ФорумКазиноPalace of Chance Casino - загальне обговорення

Palace of Chance Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Luisangel17
|
5854 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
7 міс. тому

Привет ребята подскажите как вывести деньги с этой платформыfile

7 міс. тому

Мені довелося продовжувати надсилати їм повідомлення та злитися на них, а потім я написав тут пост про те, що вони не платять мені за рекламу наступного дня, коли було сплачено

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Правильно, вони нарешті заплатили мені після 6 тижнів спілкування з ними про це

Автоматичний переклад.
Shaneswife
7 міс. тому

Дякую за це.👌 Дійсно чекати було дуже довго. Позитивним є те, що ви точно отримали свої гроші. Сподіваюся, наступного разу вам не доведеться чекати так довго. Я не думаю, що це буде в цьому казино, чи не так?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance

Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.

7 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Palace Chance не могу вывести деньги

Ребята может кто в курсе как вывести

В долгу не останусь

7 міс. тому

Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance

Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.file


Kyanduk
7 міс. тому

Привіт, не потрібно розповсюджувати ваші повідомлення по всьому форуму, будь ласка. Я перемістив їх сюди, в офіційну тему казино, тож, сподіваюся, ви зможете отримати більше відповідей.

Я бачив вашу скаргу , де наша команда вже почала розслідувати вашу справу. Чи намагалися ви зв’язатися зі службою підтримки казино з цього приводу, щоб дізнатися, що може бути причиною того, що ви не бачите способів виведення коштів у своєму обліковому записі, а також дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Вони повинні дати вам відповіді. Будь ласка, повідомляйте нам, коли у вас будуть будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
Luisangel17
3 міс. тому

Ви отримали свої гроші? Я хочу зняти кошти, але не знаю, чи варто робити депозит. Я з Мексики.

Автоматичний переклад.
ramz3s1396
3 міс. тому

Привіт, ти чекаєш на зняття, і казино повідомило тобі зробити депозит? Це якийсь депозит підтвердження способу оплати? Я питаю, тому що це найпоширеніша причина, чому ви повинні зробити депозит у казино, але в більшості випадків це лише менша сума.

У будь-якому випадку, чи могли б ви розповісти мені трохи більше про вашу ситуацію?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Так, я вніс 10 доларів США, я з Мексики, і я прочитав один або два коментарі, не дуже добре, і я хочу знати, чи мої гроші в безпеці, щоб я міг їх зняти, ніхто не відповідає мені в ПІДТРИМКУ, ніде !!!!!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я міг би зняти ці 10 доларів США, які я повинен внести, принаймні так мені сказали в службі підтримки, але я боюся внести, щоб вони не надіслали мені гроші...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Сподіваюся, хтось може мені допомогти 🙁

Автоматичний переклад.
ramz3s1396
2 міс. тому

Мені знадобилося майже 3 місяці, щоб змусити їх виплатити гроші, які вони мені винні, тому будьте обережні

Автоматичний переклад.
ramz3s1396
2 міс. тому

Гаразд, а скільки вам скажуть внести в казино? Це 10 доларів? Як я вже сказав, зазвичай вам потрібно підтвердити свій спосіб оплати за допомогою такого депозиту, але зазвичай це не велика сума.

Але я не можу вам гарантувати, що ви справді знімете.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Депонував у біткойнах, виграв 72 великих і вирішив зняти. Це було 31 серпня. Мені тільки сьогодні сказали, що мій вихід схвалений! Яя! Потім в іншому електронному листі вони сказали, що зачекають ще 7-10 днів тижня. На виведення біткоїнів за 72 бакси?! Трохи надмірно, правда? Мені довелося переслідувати їх, щоб отримати таке розчарування, коли вони кажуть, що виведення біткойнів відбувається набагато швидше! Раніше я отримував паперові чеки поштою швидше! Лол

Крім того, фінансовий відділ НІКОЛИ не відповідає

Автоматичний переклад.
bleek31484
1 місяць тому

Це справді звучить як занадто повільне вилучення.

Ви отримали якесь пояснення щодо затримки?🤔

Цікаво, чи ти продовжуєш там грати зараз.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Просто кажуть, що так воно і є! Фінансовий НІКОЛИ не відповідає, а цілодобові хлопці кажуть, що це поза їхньою рукою.


Я ніколи не зіграю жодного пенні на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Перший електронний лист


l1xohwkuq6

Забули свій пароль? Вітаємо з вашим першим виведенням. Ваше зняття в розмірі 72,67 дол. США схвалено та вже в дорозі. Залежно від способу виведення коштів, ви маєте незабаром отримати свої гроші. Ми з нетерпінням чекаємо, що ви незабаром знову виграєте в Palace Of Chance, Дрю! Електронна пошта: help@palaceofchancemail.com

Чат: чат

Відписатися від цього списку | Керуйте налаштуваннями електронної пошти


2-й електронний лист


Ім'я користувача: l1xohwkuq6

Забули свій пароль? Привіт, Дрю,


Ваш платіж уже в дорозі.


І буде оброблено протягом наступних 7-10 робочих днів. Дякуємо, що граєте з нами.


Будь ласка, зв'яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання або потрібна допомога.


Команда «Палац шансів».

Відписатися від цього списку | Керуйте налаштуваннями електронної пошти


Змінено Romi 1 місяць тому
Причина: Зробив посилання пасивними.
Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого