ФорумКазиноNovibet Casino - загальне обговорення

Novibet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від mehmetaliii4545
|
1237 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Я якось не розумію, ви дали нам докази, але перестали відповідати. Як ми можемо тобі допомогти? Ось чому я кажу тобі подати ще одну скаргу або просити повторне відкриття. Я не можу вам допомогти зі своєї посади адміністратора, але наша команда спробує. Проблема була не на нашому боці, але якщо ви не відповідали протягом двох тижнів, це було на вашому боці.

Спробуйте ще раз, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гаразд, я зроблю, як ти кажеш, і подам нову скаргу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Як ви бачите, я знову подав нову скаргу. Сподіваюся, цього разу ви зможете мені допомогти. Бажаю вам гарного дня.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Я подав нову скаргу на ваше прохання.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Привіт,

розумний крок, просто залишайтеся з власником скарги до кінця процесу, будь ласка. Я вважаю важливим нагадати вам, що попередня скарга залишилася без розгляду через вашу відсутність відповіді . Було б чудово запобігти цьому.

Дякуємо за співпрацю. 😎

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Учора я зв’язався з казино, і, як ви попереджали, представники казино сказали, що бонус не було перераховано на мій рахунок, оскільки я не активував бонус, але казино його не приймає. Я прошу закрити цю скаргу. вільна воля, і я більше не хочу грати в це казино, це не надійно, дякую за увагу.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Ну, шкода, що так вийшло. Але я бачу, що ви залишилися на своєму, і це казино буде для вас забороненим місцем.

Тож більше нічого додати, окрім того, що я сподіваюся, що десь у вас буде добре, і ви не матимете подібного досвіду. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Моє останнє слово таке: я стежу за вашою платформою близько року, я зареєструвався в багатьох казино, для мене це все про набуття досвіду, ці платформи більш-менш про вас, співробітників платформи групи та Я вивчив правила казино. На жаль, я людина, яка любить бонуси. Хто не любить подарунки? Я не можу сказати напевно, тому що я не пам’ятаю, минуло багато часу, тому я хочу бути примирливим, а не сперечатися, і сказати наступного разу, платформа гуру для вашого інтересу та інтересу. Хочу подякувати вашій владі та чиновникам. Ви можете закрити цю скаргу керівнику Espresiyalist. Я говорю це з власної волі, без проблем.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Це офіційна тема, у вас немає відкритої скарги, тому нема чого закривати. Але добре, що ви описали свій досвід хоча б для інших гравців.

Особисто для мене бонуси можуть бути досить складними, тому я буду обережним, коли їх отримую. Якщо мені щось незрозуміло, я б перевірив положення та умови або запитав прямо в чаті. Я знаю, що багато проблем, які виникають у казино, пов’язані з бонусами, тому я це кажу.

Бажаю тобі успіхів і не потрапляти в таку ж ситуацію в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого