Мені довелося продовжувати надсилати їм повідомлення та злитися на них, а потім я написав тут пост про те, що вони не платять мені за рекламу наступного дня, коли було сплачено
I had to keep messaging them back and getting mad with them then I made a post on here about them not paying me a d the next day it was paid
Дякую за це.👌 Дійсно чекати було дуже довго. Позитивним є те, що ви точно отримали свої гроші. Сподіваюся, наступного разу вам не доведеться чекати так довго. Я не думаю, що це буде в цьому казино, чи не так?
Thank you for that.👌 It was really long wait, indeed. The positive thing is, that you got your money, for sure. Hopefully next time, you won't have to wait this long. I do not thing it'll be at this casino though, right?
Хтось мав досвід виведення коштів із Palace Chance Casino?
Загалом, буду дуже вдячний за допомогу.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Palace Chance Я не можу зняти гроші
Хлопці, може хтось знає як вивести
Я не буду в боргу
Palace Chance I can't withdraw money
Guys, maybe someone knows how to withdraw
I won't be in debt
Palace Chance не могу вывести деньги
Ребята может кто в курсе как вывести
В долгу не останусь
Хтось мав досвід виведення коштів із Palace Chance Casino?
Загалом, буду дуже вдячний за допомогу.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Привіт, не потрібно розповсюджувати ваші повідомлення по всьому форуму, будь ласка. Я перемістив їх сюди, в офіційну тему казино, тож, сподіваюся, ви зможете отримати більше відповідей.
Я бачив вашу скаргу , де наша команда вже почала розслідувати вашу справу. Чи намагалися ви зв’язатися зі службою підтримки казино з цього приводу, щоб дізнатися, що може бути причиною того, що ви не бачите способів виведення коштів у своєму обліковому записі, а також дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Вони повинні дати вам відповіді. Будь ласка, повідомляйте нам, коли у вас будуть будь-які оновлення.
Hello there is no need to spread your posts all over the forum, please. I have moved them here, to the official thread of the casino, so you'll be able to get some more answers, hopefully.
I have seen your complaint, where our team has already started to investigate your case. Have you actually tried to contact the casino support about it, as well, to know what could be the reason, that you don't see any withdrawal methods option in your account, and also to find out whether is your account fully verified? They should be able to give you the answers. Please let us know, whenever you have any updates.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.