ФорумКазиноSlots Garden Casino - загальне обговорення

Slots Garden Casino - загальне обговорення

3 р. тому від salter
|
7212 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Slots Garden Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Хороший день

Ми з чоловіком намагалися увійти в казино Slots Garden вже більше тижня, але отримуємо перенаправлення в інше казино. Ми обидва очікуємо на зняття коштів і хотіли б знати, що станеться з нашими грошима. Чому ми не можемо увійти у ваше казино і чому оплата триває так довго? Він чекає з 26 червня, а я чекаю вже 2 тижні

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
salter
3 р. тому

Привіт, я спробую попросити своїх колег дослідити це питання. Сподіваємось, ми повинні знати більше в понеділок. Коли ви перенаправляли в інше казино, чи намагалися ви запитати про це службу підтримки?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Так, ми запитали, але не можемо отримати відповіді, оскільки вони кажуть нам, що вони не пов’язані з Slots Garden. Це справді дивно, бо казино не може просто зникнути. Але вони також затримали оплату мого чоловіка на місяць, і ми навіть надіслали кілька листів, але оскільки вони зникли, ніхто більше не відповідає на електронні листи.

У мене очікується виведення R10 000, а у мого чоловіка 2, один R4000, а інший R6000. І його перший відвід був зроблений рівно місяць тому. Ми зрозуміли, що щось не так, коли вони продовжували говорити ще 2-3 дні.

Це нечесно, оскільки вони так легко приймають наші депозити, і ви також можете перевірити, що ми зробили чимало, перш ніж насправді отримаємо виграш для зняття коштів.

Я також вважаю, що казино можуть отримати від вас гроші протягом 2 хвилин, але якщо вони повинні виплатити, ви повинні почекати так довго, і вони також шукають причини, щоб не платити вам. Будь ласка, вивчіть це

Автоматичний переклад.
salter
3 р. тому

Я спробував скористатися південноафриканською VPN і натиснути на посилання Slots Garden на нашому веб-сайті. Я потрапив безпосередньо до казино Slots Garden. Не могли б ви спробувати посилання тут? Просто натисніть кнопку "Відвідати казино"

https://casino.guru/Slots-Garden-Casino-review

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я спробував, і це перенаправляє мене в казино Yebo. І чому вони не відповідають на наші електронні листи? Вони отримали всі наші документи та мають усі наші дані. Чому вони не можуть продовжувати оплату? Чи можете ви, будь ласка, вивчити це?


Автоматичний переклад.
salter
3 р. тому

Добре, я спробую з’ясувати, що відбувається, і дам вам знати.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Всім привіт,


На жаль, Slots Garden Rand (південноафриканська версія Slots Garden) припинила свою діяльність як бренд, однак нам вдалося знайти ваше відкликання і ми працюємо над вирішенням ситуації для вас. Шукайте в електронній пошті контакт із сервісом Slots Garden Casino і відповідайте на них, якщо ви цього ще не зробили. Тримайте мене тут у курсі щодо прогресу, і я допоможу, якщо це буде необхідно, але все має бути в процесі.


Найкращі побажання,


Нік

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дякую, Нік, за відповідь. Я ще не отримав електронного листа від Slots Garden, але дуже сподіваюся отримати його найближчим часом. Завтра я знову зв’яжусь з вами тут, у цій групі, якщо я все одно не отримав від вас електронного листа.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Нік, ще немає електронної пошти від Slots Garden

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Нік. У чому проблема зараз. Я все ще не отримав листа від Slots Garden.

Ви вже визнаєте, що знайшли моє вилучення, то чому б вам не продовжити оплату і на що так довго надсилається електронний лист.

Автоматичний переклад.
salter
3 р. тому

Привіт Солтер.

Нік у відпустці, але я впевнений, що він зв’яжеться з вами якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не платять. Я намагаюся вже кілька тижнів. Вони навіть не відповідають на електронні листи

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу попросити про допомогу. Я не знаю до кого звернутися?

Автоматичний переклад.
Bazsi1234
1 рік тому

Привіт,

у вас є уявлення, що може бути не так? 🤔

Просто клацніть це посилання, надішліть скаргу – надайте будь-яке відповідне повідомлення, і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви в курсі всього цього?

Це було несправедливо, але я не здамся, тому що я впевнений, що вони цього хочуть. Справа вже навіть не в грошах. Я бачу, що це трапляється з багатьма людьми. Але я не відступлю, доки вони не зроблять правильно!

Автоматичний переклад.
Sofondaboyz
1 рік тому

Тепер, коли я знаю, що мова йде не про BitStarz, а про вашу скаргу, подану проти цього казино, я перемістив ваші пов’язані публікації в потрібне місце.

Відповідно до скарги , цю справу ще не вирішено, і казино вказало, що ви отримали бонус, який обмежує ваші максимальні виграші, у той час як ви продовжуєте повторювати МІНІМУМ.

Я дуже розгублений, чи можете ви допомогти мені зрозуміти?

Ви думали, що бонус закінчився, а казино каже, що ні?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я вніс відповідний документ, але вони заблокували мені доступ до мого облікового запису або видалили його, і вони винні мені 100 біткойнів. Я виграв гроші, які вніс. Я думаю, що якщо вони не заплатять, їм доведеться повернути всі гроші, які я коли-небудь там поклав.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого