ФорумКазиноПроблеми з виведенням коштів у Локавіні

Проблеми з виведенням коштів у Локавіні (Сторінка 2)

3 р. тому від Miklo98
|
8643 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
norcoryder012
2 р. тому

Здравствуйте,

Я перевірив вирішені скарги і час очікування різний, але він досить тривалий - прибл. Я б сказав 3 тижні.

Проте радіотиша мене дуже турбує.

Автоматичний переклад.
norcoryder012
2 р. тому

Стандартний термін – 2 тижні. Якщо протягом 2 тижнів ви не отримаєте виведення коштів, що очікує на розгляд, відбувається щось дивне.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони сказали в електронному листі KYC, що це займає до 48 годин, які зараз закінчилися.

Я вже надіслав електронного листа в службу підтримки, але нічого не прийшло.

Якщо вони просто дозволять себе відсвяткувати, щоб я все накрутив і на це йде 2 тижні, то мені теж байдуже, я непохитний.

Які мої варіанти в надзвичайній ситуації?

Автоматичний переклад.
norcoryder012
2 р. тому

За потреби подайте скаргу.

Ви можете зробити це тут: https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, це вам не знадобиться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Я грав у locowin з бонусом, поставив повну суму, а тепер, коли я хотів її зняти, вони скасували все, крім депозиту в 20 євро, сказавши, що я грав у гру, в яку мені не слід було дозволяти грати в Bonus . Я також грав в інші ігри, але навіть не знав, у які мені заборонено грати. А зараз не знаю, що я можу зробити, це приблизно 1300 євро. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
RUFFRYDER
2 р. тому

Зазвичай з'являється повідомлення про те, що ви не можете грати в слот з активною грою, я маю на увазі, що навіть на екрані завантаження насправді неможливо зіграти щось не так. Слоти заблоковані, тому що їх іноді так багато, що було б абсурдом, якби кожен дивився на кожен слот, у який грає, або не впевнений, чи це дозволено, якщо іноді в казино було 3k + слотів... ..I придумувати неправдиві виправдання з боку казино. Вони всі повинні померти на гроші, які вони розкрали!!!!

Автоматичний переклад.
XxJackpoTJohnnYxX
2 р. тому

Нічого поганого числа не вийшло.

Автоматичний переклад.
RUFFRYDER
2 р. тому

Привіт,

кожного разу, коли ви берете бонус, завжди читайте відповідні положення та умови, будь ласка? Це нерозумне рішення покладатися виключно на казино, коли йдеться про обмеження. Так, у ідеальному та безпечному світі обмежена гра не завантажуватиметься, поки бонус ще активний, але не всі платформи казино працюють саме так.

Не соромтеся надсилати скаргу , наша команда розгляне її та спробує знайти справедливе рішення.

Ви це зробите?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Думаю, я мав би право на частину грошей, оскільки я грав і в інші ігри, а не лише в ту, яку зламав. Але яке рішення було б справедливим? І наскільки скарга задоволена?

Автоматичний переклад.
RUFFRYDER
2 р. тому

Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу . Це чудово. Нехай наш колега Нік із команди розгляду скарг надасть більше інформації, що можна зробити після надсилання ваших відповідей. Це казино має сумнівну репутацію Casino Guru, але ми також бачимо, що казино зацікавлене у вирішенні суперечок, що є принаймні хорошим знаком на даний момент. Я сподіваюся, що для вас знайдеться рішення і що згодом вам буде повернено хоч якусь суму.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це дуже мило з вашого боку, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за вашу електронну пошту. Дозвольте мені нагадати вам, що під час гри з бонусом застосовуються деякі правила.


Щойно бонус активується на вашому рахунку, кожна ставка, зроблена реальними або бонусними грошима на будь-яку із заборонених ігор або понад ліміт максимальної ставки, буде вважатися порушенням, а виграш буде анульовано.


Я люб'язно запрошую вас ще раз ознайомитися з нашими умовами бонусів, які ви прийняли під час реєстрації, щоб уникнути будь-яких майбутніх порушень цих умов.


Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися з нами електронною поштою цілодобово та в режимі реального часу з 10:00 до 23:00 за центральноєвропейським часом, щоб отримати додаткову допомогу.


Щирі вітання,


К'яра,


Казино Locowin


Das kam vom casino

Автоматичний переклад.
RUFFRYDER
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, що вам слід зосередитися на відповідях на запитання Ніка, ви можете це зробити, будь ласка?

Перегляньте свою скаргу тут і надайте докладнішу інформацію про перевірку, бонуси та ігри, у які ви грали.

Дякуємо 😉

Автоматичний переклад.
RUFFRYDER
1 рік тому

Як це закінчилося для вас? Було б цікаво почути, як вони вирішили ситуацію. Я маю на увазі, здається, що ви грали в заборонену гру, і я вважаю, що це причина, чому вони скасували вилучення. Виникла та сама проблема в іншому казино, і там також відкрита скарга з командою скарг...

Автоматичний переклад.
tomekslav
1 рік тому

На жаль, я більше нічого не почув.

Автоматичний переклад.
RUFFRYDER
1 рік тому

Не думаю, що з цього щось вийде. Мені її теж дуже шкода.

Автоматичний переклад.
RUFFRYDER
1 рік тому

Я просто ніколи більше там не гратиму

Автоматичний переклад.
XxJackpoTJohnnYxX
1 рік тому

Дефінітив

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого