ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 55)

 від Fabi84
|
328 129 переглядів 1 852 відповідей |
|
1...54 55 56...93

Комусь із вас заплатили?

Я бачу певну схожість між моїм випадком у SuperBoss і вашими скаргами.

Ви також позначили свої зняття як оплачені, але перекази не надійшли?

Автоматичний переклад.
carsix79

Так точно

Автоматичний переклад.
carsix79

Ні😕 вони все ще публікують щоденні бонуси в Telegram. Щойно додав новий півгодини тому з новою ставкою 30x замість 40x. Я маю на увазі, що вони також можуть зробити це 0x, якщо вони не планують вам платити😂

Автоматичний переклад.

«Тим не менш, нинішня проблема існує вже понад 3 тижні, тому чітке та офіційне попередження, безумовно, є виправданим».


Вас попередили 3 місяці тому.

Звинувачувати гуру, звичайно, легко 🙂

Якби ви всі запитували себе, не вірячи всьому знову, у вас би взагалі не було проблеми сьогодні.

Деякі люди стали настільки комфортними, що відкривають сторінку, дивляться на сторінку поверхнево протягом 3 хвилин і реєструються лише тому, що там є число, яке називається рейтингом, хоча вони НІЧОГО не знають про казино і іноді довіряють фейковим відгукам, які, до речі, всі може писати, а Guru не є CLEARSEERING ASSOCIATION і не може знати, чи є казино представниками чи справжніми гравцями. (Будь-хто може писати відгуки ^^)

Ви навіть повинні перевірити відгуки.

Знову ви покладаєтеся на інших, замість того, щоб запитувати себе і дивуватися потім.

Я справді не маю на увазі це в поганому сенсі, але я грав так довго, і за 15 років мав проблему лише раз.

Як так? Коли я граю, я не просто дивлюся на казино, я повертаюся до його витоків, тому всі тут були попереджені 3 місяці тому, але кілька бажаючих стати всезнайками мають людей, які намагалися попередити гравців також обдурили.

Що це за поведінка тепер - говорити, що гуру у всьому винен? 😂

Гуру — це портал, який виступає посередником, а не ЦРУ, яке має поставити під сумнів усе за вас до кореня (фейкові відгуки тощо)


Ви не можете просто завдати нікому болю своїми припущеннями.

Мені здається, дехто з вас не зрозумів, як це все працює, і скаржиться, бо так зручніше, хоча винні в цьому всі без винятку.

Чому я там не граю, як інші? Тому що вони точно знали, що тут відбувається, оскільки вони самі використовують свої мізки, а не віддають їх і вірять всьому, що пишуть.

А ті тут (всі знають, про кого йдеться), хто давно вихваляє казино, хоч і сам знав, що вони Дикий Фараон, найбільші лицеміри.

Те, що ви зробили, також можна назвати ар... повзанням.

Пишіть ввічливо тут у чаті та давайте хороші коментарі, тому що вони вірили, що у них буде більше шансів, і тепер, коли вони також зрозуміли, що ми сказали 3 місяці тому, вони змінили свою поведінку та стали образливо та негативно ставитися до казино.

Що відбувається?

Я більше нічого не скажу на цю тему.

Мені справді шкода деяких і деяких інших тут, я думаю, що всі вони знають, про кого тут йдеться, ось що буває, коли ти думаєш, що знаєш усе, і мусиш дурити інших.

Для деяких, моє щире розчарування, що вони вкрали у вас стільки часу та нервів, а для інших лицемірів тихенько вийте.

Вас попередили, ви побачили це попередження та проігнорували його.

Тепер звинувачуйте Гуру чи когось із мене, тому що я вже викривав кримінальне казино 3 місяці тому, і вони стверджували, що це моя вина, чому гравці не отримують гроші, або ще якась фігня – це абсолютно смішно.

Занадто багато людей тут, на цьому форумі, які зручно звинувачують інших, тому що так жити легше ^^

Гуру зовсім НЕ винен!

Наприклад, якщо я відкриваю казино та скопіюю це казино з інших, щоб моє казино було схоже на інше або кілька, які можуть мати погані відгуки, команда Гуру НЕ МОЖЕ оцінити моє казино так само погано, оскільки вони нічого не знають про мене, а знають тисячі інших казино мають те, що вам потрібно ретельно вивчити.

Це твоя робота!

САМЕ, тому ЗАВЖДИ написано: «Це свіже казино, і ZEIT покаже, який рейтинг воно отримає». Ось як це працює з новими казино.

Адвокат дуже добре пояснив це тут.

Зачекайте і подивіться, як працюють казино, а потім грайте там.

Вскочити в поїзд, не знаючи, куди він їде, а потім засмутитися з кондуктором ^^

Знайдіть провину в собі.

Це стосується лише крутих тут, які все знають і зрештою звинувачують інших.

Автоматичний переклад.
Chasiti

Ваші гроші дійсно надійшли на ваш рахунок?

Автоматичний переклад.

Ю Скаттерхолл щойно прийняв одну з моїх виплат. Я знаю, що це мало що означає, але принаймні щось відбувається, давайте подивимось, чи надійде це на мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
Anonymized468

Так, скажи мені

Автоматичний переклад.

Тож команда гуру живе в паралельному світі.


У моєму тикеті ви пишете, що казино повідомило про проблеми, але багато гравців уже отримали свої гроші xD

Автоматичний переклад.
DerKoenig

так, 60 скарг, і жодна з них не отримала своїх грошей. Але в інших гравців це є. Звичайно 🙂. Звичайно, не пощастило, що гроші отримують тільки гравці без претензій.

Автоматичний переклад.
Saint90

Не знаю. Дуже сумно, як це все працює

Автоматичний переклад.

Наталя, зараз я передам ваші повідомлення у фінансовий відділ. Нам дуже прикро за таку затримку


immer das gleiche

Автоматичний переклад.
Anonymized468

І надійшов на рахунок?

Автоматичний переклад.
TinoElina

ні, нічого не прийшло 😅 але сьогодні я цього зовсім не очікувала. теж не завтра🤣...

Автоматичний переклад.

Дивно, що інші казино, які також виплачують за допомогою naudapay, можуть переказати мої гроші на мій рахунок менш ніж за 24 години. (Slothunter, Bitstarz)

Автоматичний переклад.

Я сподіваюся, що Casino Guru зараз діє і прояснить це за допомогою рейтингу! Як я вже сказав, погані коментарі можна видаляти, але в поточній ситуації вони не заслуговують зірочки, і про це слід повідомляти на всіх платформах, де це можливо!

Автоматичний переклад.

Будь ласка, прочитайте мою публікацію в темі Spinpirate.

Автоматичний переклад.
loidcasino1337

ніколи не було виплат за допомогою nauda. це справді ТАК швидко? 😝

Автоматичний переклад.

Скажіть мені, що я не отримую виплат від SuperBoss, і гуру казино оцінив його як відмінне.


Автоматичний переклад.

Вашу скаргу ще не закрито.

Ми не знижуємо оцінку в середині скарги. Прочитайте посібник, будь ласка.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Автоматичний переклад.
loidcasino1337

Я сказав так! Щось не так

Автоматичний переклад.

Усе було зрозуміло, що так станеться, я багато років тому писав про зв’язок із Диким фараоном, попереджав, і мені просто посміхалися. Рейтинг Casinoguru 7,2 говорить про все, casinoguru просто отримує гроші від Scatterhall від гравців, які зареєструвалися тут через Casinoguru. Casinoguru навіть не попереджає гравців щодо платежів, захисту гравців від нуля до нуля тощо. Просто допускається, що люди чекають 30 днів або довше й отримують рейтинг 7,2. Просто смішно, і кожен гравець повинен почуватися обдуреним. Для тих, у кого ще немає грошей, я бажаю, щоб ви їх все-таки отримали. І так, давайте подивимося, Scatterhall влаштує ще одне шоу зі слизьким текстом, але зараз їм буде дуже важко, і я думаю, що для них це зіграно.

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що вся ситуація викликана проблемами зі стороннім постачальником платежів. Ви помітили, що більшість гравців приїхали з Німеччини, Австрії тощо? Локальні проблеми з платіжними провайдерами, я б сказав.

Автоматичний переклад.
Chasiti

Так, це дійсно можливо, наші гроші ніколи не прийдуть! Я не знаю, на які рахунки виплачуються гроші? Але, мабуть, не на нашому!

Автоматичний переклад.
1...54 55 56...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого