3 р. тому
Тут ви можете обговорити Slots Garden Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хороший день
Ми з чоловіком намагалися увійти в казино Slots Garden вже більше тижня, але отримуємо перенаправлення в інше казино. Ми обидва очікуємо на зняття коштів і хотіли б знати, що станеться з нашими грошима. Чому ми не можемо увійти у ваше казино і чому оплата триває так довго? Він чекає з 26 червня, а я чекаю вже 2 тижні
Good day
Both my husband and I tried logging into Slots Garden casino for more than a week now but gets redirected to another casino. We both have pending withdrawals and would like to know what's gonna happen to our money. Why can't we log into your casino and why is the payment taking so long. He is waiting since 26 June and I'm waiting for 2 weeks already
Привіт, я спробую попросити своїх колег дослідити це питання. Сподіваємось, ми повинні знати більше в понеділок. Коли ви перенаправляли в інше казино, чи намагалися ви запитати про це службу підтримки?
Hello, I'll try to ask my colleagues to investigate this issue. We should hopefully know more on Monday. When you're redirected to the other casino, have you tried to ask the customer support about it?
Так, ми запитали, але не можемо отримати відповіді, оскільки вони кажуть нам, що вони не пов’язані з Slots Garden. Це справді дивно, бо казино не може просто зникнути. Але вони також затримали оплату мого чоловіка на місяць, і ми навіть надіслали кілька листів, але оскільки вони зникли, ніхто більше не відповідає на електронні листи.
У мене очікується виведення R10 000, а у мого чоловіка 2, один R4000, а інший R6000. І його перший відвід був зроблений рівно місяць тому. Ми зрозуміли, що щось не так, коли вони продовжували говорити ще 2-3 дні.
Це нечесно, оскільки вони так легко приймають наші депозити, і ви також можете перевірити, що ми зробили чимало, перш ніж насправді отримаємо виграш для зняття коштів.
Я також вважаю, що казино можуть отримати від вас гроші протягом 2 хвилин, але якщо вони повинні виплатити, ви повинні почекати так довго, і вони також шукають причини, щоб не платити вам. Будь ласка, вивчіть це
Yes, we asked but cannot get an answer as they tell us that they are not linked to Slots Garden. It is really strange because a casino cannot just disappear. But they also delayed payment of my husband for a month and we even sent a few emails but since they disappeared no one replies to the emails anymore.
I have a pending withdrawal of R10 000 and my husband have 2, one is R4000 and the other R6000. And his first withdrawal was made exactly a month ago. We realized something is not right when they kept on saying 2 or 3 more days.
This is not fair as they so easily accepts our deposits and you can also check that we made quite a few before we actually do get a win to make withdrawals.
I also feel casinos can get money from you within 2 minutes but if they must pay out you must wait so long and they also look for reasons not to pay you. Please look into this
Я спробував скористатися південноафриканською VPN і натиснути на посилання Slots Garden на нашому веб-сайті. Я потрапив безпосередньо до казино Slots Garden. Не могли б ви спробувати посилання тут? Просто натисніть кнопку "Відвідати казино"
I tried to use South African VPN and click on the Slots Garden link on our website. I got directly to the Slots Garden casino. Could you try the link here? Just click on the button "Visit casino"
Я спробував, і це перенаправляє мене в казино Yebo. І чому вони не відповідають на наші електронні листи? Вони отримали всі наші документи та мають усі наші дані. Чому вони не можуть продовжувати оплату? Чи можете ви, будь ласка, вивчити це?
Ive tried it and it redirects me to Yebo Casino. And why are they not answering our emails? They received all our documents and have all our details. Why cant they proceed with payment? Can you please look into this?
Добре, я спробую з’ясувати, що відбувається, і дам вам знати.
Alright, I'll try to find out what's going on and the let you know.
Всім привіт,
На жаль, Slots Garden Rand (південноафриканська версія Slots Garden) припинила свою діяльність як бренд, однак нам вдалося знайти ваше відкликання і ми працюємо над вирішенням ситуації для вас. Шукайте в електронній пошті контакт із сервісом Slots Garden Casino і відповідайте на них, якщо ви цього ще не зробили. Тримайте мене тут у курсі щодо прогресу, і я допоможу, якщо це буде необхідно, але все має бути в процесі.
Найкращі побажання,
Нік
Greetings all,
Unfortunately Slots Garden Rand (the South African version of Slots Garden) has been retired as a brand, however we have managed to locate your withdrawal and are working toward getting the situation resolved for you. Look in your email for contact from Slots Garden Casino service and respond to them if you haven't already. Keep me posted here as to the progress and I'll assist if necessary but things should be in progress already.
Best wishes,
Nick
Дякую, Нік, за відповідь. Я ще не отримав електронного листа від Slots Garden, але дуже сподіваюся отримати його найближчим часом. Завтра я знову зв’яжусь з вами тут, у цій групі, якщо я все одно не отримав від вас електронного листа.
Thank you for your response Nick. I did not get an email from Slots Garden as yet but I really hope to get one soon. I will contact you again tomorrow, here in this group, if I still did not get an email from you.
Привіт Нік. У чому проблема зараз. Я все ще не отримав листа від Slots Garden.
Ви вже визнаєте, що знайшли моє вилучення, то чому б вам не продовжити оплату і на що так довго надсилається електронний лист.
Hi Nick. What is the problem now. I still did not get an email from Slots Garden.
You already admit that you located my withdrawal so why dont you proceed with payment and whats taking so long to send an email.
Привіт,
у вас є уявлення, що може бути не так? 🤔
Просто клацніть це посилання, надішліть скаргу – надайте будь-яке відповідне повідомлення, і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається.
Hello there,
do you have any idea what could possibly be wrong? 🤔
Just click this link, submit a complaint - provide any relevant communication you have, and we will try to find out what is going on.
Ви в курсі всього цього?
Це було несправедливо, але я не здамся, тому що я впевнений, що вони цього хочуть. Справа вже навіть не в грошах. Я бачу, що це трапляється з багатьма людьми. Але я не відступлю, доки вони не зроблять правильно!
Are you up to date with this whole thing
It's been unfair but I won't give up as I'm sure that's what they want. It's not even about the money anymore I see this happens to lots of people. But I won't let back down till they do the right thing!
Тепер, коли я знаю, що мова йде не про BitStarz, а про вашу скаргу, подану проти цього казино, я перемістив ваші пов’язані публікації в потрібне місце.
Відповідно до скарги , цю справу ще не вирішено, і казино вказало, що ви отримали бонус, який обмежує ваші максимальні виграші, у той час як ви продовжуєте повторювати МІНІМУМ.
Я дуже розгублений, чи можете ви допомогти мені зрозуміти?
Ви думали, що бонус закінчився, а казино каже, що ні?
Now that I know it is not about BitStarz - it is about your complaint submitted against this casino, I moved your related posts to the proper place.
According to the complaint, that case has not been resolved yet, and the casino indicated you took a bonus that limited your maximum winnings, while you keep repeating the MINIMUM.
I'm quite confused can you help me understand?
You thought the bonus had ended while the casino says it had not, right?
Так, я вніс відповідний документ, але вони заблокували мені доступ до мого облікового запису або видалили його, і вони винні мені 100 біткойнів. Я виграв гроші, які вніс. Я думаю, що якщо вони не заплатять, їм доведеться повернути всі гроші, які я коли-небудь там поклав.
Yeah I put in a compliant but they locked me out of my account or deleted it and they owe me 100 in Bitcoin I won off money I deposited. I think if they won't pay they need to refund all the money I ever deposited there .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.