ФорумКазиноПроблеми з виведенням коштів у Локавіні

Проблеми з виведенням коштів у Локавіні

3 р. тому від Miklo98
|
8703 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому

Доброго дня шановна громада.

Ну, я зробив депозит у locowin кілька днів тому, навмисно без бонусу.

Насправді, цього разу мені вдалося досягти суми трохи більше 5000 євро, а потім попросив 2 виплати у розмірі 2000 євро, тепер я марно чекаю будь -якого листа від казино, будь то підтвердження того, що я просив виплата або принаймні запит на перевірку, нічого. Чат у прямому ефірі не відповідає мені з будь -якої причини. Причина того, що я відкриваю пост тут, полягає в тому, що я досліджував тут, на форумі, і тепер кілька разів бачив, що казино іноді викликає сумніви, коли справа доходить до зняття коштів ... як це ганьба. Можливо хтось тут може мені допомогти.

Мігель

Автоматичний переклад.
Miklo98
3 р. тому

Привіт, тому, якщо я правильно розумію, ваш обліковий запис ще не підтверджено. Ви щойно виграли, попросили зняти гроші, а казино не спілкується з вами? У чому конкретна проблема чату в прямому ефірі?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Гей, вибачте за пропущену інформацію.

Тож я виграв 12 жовтня, а також подав заявку на виплати там, я ще не підтверджений, тому що у мене немає можливості зробити це на сайті, і мені не повідомляли і не казали, що я можу це зробити, і якщо так, то де. Отже, оплату вимагали протягом 2 днів, і я іноді висиджу в чаті 30-40 хвилин, і нічого не відбувається ...

Автоматичний переклад.
Miklo98
3 р. тому

Гаразд, зв’яжіться з ними знову електронною поштою та почекайте до понеділка. Якщо ви не отримаєте відповіді, я можу спробувати самостійно з ними зв’язатися, і ми побачимо, чи це допоможе.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Шановний Даніелю, платіж щойно надіслано, дуже дякую!

Автоматичний переклад.
Miklo98
3 р. тому

Звучить добре 🙂 дайте мені знати, коли воно надійде на ваш банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Був у банку, є гроші 👍🏻 Велике спасибі казино Гуру!

Автоматичний переклад.
Miklo98
3 р. тому

Тоді я сподіваюся, що вихідні вам сподобались🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Шановний Даніелю

Чи можете ви допомогти мені? Я чекаю на свою виплату більше тижня?


Автоматичний переклад.
szchristian
3 р. тому

Привіт, Шрістіан, шкода, що у Вас виникли проблеми з Hello.

Я бачу, що це казино вже має сумнівну репутацію, тому я думаю, що вам слід почекати ще кілька днів. Іноді казино може зайняти навіть кілька тижнів, будьте терплячі.

В іншому випадку я б рекомендував вам подати скаргу проти казино, це можна зробити тут . Вони все ще спілкуються з вами?


Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Радка

Так, ти досі зі мною розмовляєш.

Але мені потрібні ці гроші.

Автоматичний переклад.
szchristian
3 р. тому

Скаргу подано, добре. Я розумію, що ви хочете виграти, тому продовжуйте запитувати у клієнтів казино. Як я вже згадував для казино з сумнівною (або гіршою) оцінкою репутації, зазвичай гравець чекає набагато довше, ніж ви зараз.

Моє питання залишається, чи спілкується з вами хтось із казино?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Так, я можу спілкуватися з казино за допомогою чату в прямому ефірі.

Автоматичний переклад.
szchristian
3 р. тому

Це хороший знак! Як вам порадив учасник спільноти, який уже вирішував ту саму проблему в минулому, будь ласка, спробуйте зв’язатися з MGA, як він це зробив. Крім того, слідкуйте за скаргою, яку ви опублікували сьогодні.


Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дякую

Я спробую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Та ж проблема, виграна 2500 євро з 10 євро, звучить неймовірно, але це правда.

Я також трохи стурбований тим, що мої гроші туди потрапили...

Радіомовчання після підтвердження пошти


Автоматичний переклад.
norcoryder012
2 р. тому

2500 євро з 10 євро? У що ти грав? 😲 У вас було кілька вищих виграшів чи лише один?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Отримав код на 10 євро в подарунок. Я вніс його просто для розваги, без бонусу!

Працював до 5 € 3000 € виходив на різні місії, потім нічого більше не працювало.

Це дійсно неймовірно, сподіваюся, я теж отримаю свої гроші.


Автоматичний переклад.
norcoryder012
2 р. тому

Так, мені також цікаво, чи ви все зрозумієте. Дайте нам знати тут, як це буде розвиватися.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Остаточний.

Поки що з часу підтвердження пошти було радіомовчання.

Скільки часу я маю залишити до подання скарги?

Якщо це не спрацює, незважаючи на дотримання правил, таких операторів слід заблокувати.

І особливо не з найвищими рейтингами на gamble.de тощо.






Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого