ФорумКазиноPalace of Chance Casino - загальне обговорення

Palace of Chance Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Luisangel17
|
5872 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Palace of Chance Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Oola У мене виникла проблема з перевіркою облікового запису, і я вже надіслав вимоги, щоб вони попросили мене підтвердити palace of chance casino, але я не отримав відповіді, і мені потрібна допомога, щоб підтвердити це, будь ласка

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи може хтось допомогти мені підтвердити обліковий запис xfabor для зняття коштів

Автоматичний переклад.
Luisangel17
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, дайте казино трохи часу, щоб переглянути ваші документи. Іноді це займає навіть тиждень, особливо якщо подавати документи у вихідні.

Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити перевірку та відповідне виведення коштів.

Наберіться терпіння, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагаюся підтвердити свою особу, щоб зняти 100 доларів, але я не отримав жодної відповіді від казино.

Мені сказали перекласти документи, що посвідчують особу, англійською, але це було дуже важко. Я маю справу з цим уже більше місяця. дуже втомлений. Я хотів би якомога швидше зняти гроші.

Автоматичний переклад.
ayapopo
1 рік тому

Привіт.

Більше місяця? Я думаю, що вам слід подати скаргу прямо зараз , не втрачайте часу. Дайте нам можливість допомогти вам.

Ви це зробите?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

будь ласка, допоможи мені. Я навіть не отримав електронного листа. Мені сказали чекати, але, хоча я чекав, відповіді не було. скільки часу ти витратив...

Автоматичний переклад.
ayapopo
1 рік тому

Привіт, ви в правильному місці, не хвилюйтеся.

Натисніть/торкніться цього посилання та надішліть скаргу, як запропоновано. Без цього ми не можемо йти далі.

Я просто сподіваюся, що казино нам відповість, а вам ще не відповіли... Бажаю успіхів у розгляді скарги!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Навіщо їм підтверджувати мій обліковий запис як жителя Нью-Йорка, якщо вони не дозволяють гравцям з Нью-Йорка?? Рахунок було підтверджено, мені дозволили грати, дозволили внести депозит, але коли настане час зняти…? Цвіркуни…🤔 Тепер я бачу, що гравці з Нью-Йорка не допускаються. Чому ви навіть дозволили мені зареєструватися та внести депозит??? Я не можу отримати свій виграш, але ви повинні принаймні повернути гроші, які були внесені…..

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
cgeno2157
1 рік тому

Привіт.

Ми не казино, добре? І я не думаю, що ви повинні погоджуватися, якщо не отримаєте свій виграш. Якщо казино дозволило вам робити депозит і грати, до вас слід ставитися як до звичайного (не обмеженого) гравця.

Казино має переконатися, що це не буде дозволено - вони винні, якщо це станеться. Якщо вам вдається виграти згідно з правилами та умовами, виграш має бути виплачений – це справедливо.

Я радий, що ви подали скаргу . Подивимося, як далеко ми зможемо зайти.🤞🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт 🙂Привіт :-) минулого тижня в четвер я зробив запит на виведення біткойнів, який палац випадковостей рекламує, що це миттєве виведення? Зараз у вівторок пізній ранок, і все ще написано, що обробка. Я звернувся до представників служби підтримки клієнтів, і вони сказали мені, що це може зайняти до двох тижнів, перш ніж я отримаю свої біткойни? Якого біса немає сенсу, коли вони постійно кажуть мені, що збираються посилити це, але вони ніколи не роблять того, що відбувається?

Автоматичний переклад.
madmilescoble
1 рік тому

Привіт, я перемістив публікацію під казино, про яке ви говорите.

Хм, я думаю, що в цьому випадку було б найкраще, якби казино були більш обережними, коли вони заявляли, що виведення біткойнів відбувається миттєво, а потім ви дізнаєтеся, що це може тривати до 2 тижнів. Однак я повинен зазначити, що ми даємо казино рівно 2 тижні для вирішення запитів на зняття коштів.

У будь-якому випадку, у мене є питання. Чи був коли-небудь ваш обліковий запис перевірений і чи знімали ви гроші з казино?

Тому що, схоже, доведеться набратися терпіння і чекати. Як ви думаєте, ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це найгірше онлайн-казино, з яким я коли-небудь стикався. Я виграв 2000, і минуло 6 тижнів, а мені все ще не заплатили, і це не те, що я не заберу ці гроші за акцією, це були гроші, які я насправді вніс, а потім виграв і все ще мене хвилюють, коли моє відкликання схвалено з 4.12.2023

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
alisonfogerson1982
10 міс. тому

Гей, яку причину надає вам казино, чому ви ще не отримали свої гроші і чому це зайняло стільки часу? Чи є у вас підтверджений обліковий запис у цьому казино чи у вас були успішні зняття коштів у минулому?

У будь-якому випадку, якщо у вас виникла подібна проблема і вона триває вже досить довго, я рекомендую вамподати скаргу за цим посиланням .

Я твердо вірю, що наша команда зможе вам допомогти, і ви зрештою отримаєте свої гроші.

Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мій обліковий запис підтверджено, я зробив депозит, почекав 7-10 робочих днів на зняття, і тепер Ава Браун звернулася до фінансового відділу. Вона не змогла вказати, де я можу прочитати про процес ескалації чи скільки часу знадобиться, щоб отримати моє відкликання. Я розмовляв з Говардом Бертоном, Самантою Мерфі та Авою Браун. Жоден із цих агентів служби підтримки не мав точної інформації. Я надсилав електронні листи, і вони відповіли лише з номером справи та сказали, що хтось зв’яжеться протягом 72 годин.

Автоматичний переклад.
Shaneswife
7 міс. тому

Чи всі ці люди були агентами живого чату, чи не так? Іноді вони не дуже добре поінформовані про зняття коштів, я вважаю. Завжди краще зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою, якщо вони, звичайно, готові дати вам деякі відповіді. Отже, коли саме ви подали запит на вилучення, якщо можна знати? Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, не зволікайте, надсилайте скаргу. Просто перейдіть за цим посиланням , будь ласка.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, усі вони спеціалісти служби підтримки клієнтів. Сьогодні вранці я розмовляв з Кітом Левіном, який сказав мені, що мій висновок перебуває в ескалації, оскільки вони не заплатили протягом 7-10 робочих днів відповідно до їх процесу. Мій рахунок було повністю підтверджено, і я зробив значний депозит. Я багато разів надсилав електронні листи з автоматичною відповіддю з номерами справ.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Оновлення - казино заплатило.

Автоматичний переклад.
Shaneswife
7 міс. тому

Я дуже радий за вас, що казино в кінці розплатилося. Отже, скільки днів вам знадобилося, щоб отримати гроші?🤔

Якщо ви хочете написати про свій досвід в огляді цього казино, ось посилання для вас.😉

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, радий написати відгук. Я подав запит на зняття 3/5 і отримав 4/3. Трохи менше 30 днів. Зараз є так багато казино, які мають можливість миттєвого виведення коштів або в деяких випадках через 2-3 дні, що змушує вас задуматися, як вони конкурують із таким довгим періодом виплат.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого