ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 54)

1 рік тому від Fabi84
|
237952 переглядів 1852 відповідей |
|
1...53 54 55...93
Xarocks
1 рік тому

Ви вже сказали в понеділок, що все знову працює.

У будь-якому випадку ви завжди отримуєте однакові відповіді копіювати/вставляти з чату

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

це не з чату


Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

прикро, що гуру казино все ще брешуть. Я переглядав скарги, і ніхто нічого не підтвердив. Те саме для мене. У понеділок підтверджено, а в четвер нічого на рахунку. Тепер також програв кредит, що залишився, і ще 500 незавершених і ще 1000, які, як кажуть, були виплачені. Коли платежі працювали, гроші завжди були наступного дня. Я теж не отримав смаколиків. Такий великий мінус для Casinoguru та їхнього вибору авторитетних партнерів. Я буду уникати Casinoguru в майбутньому.



Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

Я теж для себе це вирішив. Я знаю, що важко дати справедливу оцінку будь-якому казино. Але те, що щойно сталося з боку Casinoguru, є частково нахабним.

Цю скаргу: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler не розглядали протягом 3 тижнів, і рейтинг казино все ще має 6,8. Як це можна виправдати?


Про це казино було надіслано понад 1000 коментарів, більшість з яких негативні, а рейтинг не змінився.


Це така ж тактика зупинки, як і для самого казино. Звичайно, я не хочу звинувачувати Casinoguru. Але як користувач, ви не отримали тут належних порад і не захищені, особливо зараз.


Звичайно, ще є гравці, які заходять у Casinoguru, бачать рейтинг і вносять депозит на основі цього рейтингу. І щось подібне не можна вибачити нинішніми знаннями.


Вам слід принаймні попередити або вказати, що платежі наразі очікуються тощо. Але, на жаль, наразі жодних дій не вжито.


Тож більше не довірятиме порадам Casinoguru.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу захищати Casino Guru....


Багато хто помітив, що оплата була зроблена на початку і тут розглядалися скарги. Тому казино мало там хороший рейтинг. Як Гуру знати, чи це шахрайське казино чи ні. Ви не можете просто поставити поганий відгук про кожне казино лише тому, що його пишуть кілька людей. Тоді будь-яка конкуренція з’явиться тут, в інших казино.


Даю пораду: не використовуйте НОВІ казино. Це також включено в казино: Нове казино, яке ще не зарекомендувало себе.


Є так багато казино, вам не потрібно відразу переходити до нових....

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Звичайно, ви маєте рацію, але поточна проблема існує вже більше 3 тижнів, тому чітке та офіційне попередження, безумовно, виправдане

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Справа не в тому, що спочатку присудили за рейтинг. Але те, що зараз присуджується для оцінки. З усією інформацією, яку ви маєте зараз.


Не думайте, що можна виправдати, що казино все ще має відносно хороший рейтинг.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Що ж, якщо ви керуєте таким сайтом, а також надаєте співробітників, то він повинен працювати належним чином. Це як у нормальній компанії, якщо вони щось виробляють, то це повинно працювати, так?


Тоді вам слід просто підходити до нових казино розумніше і не залишати таких відгуків, дозволити іншим критеріям надходити або перевірити дані, щоб справді захистити гравців, і якщо ви так мало відстаєте від цього, це просто втрачає суть сайту.


Якщо казино отримує погану оцінку лише через півроку та є ознаки можливого шахрайства, це вже занадто пізно, і гроші течуть вічно. З огляду на такі нешкідливі критерії скарги, не повинно бути несподіванкою, якщо оцінка залишиться незмінною. Лише після 2 тижнів несплати квиток перевіряється, і перш ніж ви це усвідомлюєте, минуло 4 тижні, і ви не знаєте, чи хтось із команди гуру казино справді збирається це перевіряти чи ні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще вірю, що оцінки дає не Гуру, а результат оцінок!



Тобто поступово стає гірше, плюс скарг вистачає, щоб рейтинг падав

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Звичайно, оцінку дає Casino-Guru, подивіться на приклад ICE Casino, вони мають оцінку 10/10 від Guru, хоча оцінка користувачів переважно негативна.

Автоматичний переклад.
loidcasino1337
1 рік тому

вибачте, я цього не знав



Думав, буде інакше.


може хтось прокоментує це?!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це також дивно мало повідомляє Радка

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

так, теж, я, ймовірно, ніколи не побачу грошей, я поставив галочку! Якщо ви вносите депозит в інші казино через noda, він зараховується безпосередньо на ваш рахунок, тож якщо ваших грошей немає на вашому рахунку сьогодні, ви знаєте, що вони, ймовірно, ніколи не надійдуть!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тому я також трохи втратив надію. За словами служби підтримки, у них знову виникли проблеми з оплатою. На жаль, жодної криптовалютної виплати також не було здійснено... справді нахабні речі

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

все закінчилося, я думаю, ти можеш попрощатися!

навіть Scatterhall більше не звітує, а підтримка завжди однакова!

До побачення гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

тому грошей точно немає

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Як не дивно, гроші завжди були на ньому через 1 день після підтвердження від Scatter. Мені довелося запитувати spinpirate на 2 тижні, хоча він був підтверджений назавжди, потім він був на ньому через 2 тижні

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Зараз Б’янка спілкується з ними в чаті, і насправді вона єдина, хто іноді не може публікувати копі-вставляти речі. Надішліть їм усі гроші, які не прийняті, і скажіть, щоб вони відправили їх у бухгалтерію, що вони не надійшли і вони повинні їх знову відправити. Так воно в якийсь момент дійшло до мене

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Переклад відповіді:

Мені шкода, що у нас виникла проблема з платежами, яку тепер вирішено, і сьогодні кожен гравець має отримати свої гроші. Ще раз вибачте, що так довго чекав, ви знаєте, що підтримка в чаті не працює з платежами. Проблему вирішено, вашу заяву надіслано, тож незабаром вона має з’явитися у вашому обліковому записі.

Я чую це кілька днів

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Ну шкода мене, минулого разу наскочила і нібито передала

Автоматичний переклад.
1...53 54 55...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого