4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotexo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зняв 950 євро з компанії slotexo з третього, і щоразу, коли я розмовляю з ними, кожен з них говорить мені щось інше про моє зняття, вони, мабуть, шахраї
I have withdrawn 950 euros from the slotexo company since the third and whenever I talk to them each of them tells me something different about my withdrawal they must be scammers
Έχω κάνει αναληψη στην εταιρεία slotexo 950 ευρώ από την τρίτη και όποτε μιλάω μαζί τους ο καθένας μου λέει κάτι διαφορετικο προκείμενο για την ανάληψη μου πρέπει να είναι απατεώνες
Привіт,
Чи не могли б ви поділитися з нами тим, що вам розповіло казино до цього часу? Здається, ви чекали досить довго. Я припускаю, що гідне казино спробує вирішити проблему, але, звичайно, це залежить від пояснення.
Ну, можливо, ви хочете поскаржитися, чи не так?
Будь ласка, перегляньте це посилання 👈
Просто дайте нам знати більше деталей, і ми побачимо, чи є вихід.
Hello,
Would you mind sharing with us what the casino has told you so far? It sounds like you have been waiting quite long. I presume a decent casino would try to resolve the problem, but of course it depends on the explanation.
Well, perhaps you would like to complain, would you?
Just let us know more details, and we shall see whether there's a way out.
Дякую за скріншот. А як щодо скарги, яку я вам запропонував раніше?
Я все ще думаю, що у казино було достатньо часу, щоб подолати цю затримку, чи не згодні? Навіть якщо проблема обмежується типовою затримкою, викликаною сплеском запитів на зняття коштів, їм все одно потрібно знайти рішення.
На вашому місці я б подав скаргу. Це безкоштовно, без жодних ризиків.
Thanks for the screenshot. What about the complait I suggested to you earlier?
I still think the casino has had enough time to get over this delay, don't you agree? Even if the issue is limited to a typical delay brought on by a spike in withdrawal requests, they still need to find a solution.
I would submit the complaint if I were you. It's free, no risks involved.
Куди я можу подати свої скарги?
Where can I make my complaints?
Που μπορώ να κανω τα παράπονα μου;
Привіт, ви можете створити його тут,просто натисніть це посилання . ⬅️
Сподіваюся, ми зможемо допомогти, або ви отримаєте гроші до того, як казино зв’яжеться.
Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам.
Hi, you can create it here, just click on this link. ⬅️
Hopefully we will be able to help or you will get the money before the casino is contacted.
If you have anything new, don't hesitate to let us know.
Дуже погане казино, але це моя вина, що я не прочитав відгуки заздалегідь і все ще зробив депозит в надії, що я виграю! Вклав 1500 євро з учорашнього дня і виграв максимум 300, але він дуже швидко зник! Я виграв багато грошей у Verde Casino, я, звичайно, добре вніс депозит, але все одно виграв 1000 чи 1500. Але slotexo — це просто обман, я навіть не намагався вивести готівку, тому навіть не знаю, чи це б спрацювало, тому що я завжди програвав у будь-якому випадку🤬🤬🤬 Будь ласка, не грайте, дуже погане казино
Very bad casino, but it's my own fault for not reading the reviews beforehand and still depositing in the hope that I would win! Deposited 1500 euros since yesterday and won a maximum of 300, but it was gone again very quickly! I won a lot of money at Verde Casino, of course I deposited well, but still won 1000 or 1500. But slotexo is just a rip-off, I didn't even try to cash out, so I don't even know if it would have worked because I always lost anyway🤬🤬🤬Please don't play, very bad casino
Sehr schlechtes Casino,bin jedoch selber schuld,vorher nicht die Kritik gelesen zu haben und trotzdem immer wieder eingezahlt,in der Hoffnung, ich Gewinne doch!1500 Euro seit gestern eingezahlt und höchstens 300 gewonnen,aber jedoch ganz schnell wieder gefressen!Hab bei Verde Casino richtig viel Geld gewonnen ,natürlich gut eingezahlt,dennoch auch mal 1000 oder 1500 gewonnen.aber slotexo ist nur abzocke, ich hatte nicht mal versucht mir auszahlen zu lassen,daher weiss ich nicht mal ob es geklappt hätte weil ich sowieso immer verloren habe🤬🤬🤬Bitte nicht spielen,sehr schlechtes casino
Вибачте за ваш досвід у цьому казино.
На жаль, буває, що не всі гравці виграють, оскільки це залежить виключно від удачі.🤷♀️
Будь ласка, намагайтеся завжди грати чуйно та в межах обмежень.🙏
Sorry for your experience at this casino.
Unfortunately, it happens that not all the players will win, as it is purely based on luck.🤷♀️
Please try always to play responsively and within the limits.🙏
Slotexo1.com
Будьте обережні з цим сайтом, це шахрайство, вони неодноразово скасовують платежі, знаходячи тисячі виправдань, я застосував усе, що сказано в положенні про зняття коштів, але вони негайно дають вам класичне виправдання про помилку в провайдері та повторюють процедуру через 24 години .
Будьте обережні, не грайте, вони тільки беруть гроші, а не платять
Slotexo1.com
Be wary of this site, it's a scam, they repeatedly cancel payments finding a thousand excuses, I applied everything that the regulation on withdrawals says but they promptly give you the classic excuse of an error in the provider and to redo the procedure after 24 hours.
Be careful, don't play, they only take money and don't pay
Slotexo1.com
Diffidate da questo sito è una truffa, annullano ripetutamente i pagamenti trovando mille scuse, ho applicato tutto quello che dice il regolamento sui prelievi ma puntualmente ti rifilano la.classica scusa di errore nel provider e di rifare la.procedura dopo 24 ore.
Attenti non giocate prendono solo i soldi e non pagano
Привіт, скільки часу триває вся ця ситуація? Що саме говорить вам казино, коли ви робите виведення коштів, і вони відхиляють його? Якщо вони користуються послугами третього постачальника платежів, можливо, помилка насправді не на їхньому боці, тому вони не можуть на це жодним чином вплинути.
Однак чи запитували ви їх, чи є альтернатива, якщо ви не можете зняти цей шлях?
Hi, how long has this whole situation been going on? What exactly does the casino tell you when you make a withdrawal and they reject it? If they use a third payment provider, it's possible that the error is not actually on their side and therefore they can't influence it in any way.
However, have you asked them if there is an alternative if you can't withdraw this way?
Привіт, близько тижня, вони завжди кажуть і в чаті, і електронною поштою, що все йде добре, а потім наступного дня я отримую електронний лист про скасування. Мої способи оплати ефективні і використовуються скрізь, а саме післяплата, вони запевняють, що все добре, а замість цього ні, транзакція відхиляється. Я міг багато чого зрозуміти, але насправді щось не так. Альтернативою є змінити спосіб оплати, насправді сьогодні вранці я вибрав банківський переказ, і вони запитали лише IBAN. будемо сподіватися, що це не ще одне виправдання.
Hello for about a week, they always say both in chat and by email that everything is going well, then promptly the next day I receive the reversal email. My payment methods are effective and used everywhere, namely postpay, they assure me that everything is fine and instead no, the transaction is declined. I could understand many things but actually something is wrong. The alternative is to change payment method, in fact this morning I opted for bank transfer and they only asked me for the IBAN. let's hope it's not yet another excuse.
Ciao da circa una settimana, dicono sempre sia in chatt che per email che tutto procede bene, poi puntualmente il giorno successivo ricevo la mail di storno. I miei metodi di pagamento sono efficaci ed utilizzati ovunque ovvero postpay loro mi assicurano che va tutto bene ed invece no, la transazione viene declinata. Potevo capire tante cose ma effettivamente qualcosa che non va c'è. L'alternativa è cambiare metodo di pagamento, infatti stamane ho optato per bonifico bancario e mi hanno chiesto solo l'IBAN. speriamo che non sia l'ennesima scusa.
Однак у мене є все, що записане зі знімками екрана та електронними листами всіх розмов, які я з ними мав.
However I have everything recorded with screen shots and emails of all the conversations I had with them.
Comunque ho tutto registrato con screen shot e mail di tutte le conversazioni fatte con loro.
Добре, що у вас все записано. Тепер нам потрібно почекати й перевірити, чи пройде банківський переказ. Сподіваюся, так і буде, і це не буде чергова відмова.
Буду чекати ваших нових звітів.
It's good that you have everything recorded. We will now need to hold out and see if the bank transfer goes through. Hopefully it will and it won't be another rejection.
I'll be waiting for your new reports.
Я грав на slotexo і виграв 800 євро, минуло 4 дні, а вони не зарахували мені гроші.
I played at slotexo and won 800 euros, it's been 4 days and they haven't credited me with the money.
Επαιξα στο slotexo κερδισα 800 ευρω εχουν περασει 4 μερες και δεν μου πιστωνουν τα χρηματα
Привіт! Оскільки включені вихідні, я очікую, що це казино розглядатиме запити на зняття коштів у робочий час. Це цілком імовірно. І все ж, чи хочете ви поділитися деталями режиму? Наприклад:
Це ваше перше зняття?
Чи потрібно підтверджувати ваш обліковий запис? Чи запитували ви в службу підтримки казино оновлення? Поки ви використовуєте чисте декларативне речення, я впевнений, що ми не зайдемо далі. 🙂
Hello, since the weekend has been included, I would expect this casino to address withdrawal requests during working hours. This is quite likely. Still, do you care to share mode details, please? For example:
Is this your first withdrawal?
Does your account need to be verified? Have you asked the casino support for an update? As long as you use bare declarative sentence, I bet we won't get much further. 🙂
Я грав у казино slotexo і виграв 800 євро. Минуло 4 дні, а мені грошей не нарахували. Які кроки я повинен зробити?
I played at the slotexo casino and won 800 euros. It's been 4 days and they haven't credited me with any money. What steps should I take?
Επαιξα στο καζινο slotexo και κερδισα 800 ευρω.Εχουν περασει 4 μερες και δεν μου πιστωνουν χρηματα.Τι διαδικασια να κινησω;
У верифікації облікового запису сказано, що це було зроблено. Вони не відповідали на електронні листи, і служба підтримки каже, що фінансовий відділ щодня вирішуватиме це якомога швидше.
In the account verification it says it has been done. They did not respond to emails and support says that the financial department will resolve it as soon as possible every day.
Στην επαληθευση του λογαριασμου γραφει εχει γινει .Στα email δεν απαντανε και απο την υποστηριξη γραφουνε οτι το οικονομικο τμημα θα το λυσει το συντομοτερο δυνατον καθε μερα.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.