2 р. тому
Тут ви можете обговорити NewVegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Поки що мені дуже подобається New Vegas Casino. Я вносив депозит кілька разів і місяць тому почав виводити, і я не прочитав умови бонусу, і він був анульований. Але це була моя провина... Нам потрібно ознайомитися з умовами бонусів... Я не робив... З тих пір я вносив кілька разів, і зараз маю 2 депозити... Без бонусів, просто граю на мої прямі готівки... Я сподіваюся, що вони надішлють їх, як вони кажуть, тому що я люблю ігри та казино в цілому.. Я пробую інші казино та депоную там, але я люблю New Vegas Online Casino... Will Залишайтеся на зв'язку з... Якщо мої виведення підуть так, як мені сказали, я ніколи не внесу жодного пенні в інше онлайн-казино. Нью-Вегас отримає всі мої депозити. Зроблю депозит 20 зараз і пограю трохи . Дякую за турботу і благослови Бог
So far I really like New Vegas Casino. I have deposited a few times and a month ago started a withdraw and I didn't read the terms of the bonus and it was voided. But that was my fault.... We have to read the terms of the bonuses... I didn't... I have deposited a few times since then and have 2 deposits pending now... No bonuses, just playing on my straight cash... I'm hoping they send it like they say so cause I love the games and the casino as a whole.. I try other casinos and deposit there ,but I love New Vegas Online Casino... Will keep in touch on the... If my withdraws go like I'm told they will, I will never deposit another penny to another online casino.. New Vegas will get all my deposits.. Gonna deposit 20 now and play a little while . Thanks care and God Bless
Здравствуйте,
Я сподіваюся, що вам платять, якщо ви так щасливі в цьому казино. Ви вже пройшли KYC, будь ласка?
Якщо так, то скільки часу вам знадобилося? 🙂
Дякую і гарного дня.
Hello,
I hope you get paid if you are so happy in this casino. Have you already passed KYC, please?
If so, how long did it take for you? 🙂
Thank you and have a nice day.
Привіт Радка. Не впевнений, що таке KyC...Так, мені подобається casjnio, і я вклав кілька файлів, відколи вклав виведення... Але всі, з ким я говорив про Нью-Вегас, кажуть, що я не отримаю свої гроші, і якщо я Зробіть, це буде через тижні чи місяці... Тож я збираюся призупинити всі депозити, поки не побачу трохи готівки. Я більше не граю з бонусами, і мій ідентифікатор перевірено вже кілька місяців... Я вніс свій виведення лише 4 дні тому, але, чесно кажучи, без бонусів і використання біткойнів для депозиту та виведення, це не повинно навіть 2 дні... Так, я починаю розуміти, що ніколи не побачу нічого від них... Я ненавиджу це, тому що мені подобається казино... ніяких виплат...
Hello Radka. Not sure what KyC is ...Yes , I like the casjnio and have deposited a few files since I put the withdrawals in ... But everyone I have talked to about New Vegas ,says I won't get my money and if I do, it will be weeks or months from now... So I,m gon a hold off on all deposits until I see some cash. I don't playbwith bonuses anymore and my id has been verified for a couple months now... I only put my withdrawal in 4 days ago, but to be honest, with no bonus and using bitcoin to deposit and withdrawal, it shouldn't even take 2 days... Yeah, I'm starting to see that I will never see anything from them... I hate that cause I like the casinio .. But can't keep deposting over and over when there won't be any payouts...
Привіт, wpwoodard75!
лише коротка теорія: KYC означає «Знай свого клієнта», і це процес верифікації, коли казино зазвичай просить гравців надати кілька документів, що вказують їх особу, адресу, спосіб оплати, який використовується для депозиту, а також для виведення. Після завершення цієї перевірки відкликання може бути затверджено.
Тепер я бачу, що ви використовували біткойн для депозиту, тому, можливо, у цьому випадку немає потреби в такій перевірці.
У всякому разі, виплата через криптовалютний гаманець має бути найшвидшим способом, цікаво, скільки часу це займе.
Якщо ви не отримаєте гроші до понеділка, я зв’яжуся з їхнім чатом/службою підтримки.
Hello wpwoodard75,
just a brief theory: KYC means Know your customer and it is a verification process where the casino usually asks players to provide several documents declaring their identity, address, payment method used for deposit as well as for withdrawal. After this verification is completed withdrawal can be approved.
Now I see you used bitcoin to deposit, so it may be that there is no need for such verification in this case.
Anyway, the payout via cryptocurrency wallet should be the quickest way, I wonder how long will it take.
If you don't receive the money by Monday, I would contact their live chat/customer support.
Радіо
. Так, мій процес підтвердження був завершений приблизно місяць тому... Я зробив усе, що стосується цих вилучень, простим. Немає бонусів, використовуйте біткойн для депозиту та зняття... Дякуємо за ваш внесок... Я буду тримати вас в курсі...
Radio
. Yes, my verification process was complete about a month ago.... I have kept everything on these withdraws simple. No bonuses, and use Bitcoin for deposit and withdraw.... Thank you for all your input... I will keep you updated...
Привіт,
Як справи сьогодні? Щось позитивне щодо вашого платежу? 🙂
Hello there,
How are things today? Anything positive regarding your payment? 🙂
Привіт Радка
Ні, у мене ще немає жодного. Учора я зв’язався з 24-годинним чатом, і мені сказали те саме, що я читав, що більшість інших отримують: «Ви отримаєте свої гроші від 1 до 7 робочих днів». Я бачу, як це вийде. Якщо ви не граєте з бонусами, а знімаєте через біткойн, то взагалі не повинно виникнути жодних проблем. Мої два зняття становлять 70 і 130 доларів, тому це не велика сума грошей. Я навіть даю їм можливість сумніватися і вносив депозит ще 2 рази з тих пір, як почав виведення, але більше не збираюся, поки не побачу, що вони зроблять те, що вони кажуть... Сподіваюся, що всі читають це добре
Hello Radka,
No , I haven't got either one yet. I contacted the 24 hr live chat yesterday and the told me the same thing as I have read that most everyone else gets told, " you will get your money 1 to 7 business days". I can see how this is gonna play out.. There shouldn't be any issues at all if you don't play with bonuses, and withdrw through bitcoin. My 2 withdraws are $70 and $130, so it's not like it's a large amount of money. I even give them the benefit of the doubt and have deposited 2 more times since I started the withdrawal, but not going to anymore until I see that they are gonna do what they say... Hope everyone reading this is well
Привіт, wpwoodard75!
Будемо сподіватися, що вони зрештою принесуть вам оплату за рекламне слово.
Я можу зрозуміти, чому зараз такі популярні криптовалюти, порівняйте три тижні очікування банківського переказу з максимум 3 днями, і ось ми...
Тримайте нас в курсі, будь ласка.
У будь-якому випадку, якщо у вас складається враження, що вам не платять, подайте скаргу, і ми спробуємо трохи допомогти.
Hello wpwoodard75,
Let's hope they will keep the word ad pay you eventually.
I can understand why cryptocurrencies are so popular now, compare three weeks of waiting for the bank transfer to a max of 3 days and here we go...
Keep us posted, please.
Anyway, if you get the impression that you are not going to be paid, feel to submit a complaint and we will try to help a bit.
РадКа,
Дякую .. Минулої ночі я ввійшов у систему та запитав у 24-годинної леді в прямому ефірі, які його статуї були на моїх вилученнях. Вона сказала, що "ви все ще перебуваєте в терміні від 1 до 7 робочих днів". Ну, це була та сама відповідь, тільки сформульована зовсім по-іншому... 7 робочих днів закінчилися приблизно через 8 годин. Я так спокусився внести депозит і грати, бо мені дуже подобаються їхні ігри. Мені залишається тільки почекати і подивитися, як це буде.. Ще раз дякую, Радко
RadKa,
Thank you .. Last night I logged in and ask the 24 hr live chat lady what r he statues was on my withdrawals. She said , "you are still in the timeline of 1 to 7 business days". Well, it was same response, just worded alitle different... The 7 business days are up in about 8 hours.. I was so tempted to deposit again and play cause I really do like their games . I just have to wait and see how this plays out.. Again, thank you, Radka
Привіт, wpwoodard75!
Ласкаво просимо. 🙂
Якщо дозволено, я б порадив вам поки що не вкладати там депозити. Ваша ідея дочекатися того, як закінчиться це вилучення, є хорошою. Будь ласка, будьте терплячі та обережні в цьому питанні.
Як часто ви входите в казино?
Можливо, це допоможе зменшити цю частоту, що ви маєте на увазі?
Отже, «перші» 7 днів минули? О, я б спробував до наступного понеділка, якщо гроші не надійдуть на ваш рахунок до того часу, я б подав скаргу.
Hello, wpwoodard75,
you're welcome. 🙂
If I may I'd advise you to not deposit there for now. Your idea to wait for how this withdrawal ends is a good one. Please be patient and careful on this point.
How often do you log into the casino?
Maybe it could help to decrease this frequency, what do you mean?
So, the "first" 7 days are gone? Oh, I'd give it a shot till next Monday, if the money will not reach your account till then, I'd submit the complaint.
РадКа,
Дякую .. Минулої ночі я ввійшов у систему та запитав у 24-годинної леді в прямому ефірі, які його статуї були на моїх вилученнях. Вона сказала, що "ви все ще перебуваєте в терміні від 1 до 7 робочих днів". Ну, це була та сама відповідь, тільки сформульована зовсім по-іншому... 7 робочих днів закінчилися приблизно через 8 годин. Я так спокусився внести депозит і грати, бо мені дуже подобаються їхні ігри. Мені залишається тільки почекати і подивитися, як це буде.. Ще раз дякую, Радко
RadKa,
Thank you .. Last night I logged in and ask the 24 hr live chat lady what r he statues was on my withdrawals. She said , "you are still in the timeline of 1 to 7 business days". Well, it was same response, just worded alitle different... The 7 business days are up in about 8 hours.. I was so tempted to deposit again and play cause I really do like their games . I just have to wait and see how this plays out.. Again, thank you, Radka
Привіт, wpwoodard 75!
Як справи?
Мені просто спало на думку, що я пропускаю якийсь висновок...
Отже, вам заплатили? пройшло досить багато часу.
Hello, wpwoodard 75!
How are you doing?
It just crossed my mind that I'm missing some conclusion...
So, have you been paid? it's been quite some time.
Привіт, Радка та всім, хто читає... Це оновлення онлайн-казино New Vegas та Candyland. Вони працюють разом з тими ж людьми та багато тих самих програм...
Однак причина, чому я пишу це сьогодні, полягає в тому, щоб попередити всіх, що зі мною трапилося, а також кількох моїх друзів, які грають у ці казино... Candyland надіслала мені вчора мій другий невеликий виведення, а разом із ним був лист, у якому говорилося, що безпека зняла. заблокував мій обліковий запис. Мені пощастило 2 рази за 2 місяці, коли я грав у Candyland, і вони заблокували мене та сказали мені знайти інше казино... Я вносив щодня кілька разів і грав годинами там і в Нью-Вегасі, і тепер Нью-Вегас заблокував мене без пояснень. Я працюю в Нью-Вегасі більше року і мав 3 або 4 невеликих зняття коштів. На веб-сайтах кажуть, що ви можете знімати 4000 щотижня, але якщо ви отримуєте більше 2 зняття коштів за весь час перебування там, вони блокують ваш обліковий запис і говорять вам знайти інше казино... Candyland чекала цілий день після того, як я вносив кілька разів учора, щоб сказати мене вони заблокували мій рахунок... Вони шахраї, які хочуть наші гроші, але коли нам пощастить, ви заблокуєте свій рахунок...
Дякую всім за те, що вислухали мене, але в основному я хотів попередити всіх триматися подалі від цих онлайн-казино. Гарного дня і Божого благословення
Пол Вудард
Hello Radka and everyone reading... This is a update on New Vegas and Candyland online casinos.. They are run together with same people and alot of the same programs...
However, the reason I am writing this today is to warn everyone what has happened to me ans a few of my friends that play with these casinos... Candyland sent me my 2nd little withdrawal yesterday and with it was a letter saying that security had locked my account . I had got lucky 2 times in the 2 months I played at Candyland and they locked me and told me to find another casino... I would deposit daily multiple times and play for hours there and at New Vegas and now New Vegas has locked me with no explanation . I have been with New Vegas for over a year and had 3 or 4 small withdrawals. There websites say you can withdrawal 4000 weekly but if you get more than 2 withdrawals in your entire time there , then they lock your account and tell you to find another casino... Candyland waited all day after I had deposited multiple times yesterday to tell me they were locking my account... They are crooks that want our money but when we get lucky, you will get your account locked...
Thank you everyone for listening to me vent but mainly I wanted to warn everyone to stay away from these online casinos. Have a great day and God Bless
Paul Woodard
Привіт, Pwoody1975,
Наскільки я розумію, ваш обліковий запис було заблоковано через певну перевірку безпеки (ймовірно, викликано виведенням коштів), і незабаром після того, як ваш обліковий запис був повністю закритий без будь-яких додаткових пояснень?
Те ж саме сталося і з деякими з ваших друзів. Зараз я просто думаю вголос, чи ви коли-небудь грали разом в одному місці, поділяючи Wi-Fi з’єднання? Я просто намагаюся з’ясувати, що може бути не так. Будь ласка, у вас ще є активний баланс на цьому рахунку?
У будь-якому випадку, казино завжди повинно пояснювати, що не так, кожному гравцеві, чий рахунок заблоковано. Такий гравець повинен мати можливість захистити себе.
Hello Pwoody1975,
As far as I understand your account has been blocked due to some security check (probably triggered by the withdrawal) and soon after your account has been closed completely without any further explanation?
The very same thing happened to some of your friends as well. I'm just thinking aloud now, have you ever played together at the same place sharing the wi-fi connection maybe? I'm just trying to find out what could be wrong. Do you still have an active balance on this account, please?
Anyway, the casino should always explain what's wrong to every player whose account is blocked. Such a player must have a chance to defend him/herself.
Привіт Радка. Ви запитуєте про хлопців, які грали в той самий час, коли я був на своїй території, і якщо ми грали в той же час, ніхто не використовував мій Wi-Fi, крім мене. Вони розігрували там персональний сервіс Verizon cell. Єдина причина, чому я використовую we if, це коли я хочу грати на планшеті, а не на телефоні. Я прийшов до висновку, що обидва казино просто намагаються взяти справу, коли вам починає щастити час або 2 вам пора піти..? Що стосується остаточного балансу, то я грав цілий день, останній день, коли грав у Candyland.. Я вносив кілька разів протягом 8 або 9 годин, але не було залишкового балансу, оскільки я грав і витрачав багато, просто весело. Коли я повернувся пізніше тієї ночі, щоб внести депозит і грати, мій рахунок заблокували. Я пішов перевірити електронну пошту й побачив лист із повідомленням, що я досвідчений гравець, і вони були там лише для відпочинку. Немає нічого вправного в грі в слоти, коли все, що ви робите, - це постійно вносити депозит і грати годинами. Врешті-решт ви вдарите щось дрібне. Я досі не маю нічого з Нью-Вегасу. Я був там набагато довше, ніж Candyland, тому що Скотт, менеджер парку в Нью-Вегасі, порекомендував мені спробувати Candyland пару місяців тому, і мені це дуже сподобалося. Я свідомо не буду робити нічого зі своїми онлайн-казино, щоб поставити під загрозу свої облікові записи, оскільки я граю щодня. Це просто моя розвага, яка мені подобається. З огляду на це, вони мають право заблокувати ваш обліковий запис, і тільки тіньові знайдуть виправдання, коли комусь пощастить пару разів. Чим більше ви граєте, тим більше у вас шансів на перемогу. Це єдина причина, чому я вразив трішки... Дякую Радко, що розглянула це для мене.. Я дуже це ціную... Якщо ні за що інше просто викрити їх у тіньових вчинках, то, можливо, хтось читає це не буду їх догнати ..Якщо у вас є ще питання, я завжди тут, ....,..
Вейн П. Вудард
Hello Radka. You ask about the guys that played at the same time I was on my property and if we were playing at the same time there was no one using my wifi except me . They were playing off of there personal Verizon cell service. Only reason I use we if is when I want to play with tablet and not phone. I have come to the conclusion that both casinos are just out to take cause when you start getting lucky a time or 2 it's time for you to go..? As far as the re me remains balance, I had played all day, the last day I played at Candyland.. I deposited multiple times in a 8 or 9 hour time span but there wasn't a remains balance as I was playing and spending a lot ,just having fun. When I went back in later that night to deposit and play the had locked my account. I went to check the email and seen the email saying I was a skilled player and they were just there for for recreation. There is nothing skillful about playing slots when all you do is constantly deposit and play for hours. Eventually you will hit a little something. I still haven't anything from New Vegas . I was there for alot longer than Candyland cause Scott the floor manager for New Vegas recommended I try Candyland a couple months ago and I did and really like it. I will not , knowingly do anything with my online casinos to jeopardize my accounts cause I play everyday. It is just a pastime of mine that I enjoy. With that being said , they have the right to lock your account and only the shady ones will find a excuse when someone happens to get lucky a couple times . The more you play the more of a chance you have of winning. That is the only reason I hit the little bit I do... Thank you Radka, for looking into it for me.. I really appreciate it... If for nothing else to just expose them for shady actions so maybe someone reading this won't get caught up with them ..If you have anymore questions I am always here,....,..
Wayne P Woodard
Привіт, Вейн,
Я думаю, що ви повинні подати скаргу, щоб ми мали можливість розслідувати, що пішло не так – офіційно.
Не хочу повторюватися, але (🙂) кожне пристойне казино має співпрацювати з гравцями, щоб підтримувати чесне середовище для азартних ігор. Якщо ваш обліковий запис було закрито без попереднього попередження, це не нормально.
Не соромтеся подавати скаргу тут, і ми побачимо, що ми знайдемо, тому що інший позитивний момент скарг полягає в тому, що кожен гравець може переглянути їх і дізнатися, що сталося, як і чи займається казино вирішення проблем гравця.
Hello Wayne,
I think you should submit a complaint so we have a chance to investigate what went wrong - officially.
I do not want to repeat myself but (🙂) every decent casino should cooperate with players to maintain a fair gambling environment. If your account was closed without any previous warning it's not ok.
Feel free to submit a complaint here and we shall see what we can find because the other positive thing about complaints is that every player can browse them and learn what happened and how or if the casino engages in dealing with player's issues.
Привіт тобі.
Я хотів би грати в ігри онлайн-казино і хотів би знати, чи можна це зробити за допомогою криптовалюти. У мене є досить середня сума, з якою я хотів би зіграти.
Hello to you.
I would like to play online casino games and I would like to know if it is possible to do it with crypto currency. I have a fairly average amount that I would like to play with.
Казино NewVegas має підтримувати Bitcoin та Ethereum. Ви також можете переглянути список криптовалютних казино, які ми рекомендуємо гравцям із США: https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&sp_cry=true
NewVegas casino should support Bitcoin and Ethereum. You can also look at the list of crypto casino that we recommend for the US players: https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&sp_cry=true
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.