ФорумКазиноNevada 777 Casino - загальне обговорення

Nevada 777 Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від zena5755
|
16949 переглядів 120 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
SunsetGaze
1 рік тому

Я сподівався, що ти скажеш, що я просто дуже стурбований 😀. Ну, дякую за підтвердження! 😂👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

6 робочий день.

Платежі ще немає!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З моєї точки зору, залишилося вісім скаржитися...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт народ! Я зайшов у те казино Невада.

Ну, вони мають лише ОДНУ РУЛЕТКУ в своїй пропозиції, привіт... ОДНУ РУЛЕТКУ.!!!?

Все повинно бути зрозуміло кожному навіть трохи досвідченому гравцеві.

Це казино найгіршої категорії, коли воно пропонує лише одну рулетку, яка є НАЙПОПУЛЯРНІШОЮ ГРОЮ КАЗИНО У СВІТІ.

тобі тут нічого шукати.

Це смішно

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому


Залишилося 8 днів?. ох Я збирався поскаржитися раніше на 1250, які вони з мене взяли, але я все ще чекаю на оплату

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Очікувати на оплату й отримувати виграш на своєму рахунку — це все одно, що щодня пломбувати зуб. Особливо, коли ви знаєте, що деякі казино пропонують негайне зняття коштів. Я вніс 10 євро на рахунок Mystake play.20 на Gates of Olympus, виграв 250 євро, довелося зняти банківським переказом у п’ятницю, давайте подивимося, скільки часу минуло 4 робочі дні, щоб отримати їх на свій банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, як було сказано раніше, щойно інші казино повідомлять, що його оброблено, зазвичай це відбувається в моєму обліковому записі від 2 до 3 робочих днів.

Це місце найгірше!


Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Очікувати на оплату й отримати виграш на своєму рахунку — це все одно, що щодня пломбувати зуб.


Або вирвали зуб. Лол

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви виграли, вам потрібно 2 секунди, щоб внести депозит, 10 днів, щоб отримати свої виграші 🤬🤮🤪

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Лол

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Залишилося 8 днів?. ох Я збирався поскаржитися раніше на 1250, які вони з мене взяли, але я все ще чекаю на оплату

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Без проблем. Ви можете поскаржитися раніше, просто будьте готові до першої відповіді приблизно через 14 повних днів для казино.

Я просто хочу позбавити вас нервів. 🙂 Давайте, це дозволено.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

14 днів в очікуванні готівки - це як 6 місяців у в'язниці без умовно-дострокового звільнення для азартного гравця 🤣

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Моя скарга, яку я збирався подати, стосувалася головним чином 1250 доларів, які вони взяли з мого виграшу. Я ніколи не думав, що для дроту знадобиться стільки часу. Сьогодні вранці я зв’язався з ними і запитав, де мої гроші, і вони сказали, що зачекайте до кінця дня, щоб отримати їх. Я також вирішив знову спробувати слоти, звичайно, програв. Тоді я знову сказав їм, що я все ще дуже незадоволений фінансовим рішенням щодо мого видалення 1250. Дін сказав: «Ми вже розглянули з вами всі деталі цієї ситуації». Я відповів і сказав, що гроші на моєму рахунку, бонус закінчено та видалено. Потім я вирішив скасувати його, оскільки у вас теж є можливість, і я зробив це, і мої виграші від цього не повинні були активувати попередній бонус. дуже нещасний. Вони, здається, дратуються щоразу, коли я це згадую.


Дозвольте мені додати це. На етапі документації вони попросили мене надати виписку з банківського рахунку, щоб переконатися, що переказ надходить на рахунок потрібних осіб. Мені ніколи не доводилося надсилати цю інформацію для жодного іншого казино. Що ж, у мене не було вибору, але я заблокував у ньому все особисте. Щось у них темне.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Я здивований, що ви знову зробили депозит у них після того, як з вами поводилися похмуро. Напевно, є краще казино, де є слоти, у які ви любите грати. Просто знайдіть у Google слот, який ви виграли, і подивіться, які казино з’являться.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

так, це було тупо з мого боку... Те, як працює мій розум часом КОШТУЄ!

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

ВИ ЦЬОМУ НЕ ПОВІРИТЕ


Гарет Томас, підтримка казино



привіт досі не отримав мій дріт. тут 3 години дня, кінець дня. сьогодні сьомий робочий день


Привіт Джей

надішліть деталі, номер рахунку, номер маршруту та bic, і я скажу вам, чи це правильно

у мене ніколи не було таких проблем


Надішліть нам виписку з 28.09 по сьогодні і ми перевіримо

я вже надіслав свою виписку з банківського рахунку. у вас є всі інші мої документи


Джей надішліть нам необхідну виписку з банківського рахунку, щоб ми могли перевірити, що відбувається з вашим зняттям

я відправив його один раз .. у вас є. Жодне інше казино не просить банківських виписок, чому ви

Я відправив його.. у вас є


Оскільки ви стверджували, що не отримали кошти, і для того, щоб ми могли перевірити, оскільки термін оплати закінчився, ми повинні перевірити вашу банківську виписку

Не той, який ви надіслали для вилучення

Але одна з 28.9 по сьогодні

я щойно подивився це в Інтернеті. не отримав.


Добре, тоді надішліть нам банківську виписку з 28 вересня до сьогодні на support@nevada777.com , і ми перевіримо для вас

Онлайн заявка теж працює

трансакції цього місяця не відображатимуться до наступного місяця

я не показуватиму онлайн-виписку.. це нікого не стосується

крім мого

у виписці з банківського рахунку не відображатиметься депозит від переказу


Подивлюся, що скажуть фінанси, але, швидше за все, вам доведеться надати виписку з банківського рахунку

Він показує всі рухи на ваш банківський рахунок, навіть банківські перекази

я вже зробив. це смішно.


Так, ви зробили це 28,9

Потрібна виписка від 28.09 до сьогодні

як тільки він потрапляє в мій банк, це відразу відображається

я не видаю банківські виписки онлайн


Подивлюся, що скажуть фінанси

для всіх інших казино в моєму обліковому записі потрібно 2-3 дні, але з вами щось не так


Джей, кожен сайт відрізняється, друже

Я не можу говорити за інших

вибач

ну, можливо, хтось із вашого боку ввів цифри неправильно


Нічого не вказано неправильно, фінанси повідомили мені, що може виникнути затримка

Ви впевнені, що це був дріт, чи ви надіслали чек?


Це банківський переказ

чому затримка?


На жаль, це залежить не від нас, а від процесора платежів, єдине, що вони мені сказали, це те, що це може бути затримка

Я ніколи не мав такої ситуації за 9 років


Вибачте за незручності, скоро він буде у вас

ще одне казино з проблемою платіжного процесора


Вибач за Джея

було б приємно з вашого боку повідомити мені про затримку з вашим платіжним процесором третьої сторони, я думаю.. чудово

Мені дуже потрібні ці гроші, а також інші, які в мене забрали


Я розумію вас, друже, і якби це залежало від мене, це було б прямо на ваш рахунок

Я подбаю про те, щоб ми переслідували їх, щоб вони могли якнайшвидше зробити те, що їм потрібно

Зараз я справді нещасний. і дуже розчарований тим, що nevada777 приховував це від мене


Якщо чесно з тобою, Джей, я вперше чую про цю затримку, тому в основному те, що ти знаєш, це те саме, що знаємо ми

Ця інформація не була доставлена нам заздалегідь, отже, ви б про це дізналися

час змінити платіжний процесор. Я належу до багатьох казино.. вони також використовують процесор третьої частини.. Оплачується негайно


Сказав фінансам те саме, мій друг, неприйнятно, щоб вони також робили це з нами, як ви можете собі уявити, якщо ви відклали виведення грошей, то хтось інший також це зробив би

чи є у вас сайти Siste?

це трапилося з одним іншим казино, але це були великі гроші


Немає інших сестринських сайтів

Гаразд, у мене є вибір...але я очікую своїх грошей якнайшвидше


Я постараюся вирішити це якнайшвидше

Щойно я отримаю будь-які новини, я обов’язково повідомлю вас

я не можу повірити, що це відбувається

Нове повідомлення!


Я вам вірю, моя чесна реакція була такою ж


ЦЕ НЕ ПРАВИЛЬНО!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ПОДИВІТЬСЯ НА МІЙ ПОСТ. МЕНЕ ПОХОДИТЬ


Я не можу повірити, що вони мають рейтинг вище середнього.


МАЄ БУТИ В ЧЕРВОНОМУ.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

КРЕТИНИ, ви повинні бути такими 🤬🤬🤬🤬🤮

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Я не можу сказати вам, що я насправді почуваю.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

сер...

Для них цілком нормально просити у вас виписку про операції вашого банку на вашому рахунку.

Тож вони хочуть переконатися, чи не заблукали гроші. Все можна побачити через виписку по рахунку. І ви не можете постраждати, надіславши їм цю заяву. Тож НАДІСЛАТИ ЇХ.

Я не можу все зрозуміти, тому я не можу прийняти твій бік чи бік Невади Кассіна.

Але з досвіду можна сказати, що в більшості випадків гравці помиляються, оскільки не дотримуються всіх правил казино.

Я граю в онлайн рулетку 4 роки. У мене були тисячі знятих коштів.

У мене ніколи, ЖОДНОГО разу не було проблем. І гроші надходять на мій рахунок через 2-3 години після замовлення або не пізніше 24 годин. Так через день.

Також хотілося б зазначити, що швидкість надходження грошей на ваш рахунок залежить не від казино, а від вашого банку.

Автоматичний переклад.
zorans71
1 рік тому

Тільки якщо він був належним чином оброблений спочатку. Ви граєте в Nevada 777, і якщо у вас є і у вас були всі ці зняття коштів, тоді для Zena все має бути добре

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого