Мені довелося продовжувати надсилати їм повідомлення та злитися на них, а потім я написав тут пост про те, що вони не платять мені за рекламу наступного дня, коли було сплачено
I had to keep messaging them back and getting mad with them then I made a post on here about them not paying me a d the next day it was paid
Дякую за це.👌 Дійсно чекати було дуже довго. Позитивним є те, що ви точно отримали свої гроші. Сподіваюся, наступного разу вам не доведеться чекати так довго. Я не думаю, що це буде в цьому казино, чи не так?
Thank you for that.👌 It was really long wait, indeed. The positive thing is, that you got your money, for sure. Hopefully next time, you won't have to wait this long. I do not thing it'll be at this casino though, right?
Хтось мав досвід виведення коштів із Palace Chance Casino?
Загалом, буду дуже вдячний за допомогу.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Palace Chance Я не можу зняти гроші
Хлопці, може хтось знає як вивести
Я не буду в боргу
Palace Chance I can't withdraw money
Guys, maybe someone knows how to withdraw
I won't be in debt
Palace Chance не могу вывести деньги
Ребята может кто в курсе как вывести
В долгу не останусь
Хтось мав досвід виведення коштів із Palace Chance Casino?
Загалом, буду дуже вдячний за допомогу.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Привіт, не потрібно розповсюджувати ваші повідомлення по всьому форуму, будь ласка. Я перемістив їх сюди, в офіційну тему казино, тож, сподіваюся, ви зможете отримати більше відповідей.
Я бачив вашу скаргу , де наша команда вже почала розслідувати вашу справу. Чи намагалися ви зв’язатися зі службою підтримки казино з цього приводу, щоб дізнатися, що може бути причиною того, що ви не бачите способів виведення коштів у своєму обліковому записі, а також дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Вони повинні дати вам відповіді. Будь ласка, повідомляйте нам, коли у вас будуть будь-які оновлення.
Hello there is no need to spread your posts all over the forum, please. I have moved them here, to the official thread of the casino, so you'll be able to get some more answers, hopefully.
I have seen your complaint, where our team has already started to investigate your case. Have you actually tried to contact the casino support about it, as well, to know what could be the reason, that you don't see any withdrawal methods option in your account, and also to find out whether is your account fully verified? They should be able to give you the answers. Please let us know, whenever you have any updates.
Ви отримали свої гроші? Я хочу зняти кошти, але не знаю, чи варто робити депозит. Я з Мексики.
Did you receive your money? I'm wanting to withdraw but I don't know if I should deposit. I'm from Mexico.
Recibiste tu dinero?, estoy queriendo retirar pero no sé si depositar soy de México
Привіт, ти чекаєш на зняття, і казино повідомило тобі зробити депозит? Це якийсь депозит підтвердження способу оплати? Я питаю, тому що це найпоширеніша причина, чому ви повинні зробити депозит у казино, але в більшості випадків це лише менша сума.
У будь-якому випадку, чи могли б ви розповісти мені трохи більше про вашу ситуацію?
Hi, are you waiting for a withdrawal and the casino told you to deposit ? Is this some kind of verification deposit of the payment method ? I ask because that is the most common reason why you have to deposit into the casino, but most of the time it is just a smaller amount.
Anyway, could you please tell me a bit more about your situation ?
Так, я вніс 10 доларів США, я з Мексики, і я прочитав один або два коментарі, не дуже добре, і я хочу знати, чи мої гроші в безпеці, щоб я міг їх зняти, ніхто не відповідає мені в ПІДТРИМКУ, ніде !!!!!
Yes, I deposited $10 USD, I am from Mexico, and I have read one or two comments, not in good taste, and I want to know if my money is safe so I can withdraw it, no one answers me in SUPPORT, anywhere!!!!!
Si, que deposite $10 usd, soy de México, y eh leído uno que otro comentario, no de buen gusto, y quiero saber si está seguro mi dinero para poder retirar, nadie me responde en SOPORTE, por ningún lado!!!!!
Я міг би зняти ці 10 доларів США, які я повинен внести, принаймні так мені сказали в службі підтримки, але я боюся внести, щоб вони не надіслали мені гроші...
I could withdraw those $10 USD that I have to deposit, at least that's what support told me, but I'm afraid to deposit and not have them send me the money...
Esos $10 usd que tengo que depositar los podría retirar, eso al menos me dijeron en soporte, pero tengo miedo depositar y que no me manden el dinero...
Мені знадобилося майже 3 місяці, щоб змусити їх виплатити гроші, які вони мені винні, тому будьте обережні
It just took me almost 3 months to get them to pay me the money they owed me so be careful
Гаразд, а скільки вам скажуть внести в казино? Це 10 доларів? Як я вже сказав, зазвичай вам потрібно підтвердити свій спосіб оплати за допомогою такого депозиту, але зазвичай це не велика сума.
Але я не можу вам гарантувати, що ви справді знімете.
Okay, so how much do they tell you to deposit into the casino ? Is it the $10? As I said, you usually have to verify your payment method with such a deposit, but it's not usually a big amount.
But I can't guarantee you if you will actually withdraw.
Депонував у біткойнах, виграв 72 великих і вирішив зняти. Це було 31 серпня. Мені тільки сьогодні сказали, що мій вихід схвалений! Яя! Потім в іншому електронному листі вони сказали, що зачекають ще 7-10 днів тижня. На виведення біткоїнів за 72 бакси?! Трохи надмірно, правда? Мені довелося переслідувати їх, щоб отримати таке розчарування, коли вони кажуть, що виведення біткойнів відбувається набагато швидше! Раніше я отримував паперові чеки поштою швидше! Лол
Крім того, фінансовий відділ НІКОЛИ не відповідає
Deposited in bitcoin won 72 big ones and decided to withdraw. That was August 31st. They just told me today that my withdrawal is approved! Yaya! Then in another email they said wait another 7-10 week days. On a bitcoin withdrawal for 72 bucks?! Little excessive right? I had to hound them to get this far soooo frustrating when they say bitcoin withdrawal is so much faster! Back in the day I would get paper checks in the mail faster! Lol
Also,the financial department NEVER replies
Це справді звучить як занадто повільне вилучення.
Ви отримали якесь пояснення щодо затримки?🤔
Цікаво, чи ти продовжуєш там грати зараз.
This really sound like a way too slow withdrawal, indeed.
Did you get any explanation about the delay, though?🤔
I wonder if you continue playing there now.
Просто кажуть, що так воно і є! Фінансовий НІКОЛИ не відповідає, а цілодобові хлопці кажуть, що це поза їхньою рукою.
Я ніколи не зіграю жодного пенні на цьому сайті.
They just say that's how it is! Financial NEVER responds and the 24/7 guys say it's out of they're hands.
I will never play another penny at this site.
Перший електронний лист
l1xohwkuq6
Забули свій пароль? Вітаємо з вашим першим виведенням. Ваше зняття в розмірі 72,67 дол. США схвалено та вже в дорозі. Залежно від способу виведення коштів, ви маєте незабаром отримати свої гроші. Ми з нетерпінням чекаємо, що ви незабаром знову виграєте в Palace Of Chance, Дрю! Електронна пошта: help@palaceofchancemail.com
Чат: чат
Відписатися від цього списку | Керуйте налаштуваннями електронної пошти
2-й електронний лист
Ім'я користувача: l1xohwkuq6
Забули свій пароль? Привіт, Дрю,
Ваш платіж уже в дорозі.
І буде оброблено протягом наступних 7-10 робочих днів. Дякуємо, що граєте з нами.
Будь ласка, зв'яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання або потрібна допомога.
Команда «Палац шансів».
Відписатися від цього списку | Керуйте налаштуваннями електронної пошти
First Email
l1xohwkuq6
Forgot your password?Congrats on your first withdrawalYour withdrawal of $72.67 has been approved and is on its way. Depending on your withdrawal method, you should receive your money shortly.We look forward to seeing you win again at Palace Of Chance real soon, Drew!Email: help@palaceofchancemail.com
Chat: Live Chat
Unsubscribe From This List | Manage Email Preferences
2nd email
Username: l1xohwkuq6
Forgot your password?Hi Drew,
Your payment is on the way.
And will be processed within the next 7-10 business days. Thanks for playing with us.
Please contact us if you have any questions or need assistance.
The Palace Of Chance Team
Unsubscribe From This List | Manage Email Preferences
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.