to our complaint team as well. Please do so easily over here 👈.
Автоматичний переклад.