3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Novibet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я приєднався до цього казино, заплатив перший бонус у розмірі 280 реалів, і він не був перерахований на 100% на мій рахунок.
I joined this casino, paid the first bonus of 280 reais and it wasn't transferred 100% to my account.
Entrei neste cassino, paguei o primeiro bônus de 280 reais e não foi transferido 100% para minha conta.
Привіт, тож чи виконали ви всі умови бонусу, щоб мати можливість зняти так? Казино не попросило вас підтвердити обліковий запис?
Я бачу, що ви зняли кошти два дні тому, тому вам, ймовірно, доведеться набратися терпіння.
У будь-якому разі, чи можете ви показати мені, який бонус ви використали?
Hi, so did you meet all the bonus conditions to be able to withdraw yes ? The casino didn't ask you to verify your account ?
I see that you made your withdrawal two days ago, so you will probably have to be patient.
Anyway, can you please show me which bonus you used ?
Хіба зображення, які я вам надіслав, нічого не означають? Квитанції про переказ нічого не значать? Як я можу надати вам інформацію, якщо надана вся інша інформація?
Do the images I sent you not mean anything? Do the money transfer receipts not mean anything? How can I give you information when all other information is given?
Шановний гравець,
Будь ласка, звідки, на вашу думку, ми отримали ваші вищезазначені перекази?
Я майже впевнений, що ви не говорите про те, щоб надіслати їх до команди спільноти, чи не так? У будь-якому випадку, замість того, щоб надсилати електронний лист, спробуйте додати скріни чи зображення безпосередньо до вашої відповіді тут, на форумі, щоб запобігти іншим непорозумінням, будь ласка. Ви можете зробити це, натиснувши/торкнувшись піктограми зображення у верхньому меню публікації:
Я також хотів би сказати, що ми не можемо прискорити процес виведення коштів, оскільки ми не підтримуємо казино. Але раджу набратися терпіння. Залежно від вибраного вами способу оплати зняття коштів зазвичай займає кілька днів, навіть без вихідних.
Але я трохи збентежений цим: "Я використовував це один раз, програма не показує це зараз"
Чи відображено в касі ваше зняття, чи це пов’язано з чимось іншим?
Dear player,
Where do you believe we have received your aforementioned transfers, please?
I'm almost certain you are not talking about sending them to the Community Team, am I correct? In any case, rather then sending an email, try to add the screesnots or images directly to your reply here on the forum to prevent other missunderstandings, please. You may do so by clicking/tapping the picture icon in the upper post menu:
I would also like to say we can't speed up the withdrawal process because we are not casino support. I advise you to be patient, though. Based on the payment option you chose, the withdrawals usually take a few days, even without weekends involved.
Yet I'm a bit confused about this: "I used it once, the application does not show it now"
Is your submitted withdrawal visible in your cashier, or is it related to something else, please?
Фото.Як ви можете бачити на фотографіях, був 100% бонус за перший вхід, але я вніс 280 бразильської валюти, вони повинні були дати мені 280 бонусу за це, вони цього не зробили, я хочу вам це сказати.
PhotographAs you can see in the photos, there was a 100% first entry bonus, but I deposited 280 Brazilian currency, they should have given me 280 Bonus for this, they didn't, I want to tell you this.
Чи зверталися ви до служби підтримки щодо цієї проблеми? Вони повинні бути в змозі допомогти вам.
Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь оновлення, щоб ми могли спробувати краще розглянути це.
Have you contacted the support regarding this issue, though? They should be able to help you out.
Let us know if you have any updates, please, so we can try to have a better look at it.
Подивіться, це видно на фотографії, яку я надіслав вам учора, ця фотографія не прийшла, я щойно знайшов цю фотографію, квитанцію про те, що я вніс гроші в це казино.
Look, it can be seen in the photo I sent you yesterday, that photo didn't arrive, I just found that photo, a receipt showing that I deposited money in this casino.
Olha, pode ser visto na foto que te enviei ontem, essa foto não chegou, acabei de encontrar essa foto, um recibo mostrando que depositei dinheiro neste cassino.
Гаразд, значить, насправді ви не отримали бонус, на який мали право, так? Коли ви звернулися в службу підтримки, що вам сказали про цю ситуацію?
Okay, so it's actually that you didn't get the bonus you were entitled to, yes? When you contacted support, what did they tell you about this situation?
Я дуже радий, що ви це побачили і зрозуміли. Це хороша ситуація. Чи можемо ми отримати від них цю ціну?
I'm very happy that you saw and understood this. This is a good situation. Can we get this price from them?
Estou muito feliz que você viu e entendeu isso. Esta é uma boa situação. Podemos conseguir esse preço com eles?
Я бачив, що ви подали скаргу проти цього казино з описом тієї ж проблеми. Чому ти врешті не відповів? Наша команда постаралася вам допомогти. Було б гарною ідеєю подати запит на повторний розгляд скарги, і наша команда зробить усе можливе.
I saw that you had a complaint filed against this casino describing the same problem. Why didn't you reply in the end? Our team tried to help you. It might be a good idea to request a reopening of the complaint and our team will try to do their best.
Сер, якщо я надсилаю гроші в казино на іншому кінці світу та граю в ігри у віртуальному середовищі, я думаю, ви захистите мої права, тому що я довіряю груповій платформі та довіряю вам.
Sir, if I am sending money to casinos on the other side of the world and playing games in a virtual environment, I think you will defend my rights because I trust the group platform and I trust you.
Я вношу власні гроші в казино, яких я ніколи в житті не бачив і не знаю, в якій країні вони знаходяться. Чому я довіряю груповій платформі? Якщо ви не вирішуєте мої проблеми і проблеми таких, як я. Якщо ви не вирішите їхні проблеми, ці казино діятимуть так, як їм заманеться, і це стане жертвою для нас. Я довіряю вам і хочу отримати від цього казино ту ціну, яку я заслуговую.
I deposit my own money in casinos that I have never seen in my life and I do not know which country they are in. Why do I trust the group platform? If you do not solve my problems and the problems of people like me. If you don't solve their problems, these casinos will act as they want and this will victimize us. I trust you and I want the price I deserve from this casino.
Я вважаю, що найактуальнішим питанням є те, що ви повинні співпрацювати; інакше наш спеціаліст із розгляду скарг не просуватиметься далі. Щоб використовувати вашу мову "для захисту своїх прав", нам потрібно, щоб ви залишалися на зв'язку. Це частина угоди. Чи має це сенс для вас?
I believe the most pressing matter is that you must cooperate; otherwise, our complaint specialist won't progress further. To use your language "to defend your rights" we need you to stay in touch. That's part of the bargain. Does it make sense to you?
Я вже надіслав вам фотографії та квитанції. Я хочу цю суму 100% бонусу від цього казино. Це бонус за перший депозит, на який я маю право.
I've already sent you the photos and receipts. I want this 100% bonus amount from this casino. This is the first deposit bonus I'm entitled to.
JáJá lhe enviei as fotos e os recibos. Quero este valor de bônus de 100% deste cassino. Este é o bônus de primeiro depósito a que tenho direito.
Ну це гарно, але бачите, що Радка пише? Ми адміни форуму і не займаємося скаргами, точніше не вирішуємо їх. Якщо ви вважаєте, що мали право на цей бонус, а казино вам його не надало, ви можете подати скаргу та співпрацювати з нашою командою. Вони спробують вам допомогти.
Однак у казино не пояснили, чому вам його не дали?
Well, that's nice, but see what Radka writes? We are admins on the forum and we don't deal with complaints, or rather we don't solve them. If you feel that you were entitled to this bonus and the casino didn't give it to you, you can open a complaint and cooperate with our team. They will try to help you.
However, the casino did not explain why they did not give it to you?
Я бачу, ти нічого не можеш зробити. Переписуємось близько місяця. Я подав скаргу та надіслав вам усі необхідні докази та фото. Я бачу, що ви не можете мені допомогти. Я збираюся розірвати свої стосунки з цим казино. Навіть якщо ти брехливий злодій казино, я більше тобі не вірю. це завжди так.
I see you can't do anything. We've been corresponding for about a month. I filed a complaint and sent you all the necessary evidence and photos. I see that you can't help me. I'm going to break my relationship with this casino. Even if you are a lying casino thief, I don't trust you anymore. it's always like this.
Vejo que você não pode fazer nada. Estamos nos correspondendo há cerca de um mês. Apresentei uma reclamação e enviei a você todas as evidências e fotos necessárias.Vejo que você não poderá me ajudar. Vou quebrar todo o meu relacionamento com este cassino. Mesmo que você seja um ladrão de cassino mentiroso, não confio mais em você. é sempre assim.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.