2 р. тому
Тут ви можете обговорити Palace of Chance Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Oola У мене виникла проблема з перевіркою облікового запису, і я вже надіслав вимоги, щоб вони попросили мене підтвердити palace of chance casino, але я не отримав відповіді, і мені потрібна допомога, щоб підтвердити це, будь ласка
Oola I have a problem with the verification of the account and I already sent the requirements that they ask me to verify palace of chance casino but I have not had answers and I need help to verify it xplease
Oola tengo un problema con la verificación de la cuenta ya mande los requisitos que me piden para verificar palace of chance casino pero no e tenido respuestas y necesito ayuda para verificarlo xfavor
Привіт,
Будь ласка, дайте казино трохи часу, щоб переглянути ваші документи. Іноді це займає навіть тиждень, особливо якщо подавати документи у вихідні.
Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити перевірку та відповідне виведення коштів.
Наберіться терпіння, будь ласка.
Hello,
kindly give the casino some time to go through your documents. Sometimes it takes even a week, especially if you submit documents during the weekend.
We allow casinos 14 full days to proceed with the verification and associated withdrawal.
Be patient, please.
Я намагаюся підтвердити свою особу, щоб зняти 100 доларів, але я не отримав жодної відповіді від казино.
Мені сказали перекласти документи, що посвідчують особу, англійською, але це було дуже важко. Я маю справу з цим уже більше місяця. дуже втомлений. Я хотів би якомога швидше зняти гроші.
I'm trying to verify my identity to withdraw $100, but I haven't received any response from the casino.
I was told to translate my identification documents into English, but it was very difficult. I've been dealing with this for over a month now. very tired. I would like to withdraw the money as soon as possible.
100ドルを引き出すのに本人確認をしているのですがカジノ側からの返信が一切ないです。
本人確認書類を英語に翻訳するよう言われましたがとても苦労しました。もう1ヶ月以上こことやりとりしています。とても疲れました。早く出金させて欲しいです。
Привіт.
Більше місяця? Я думаю, що вам слід подати скаргу прямо зараз , не втрачайте часу. Дайте нам можливість допомогти вам.
Ви це зробите?
Hello.
Over a month? I guess that you should submit a complaint right now, no time to waste. Give us the chance to help you out.
Will you do that?
будь ласка, допоможи мені. Я навіть не отримав електронного листа. Мені сказали чекати, але, хоча я чекав, відповіді не було. скільки часу ти витратив...
please help me. I never even got an email back. I was told to wait, and even though I waited, there was no response. how much time did you spend...
助けて下さい。メールが返ってきた事すら一度もないんです。待つように言われ、待っていてもなんの返事もないのです。どれほど時間を使ったか…
Привіт, ви в правильному місці, не хвилюйтеся.
Натисніть/торкніться цього посилання та надішліть скаргу, як запропоновано. Без цього ми не можемо йти далі.
Я просто сподіваюся, що казино нам відповість, а вам ще не відповіли... Бажаю успіхів у розгляді скарги!
Hello, you are in the right place, do not worry.
Please click/tap this link and submit the complaint as suggested. We can't proceed further without that.
I just hope that the casino will respond to us, while they have not yet responded to you... I wish you luck with the complaint!
Навіщо їм підтверджувати мій обліковий запис як жителя Нью-Йорка, якщо вони не дозволяють гравцям з Нью-Йорка?? Рахунок було підтверджено, мені дозволили грати, дозволили внести депозит, але коли настане час зняти…? Цвіркуни…🤔 Тепер я бачу, що гравці з Нью-Йорка не допускаються. Чому ви навіть дозволили мені зареєструватися та внести депозит??? Я не можу отримати свій виграш, але ви повинні принаймні повернути гроші, які були внесені…..
Why would they verify my account as a New Yorker if they don’t allow players from NY?? Account was verified, I was allowed to play, allowed to deposit, but when it comes time to withdraw….? Crickets…🤔 I now see that players from NY are not allowed. Why did you even allow me to sign up and deposit??? I’m ok with not getting my winnings but you should at least refund money that was deposited…..
Привіт.
Ми не казино, добре? І я не думаю, що ви повинні погоджуватися, якщо не отримаєте свій виграш. Якщо казино дозволило вам робити депозит і грати, до вас слід ставитися як до звичайного (не обмеженого) гравця.
Казино має переконатися, що це не буде дозволено - вони винні, якщо це станеться. Якщо вам вдається виграти згідно з правилами та умовами, виграш має бути виплачений – це справедливо.
Я радий, що ви подали скаргу . Подивимося, як далеко ми зможемо зайти.🤞🤞🤞
Hello there.
We are not the casino, ok? And I don't think you should be ok with not getting your winnings. If the casino allowed you to deposit and play, you should be treated like a normal (non-restricted) player.
The casino has to make sure this won't be allowed - it's their fault if it does. Once you manage to win according to rules and terms, the winnings must be paid - that's what's fair.
I'm happy to see you submitted the complaint. Let's see how far we can get.🤞🤞🤞
Привіт 🙂Привіт :-) минулого тижня в четвер я зробив запит на виведення біткойнів, який палац випадковостей рекламує, що це миттєве виведення? Зараз у вівторок пізній ранок, і все ще написано, що обробка. Я звернувся до представників служби підтримки клієнтів, і вони сказали мені, що це може зайняти до двох тижнів, перш ніж я отримаю свої біткойни? Якого біса немає сенсу, коли вони постійно кажуть мені, що збираються посилити це, але вони ніколи не роблять того, що відбувається?
Hello 🙂Hello :-) so last week on Thursday I made a Bitcoin withdrawal request which palace of chance advertises that it’s instant withdrawal well? It’s now Tuesday late morning and it still says processing. I’ve asked customer service reps and they told me it could take up to two weeks before I get my bitcoin withdrawal? What the heck that makes zero sense they keep telling me they’re gonna escalate it, but they never do what’s going on?
Привіт, я перемістив публікацію під казино, про яке ви говорите.
Хм, я думаю, що в цьому випадку було б найкраще, якби казино були більш обережними, коли вони заявляли, що виведення біткойнів відбувається миттєво, а потім ви дізнаєтеся, що це може тривати до 2 тижнів. Однак я повинен зазначити, що ми даємо казино рівно 2 тижні для вирішення запитів на зняття коштів.
У будь-якому випадку, у мене є питання. Чи був коли-небудь ваш обліковий запис перевірений і чи знімали ви гроші з казино?
Тому що, схоже, доведеться набратися терпіння і чекати. Як ви думаєте, ви можете це зробити?
Hi I moved the post under the casino you are talking about.
Hmm, I think in this case it would be best if casinos were more careful when they state that bitcoin withdrawals are instant and then you find out that they can take up to 2 weeks. However, I have to point out that we give casinos exactly 2 weeks to resolve withdrawal requests.
Anyway, I have a questions. Has your account ever been verified and have you ever withdrawn from a casino ?
Because, it looks like you will have to be patient and wait. Do you think you can do it?
Це найгірше онлайн-казино, з яким я коли-небудь стикався. Я виграв 2000, і минуло 6 тижнів, а мені все ще не заплатили, і це не те, що я не заберу ці гроші за акцією, це були гроші, які я насправді вніс, а потім виграв і все ще мене хвилюють, коли моє відкликання схвалено з 4.12.2023
This is the worst online casino I have ever encountered I won 2000 and its been 6 weeks and still I haven't been paid and it's not like i won't this money off a promotion it was money I actually deposited and then won on and still I'm getting the run around when my withdrawal has been approved since 12/4/2023
Гей, яку причину надає вам казино, чому ви ще не отримали свої гроші і чому це зайняло стільки часу? Чи є у вас підтверджений обліковий запис у цьому казино чи у вас були успішні зняття коштів у минулому?
У будь-якому випадку, якщо у вас виникла подібна проблема і вона триває вже досить довго, я рекомендую вамподати скаргу за цим посиланням .
Я твердо вірю, що наша команда зможе вам допомогти, і ви зрештою отримаєте свої гроші.
Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.
Hey, what reason does the casino give you for why you haven't got your money yet and why did it take so long ? Do you have a verified account at this casino or have you had any successful withdrawals in the past ?
Anyway, if you have a problem like this and it has been going on for quite a long time, I would recommend you to file a complaint on this link.
I firmly believe that our team will be able to help you and you will eventually get your money.
If you have anything new, let me know.
Мій обліковий запис підтверджено, я зробив депозит, почекав 7-10 робочих днів на зняття, і тепер Ава Браун звернулася до фінансового відділу. Вона не змогла вказати, де я можу прочитати про процес ескалації чи скільки часу знадобиться, щоб отримати моє відкликання. Я розмовляв з Говардом Бертоном, Самантою Мерфі та Авою Браун. Жоден із цих агентів служби підтримки не мав точної інформації. Я надсилав електронні листи, і вони відповіли лише з номером справи та сказали, що хтось зв’яжеться протягом 72 годин.
My account has been verified, I made a deposit, waited the 7-10 business days for withdraw and now Ava Brown has escalated to the finance department. She could not point out where I can read about the escalation process or how long it will take to receive my withdraw. I've spoke to Howard Burton, Samantha Murphy, and Ava Brown. None of these customer support agents have had accurate information. I have sent emails and they only responded with a case number saying someone would be in touch within 72 hours.
Чи всі ці люди були агентами живого чату, чи не так? Іноді вони не дуже добре поінформовані про зняття коштів, я вважаю. Завжди краще зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою, якщо вони, звичайно, готові дати вам деякі відповіді. Отже, коли саме ви подали запит на вилучення, якщо можна знати? Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, не зволікайте, надсилайте скаргу. Просто перейдіть за цим посиланням , будь ласка.
Were all these people the live chat agents, is that right? Sometimes they are not that well informed about the withdrawals, I reckon. It is always better to contact the support by email, if they are willing to give you some answers, of course. So when exactly has you requested the withdrawal, if I may know? If you need the help of our complaint team, do not hesitate to submit a complaint. Just follow this link, please.
Так, усі вони спеціалісти служби підтримки клієнтів. Сьогодні вранці я розмовляв з Кітом Левіном, який сказав мені, що мій висновок перебуває в ескалації, оскільки вони не заплатили протягом 7-10 робочих днів відповідно до їх процесу. Мій рахунок було повністю підтверджено, і я зробив значний депозит. Я багато разів надсилав електронні листи з автоматичною відповіддю з номерами справ.
Yes, they are all Customer Support Specialists. This morning I spoke with Keith Levine who told me my withdraw is in escalation as they did not pay within the 7-10 business days according to their process. My account has been fully verified and I made a substantial deposit. I have emailed numerous times with an auto reply providing case numbers.
Я дуже радий за вас, що казино в кінці розплатилося. Отже, скільки днів вам знадобилося, щоб отримати гроші?🤔
Якщо ви хочете написати про свій досвід в огляді цього казино, ось посилання для вас.😉
I'm really glad for you, that the casino has paid at the end. So, how many days did it take you to get the money, actually?🤔
If you'd like to write about your experience in a review for this casino, here's the link for you.😉
Так, радий написати відгук. Я подав запит на зняття 3/5 і отримав 4/3. Трохи менше 30 днів. Зараз є так багато казино, які мають можливість миттєвого виведення коштів або в деяких випадках через 2-3 дні, що змушує вас задуматися, як вони конкурують із таким довгим періодом виплат.
Yes, happy to write a review. I requested the withdraw on 3/5 and received on 4/3. Just under 30 days. There are so many casinos now that have instant withdraw or in some cases 2-3 days, makes you wonder how they compete with such a long payout time frame.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.