10 міс. тому
Тут ви можете обговорити NolimitWay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ваша проблема з відкликанням все ще та сама? Наша команда незабаром відповість на вашу скаргу , як я бачу на таймері. Майте на увазі, що ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми зможемо втрутитися. Це, звичайно, не враховуючи вихідні.
Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь оновлення.
Is your issue with the withdrawal still the same? Our team will soon respond to your complaint as I can see on the timer. Just bear in mind that we give casinos 14 full days before we can intervene. This doesn't count the weekends, of course.
Let us know if you have any updates, please.
З 17.10. Я подав запит на зняття моїх виграних 18 000,- незважаючи на те, що вони взяли таку комісію, що я оцінений лише в 16 848,- чеських крон....
Документи, які я туди надіслав, усі розбірливі, і я все одно хочу все заново
From 17.10. I have submitted a request to withdraw my won 18,000,- regardless of the fact that they took such a fee that I am assessed only 16,848,- CZK....
The documents I sent there are all legible and I still want it all over again
Od 17.10. mám podanou žádost o výběr mích vyhraných 18000,- nehledě na to že si vzali takový poplatek že se mi posuzuje jen 16848,- Kč....
Doklady co jsem tam poslala jsou všechny čitelné a furt to chcou dokola
То чи правильно я розумію, що вимагають якісь документи, які ви вже надіслали?
Ви повинні переконатися, що вони мають правильний формат і хорошу якість, оскільки це може бути причиною, чому вони їх не схвалюють.
Чи можете ви перевірити це, будь ласка, і повідомити нам?
Крім того, про гонорар, який ви сказали. Чи читали ви про це в умовах казино, що при знятті буде певна комісія? Це завжди має бути написано там, щоб гравці знали про це заздалегідь, розумієте.
So do I understand correctly that they ask for some documents that you have already sent?
You need to make sure if they are in the right format and of a good quality because this could be the reason they don't approve them.
Could you check that, please, and let us know?
Also, about the fee you said. Did you read about it in the casino terms that there will be some fee on the withdrawal? It should always be written there so the players know about it beforehand, you know.
То чи правильно я розумію, що вимагають якісь документи, які ви вже надіслали?
Ви повинні переконатися, що вони мають правильний формат і хорошу якість, оскільки це може бути причиною, чому вони їх не схвалюють.
Чи можете ви перевірити це, будь ласка, і повідомити нам?
Крім того, про гонорар, який ви сказали. Чи читали ви про це в умовах казино, що при знятті буде певна комісія? Це завжди має бути написано там, щоб гравці знали про це заздалегідь, розумієте.
So do I understand correctly that they ask for some documents that you have already sent?
You need to make sure if they are in the right format and of a good quality because this could be the reason they don't approve them.
Could you check that, please, and let us know?
Also, about the fee you said. Did you read about it in the casino terms that there will be some fee on the withdrawal? It should always be written there so the players know about it beforehand, you know.
Так, все в нормальній якості, інші казино сприйняли нормально, читається теж..
Коли я грав там, комісії не були прописані в правилах, але там було написано, що вони фактично можуть змінювати правила під час курсу, тому там уже написано
Yes, everything is in normal quality, the other casinos took it just fine, it's readable too..
When I played there, the fees were not written in the rules, but it was written there that they can actually change the rules during the course, so it is already written there
Ano všechno je v normální kvalitě ostatní kasína to v pohodě vzali i čitelný to je..
Když jsem tam hrála já tak poplatky v pravidlech psaný nebyly ale bylo tam napsané že si můžou vlastně v průběhu měnit pravidla takže už to tam je dopsaný
То як зараз ситуація? Є якісь новини?
So how is the situation now, though? Is there any news?
Вони знову і знову не однакові
They are not the same over and over again
Nejsou furt jedu dokola to stejný
Тому, можливо, настав час подати скаргу. що ти кажеш
Наша команда спробує зв’язатися з казино та дізнатися більше про те, що саме там відбувається.
Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , де ви поясните все, що стосується вашого відкликання, і, сподіваюся, ми зможемо разом вирішити цю проблему.
Ви спробуєте це?
So maybe is time to file a complaint. What do you say?
Our team will try to get in touch with the casino and find out more information about what exactly is going on there.
Please follow this link where you explain everything regarding your withdrawal, and hopefully we'll be able to get to the solution of this issue together.
Will you try that?
Вітаю, я зареєструвався в казино та хотів зробити депозит, щоб перевірити мій спосіб оплати та зняти гроші, але коли я хочу зробити депозит, я перейду на сторінку, яку мій телефон створив як небезпечну для мене та мого пристрою. Так це шахрайство? Вони не відповідають на електронний лист, який я їм написав, і вони не мають можливості переказати гроші з банку, їм потрібні лише дані картки.
Hello, I registered at the casino and wanted to deposit so that my payment method could be verified and then I could withdraw, but when I want to deposit, it takes me to a page that my phone generated as dangerous for me and my device. So is this a scam? They are not responding to the email I wrote to them and they do not have the option of transferring money from the bank, they only want card details.
Dobrý den registrovala jsem se na casino a chtěla vložit aby se mi ověřila platební metoda a mohla poté vybrat ale když chci vložit převede mě to na stránku kterou můj telefon vygeneroval jako nebezpečnou pro mě a moje zařízení. Jedná se tedy o podvod? Na email který jsem jim psala nereagují a možnost převodem z banky nemají pouze chtějí údaje od karty.
Привіт, мені просто потрібні дані через перевірку... мені знадобилося півтора місяці, щоб зняти свої 20 тисяч вон, але НАВІТЬ ПОЗВАЖАЮЧИ НА ЇХНІ ПЕРЕШКОДИ, я залишився наполегливим і терплячим, і, як я вже сказав, через ПІВТОРА МІСЯЦІ вони мені нарешті прислали...нарахували майже 3 тис
♡◇♡◇♡◇♧♤АЛЕ Я ДУМАЮ, ЩО З 500 крон ВИ ОТРИМУЄТЕ ЗА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВАШОГО НОМЕРА ТЕЛЕФОНУ ТА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ... ПЛЮС ОДИН ДЕПОЗИТ МІНІМАЛЬНОЇ СТАВКИ 170 крон ЧЕРЕЗ КАРТКУ VISA ЦЕ ДОБРЕ ...◇♡◇♡◇♤♧
(ІНШИЙ КРИТЕРІЙ), ЩО ВИ ПОТРІБНО ПЕРЕТВОРИТИ 500 НА 30000, ЩОБ МОЖЛИВИ ЗНЯТИ
ЗІ 170 чеських крон, ЩОБ МАТИ МОЖЛИВО ЗНЯТИ БУДЬ-ЯКІ КОШТИ, ВИ ПОТРІБНО ПЕРЕКОЗИТИ 20 000
Ви повинні надсилати їм іншу фотографію свого посвідчення особи або підтвердження того, що картка справді ваша, x разів на день
Мільйон телефонних дзвінків на їхню лінію допомоги, і щоразу вони згадували кнопку скасування....
Hello, I just want the data through verification...it took me a month and a half to withdraw my 20 thousand won, but EVEN DESPITE THEIR OBSTACLES, I remained persistent and patient and as I say, after A MONTH AND A HALF they were finally sent to me...they charged me a fee of almost 3 thousand
♡◇♡◇♡◇♧♤BUT I THINK THAT OUT OF 500 CZK, WHAT YOU GET FOR VERIFYING YOUR PHONE NUMBER AND EMAIL... PLUS ONE DEPOSIT OF A MINIMUM BET OF 170 CZK VIA VISA CARD IS GOOD ...◇♡◇♡◇♤♧
(ANOTHER CRITERION) THAT YOU HAVE TO TURN 500 INTO 30000 TO BE ABLE TO WITHDRAW
FROM THE 170 CZK YOU HAVE TO RE-DEPOSIT 20,000 TO BE ABLE TO WITHDRAW ANY FUNDS
You have to send them a different photo of your ID card or verification that the card is really yours x times a day
A million phone calls to their helpline and every time they mentioned the cancel button....
Zdravím chcou jen udaje skrz ověření....sice mě trvalo měsíc a půl abych tam vybrala svých VYHRANÝCH 20tisíc ale I PŘEZ TY JEJICH PŘEKÁŽKY jsem zůstala vytrvalá a trpělivá a jak říkám, po MĚSÍCI A PŮL mi byli konečně zaslány.. sice si strhli poplatek skoro 3tisice
♡◇♡◇♡◇♧♤ALE JÁ SI MYSLIM ŽE Z 500kč CO DOSTANETE ZA OVĚŘENÍ TEL ČÍSLA A EMAILU... PLUS JEDEN VKLAD MINIMÁLNÍ SÁZKY 170 KČ PŘEZ VISA KARTU DOBRÝ ...◇♡◇♡◇♤♧
(DALŠÍ KRITERIUM), ŽE 500 MUSÍTE PROTOČIT 30000 ABYSTE MOHLA VYBRAT
A Z TĚCH 170KČ MUSÍTE ZNOVA PRPOTOČIT 20000 ABY STE MOHLA VYBÍRAT NĚJAKÉ PROSTŘEDKY
Musíte jim každý den xkrat za sebou posílat jinak vyfoceno obcanku nebo ověření ze karta je vaše doopravdy
Milion telefonních hovoru s infolinku od nich a pokaždé zmínili tlačítko zrušit....
І це не схоже на будь-які великі гроші, виглядає дуже непрофесійно та дещо сумно від імені фінансової організації, такої як казино...
And its not like any major money, feels very unprofessional and kinda sad on behalf of a financial entity such as a casino...
Навіщо комусь ще цим турбуватися? Майже через 2 місяці я це отримав.... Насправді, майже відразу, як я написав це публічно...
Why should anyone else bother with this? Almost 2 months later, I got it.... Actually, almost as soon as I wrote it publicly...
Proč by se tím měl ještě někdo zabívat skoro po 2mesicich necelich sem to dostala .... No vlastně skoro hned co jsem to napsala veřejně...
Я йду в казино, щоб виграти, а не програти...тож 150 чеських крон – це не велика проблема? Але будь ласка.
I go to the casino to win, not to lose...so 150 CZK is not a big deal? But please.
Na casino chodím vyhrávat a ne prohrávat ....takže ze150 Kč žádné velké peníze? Ale prosimtě
Привіт, що саме казино говорить вам про цю затримку? Я б спробував трохи почекати, що станеться наступного тижня, а потім подумати про те, щоб подати скаргу.
Це ваше перше зняття? Вам потрібно було перевіряти?
Hey, what specifically is the casino telling you about this delay? I would try to wait a bit longer what will happen this next week and then think about filing a complaint.
Is this your first withdrawal? Was it necessary for you to verify?
Зокрема, вони цитують хід складної перевірки безпеки. Практично вони шукають виправдання, щоб звільнити мене від паршивих 300 доларів, які мені пощастило і я виграв, не внісши жодного цента ... А оскільки вони нерегульовані, я мало що можу зробити. Просто нагадую, що жадібні люди відстойні)
Specifically they quoting some complex security check progress. Practically they looking for a excuse to relieve me of the lousy 300$ I got lucky and won without depositing a cent ... And since their unregulated there's not much I can do. Just a reminder that greedy people suck )
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.