ФорумКазиноSlotHunter Casino - загальне обговорення

SlotHunter Casino - загальне обговорення

2 р. тому від paulicklars
|
2784 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити SlotHunter Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

погане обслуговування клієнтів і тривале очікування оплати

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
paulicklars
2 р. тому

Привіт,

Чи не могли б ви сказати нам, що саме так не так, будь ласка? Мені здається, що ви не можете пройти перевірку, але з якої причини? Ваші документи застаріли чи, можливо, у неправильному форматі?

Чи повідомило вам казино про те, що не так з цими документами?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

По-перше, потрібні були години і спроби, поки мене навіть перевірили. Просто довільно і неодноразово вимагав документи, хоча я їх уже завантажив!


Потім було сказано, що ви підтверджені, і гроші йдуть на обробку, щоб знову скасувати.


тепер я повинен змінити BIC знову, що, мабуть, неправильно, що неправда!

Отже, тепер я ввів BIC у формі листа та знову подав запит на виплату, і служба підтримки запевнила мене, що зараз це має працювати...


Мені все ще цікаво, тому що це вже було оголошено мені як неправильне, і якби чоловіки чи жінки просто подивились, як я заплатив, і перенесли б це назад, проблем не було б...


Перш за все дякую за вашу допомогу

Тепер я чекаю подальших дій від казино


З повагою, Ларс

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую, це було зроблено, і я отримав гроші!


помилка, ймовірно, була на моєму боці, навіть якщо підтримка не дуже допомогла 😉

Автоматичний переклад.
paulicklars
2 р. тому

Привіт,

Дякуємо за оновлення. Я щасливий, що зрештою вдалося пройти це питання. 👍

А збирався запитати, як справи 😀. Будемо сподіватися, що якість підтримки зросте, ми віримо, що корисна та добра підтримка є обов'язковою умовою для хороших казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я виграв 1750 євро. Я пройшов усі перевірки та успішно завантажив. Усе було схвалено, і все, що запитував цей сайт, було завантажено та, як я вже сказав, уже перевірено. Мою виплату все одно щоразу відхиляють, і мене завжди затримують у службі підтримки клієнтів. У мене є всі скріншоти з історії чатів. Останній працівник служби підтримки сказав мені, що мої документи прийнято, і я можу зняти гроші на свій банківський рахунок. Але нічого не відбувається. Мені потрібна термінова допомога

Автоматичний переклад.
elmakhtari
1 рік тому

Вибачте, але швидше за все ви не отримаєте термінової допомоги.

Ми надаємо всім казино 14 повних днів, щоб подбати про KYC гравця та виведення коштів, доки ми не втрутимося. 🙁

Дозвольте мені поставити запитання: чи пробували ви обрати інший спосіб оплати? Я б точно спробував це.



Автоматичний переклад.
3 тиж. тому


Зареєстрував обліковий запис і використав бонусний код для другого депозиту. Фінською мовою в жодних умовах бонусу не вказано, що це лише для першого депозиту.

Тож я зв’язався зі службою підтримки, що сталося, чому я не отримав бонусні гроші. Вони змусили мене чекати 30 хвилин у чаті, поки хтось не прийшов і не сказав, що це лише для першого депозиту. Ну, у ньому нічого не згадувалося моїми мовами про те, що це лише для першого депозиту, було лише сказано, що потрібно подати заявку та зробити депозит, щоб отримати цей бонус.


file


Автоматичний переклад.
Richardosfino
3 тиж. тому

Чесно кажучи, це могло статися, і багато казино згадують у своїх правилах, що англійська версія умов краща за інші версії. Це означає, що застосовується лише англійська версія. 🙁

Як ви думаєте, ви можете знайти щось подібне?

На мій погляд, це досить поганий досвід користувача, і казино має налаштувати свою платформу відповідно, щоб уникнути подібних проблем. Наприклад, після додавання бонусного коду спливаюче вікно помічає, що код призначений лише для першого депозиту, що було б чудово.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я вважаю, що сайти взагалі не повинні використовувати різні мови, якщо відображена інформація викладена неправильно. Напевно, мало бути якесь попередження про те, що ви більше не маєте права на бонусні умови.

На мою думку, метод, про який йдеться, не відповідає закону, а вводить в оману. Крім того, коли я потім запитав, чи можна заднім числом отримати бонус за бонус другого депозиту, це не спрацювало. Вони зволікали й натомість запропонували 25x 0,1 євро компенсації, яку я навіть не прийняв. Смішний buXXXhit від slothunter, а рівень обслуговування клієнтів був таким, ніби там працюють 15-річні підлітки. Здавалося, що вони навмисно дратують клієнта, який платить, і забирають його час.

Автоматичний переклад.
Richardosfino
3 тиж. тому

Англійський переклад, як я вже сказав, майже завжди «єдино правильний». Як бачите, кінцівка була не дуже приємною, тому я сподіваюся, що ви скористаєтеся цими знаннями, щоб уникнути можливих проблем у майбутньому.

Краще бути напоготові. Оскільки дотримання закону є природним, ви можете повірити, що це буде корисно, але чи справді ваша думка допомогла вам у цьому випадку? Ні, через правила казино.

Жахливо чути, що служба підтримки не виконує свої обов'язки ефективно; згідно з тим, що ви щойно сказали, потрібно бути добре підготовленим, коли виникає проблема. Щиро дякую за ваше спостереження та за можливість вирішити цю незвичайну «пастку», у яку зрештою можуть потрапити інші.

Ви, мабуть, не збираєтеся там більше грати, чи не так?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого