4 р. тому
Привіт. Хтось більше, ніж я, мав проблеми з виходом із Betmaster
Hello. Some one more than me having problems with withdraw from Betmaster
2
Привіт. Хтось більше, ніж я, мав проблеми з виходом із Betmaster
Hello. Some one more than me having problems with withdraw from Betmaster
Хм, в чому проблема? Ваш обліковий запис уже підтверджено? Ви вже робили якісь виплати в казино? Як довго ви чекали грошей?
Hm, what's the problem? Is your account already verified? Have you already made any withdrawal in the casino? How long time have you been waiting for the money?
Привіт . Я зробив свій перший депозит на betmaster 2020-09-25. Потім грав без успіху до 20 жовтня, коли я виграв трохи грошей. Потім зробив 6 окремих вилучень грошей на мою майстер-карту в сумі 12 200 шведських крон.
Гроші надійшли вже наступного дня, і все запрацювало.
Потім я виграв ще один, і зараз це 28000 шведських крон. Це здається абсолютно неможливим отримати відповідь, чому я не можу їх вийняти. Всілякі проблеми виникають! Кажуть, що у мого постачальника платежів є проблеми, кнопка зняття блокується через рівні проміжки часу, що вони мають технічні проблеми.
Вони постійно говорять, що їм слід переслати в інший відділ і більше не повертатися.
Вони також змінили суму, на яку я можу зробити ставку. Коли я програю, ліміт раптово підвищується, щоб я міг знову робити ставку.
Оскільки головним аргументом їхньої аргументації було те, що проблема полягає в моєму постачальнику платежів, я сьогодні був у своєму банку і перевіряв, що вони говорять.
Вони пройшли налаштування в моєму обліковому записі, які можуть бути проблемою, і зв’язалися з моїм постачальником карт, не знайшовши нічого, що заважало б їм здійснювати платежі.
І вони не отримували жодних запитів, як стверджує майстер ставок.
Я, мабуть, зробив 40 спроб зняти кошти. Спочатку йдеться про те, що платіж пройшов успішно, а потім гроші повертаються на ігровий рахунок.
Вони не вимагали жодної перевірки.
Зараз намагалися зняти гроші протягом 13 днів.
Отримує лише відповіді робота без будь-якої приємної підтримки.
Що я повинен зробити ?
Тоді я можу лише згадати, що 28 жовтня зняття раптово пройшло! Я поспілкувався з ними, і вони сказали, що його надіслали, але це може зайняти три дні, перш ніж я отримаю гроші. Сьогодні гроші також були повернуті на мій рахунок, хоча за їх словами вони були затверджені та відправлені.
Hi . I made my first deposit on betmaster 2020-09-25. Then played on without success until October 20 when I won some money. Then made 6 separate withdrawals for a total of SEK 12,200 for my mastercard.
The money came in the very next day and everything worked.
Then I won another and now it is 28000SEK Which seems completely impossible to get an answer as to why I can not take them out. All sorts of problems arise! They say that there are problems with my payment provider, the withdrawal button locks at regular intervals, that they have technical problems.
They constantly say that they should send on to another department and never return.
They have also varied the amount I can bet, When I lose, the limit is suddenly raised so I can bet more again.
Since they had as their main argument that the problem lies with my payment provider, I have today been to my Bank and checked out what they say.
They have gone through settings on my account that could be the problem and contacted my card provider without finding anything that would prevent them from making payments.
And they have not received any inquiries as the betmaster claims.
I have probably made 40 attempts to make withdrawals. First it says that the payment is successful then the money backs up to the gaming account.
They have not required any verification.
Have now tried to withdraw money for 13 days.
Only gets robot answers without any nice support.
What should I do ?
Then I can only mention that on October 28, a withdrawal suddenly went through! I talked to them and they said that it was sent but that it could take three days before I had the money. Today, the money had also been returned to my account, although according to them it was approved and sent.
Hej . Jag gjorde min första insättning på betmaster 2020-09-25 . Spelade sen vidare utan framgång tills den 20 oktober då jag vann lite pengar. Gjorde då 6 st separata uttag på sammanlagt 12200 SEK sek till mitt mastercard.
Pengarna kom in redan nästa dag och allt fungerade.
Sen vann jag ytterligare och nu sitter det 28000SEK Som verkar helt omöjligt att få svar på varför jag inte kan ta ut dom. Det uppstår alla möjliga problem! Dom säger att det är problem med min betalningsleverantör,Uttagsknappen låser sig med jämna mellanrum, att dom har tekniska problem.
Dom säger hela tiden att dom ska skicka vidare till annan avdelning och återkommer aldrig.
Dom har även varierat belloppet jag kan satsa , När jag förlorat så höjs plötsligt gränsen så jag kan satsa mera igen.
Eftersom dom haft som huvudargument att problemet ligger hos min betalningsleverantör har jag idag varit på min Bank och kollat upp vad dom säger.
Dom har gått igenom inställningar på mitt konto som skulle kunna vara problemet samt kontaktat min kortleverantör utan att hitta något som skulle hindra dom från att göra utbetalningar.
Och dom har inte fått några förfrågningar om som betmaster påstår.
Jag har säkert gjort 40 försök att göra uttag. Först står det att utbetalningen är lyckad sen stuttsar pengarna tillbaka till spelkontot.
Dom har inte krävt någon verifiering.
Har nu försökt ta ut pengar i 13 dagar.
Får bara robotsvar utan någon trevlig support.
Vad ska jag göra ?
Sen kan jag bara nämna att den 28 oktober gick plötsligt ett uttag igenom ! Jag pratade med dom och dom sa att den var skickad men att det kan ta tre dagar innan jag hade pengarna. Idag hade även dom pengarna stuttsat tillbaka till mitt konto fast den enligt dom var godkänd och skickad .
Насправді те, що ви тут описуєте, для мене звучить як типовий випуск Mastercard. Простіше кажучи, це численні проблеми з Mastercard при спробі зняти на неї гроші. Це дуже дивно, оскільки деякі картки Mastercards взагалі не підтримують зняття коштів, інші дозволяють час від часу виводити гроші, а потім раптово перестає працювати, а в деяких випадках він просто працює кожного разу.
Можливо, вам слід спробувати зняти кошти, використовуючи інший спосіб - наприклад, я припускаю, що у вас є банківський рахунок, і Mastercard підключений до нього, щоб ви могли спробувати зняти кошти назад на банківський рахунок.
Проблема полягає в тому, що казино може сказати вам, що ви повинні внести депозит і зняти кошти тим самим способом оплати, який є правильним. Але якщо це неможливо, їм потрібно запропонувати інший варіант - можливо, ви можете створити рахунок Skrill, зробити мінімальний. внесіть депозит, а потім поверніть назад у Skrill.
У будь-якому випадку, я б не зробив цього, не порадившись із вашими кроками з казино, навіть якщо ви кажете, що з ними поганий зв’язок. Ви можете просто почати з "Добре, здається, моя Mastercard більше не приймає зняття коштів, так як я можу зняти з вас гроші?"
До речі, якщо ви отримали підтвердження того, що ваше виведення було схвалено казино, а потім гроші повернулися на ваш рахунок казино, це змушує мене думати, що це може бути проблема MC. Зазвичай казино схвалює зняття коштів (гравцеві надсилається автоматичний електронний лист про підтвердження, а запит надсилається постачальнику платежів). Коли запит не вдається, гроші повертаються на рахунок гравця.
Actually what you're describing here sounds to me like a typical Mastercard issue. Simply said, that are numerous issues with Mastercard when you try to withdraw money to it. It's very strange, because some Mastercards don't support withdrawals at all, others allow you to withdraw from time to time and then it suddenly stops working and in some cases, it just works every time.
You should probably try to withdraw by using another method - for example I suppose you have a bank account and the Mastercard is connected to it so you could try withdrawing back to the bank account.
The problem is that the casino can tell you that you must deposit and withdraw by the same payment method, which is correct. But in case it's not possible, they need to offer you another option - you can possibly create a Skrill account, make a min. deposit with it and then withdraw back to Skrill.
Anyways, I wouldn't do this without consulting your steps with the casino, even though you're saying the communication is bad with them. You can just start with "OK, it seems that my Mastercard doesn't accept withdrawals anymore so how I can withdraw the money from you?"
BTW if you received a confirmation that your withdrawal was approved by the casino and then the money appeared back on your casino account, it makes me think that it could be the MC issue. The casino usually approves the withdrawal (an automatic email is sent to the player about the confirmation and a request is sent to the payment provider). When the request fails, the money bounce back to the player's account.
Дякуємо за швидку відповідь. Вони запропонували мені використовувати інший спосіб оплати, який є sticpay.
Я взагалі не знаю, як це працює, але прочитайте скаргу тут, на вашому веб-сайті, яка відкрита щодо Betmaster, що дуже нагадує мою проблему. Вони мають 14 годин, щоб відповісти на нього, і що клієнту також були запропоновані інші способи оплати. Він пробував із новою карткою, а також без успіху пробував інші способи виплат. Тому я сподіваюся, що вони на це реагують. Тоді мені цікаво, чому betmaster відсутній у вашому полі пошуку? Це говорить про те, що під час пошуку їх у полі пошуку немає результату.
Thanks for quick reply. They have offered me to use another payment method which is sticpay.
Do not know at all how it works But read a complaint here on your site that is open regarding Betmaster which is very reminiscent of my problem. They have 14 hours to respond to it and that customer had also been offered other payment methods. He had tried with new card as well as also tried other payout methods without success. So I hope they respond to that. Then I wonder why betmaster is not in your search field? It says that there is no result when you search for them in the search field.
Tack för snabbt svar. Dom har erbjudit mig att andvända en annan betalningsmetod som är sticpay.
Vet inte alls hur det fungerar Men läste ett klagomål här på er sida som ligger öppet gällande Betmaster som påminner mycket om mitt problem. Dom har 14 timmar på sig att svara på det och den kunden hade också blivit erbjuden andra betalning metoder . Han hade provat med nytt kort samt även provat andra utbetalning metoder utan framgång. Så jag hoppas dom svarar på det . Sen undrar jag varför betmaster inte finns med i ert sökfält? Står att det inte finns något resultat när man söker dom i sökfältet.
Я не дуже знайомий зі sticpay, але приємно бачити, що вони не мають наміру зберігати ваші гроші, але запропонували інший спосіб оплати.
Я дійсно дивний з полем пошуку, тому що я бачу його тут. Я також змінив свою країну на Швецію і маю ті самі результати.
I'm not really familiar with sticpay, but it's nice to see that they don't intend to keep your money, but they offered the other payment method.
I's really strange with the search field, because I can see it here. I also changed my country to Sweden and I have the same results.
Мій пошук Betmaster на вашому сайті виглядає як вище. Немає результатів. Тоді я не знаходжу скаргу, що відкрилася, як малюнок нижче, але я отримую посилання на неї, лише якщо я обманюю Google від Betmaster.
My search for Betmaster on your site looks like above. No results. Then I do not find the opened complaint as a picture below, but I only get a link to it if I google cheated by Betmaster.
Min sökning på Betmaster på er sida ser ut som ovan . Inga resultat. Sen hittar jag inte det öppnade klagomålet som bild nedan utan det får jag bara upp en länk till om jag googlar lurad av Betmaster.
Дякуємо за скріншот. Я думаю, це пов’язано з тим, що ви перебуваєте у Швеції - можуть бути певні обмеження. Мені завтра доведеться поговорити з нашими ІТ-хлопцями та спробувати з’ясувати, що відбувається. Я повідомлю вас, коли отримаю деяку інформацію. Але не хвилюйтеся, ваша скарга є тут, і більшість людей може її переглянути.
Thanks for the screenshot. I think it has something to do with the fact you're in Sweden - there might be some restrictions. I'll have to talk to our IT guys tomorrow and try to find out what's going on. I'll let you know when I get some info. But no worries, your complaint is here and most of people can view it.
. Проблема з цим казино також у Латинській Америці, в Чилі, коли я ходжу грати в. Сторінка стикається, і я повинен перезапустити ігри, і тому я втрачаю гроші в іграх
The. Problem with this casino is also in Latin America, in Chile whenever I go to play the. Page sticks and I have to restart the games and so I lose money in the games
El. Problema con este casino también es en latinoamerica, en chile siempre que entro a jugar la. Pagina se pega y debo reiniciar los juegos y asi pierdo dinero en las partidas
Але чи перевіряли ви коли-небудь свою історію ігор після того, як сторінка застигла, і вам доводилося її перезапускати? Є два варіанти - обертання не враховуються (оскільки ваш запит на спінінг ніколи не надсилався, тому ви не повинні втратити гроші або запит був відправлений, і ви побачите результат обертання у своїй історії ігор.
But have you ever checked your gaming history after the page froze and you had to restart it? There are two options - the spins wasn't counted (because your request for spinning for never sent so you shouldn't lose any money or the request was sent and you should see the spin result in your gaming history.
Привіт Віспен, ти вже отримав гроші? У мене така сама проблема. Виграв гроші на betmaster, але вони не дозволяють мені їх зняти. Скажімо, їм доведеться перевіряти це в іншому відділі знову і знову.
Hi Vispen, did you already receive the money? I have the same problem. Won soms money on betmaster but they don't let me withdraw it. Say they have to check it with another department over and over again.
Привіт . Я все ще намагаюся вивести гроші !! Вони просто кажуть, що мій банк відхиляє моє зняття коштів.
І вони також кажуть, що їм слід перевірити відповідний відділ, але тоді я більше не чую.
У мене вже три тижні проблеми з цим. Дійсно жорсткий.
Як ви намагаєтеся зняти гроші?
чому це не працює?
Hi . I'm still struggling to get my money out !! They just say that my bank rejects my withdrawals.
And they also say that they should check with the relevant department, but then I do not hear more.
Have been having trouble with this for three weeks now. Really tough.
How are you trying to withdraw the money?
why does it not work?
Hej . Jag kämpar fortfarande för att få ut mina pengar !! Dom bara säger att min bank avvisar mina uttag.
Och dom säger också att dom ska kontrollera med relevant avdelning men sen hör jag inte mera.
Har haft strul med detta i tre veckor nu. Riktigt jobbigt.
Hur försöker du ta ut pengarna ?
varför fungerar det inte?
Я зробив депозит на betmaster за допомогою Ideal. Кажуть, я можу зняти кошти лише тоді, коли внесу депозит за допомогою іншого варіанту. Тож я використав skrill, щоб внести ще один депозит. І тепер вони кажуть, що спочатку мають схвалити це у фінансової команди. Але це займає 3 дні. І вони кажуть, що фінансова команда ще не відповіла.
Сподіваюсь, ми врешті повернемо наші гроші. Будь ласка, повідомте мені, я буду робити те саме для вас. Я знайшов цей сайт askgamblers.com Здається, betmaster реагує на проблеми, перелічені на їх веб-сайті. Тож ви можете використати його як останній варіант.
I made a deposit on betmaster with Ideal. They say I can only withdraw when I make a deposit with another option. So I used skrill to make another deposit. And now they say they first have to approve this with there finance team. But this is taking 3 days now. And they say the finance team hasn't answered yet.
I hope we'll eventually get our money back. Please keep me updated I'll do the same for you. I found this site askgamblers.com It seems betmaster does react to problems that are listed on their website. So you could maybe use it as a last option.
3 дні насправді не так вже й довго. Я не уявляю, як це працює з Betmaster, але зазвичай у таких випадках, як цей, агент підтримки клієнтів створює квиток (про ваш випадок) і надсилає квиток у відділ платежів. Потім співробітники відділу платежів розбираються з квитками по одному, поки вони врешті-решт не потраплять до вашого, але це може зайняти деякий час.
3 days isn't really that long time. I have no idea how it works with Betmaster, but usually in cases like this one, the customer support agent creates a ticket (about your case) and sends the ticket to the Payments department. Then the people from the payments department deal with the tickets one by one until they eventually get to yours, but it can time some time.
Оке, я звик до букмекерів, де ви можете миттєво вийти. Вони також обмежили мої ставки на футбол, коли я виграв занадто багато, це мені здається трохи дивним. На скільки днів це нормально? Я все одно буду вас оновлювати.
Oke I am used to bookmakers where you can instantly withdraw. They also limited my bets on football when I won too much, it just seems at bit odd to me. How many days is normal than? I'll keep you updated anyways.
Знову привіт, я збожеволів, бо не можу зняти гроші на betmaster
спочатку деякі зняття коштів з моєї картки master працювали, то я, мабуть, намагався 100 разів, коли мені відмовили, і вони кажуть, що отримують відмову від банку щодо платежу. Зараз вони кажуть, що я повинен отримати картку в іншому банку, ніж мій поточний, і вона буде працювати (Але я не можу отримати нову карту в іншому банку). Потім кажуть, що я повинен внести депозит у криптовалюті, а потім зняти в криптовалюті.
Це може бути серйозно, або вас обдурили? Сьогодні я надсилаю наш діалог із чату.
Сподіваюся, це працює, перекладаючи чат?
Hi Again, I'm going crazy as I can not withdraw my money on betmaster
in the beginning, some withdrawals for my mastercard worked, then I have probably tried 100 times when I was rejected and they say that they get a rejection from the bank on the payment. Now they say that I should get a card in another bank than my current one and it will work (But I can not get a new card in another bank). Then they say that I should make a deposit in cryptocurrency and then withdraw in cryptocurrency.
Can this be serious or are you cheated? I send with our dialogue from the chat today.
Hope it works translating the chat?
Hej Igen, Jag håller på att bli tokig då jag inte kan ta ut mina pengar på betmaster
i Början fungerade några uttag till mitt mastercard sen har jag nog försökt 100 gånger då jag fått avslag och dom säger att dom får avslag från banken på utbetalningen. Nu säger dom att jag ska skaffa ett kort i en annan bank än min nuvarande så kommer det fungera ( Men jag kan inte skaffa nytt kort i annan bank). Då säger dom att jag ska göra en insättning i kryptovaluta för att sedan ta ut i kryptovaluta.
Kan detta vara seriöst eller är man lurad ? Jag skickar med vår dialog från chaten idag.
Hoppas det fungerar att översätta chaten ?
Чекав моїх грошей у 3v, пробував згідно з їхніми порадами всі способи виведення коштів, які вони пропонують, кожен раз, коли я отримую гроші tbx на свій ігровий рахунок згодом ... підтримка не надто корисна, ані "технічні завдання" постійно, або "ти треба почекати "," наш платіжний провайдер бла-бла-бла
Waited for my money in 3v, tried according to their advice all withdrawal methods they have to offer, every time I get the money tbx on my gaming account afterwards ... the support is not too helpful nor "techissues" constantly, or "you have to wait", " our payment provider blah blah blah
Väntat på mina pengar i 3v, provat enl deras inrådan alla uttagsmetoder de har att erbjuda, varje gång får jag pengarna tbx på spelkontot min efteråt... supporten är inte alltför behjälplig heller "techissues" konstant, alt " du får vänta", "vår betalleverantör bla bla bla
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.