ГоловнаФорумКазиноПроблеми з виведенням коштів у Локавіні

Проблеми з виведенням коштів у Локавіні

 від Miklo98
|
10 693 переглядів 39 відповідей |
|
1 2

Доброго дня шановна громада.

Ну, я зробив депозит у locowin кілька днів тому, навмисно без бонусу.

Насправді, цього разу мені вдалося досягти суми трохи більше 5000 євро, а потім попросив 2 виплати у розмірі 2000 євро, тепер я марно чекаю будь -якого листа від казино, будь то підтвердження того, що я просив виплата або принаймні запит на перевірку, нічого. Чат у прямому ефірі не відповідає мені з будь -якої причини. Причина того, що я відкриваю пост тут, полягає в тому, що я досліджував тут, на форумі, і тепер кілька разів бачив, що казино іноді викликає сумніви, коли справа доходить до зняття коштів ... як це ганьба. Можливо хтось тут може мені допомогти.

Мігель

Автоматичний переклад.
Miklo98

Привіт, тому, якщо я правильно розумію, ваш обліковий запис ще не підтверджено. Ви щойно виграли, попросили зняти гроші, а казино не спілкується з вами? У чому конкретна проблема чату в прямому ефірі?

Автоматичний переклад.

Гей, вибачте за пропущену інформацію.

Тож я виграв 12 жовтня, а також подав заявку на виплати там, я ще не підтверджений, тому що у мене немає можливості зробити це на сайті, і мені не повідомляли і не казали, що я можу це зробити, і якщо так, то де. Отже, оплату вимагали протягом 2 днів, і я іноді висиджу в чаті 30-40 хвилин, і нічого не відбувається ...

Автоматичний переклад.
Miklo98

Гаразд, зв’яжіться з ними знову електронною поштою та почекайте до понеділка. Якщо ви не отримаєте відповіді, я можу спробувати самостійно з ними зв’язатися, і ми побачимо, чи це допоможе.

Автоматичний переклад.

Шановний Даніелю, платіж щойно надіслано, дуже дякую!

Автоматичний переклад.
Miklo98

Звучить добре 🙂 дайте мені знати, коли воно надійде на ваш банківський рахунок.

Автоматичний переклад.

Був у банку, є гроші 👍🏻 Велике спасибі казино Гуру!

Автоматичний переклад.
Miklo98

Тоді я сподіваюся, що вихідні вам сподобались🙂

Автоматичний переклад.

Шановний Даніелю

Чи можете ви допомогти мені? Я чекаю на свою виплату більше тижня?


Автоматичний переклад.
szchristian

Привіт, Шрістіан, шкода, що у Вас виникли проблеми з Hello.

Я бачу, що це казино вже має сумнівну репутацію, тому я думаю, що вам слід почекати ще кілька днів. Іноді казино може зайняти навіть кілька тижнів, будьте терплячі.

В іншому випадку я б рекомендував вам подати скаргу проти казино, це можна зробити тут . Вони все ще спілкуються з вами?


Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт Радка

Так, ти досі зі мною розмовляєш.

Але мені потрібні ці гроші.

Автоматичний переклад.
szchristian

Скаргу подано, добре. Я розумію, що ви хочете виграти, тому продовжуйте запитувати у клієнтів казино. Як я вже згадував для казино з сумнівною (або гіршою) оцінкою репутації, зазвичай гравець чекає набагато довше, ніж ви зараз.

Моє питання залишається, чи спілкується з вами хтось із казино?

Автоматичний переклад.

Так, я можу спілкуватися з казино за допомогою чату в прямому ефірі.

Автоматичний переклад.
szchristian

Це хороший знак! Як вам порадив учасник спільноти, який уже вирішував ту саму проблему в минулому, будь ласка, спробуйте зв’язатися з MGA, як він це зробив. Крім того, слідкуйте за скаргою, яку ви опублікували сьогодні.


Автоматичний переклад.

Дякую

Я спробую

Автоматичний переклад.

Та ж проблема, виграна 2500 євро з 10 євро, звучить неймовірно, але це правда.

Я також трохи стурбований тим, що мої гроші туди потрапили...

Радіомовчання після підтвердження пошти


Автоматичний переклад.
norcoryder012

2500 євро з 10 євро? У що ти грав? 😲 У вас було кілька вищих виграшів чи лише один?

Автоматичний переклад.
Daniel

Отримав код на 10 євро в подарунок. Я вніс його просто для розваги, без бонусу!

Працював до 5 € 3000 € виходив на різні місії, потім нічого більше не працювало.

Це дійсно неймовірно, сподіваюся, я теж отримаю свої гроші.


Автоматичний переклад.
norcoryder012

Так, мені також цікаво, чи ви все зрозумієте. Дайте нам знати тут, як це буде розвиватися.

Автоматичний переклад.

Остаточний.

Поки що з часу підтвердження пошти було радіомовчання.

Скільки часу я маю залишити до подання скарги?

Якщо це не спрацює, незважаючи на дотримання правил, таких операторів слід заблокувати.

І особливо не з найвищими рейтингами на gamble.de тощо.






Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого