4 міс. тому
Тут ви можете обговорити NolimitWay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ваша проблема з відкликанням все ще та сама? Наша команда незабаром відповість на вашу скаргу , як я бачу на таймері. Майте на увазі, що ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми зможемо втрутитися. Це, звичайно, не враховуючи вихідні.
Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь оновлення.
Is your issue with the withdrawal still the same? Our team will soon respond to your complaint as I can see on the timer. Just bear in mind that we give casinos 14 full days before we can intervene. This doesn't count the weekends, of course.
Let us know if you have any updates, please.
З 17.10. Я подав запит на зняття моїх виграних 18 000,- незважаючи на те, що вони взяли таку комісію, що я оцінений лише в 16 848,- чеських крон....
Документи, які я туди надіслав, усі розбірливі, і я все одно хочу все заново
From 17.10. I have submitted a request to withdraw my won 18,000,- regardless of the fact that they took such a fee that I am assessed only 16,848,- CZK....
The documents I sent there are all legible and I still want it all over again
Od 17.10. mám podanou žádost o výběr mích vyhraných 18000,- nehledě na to že si vzali takový poplatek že se mi posuzuje jen 16848,- Kč....
Doklady co jsem tam poslala jsou všechny čitelné a furt to chcou dokola
То чи правильно я розумію, що вимагають якісь документи, які ви вже надіслали?
Ви повинні переконатися, що вони мають правильний формат і хорошу якість, оскільки це може бути причиною, чому вони їх не схвалюють.
Чи можете ви перевірити це, будь ласка, і повідомити нам?
Крім того, про гонорар, який ви сказали. Чи читали ви про це в умовах казино, що при знятті буде певна комісія? Це завжди має бути написано там, щоб гравці знали про це заздалегідь, розумієте.
So do I understand correctly that they ask for some documents that you have already sent?
You need to make sure if they are in the right format and of a good quality because this could be the reason they don't approve them.
Could you check that, please, and let us know?
Also, about the fee you said. Did you read about it in the casino terms that there will be some fee on the withdrawal? It should always be written there so the players know about it beforehand, you know.
То чи правильно я розумію, що вимагають якісь документи, які ви вже надіслали?
Ви повинні переконатися, що вони мають правильний формат і хорошу якість, оскільки це може бути причиною, чому вони їх не схвалюють.
Чи можете ви перевірити це, будь ласка, і повідомити нам?
Крім того, про гонорар, який ви сказали. Чи читали ви про це в умовах казино, що при знятті буде певна комісія? Це завжди має бути написано там, щоб гравці знали про це заздалегідь, розумієте.
So do I understand correctly that they ask for some documents that you have already sent?
You need to make sure if they are in the right format and of a good quality because this could be the reason they don't approve them.
Could you check that, please, and let us know?
Also, about the fee you said. Did you read about it in the casino terms that there will be some fee on the withdrawal? It should always be written there so the players know about it beforehand, you know.
Так, все в нормальній якості, інші казино сприйняли нормально, читається теж..
Коли я грав там, комісії не були прописані в правилах, але там було написано, що вони фактично можуть змінювати правила під час курсу, тому там уже написано
Yes, everything is in normal quality, the other casinos took it just fine, it's readable too..
When I played there, the fees were not written in the rules, but it was written there that they can actually change the rules during the course, so it is already written there
Ano všechno je v normální kvalitě ostatní kasína to v pohodě vzali i čitelný to je..
Když jsem tam hrála já tak poplatky v pravidlech psaný nebyly ale bylo tam napsané že si můžou vlastně v průběhu měnit pravidla takže už to tam je dopsaný
То як зараз ситуація? Є якісь новини?
So how is the situation now, though? Is there any news?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.