2 р. тому
Тут ви можете обговорити SlotHunter Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Чи не могли б ви сказати нам, що саме так не так, будь ласка? Мені здається, що ви не можете пройти перевірку, але з якої причини? Ваші документи застаріли чи, можливо, у неправильному форматі?
Чи повідомило вам казино про те, що не так з цими документами?
Hello,
would you mind telling us what is so wrong specifically, please? To me, it seems that you can't pass the verification, but for what reason? Are your documents out of date or maybe in the wrong format?
Did the casino inform you about what is wrong with these documents?
По-перше, потрібні були години і спроби, поки мене навіть перевірили. Просто довільно і неодноразово вимагав документи, хоча я їх уже завантажив!
Потім було сказано, що ви підтверджені, і гроші йдуть на обробку, щоб знову скасувати.
тепер я повинен змінити BIC знову, що, мабуть, неправильно, що неправда!
Отже, тепер я ввів BIC у формі листа та знову подав запит на виплату, і служба підтримки запевнила мене, що зараз це має працювати...
Мені все ще цікаво, тому що це вже було оголошено мені як неправильне, і якби чоловіки чи жінки просто подивились, як я заплатив, і перенесли б це назад, проблем не було б...
Перш за все дякую за вашу допомогу
Тепер я чекаю подальших дій від казино
З повагою, Ларс
First of all, it took hours and attempts until they even verified me. Simply arbitrarily and repeatedly demanding documents even though I had already uploaded them!
Then it said you are now verified and the money is on its way to be processed only to be canceled again.
now I should change the BIC again, which is probably wrong, which is not true!
So, now I entered the BIC in letter form and requested a payout again and I was assured by customer support that it should work now...
I remain curious, because this has already been announced to me as incorrect and if the men or women would simply look at how I paid in and transfer it back, there would be no problems...
First of all thanks for your help
I am now awaiting further steps from the casino
Regards, Lars
erstmal hat es stunden und versuche gedauert bis sie mich überhaupt verifiziert haben.einfach willkürlich und immer wiederholt fordernd dokumente gefordert obwohl ich diese schon geuploadet hatte!
dann hiess es,sie sind nun verifiziert und das geld ist auf dem weg zur bearbeitung nur um dann wieder zu stornieren.
jetzt sollte ich doch nochmal den BIC ändern der wohl falsch sei was nicht stimmt!
so,nun habe ich den BIC in Buchstabenform eingegeben und nochmal ein Auszahlung beantragt und mir wurde zugesichert vom Kundensupport das es nun klappen sollte...
Ich bleibe gespannt,denn dieser wurde mir auch schon als falsch angesagt und würden die Herren oder Damen einfach schauen wie ich eingezahlt habe und darauf zurücküberweisen würde es keine Probleme geben...
Danke erstmal für Ihre Hilfe
Ich warte nun auf weitere Schritte vom Casino
Gruß,Lars
Дякую, це було зроблено, і я отримав гроші!
помилка, ймовірно, була на моєму боці, навіть якщо підтримка не дуже допомогла 😉
Thank you it was done and I received the money!
the error was probably on my side, even if the support wasn't exactly helpful 😉
Danke Ihnen es hat sich erledigt und ich habe das Geld erhalten!
der Fehler lag wohl doch auf meiner Seite auch wenn der Support nicht gerade Hilfsbereit war😉
Привіт,
Дякуємо за оновлення. Я щасливий, що зрештою вдалося пройти це питання. 👍
А збирався запитати, як справи 😀. Будемо сподіватися, що якість підтримки зросте, ми віримо, що корисна та добра підтримка є обов'язковою умовою для хороших казино.
Hello,
Thank you for the update. I'm happy that managed to pass this issue in the end. 👍
A was about to ask how are faring 😀. Let's hope that the quality of the support will increase, we believe that helpful and kind support is a must for good casinos.
Привіт, я виграв 1750 євро. Я пройшов усі перевірки та успішно завантажив. Усе було схвалено, і все, що запитував цей сайт, було завантажено та, як я вже сказав, уже перевірено. Мою виплату все одно щоразу відхиляють, і мене завжди затримують у службі підтримки клієнтів. У мене є всі скріншоти з історії чатів. Останній працівник служби підтримки сказав мені, що мої документи прийнято, і я можу зняти гроші на свій банківський рахунок. Але нічого не відбувається. Мені потрібна термінова допомога
Hello, I won an amount of 1750€. I have done all verifications and uploaded successfully. Everything has been approved and everything this site has requested has been uploaded and as I said already verified. My payout is still rejected every time and I am always held back in customer support. I have all the screenshots from the chat histories. The last person in customer service told me that my documents have now been accepted and that I can make a withdrawal to my bank account. But nothing happens. I need urgent help
Hallo ich habe einen Betrag von 1750€ gewonnen. Ich habe aller Verifizierungen gemacht und erfolgreich hochgeladen. Alles wurde genehmigt und alles was diese Seite verlangt hat wurde hochgeladen und wie gesagt schon verifiziert. Meine Auszahlung wird jedes Mal trotzdem abgelehnt und im kundensupport werde ich immer hin gehalten. Ich habe alle Screenshots von den Chat Verläufen. Die letzte Person im Kundenservice hat mir gesagt das meine Dokumente jetzt akzeptiert wurden und ich eine Auszahlung durchführen kann auf mein Bank Konto. Aber es tut sich nichts. Ich brauche dringend Hilfe
Вибачте, але швидше за все ви не отримаєте термінової допомоги.
Ми надаємо всім казино 14 повних днів, щоб подбати про KYC гравця та виведення коштів, доки ми не втрутимося. 🙁
Дозвольте мені поставити запитання: чи пробували ви обрати інший спосіб оплати? Я б точно спробував це.
I'm sorry to say that, but you won't most likely get urgent help.
We allow all casinos 14 full days to take care of the player's KYC and withdrawal untill we step in. 🙁
Allow me a question: Have you tried to opt for a different payment option? I would certainly try that.
Зареєстрував обліковий запис і використав бонусний код для другого депозиту. Фінською мовою в жодних умовах бонусу не вказано, що це лише для першого депозиту.
Тож я зв’язався зі службою підтримки, що сталося, чому я не отримав бонусні гроші. Вони змусили мене чекати 30 хвилин у чаті, поки хтось не прийшов і не сказав, що це лише для першого депозиту. Ну, у ньому нічого не згадувалося моїми мовами про те, що це лише для першого депозиту, було лише сказано, що потрібно подати заявку та зробити депозит, щоб отримати цей бонус.
Registered my account and used the bonuscode for second deposit. In finnish language it didn’t mention in any bonusterms that its for first deposit only.
So I contacted support whats up why didn’t I recieve the bonusmoney. They put me wait for 30 minutes in chat until someone came to say that its for first deposit only. Well it didn’t mention anything at my language in terms that its for first deposit only, it only told that apply and deposit to get this bonus.
Чесно кажучи, це могло статися, і багато казино згадують у своїх правилах, що англійська версія умов краща за інші версії. Це означає, що застосовується лише англійська версія. 🙁
Як ви думаєте, ви можете знайти щось подібне?
На мій погляд, це досить поганий досвід користувача, і казино має налаштувати свою платформу відповідно, щоб уникнути подібних проблем. Наприклад, після додавання бонусного коду спливаюче вікно помічає, що код призначений лише для першого депозиту, що було б чудово.
To be honest, this could happen, and a lot of casinos mention in their rules that the English version of terms is superior to the other versions. Meaning only the English version applies. 🙁
Do you think you can find something like that?
In my opinion, it is quite a bad user experience, and the casino should set its platform accordingly to avoid similar issues. For example, upon adding the bonus code, a pop-up window notices the code's meant for first deposit only, which would be great.
Я вважаю, що сайти взагалі не повинні використовувати різні мови, якщо відображена інформація викладена неправильно. Напевно, мало бути якесь попередження про те, що ви більше не маєте права на бонусні умови.
На мою думку, метод, про який йдеться, не відповідає закону, а вводить в оману. Крім того, коли я потім запитав, чи можна заднім числом отримати бонус за бонус другого депозиту, це не спрацювало. Вони зволікали й натомість запропонували 25x 0,1 євро компенсації, яку я навіть не прийняв. Смішний buXXXhit від slothunter, а рівень обслуговування клієнтів був таким, ніби там працюють 15-річні підлітки. Здавалося, що вони навмисно дратують клієнта, який платить, і забирають його час.
I think that sites should not use different languages at all if the information shown isn’t correctly told. For sure there should have been some sort of warning which tells that you are not eligible anymore for bonus terms.
In my opinion, the method in question is not in accordance with the law but misleading. In addition, when I asked afterwards if it was possible to retroactively get a bonus for the bonus of the second deposit, it didn't work. They delayed and instead offered 25x 0.1€ compensation, which I didn't even accept. Ridiculous buXXXhit from slothunter and the level of customer service was as if there were 15-year-olds working there. It felt like they were intentionally annoying the paying customer and taking up his time.
Англійський переклад, як я вже сказав, майже завжди «єдино правильний». Як бачите, кінцівка була не дуже приємною, тому я сподіваюся, що ви скористаєтеся цими знаннями, щоб уникнути можливих проблем у майбутньому.
Краще бути напоготові. Оскільки дотримання закону є природним, ви можете повірити, що це буде корисно, але чи справді ваша думка допомогла вам у цьому випадку? Ні, через правила казино.
Жахливо чути, що служба підтримки не виконує свої обов'язки ефективно; згідно з тим, що ви щойно сказали, потрібно бути добре підготовленим, коли виникає проблема. Щиро дякую за ваше спостереження та за можливість вирішити цю незвичайну «пастку», у яку зрештою можуть потрапити інші.
Ви, мабуть, не збираєтеся там більше грати, чи не так?
The English translation is, as I say, nearly always the "only one correct." As you can see, the ending was not very pleasant, so I hope you will use this knowledge to avoid possible problems in the future.
It's better to be prepared. Since it is natural to follow the law, you might believe that it would be helpful, but did your opinion really help you in this case? No, because of the casino rules.
It is awful to hear that the support is not performing its duties effectively; according to what you just stated, one should be well-prepared when the problem comes. Thank you very much for your observation and for the chance to address this uncommon "trap" that others may eventually fall into.
You probably do not intend to play there any longer, do not you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.