Звичайно, розумійте, що ... хоча це перше казино (без шведської ліцензії), з яким я зазнав подібних труднощів, і я грав із багатьма ... відмовки, подібні до попередніх, нам кинули, коли вдалося запустити криптокошелек (внести і зняти) перший раз, коли вони скасували мій запит на зняття грошей без пояснення, другий раз вони скасували його знову, пояснення цього разу було "ви ввели неправильний криптоадрес", я надіслав електронний лист криптокошельку і отримав їх відповідь "ви ввели правильний один ", незважаючи на те, що я спробував ще раз із" адресою для вилучення "криптовалютного гаманця, але знову його скасували .... При повторному виконанні (скопіювати та вставити, я не вводив код вручну) я вставив" адресу ф'ючерсу-депосту " я зробив перший раз, раптом це вдалося. Я спробував забрати решту вчора (з правильною "адресою", яка працювала в суботу ... вони знову її скасували сьогодні (без пояснень). ГІГАНТСЬКИЙ НООО для всіх, хто думає приєднатися до цього хлопця.
Of course, understand that... though this is the first casino (without swedish license) that i experianced this kind of difficulties with, and i have played with many...the excuses similar to the earlier was Thrown at us when managed to start a cryptowallet(deposit and withdraw) the first Time they cancelled my withdrawelrequest with no explanation, the second time they cancelled it again, explanation this time was " you entered wrong cryptoadress" , i emailed cryptowallet and received their answer "you entered the right one", despite that i tried again with cryptowallet "withdrawel adress", yet again they cancelled it....When doing it again (copy and paste, i didnt manually enter the code) i pasted the "futures-depost adress" as i did the first time , suddenly it worked. I tried to withdraw the rest yesterday(with the correct "adress " that worked saturday... they cancelled it again today (without explanation). A GIANT NOOO for everyone thinking of joining this guys.
Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.