Доброго дня шановна громада.
Ну, я зробив депозит у locowin кілька днів тому, навмисно без бонусу.
Насправді, цього разу мені вдалося досягти суми трохи більше 5000 євро, а потім попросив 2 виплати у розмірі 2000 євро, тепер я марно чекаю будь -якого листа від казино, будь то підтвердження того, що я просив виплата або принаймні запит на перевірку, нічого. Чат у прямому ефірі не відповідає мені з будь -якої причини. Причина того, що я відкриваю пост тут, полягає в тому, що я досліджував тут, на форумі, і тепер кілька разів бачив, що казино іноді викликає сумніви, коли справа доходить до зняття коштів ... як це ганьба. Можливо хтось тут може мені допомогти.
Мігель
Good afternoon dear community.
Well, I made a deposit at locowin a few days ago, deliberately without a bonus.
In fact, this time I was able to achieve an amount a little over 5000 euros and then requested 2 payouts in the amount of 2000 euros, now I am waiting in vain for any email from the casino, be it the confirmation that I have requested the payout or at least a request for Verification, nothing. Live chat doesn't answer me for whatever reason. The reason that I am opening the post here is that I have researched here in the forum and have now seen several times that the casino is sometimes very dubious when it comes to withdrawals ... what a shame. Maybe someone here can help me.
Miguel
Guten Tag liebe Community.
Nun ich habe vor paar Tagen bei locowin eingezahlt, ganz bewusst ohne Bonus.
tatsächlich konnte ich dieses Mal einen Betrag etwas über 5000 Euro erzielen und habe dann 2 Auszahlungen in Höhe von 2000 Euro angefordert, nun warte ich vergeblich auf irgendeine email von den Casino, sei es die Bestätigung das ich die Auszahlung angefordert habe oder wenigstens eine Aufforderung zur Verifizierung, nichts. Der Livechat antwortet mir nicht warum auch immer. Grund das ich den Beitrag hier jetzt öffne ist das ich recherchiert habe hier im Forum und jetzt des Öfteren gesehen habe das das Casino sich bei Auszahlungen teilweise sehr unseriös verhält… schade. Vielleicht kann mir ja jemand hier helfen.
Miguel