ФорумКазиноNovibet Casino - загальне обговорення

Novibet Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від mehmetaliii4545
|
1263 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Novibet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Я приєднався до цього казино, заплатив перший бонус у розмірі 280 реалів, і він не був перерахований на 100% на мій рахунок. file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file Дівчата, ми актори, наш час цінний, ми граємо один з одним, ми хочемо послуг.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
3 міс. тому

Привіт, тож чи виконали ви всі умови бонусу, щоб мати можливість зняти так? Казино не попросило вас підтвердити обліковий запис?

Я бачу, що ви зняли кошти два дні тому, тому вам, ймовірно, доведеться набратися терпіння.

У будь-якому разі, чи можете ви показати мені, який бонус ви використали?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Q Я кажу вам, 100% бонус, як я можу це показати, я використовував це один раз, додаток не показує зараз, я не можу вам сказати

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хіба зображення, які я вам надіслав, нічого не означають? Квитанції про переказ нічого не значать? Як я можу надати вам інформацію, якщо надана вся інша інформація?

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Шановний гравець,

Будь ласка, звідки, на вашу думку, ми отримали ваші вищезазначені перекази?

Я майже впевнений, що ви не говорите про те, щоб надіслати їх до команди спільноти, чи не так? У будь-якому випадку, замість того, щоб надсилати електронний лист, спробуйте додати скріни чи зображення безпосередньо до вашої відповіді тут, на форумі, щоб запобігти іншим непорозумінням, будь ласка. Ви можете зробити це, натиснувши/торкнувшись піктограми зображення у верхньому меню публікації:

file

Я також хотів би сказати, що ми не можемо прискорити процес виведення коштів, оскільки ми не підтримуємо казино. Але раджу набратися терпіння. Залежно від вибраного вами способу оплати зняття коштів зазвичай займає кілька днів, навіть без вихідних.

Але я трохи збентежений цим: "Я використовував це один раз, програма не показує це зараз"

Чи відображено в касі ваше зняття, чи це пов’язано з чимось іншим?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

fileФото.Як ви можете бачити на фотографіях, був 100% бонус за перший вхід, але я вніс 280 бразильської валюти, вони повинні були дати мені 280 бонусу за це, вони цього не зробили, я хочу вам це сказати.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Чи зверталися ви до служби підтримки щодо цієї проблеми? Вони повинні бути в змозі допомогти вам.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь оновлення, щоб ми могли спробувати краще розглянути це.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я зв’язався з ними, але вони не допомогли, тому я переслав це вам.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Подивіться, це видно на фотографії, яку я надіслав вам учора, ця фотографія не прийшла, я щойно знайшов цю фотографію, квитанцію про те, що я вніс гроші в це казино.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Гаразд, значить, насправді ви не отримали бонус, на який мали право, так? Коли ви звернулися в службу підтримки, що вам сказали про цю ситуацію?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я дуже радий, що ви це побачили і зрозуміли. Це хороша ситуація. Чи можемо ми отримати від них цю ціну?

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Я бачив, що ви подали скаргу проти цього казино з описом тієї ж проблеми. Чому ти врешті не відповів? Наша команда постаралася вам допомогти. Було б гарною ідеєю подати запит на повторний розгляд скарги, і наша команда зробить усе можливе.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сер, якщо я надсилаю гроші в казино на іншому кінці світу та граю в ігри у віртуальному середовищі, я думаю, ви захистите мої права, тому що я довіряю груповій платформі та довіряю вам.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вношу власні гроші в казино, яких я ніколи в житті не бачив і не знаю, в якій країні вони знаходяться. Чому я довіряю груповій платформі? Якщо ви не вирішуєте мої проблеми і проблеми таких, як я. Якщо ви не вирішите їхні проблеми, ці казино діятимуть так, як їм заманеться, і це стане жертвою для нас. Я довіряю вам і хочу отримати від цього казино ту ціну, яку я заслуговую.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Я вважаю, що найактуальнішим питанням є те, що ви повинні співпрацювати; інакше наш спеціаліст із розгляду скарг не просуватиметься далі. Щоб використовувати вашу мову "для захисту своїх прав", нам потрібно, щоб ви залишалися на зв'язку. Це частина угоди. Чи має це сенс для вас?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Я вже надіслав вам фотографії та квитанції. Я хочу цю суму 100% бонусу від цього казино. Це бонус за перший депозит, на який я маю право.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545
1 місяць тому

Ну це гарно, але бачите, що Радка пише? Ми адміни форуму і не займаємося скаргами, точніше не вирішуємо їх. Якщо ви вважаєте, що мали право на цей бонус, а казино вам його не надало, ви можете подати скаргу та співпрацювати з нашою командою. Вони спробують вам допомогти.

Однак у казино не пояснили, чому вам його не дали?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачу, ти нічого не можеш зробити. Переписуємось близько місяця. Я подав скаргу та надіслав вам усі необхідні докази та фото. Я бачу, що ви не можете мені допомогти. Я збираюся розірвати свої стосунки з цим казино. Навіть якщо ти брехливий злодій казино, я більше тобі не вірю. це завжди так.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого