ГоловнаФорумКазиноParadise 8 Casino - загальне обговорення

Paradise 8 Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Ferradazz
|
5 087 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Paradise 8 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я використав безкоштовну акцію на 12 євро, і на даний момент у мене є 60 євро, і я хочу вивести гроші, як я можу вивести? Просто внесіть 25 євро, і чи можу я автоматично вивести 60+25 на свій рахунок?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Ferradazz
3 р. тому

Привіт, запитайте безпосередньо в казино, будь ласка. Це залежить від умов бонусу.

Автоматичний переклад.
Radka
3 р. тому

Але я не знаю, як вивести гроші, я не знаю, де це

Автоматичний переклад.
Ferradazz
3 р. тому

Оскільки ви не зробили жодного депозиту, у вашому обліковому записі немає зареєстрованого способу оплати – це перша причина, чому у вас немає можливості вивести гроші.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Оскільки ви не зробили жодного депозиту, у вашому обліковому записі немає зареєстрованого способу оплати – це перша причина, чому у вас немає можливості вивести гроші.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Отже, якщо я додам спосіб оплати, я вже можу зняти гроші? Або я повинен робити депозити?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Отже, якщо я додам спосіб оплати, я вже можу зняти гроші? Або я повинен робити депозити?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я хотів би знати, як це працює на spin247 і paradise8 і чи надійні вони, а також чи працюють з Visa

Автоматичний переклад.
Ferradazz
3 р. тому

Я думаю, що справді краще запитати в казино, але зазвичай вам потрібно внести депозит...

Я також хочу попередити вас - переконайтеся, що казино погоджується, що ви виграли гроші від бонусу чесно. У багатьох казино бувають випадки, коли хтось виграє гроші з бонусу, а потім вносить гроші, щоб розблокувати можливість виведення виграшу. Тоді казино повідомляє, що ви порушуєте деякі умови під час гри з бонусом. Потім вони анулюють виграш і зберігають ваш депозит.

Очевидно, це не те, що ви хочете, щоб переконатися, що казино в порядку з вашими виграшами від бонусу. Також можливо, що коли ви внесете свої 25, вам доведеться зробити ставку кілька разів (зазвичай 1x-5x сума), оскільки це захід проти відмивання грошей.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отже, семиденний термін для зняття коштів – це з дня підтвердження моєї особи чи з дня запиту на зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Natas26662
2 р. тому

Я б запитав їх у чаті та перевірив Загальні положення та умови. Я б голосував за те, щоб цей період розпочинався з моменту, коли ви пройдете KYC та відповідно зробите виведення. Дайте мені знати, що заявило казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони конфіскували мій рахунок і не змушували мене знімати гроші. Я мав це туди й назад з ними тижнями. Зрештою мій адвокат взявся за справу, і я зміг отримати свої кошти!


Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: Реклама
Автоматичний переклад.
0pata_1
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що у вас виникли неприємні враження, але з іншого боку я радий, що вам вдалося повернути свої гроші. Скільки часу знадобилося, щоб повернути його?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Не хочу повторювати старі новини, тому я просто надам оновлення. Paradise 8 нещодавно заморозив останні 31 608 доларів на моєму балансі. Вони процитували правило 11.10, яке дозволяє «припинення дії облікового запису гравця в казино, конфіскацію виграшів і наявних балансів... Якщо в будь-який час казино виявить активну або минулу скаргу/суперечку/критику на публічному форумі, блозі чи будь-якому іншому веб-сайту». Це обсяг відповідного змісту цього правила. Також назвали «негатив» і «наклеп», хоча не уточнюють, що це за наклеп. Я показав їм велику кількість документів.


Якщо Paradise 8 захоче відповісти, я пропоную відповісти на мою публікацію в розділі небонусних скарг на Casinomeister і направити людей до неї. Зважаючи на відповідь, я сумніваюся, що вони це зроблять, але що я знаю. Я роблю таку пропозицію, тому що масштаб теми не дуже підходить для форуму "загальної дискусії" тут. Крім того, я втомився все перечитувати.

Автоматичний переклад.
mcd6802
8 міс. тому

Це насправді сталося після того, як ви подали запит на зняття коштів із цього казино, чи я помиляюся? 🤔 Насправді не до кінця це розумію. Якщо ви вважаєте, що вам потрібно, щоб наша команда втрутилася в цю справу, не соромтеся подати скаргу, будь ласка. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Можливо, ви б зрозуміли, якби я не захотів подати четверту скаргу на це казино. Моя перша скарга раптово припинилася, і я не зміг її розглянути. Моя друга скарга, яку ви вирішили, збігається з моєю першою скаргою. Це не сталося. Мою третю скаргу видалили без попередження. У цій скарзі я повідомив вас, що Paradise 8 погрожувала відкликати мої останні 31 608 доларів, використовуючи ваш сайт як виправдання. Я не люблю Casinomeister, але принаймні вони прямо сказали, що це казино мене обдурило.

Чесно кажучи, я трохи здивований, що отримав таку відповідь. Можливо, це тому, що я писав під лейблом «Paradise 8», а не «This Is Vegas» (хоча це та сама компанія, і я мав облікові записи в кожній). Я подумав, що якщо я вирішу перейти до теми This Is Vegas, це піде прямо в порожнечу. Не зрозумійте мене неправильно. Я був би вдячний, якби ви дійсно оновили все, оглядаючись на нього. Однак я не збираюся затамувати подих. Я не можу уявити, що зміна коли-небудь була чудовим брендингом.

Не соромтеся видалити ці коментарі, якщо вважаєте, що вони виходять за межі, але я так відчуваю.

Автоматичний переклад.
mcd6802
8 міс. тому

Правду кажучи, ви мене зараз заплутали. Фактично всі скарги обробляє наша група розгляду скарг, а не ми тут, на форумі. Просто майте це на увазі, будь ласка. У нас не було б причин видаляти будь-які ваші публікації, якщо вони відповідають нашим умовам, тому я не розумію, чому ви думаєте інакше.

Я просто хочу сказати, що мені дуже шкода, що ви справді так себе почуваєте, і, на жаль, ми не можемо вам із цим допомогти. Бажаю тобі всього найкращого, завжди.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це казино, мабуть, найгірше в Інтернеті. Я перерахував 3 листопада 251,00 і знову виграв, отримавши безкоштовні фішки. Я виграв 50,00 і перерахував. Я надіслав їм усі свої документи, але вони нічого не отримали. Я щойно отримав електронний лист із повідомленням, що мої документи отримав схвалення в п’ятницю, 6 грудня, і минуло 12 днів після отримання документів. Який жарт сайту. Тож якщо я на щастя, я можу отримати свої гроші після Різдва, якщо мені пощастить. 15 разів я надсилав свої документи, тому що вони продовжували казати, що їм потрібен рахунок за комунальні послуги з моїм іменем і адресою. Я надіслав це 15 разів і сьогодні сказав представнику, що це дебіли керуйте сайтом. Мені подобається, як чат з’являється у вікні гри та пропонує. Ви отримаєте гарний бонус, якщо я сьогодні виступлю. Я кажу їм, що ВИ, мабуть, з мене жартуєте. Ви не можете платити учасникам, але хочете, щоб ми депонували. Який жарт. Я збираюся завантажити в Twitter відео, яке я зняв під час поганої гри.

Автоматичний переклад.
cobra562
1 тиждень тому

Я правильно розумію, що ви ще не отримали жодного свого виграшу?🤔

Можливо, вам варто спробувати подати скаргу, щоб наша команда спробувала її отримати. що ти кажеш

Незважаючи на те, що індекс безпеки цього казино досить низький, я вважаю, що наша команда з розгляду скарг повинна мати можливість спілкуватися з казино.

Повідомте нам, будь ласка, як ви вирішили, і обов’язково тримайте нас в курсі.


Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Ні, все ще чекає.

Автоматичний переклад.
cobra562
5 дн. тому

Тож, можливо, ви думаєте про скаргу?🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого