2 р. тому
Тут ви можете обговорити Paradise 8 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я використав безкоштовну акцію на 12 євро, і на даний момент у мене є 60 євро, і я хочу вивести гроші, як я можу вивести? Просто внесіть 25 євро, і чи можу я автоматично вивести 60+25 на свій рахунок?
I used the 12 euros free promotion and at the moment I have 60 and I want to cashout, how can I cashout? Just deposit 25 euros and can I automatically withdraw the 60+25 to my account?
Eu usei a promoção dos 12 euros gratis e neste momento tenho 60 e quero fazer o cashout , como eq posso fazer o cashout? Basta depositar 25 euros e posso automaticamente levantar os 60+25 para a minha conta?
Привіт, запитайте безпосередньо в казино, будь ласка. Це залежить від умов бонусу.
Hello, ask the casino directly, please. It depends on the bonus Terms&Conditions.
Але я не знаю, як вивести гроші, я не знаю, де це
But I don't know how to cashout, I don't know where it is
Mas eu não sei como fazer o cashout , não sei onde é
Оскільки ви не зробили жодного депозиту, у вашому обліковому записі немає зареєстрованого способу оплати – це перша причина, чому у вас немає можливості вивести гроші.
Since you haven't made any deposit, there's no registered payment method in your account - that's the first reason why you don't have any option to cashout.
Оскільки ви не зробили жодного депозиту, у вашому обліковому записі немає зареєстрованого способу оплати – це перша причина, чому у вас немає можливості вивести гроші.
Since you haven't made any deposit, there's no registered payment method in your account - that's the first reason why you don't have any option to cashout.
Отже, якщо я додам спосіб оплати, я вже можу зняти гроші? Або я повинен робити депозити?
So if I add a payment method I can already withdraw the money? Or do I have to make deposits?
Então se adicionar um metodo de pagamento ja posso sacar o dinheiro? Ou tenho que fazer depósitos ?
Отже, якщо я додам спосіб оплати, я вже можу зняти гроші? Або я повинен робити депозити?
So if I add a payment method I can already withdraw the money? Or do I have to make deposits?
Então se adicionar um metodo de pagamento ja posso sacar o dinheiro? Ou tenho que fazer depósitos ?
Я хотів би знати, як це працює на spin247 і paradise8 і чи надійні вони, а також чи працюють з Visa
I would like to know how it works on spin247 and paradise8 and if they are reliable and also if they work with Visa
Gostava de saber como funciona no spin247 e no paradise8 e se são confiáveis , além disso se funcionam com Visa
Я думаю, що справді краще запитати в казино, але зазвичай вам потрібно внести депозит...
Я також хочу попередити вас - переконайтеся, що казино погоджується, що ви виграли гроші від бонусу чесно. У багатьох казино бувають випадки, коли хтось виграє гроші з бонусу, а потім вносить гроші, щоб розблокувати можливість виведення виграшу. Тоді казино повідомляє, що ви порушуєте деякі умови під час гри з бонусом. Потім вони анулюють виграш і зберігають ваш депозит.
Очевидно, це не те, що ви хочете, щоб переконатися, що казино в порядку з вашими виграшами від бонусу. Також можливо, що коли ви внесете свої 25, вам доведеться зробити ставку кілька разів (зазвичай 1x-5x сума), оскільки це захід проти відмивання грошей.
I think it's really better to ask the casino, but you usually need to make the deposit...
I also want to warn you - make sure that the casino agrees you won the money from the bonus fair and square. There are cases in many casinos when someone wins money from a bonus, then they deposit money in order to unlock the option to withdraw the winnings. Then the casino says that you breach some terms and conditions while playing with the bonus. Then they void the winnings and keep your deposit.
Obviously, that's not what you want to make sure the casino is OK with your winnings from the bonus. It also possible that when you deposit your 25, you will need to wager it few times (typically 1x-5x the amount) since it's an anti money-laundering measure.
Я б запитав їх у чаті та перевірив Загальні положення та умови. Я б голосував за те, щоб цей період розпочинався з моменту, коли ви пройдете KYC та відповідно зробите виведення. Дайте мені знати, що заявило казино.
I would ask their live chat and check the Terms and Conditions. I'd vote that this period begins the moment you pass the KYC and place the withdrawal accordingly. Let me know what the casino stated.
Вони конфіскували мій рахунок і не змушували мене знімати гроші. Я мав це туди й назад з ними тижнями. Зрештою мій адвокат взявся за справу, і я зміг отримати свої кошти!
They confisticated my account and didn't make me withdraw. I had this back and forth with them for weeks. Eventually, my lawyer took the matter to and I was able to get my funds out!
Привіт, мені шкода, що у вас виникли неприємні враження, але з іншого боку я радий, що вам вдалося повернути свої гроші. Скільки часу знадобилося, щоб повернути його?
Hi, I'm sorry you had an unpleasant experience, but on the other hand I'm glad you managed to get your money back. How long did it take you to get it back?
Не хочу повторювати старі новини, тому я просто надам оновлення. Paradise 8 нещодавно заморозив останні 31 608 доларів на моєму балансі. Вони процитували правило 11.10, яке дозволяє «припинення дії облікового запису гравця в казино, конфіскацію виграшів і наявних балансів... Якщо в будь-який час казино виявить активну або минулу скаргу/суперечку/критику на публічному форумі, блозі чи будь-якому іншому веб-сайту». Це обсяг відповідного змісту цього правила. Також назвали «негатив» і «наклеп», хоча не уточнюють, що це за наклеп. Я показав їм велику кількість документів.
Якщо Paradise 8 захоче відповісти, я пропоную відповісти на мою публікацію в розділі небонусних скарг на Casinomeister і направити людей до неї. Зважаючи на відповідь, я сумніваюся, що вони це зроблять, але що я знаю. Я роблю таку пропозицію, тому що масштаб теми не дуже підходить для форуму "загальної дискусії" тут. Крім того, я втомився все перечитувати.
Don't want to resurface old news, so I will just give an update. Paradise 8 recently froze off the last $31,608 of my balance. They cited rule 11.10 which allows for "termination of the player's casino account, confiscation of winnings and existing balances...Should at any time the casino discover an active or past complaint/dispute/criticism on a public forum or blog or any other type of website." That is the extent of the relevant content of that rule. They also cited "negativity" and "slander", although they won't specify what that slander is. I have shown them extensive documentation.
If Paradise 8 wants to respond, I suggest they respond to my post in the non-bonus complaints section at Casinomeister and direct people to it. Given the response there, I doubt they'll do this, but what do I know. I make this suggestion because the scale of the subject is not particularly appropriate for the "general discussion" forum here. Plus, I am tired of rehashing everything.
Це насправді сталося після того, як ви подали запит на зняття коштів із цього казино, чи я помиляюся? 🤔 Насправді не до кінця це розумію. Якщо ви вважаєте, що вам потрібно, щоб наша команда втрутилася в цю справу, не соромтеся подати скаргу, будь ласка. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це.
Did this actually happened after you have requested a withdrawal from this casino, or am I mistaken here? 🤔 Do not fully understand it, actually. If you think that you need our team to intervene in this case, feel free to submit a complaint, please. Just follow this link to do so.
Можливо, ви б зрозуміли, якби я не захотів подати четверту скаргу на це казино. Моя перша скарга раптово припинилася, і я не зміг її розглянути. Моя друга скарга, яку ви вирішили, збігається з моєю першою скаргою. Це не сталося. Мою третю скаргу видалили без попередження. У цій скарзі я повідомив вас, що Paradise 8 погрожувала відкликати мої останні 31 608 доларів, використовуючи ваш сайт як виправдання. Я не люблю Casinomeister, але принаймні вони прямо сказали, що це казино мене обдурило.
Чесно кажучи, я трохи здивований, що отримав таку відповідь. Можливо, це тому, що я писав під лейблом «Paradise 8», а не «This Is Vegas» (хоча це та сама компанія, і я мав облікові записи в кожній). Я подумав, що якщо я вирішу перейти до теми This Is Vegas, це піде прямо в порожнечу. Не зрозумійте мене неправильно. Я був би вдячний, якби ви дійсно оновили все, оглядаючись на нього. Однак я не збираюся затамувати подих. Я не можу уявити, що зміна коли-небудь була чудовим брендингом.
Не соромтеся видалити ці коментарі, якщо вважаєте, що вони виходять за межі, але я так відчуваю.
Perhaps you would understand if I would not be anxious to try a 4th complaint here against this casino. My first complaint came to an abrupt end, and I have been unable to get it reviewed. My second complaint you ruled overlapped my first complaint. It didn't. My third complaint was deleted without notice. In that complaint, I had notified you that Paradise 8 was threatening to revoke my last $31,608 using your site as justification. I have no love for Casinomeister, but at least they were blunt that this casino scammed me.
Frankly, I am slightly surprised I even got this much of a response. Perhaps it is because I posted under the label of "Paradise 8" and not "This Is Vegas" (even though they are the same company and I had accounts at each). I figured if I chose to go to a This Is Vegas thread, it would go straight into the void. Don't get me wrong. If you would actually review things fresh with the benefit of hindsight, I would appreciate it. However, I am not going to hold my breath. I can't imagine a reversal has ever been great branding.
Feel free to delete these comments if you feel they are out of line, but this is how I feel.
Правду кажучи, ви мене зараз заплутали. Фактично всі скарги обробляє наша група розгляду скарг, а не ми тут, на форумі. Просто майте це на увазі, будь ласка. У нас не було б причин видаляти будь-які ваші публікації, якщо вони відповідають нашим умовам, тому я не розумію, чому ви думаєте інакше.
Я просто хочу сказати, що мені дуже шкода, що ви справді так себе почуваєте, і, на жаль, ми не можемо вам із цим допомогти. Бажаю тобі всього найкращого, завжди.
You got me confused now, to tell you the truth. Our complaint team actually handles all the complaints, not us here, on the forum. Just have that in mind, please. We would not have any reason to delete any of your posts, if they are ok regarding to our terms, so I do not get, why would you think otherwise.
I just wish to say, that I am really sorry you actually feel this way, and unfortunately, we are not able to help you out with it. Wishing you all the best, always.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.