ГоловнаФорумКазиноSlotexo Casino - загальне обговорення

Slotexo Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від Radka
|
914 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotexo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

Я зняв 950 євро з компанії slotexo з третього, і щоразу, коли я розмовляю з ними, кожен з них говорить мені щось інше про моє зняття, вони, мабуть, шахраї


Автоматичний переклад.
panoramik996
4 міс. тому

Привіт,

Чи не могли б ви поділитися з нами тим, що вам розповіло казино до цього часу? Здається, ви чекали досить довго. Я припускаю, що гідне казино спробує вирішити проблему, але, звичайно, це залежить від пояснення.

Ну, можливо, ви хочете поскаржитися, чи не так?

Будь ласка, перегляньте це посилання 👈

Просто дайте нам знати більше деталей, і ми побачимо, чи є вихід.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
panoramik996
3 міс. тому

Дякую за скріншот. А як щодо скарги, яку я вам запропонував раніше?

Я все ще думаю, що у казино було достатньо часу, щоб подолати цю затримку, чи не згодні? Навіть якщо проблема обмежується типовою затримкою, викликаною сплеском запитів на зняття коштів, їм все одно потрібно знайти рішення.

На вашому місці я б подав скаргу. Це безкоштовно, без жодних ризиків.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Куди я можу подати свої скарги?

Автоматичний переклад.
panoramik996
3 міс. тому

Привіт, ви можете створити його тут,просто натисніть це посилання . ⬅️

Сподіваюся, ми зможемо допомогти, або ви отримаєте гроші до того, як казино зв’яжеться.

Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дуже погане казино, але це моя вина, що я не прочитав відгуки заздалегідь і все ще зробив депозит в надії, що я виграю! Вклав 1500 євро з учорашнього дня і виграв максимум 300, але він дуже швидко зник! Я виграв багато грошей у Verde Casino, я, звичайно, добре вніс депозит, але все одно виграв 1000 чи 1500. Але slotexo — це просто обман, я навіть не намагався вивести готівку, тому навіть не знаю, чи це б спрацювало, тому що я завжди програвав у будь-якому випадку🤬🤬🤬 Будь ласка, не грайте, дуже погане казино

Автоматичний переклад.
joebecker21284
3 міс. тому

Вибачте за ваш досвід у цьому казино.

На жаль, буває, що не всі гравці виграють, оскільки це залежить виключно від удачі.🤷‍♀️

Будь ласка, намагайтеся завжди грати чуйно та в межах обмежень.🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Slotexo1.com

Будьте обережні з цим сайтом, це шахрайство, вони неодноразово скасовують платежі, знаходячи тисячі виправдань, я застосував усе, що сказано в положенні про зняття коштів, але вони негайно дають вам класичне виправдання про помилку в провайдері та повторюють процедуру через 24 години .

Будьте обережні, не грайте, вони тільки беруть гроші, а не платять

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Slotexo1.com

Хлопці не грають на цьому сайті, це шахрайство.

Автоматичний переклад.
R1N0
1 місяць тому

Привіт, скільки часу триває вся ця ситуація? Що саме говорить вам казино, коли ви робите виведення коштів, і вони відхиляють його? Якщо вони користуються послугами третього постачальника платежів, можливо, помилка насправді не на їхньому боці, тому вони не можуть на це жодним чином вплинути.

Однак чи запитували ви їх, чи є альтернатива, якщо ви не можете зняти цей шлях?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт, близько тижня, вони завжди кажуть і в чаті, і електронною поштою, що все йде добре, а потім наступного дня я отримую електронний лист про скасування. Мої способи оплати ефективні і використовуються скрізь, а саме післяплата, вони запевняють, що все добре, а замість цього ні, транзакція відхиляється. Я міг багато чого зрозуміти, але насправді щось не так. Альтернативою є змінити спосіб оплати, насправді сьогодні вранці я вибрав банківський переказ, і вони запитали лише IBAN. будемо сподіватися, що це не ще одне виправдання.

Автоматичний переклад.
R1N0
1 місяць тому

Однак у мене є все, що записане зі знімками екрана та електронними листами всіх розмов, які я з ними мав.

Автоматичний переклад.
R1N0
1 місяць тому

Добре, що у вас все записано. Тепер нам потрібно почекати й перевірити, чи пройде банківський переказ. Сподіваюся, так і буде, і це не буде чергова відмова.

Буду чекати ваших нових звітів.

Автоматичний переклад.
учора

Я грав на slotexo і виграв 800 євро, минуло 4 дні, а вони не зарахували мені гроші.

Автоматичний переклад.
babis19742000
учора

Привіт! Оскільки включені вихідні, я очікую, що це казино розглядатиме запити на зняття коштів у робочий час. Це цілком імовірно. І все ж, чи хочете ви поділитися деталями режиму? Наприклад:

Це ваше перше зняття?

Чи потрібно підтверджувати ваш обліковий запис? Чи запитували ви в службу підтримки казино оновлення? Поки ви використовуєте чисте декларативне речення, я впевнений, що ми не зайдемо далі. 🙂

Автоматичний переклад.
учора

Я грав у казино slotexo і виграв 800 євро. Минуло 4 дні, а мені грошей не нарахували. Які кроки я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
Radka
учора

У верифікації облікового запису сказано, що це було зроблено. Вони не відповідали на електронні листи, і служба підтримки каже, що фінансовий відділ щодня вирішуватиме це якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого