1 рік тому
Я сподівався, що ти скажеш, що я просто дуже стурбований 😀. Ну, дякую за підтвердження! 😂👍
I was hoping you would say I'm just too much concerned 😀. Well, thanks for the confirmation! 😂👍
Я сподівався, що ти скажеш, що я просто дуже стурбований 😀. Ну, дякую за підтвердження! 😂👍
I was hoping you would say I'm just too much concerned 😀. Well, thanks for the confirmation! 😂👍
Привіт народ! Я зайшов у те казино Невада.
Ну, вони мають лише ОДНУ РУЛЕТКУ в своїй пропозиції, привіт... ОДНУ РУЛЕТКУ.!!!?
Все повинно бути зрозуміло кожному навіть трохи досвідченому гравцеві.
Це казино найгіршої категорії, коли воно пропонує лише одну рулетку, яка є НАЙПОПУЛЯРНІШОЮ ГРОЮ КАЗИНО У СВІТІ.
тобі тут нічого шукати.
Це смішно
Hello people! I walked into that cassino nevada.
Well, they have only ONE ROULETTE in their offer, hello... ONE ROULETTE.!!!?
Everything should be clear to every even slightly experienced player.
This is a casino of the worst category when it offers only one roulette which is the MOST POPULAR CASINO GAME IN THE WORLD.
you have nothing to look for here.
This is ridiculous
Halo ljudi ! Ušao sam u taj cassino nevada.
Pa oni u svojoj ponudi imaju samo JEDAN RULET, halo... JEDAN RULET.!!!?
Svakom i malo iskusnom igraču bi sve trebalo da bude jasno.
Ovo je cassino najlošije kategorije kada on nudi samo jedan rulet koji je NAJPOPULARNIJA CASSINO IGRA NA SVETU.
ovde nemate šta da tražite.
Ovo je smešno
Залишилося 8 днів?. ох Я збирався поскаржитися раніше на 1250, які вони з мене взяли, але я все ще чекаю на оплату
8 days left?. oh. I was going to complain earlier about the 1250 they took from me but I am still waiting for the payment
Очікувати на оплату й отримувати виграш на своєму рахунку — це все одно, що щодня пломбувати зуб. Особливо, коли ви знаєте, що деякі казино пропонують негайне зняття коштів. Я вніс 10 євро на рахунок Mystake play.20 на Gates of Olympus, виграв 250 євро, довелося зняти банківським переказом у п’ятницю, давайте подивимося, скільки часу минуло 4 робочі дні, щоб отримати їх на свій банківський рахунок.
Waiting to be paid and get your winnings actually in your account is like having a tooth filled everyday. Especially when you know some casinos offer immediate withdrawals. I deposited €10 at Mystake played.20 on Gates of Olympus won €250 had to withdraw by bank transfer on Friday let's see how long until I get it into my bank account last time took 4 working days.
Вітаю, як було сказано раніше, щойно інші казино повідомлять, що його оброблено, зазвичай це відбувається в моєму обліковому записі від 2 до 3 робочих днів.
Це місце найгірше!
Hi, as previously stated, as soon as a other casinos say its been processed its usually in my account 2 to 3 business days.
This place is the worst!
Очікувати на оплату й отримати виграш на своєму рахунку — це все одно, що щодня пломбувати зуб.
Або вирвали зуб. Лол
Waiting to be paid and get your winnings actually in your account is like having a tooth filled everyday.
Or a tooth pulled. Lol
Без проблем. Ви можете поскаржитися раніше, просто будьте готові до першої відповіді приблизно через 14 повних днів для казино.
Я просто хочу позбавити вас нервів. 🙂 Давайте, це дозволено.
No problem. You can complain earlier, just be ready for the initial reply about 14 full days for the casino.
I just want to spare you some nerves. 🙂 Go ahead, it's allowed.
Моя скарга, яку я збирався подати, стосувалася головним чином 1250 доларів, які вони взяли з мого виграшу. Я ніколи не думав, що для дроту знадобиться стільки часу. Сьогодні вранці я зв’язався з ними і запитав, де мої гроші, і вони сказали, що зачекайте до кінця дня, щоб отримати їх. Я також вирішив знову спробувати слоти, звичайно, програв. Тоді я знову сказав їм, що я все ще дуже незадоволений фінансовим рішенням щодо мого видалення 1250. Дін сказав: «Ми вже розглянули з вами всі деталі цієї ситуації». Я відповів і сказав, що гроші на моєму рахунку, бонус закінчено та видалено. Потім я вирішив скасувати його, оскільки у вас теж є можливість, і я зробив це, і мої виграші від цього не повинні були активувати попередній бонус. дуже нещасний. Вони, здається, дратуються щоразу, коли я це згадую.
Дозвольте мені додати це. На етапі документації вони попросили мене надати виписку з банківського рахунку, щоб переконатися, що переказ надходить на рахунок потрібних осіб. Мені ніколи не доводилося надсилати цю інформацію для жодного іншого казино. Що ж, у мене не було вибору, але я заблокував у ньому все особисте. Щось у них темне.
My complaint that I was going to initiate was mainly on the $1250 they took from my winnings. I never thought it would take this long for a wire. I contacted them this morning asking where is my money and they said wait till the end of the day you should receive it. I also decided to try the slots again of course lost . Then I told them again that I am still very unhappy with finances decision on my 1250 removed. Dean said, We already went over all the details of that situation with you. I replied and said that money was in my account, Bonus finished and removed. Then I decided to reverse it as you have an option too and I did and my winnings from that should not have activated the previous bonus. very unhappy. They seem to get annoyed each time I bring that up.
Let me add this. During the documentation stage they asked me for my bank statement to make sure the wire is going to the right persons account. I never had to send that info for any other casino ever. Well I had no choice but I block out everything personal on it. Something is shady about them.
Я здивований, що ви знову зробили депозит у них після того, як з вами поводилися похмуро. Напевно, є краще казино, де є слоти, у які ви любите грати. Просто знайдіть у Google слот, який ви виграли, і подивіться, які казино з’являться.
I'm surprised you deposited with them again after the way you have been treated surly there must be a better casino that has the slots you like to play. Just Google in the slot you won on and see what casinos come up.
так, це було тупо з мого боку... Те, як працює мій розум часом КОШТУЄ!
yes that was dumb of me.... The way my mind works at times COSTS!
ВИ ЦЬОМУ НЕ ПОВІРИТЕ
Гарет Томас, підтримка казино
привіт досі не отримав мій дріт. тут 3 години дня, кінець дня. сьогодні сьомий робочий день
Привіт Джей
надішліть деталі, номер рахунку, номер маршруту та bic, і я скажу вам, чи це правильно
у мене ніколи не було таких проблем
Надішліть нам виписку з 28.09 по сьогодні і ми перевіримо
я вже надіслав свою виписку з банківського рахунку. у вас є всі інші мої документи
Джей надішліть нам необхідну виписку з банківського рахунку, щоб ми могли перевірити, що відбувається з вашим зняттям
я відправив його один раз .. у вас є. Жодне інше казино не просить банківських виписок, чому ви
Я відправив його.. у вас є
Оскільки ви стверджували, що не отримали кошти, і для того, щоб ми могли перевірити, оскільки термін оплати закінчився, ми повинні перевірити вашу банківську виписку
Не той, який ви надіслали для вилучення
Але одна з 28.9 по сьогодні
я щойно подивився це в Інтернеті. не отримав.
Добре, тоді надішліть нам банківську виписку з 28 вересня до сьогодні на support@nevada777.com , і ми перевіримо для вас
Онлайн заявка теж працює
трансакції цього місяця не відображатимуться до наступного місяця
я не показуватиму онлайн-виписку.. це нікого не стосується
крім мого
у виписці з банківського рахунку не відображатиметься депозит від переказу
Подивлюся, що скажуть фінанси, але, швидше за все, вам доведеться надати виписку з банківського рахунку
Він показує всі рухи на ваш банківський рахунок, навіть банківські перекази
я вже зробив. це смішно.
Так, ви зробили це 28,9
Потрібна виписка від 28.09 до сьогодні
як тільки він потрапляє в мій банк, це відразу відображається
я не видаю банківські виписки онлайн
Подивлюся, що скажуть фінанси
для всіх інших казино в моєму обліковому записі потрібно 2-3 дні, але з вами щось не так
Джей, кожен сайт відрізняється, друже
Я не можу говорити за інших
вибач
ну, можливо, хтось із вашого боку ввів цифри неправильно
Нічого не вказано неправильно, фінанси повідомили мені, що може виникнути затримка
Ви впевнені, що це був дріт, чи ви надіслали чек?
Це банківський переказ
чому затримка?
На жаль, це залежить не від нас, а від процесора платежів, єдине, що вони мені сказали, це те, що це може бути затримка
Я ніколи не мав такої ситуації за 9 років
Вибачте за незручності, скоро він буде у вас
ще одне казино з проблемою платіжного процесора
Вибач за Джея
було б приємно з вашого боку повідомити мені про затримку з вашим платіжним процесором третьої сторони, я думаю.. чудово
Мені дуже потрібні ці гроші, а також інші, які в мене забрали
Я розумію вас, друже, і якби це залежало від мене, це було б прямо на ваш рахунок
Я подбаю про те, щоб ми переслідували їх, щоб вони могли якнайшвидше зробити те, що їм потрібно
Зараз я справді нещасний. і дуже розчарований тим, що nevada777 приховував це від мене
Якщо чесно з тобою, Джей, я вперше чую про цю затримку, тому в основному те, що ти знаєш, це те саме, що знаємо ми
Ця інформація не була доставлена нам заздалегідь, отже, ви б про це дізналися
час змінити платіжний процесор. Я належу до багатьох казино.. вони також використовують процесор третьої частини.. Оплачується негайно
Сказав фінансам те саме, мій друг, неприйнятно, щоб вони також робили це з нами, як ви можете собі уявити, якщо ви відклали виведення грошей, то хтось інший також це зробив би
чи є у вас сайти Siste?
це трапилося з одним іншим казино, але це були великі гроші
Немає інших сестринських сайтів
Гаразд, у мене є вибір...але я очікую своїх грошей якнайшвидше
Я постараюся вирішити це якнайшвидше
Щойно я отримаю будь-які новини, я обов’язково повідомлю вас
я не можу повірити, що це відбувається
Нове повідомлення!
Я вам вірю, моя чесна реакція була такою ж
ЦЕ НЕ ПРАВИЛЬНО!
YOU NOT GOING TO BELIEVE THIS
Gareth Thomas, Casino Support
hi still did not receive my wire. its 3pm here end of day. today is the 7th working day
Hello Jay
send the details acct number routing number and bic and i will tell you if it is correct
i never have issues like this
Send us bank statement from 28.9 till today and we will check
i already sent my bank statement. you have it will all my other documents
Jay send us the requested bank statement so we can check what is going on with your withdrawal
i sent it once .. you have it. no other casino asks for bank statements why do you
I sent it.. you have it
Because you have claimed you have not received your withdrawal and in order for us to check since it is over due date we have to check your bank statement
Not the one you had sent for your withdraWal
But one from 28.9 till today
i just looked at it online. not received.
Okay then send us bank statement from 28.9 till today to support@nevada777.com and we will check for you
Online statement works too
this months transactions won't show until next month
i will not show an online statement.. its none of any ones business
except mine
a bank statement will not show a deposit from a wire
Let me see what finance will say but most likely you will have to provide a bank statement
It shows all the movements towards you bank account even the wire transfers
i already did. this is rediculous.
Yes you did that on 28,9
We need statement from 28.9 till today
once it hits my bank chase it shows immediately
i do not give out online bank statements
Let me see what finance will say
it takes all other casinos 2 to 3 days in my account but with you guys something is wrong
Jay every site is different my friend
I cannot speak for the others
Sorry
well maybe someone on your end inputted the numbers incorrectly
Nothing is put incorrectly, finance had advised me it may experience some delay
are you sure it was a wire or did you mail a check
It is a wire transfer
why a delay?
Unfortunately it is not something up to us but rather up to the payment processor the only thing they told me is that there might be a delay with it
i never had a situation like this ever in 9 years
Im sorry for the inconvenience it should be with you soon
another casino with a payment processor issue
Sorry about that Jay
well it would have been nice of you to let me know about a delay with your payment processor 3rd party i guess.. great
i really need this money as well as the other that was taken from me
I understand you my friend and if it was up to me it would have been straight to your account
I will make sure we chase them so they can do what they need to do asap
I am really unhappy now. and very disappointed that nevada777 was hiding this from me
To be honest with you Jay it is the first time I hear for that delay too so basically what you know is the same thing we know
This information has not been delivered to us in advance, hence you would have know for it
time to change payment processors. I belong to many casinos.. they use 3rd part processor also.. paid immediately
Told finance the same thing my friend, its unacceptable for them to do that to us as well, as you can imagine if you have delayed withdrawal then somebody else would have too
do you have any siste sites
this has happened top me with one other casino but it was a lot of money
No other sister sites
ok i have choice...but I am expecting my money asap
Im gonna try to resolve this asap
Once I got any news I will make sure to update you
i can't believe it is happening
New message!
I believe you, my honest reaction was the same
THIS ISN'T RIGHT!
ПОДИВІТЬСЯ НА МІЙ ПОСТ. МЕНЕ ПОХОДИТЬ
Я не можу повірити, що вони мають рейтинг вище середнього.
МАЄ БУТИ В ЧЕРВОНОМУ.
LOOK AT MY POST. I AM GETTING THE RUNAROUND
I cannot believe they have an above average rating.
SHOULD BE IN THE RED.
Я не можу сказати вам, що я насправді почуваю.
I can't tell you here how I am really feeling.
сер...
Для них цілком нормально просити у вас виписку про операції вашого банку на вашому рахунку.
Тож вони хочуть переконатися, чи не заблукали гроші. Все можна побачити через виписку по рахунку. І ви не можете постраждати, надіславши їм цю заяву. Тож НАДІСЛАТИ ЇХ.
Я не можу все зрозуміти, тому я не можу прийняти твій бік чи бік Невади Кассіна.
Але з досвіду можна сказати, що в більшості випадків гравці помиляються, оскільки не дотримуються всіх правил казино.
Я граю в онлайн рулетку 4 роки. У мене були тисячі знятих коштів.
У мене ніколи, ЖОДНОГО разу не було проблем. І гроші надходять на мій рахунок через 2-3 години після замовлення або не пізніше 24 годин. Так через день.
Також хотілося б зазначити, що швидкість надходження грошей на ваш рахунок залежить не від казино, а від вашого банку.
Sir...
It's perfectly fine for them to ask you for a statement from your bank's transactions to your account.
So they want to make sure if the money has gone astray. You can see everything through the account statement. And you can't possibly be harmed by sending them that statement. So SEND THEM.
I can't really understand everything, so I can't take your side or Nevada cassin's side.
But from experience, in most cases the players are wrong because they did not follow all the rules of the casino.
I have been playing online roulette for 4 years. I have had thousands of withdrawals.
I have never, NOT ONCE, had a problem. And the money comes to my account 2 to 3 hours after the given order or 24 hours at the latest. So a day later.
I would also like to mention that the speed of money arriving in your account does not depend on the casino but on your bank.
Gospodine...
Potpuno je u redu da Vam traže izvod iz transakcija vaše banke ka vašem računu.
Tako žele da se uvere da li je novac negde zalutao. Kroz izvod sa računa se sve vidi. A vama nikako ne može biti naneta nikakva šteta ako im pošaljete taj izvod. Dakle, POŠALJITE IM.
Ne mogu baš sve da razumem, tako da ne mogu stati na Vašu stranu ni na stranu Nevada cassina.
Ali iz iskustva u većini slučajeva igrači nisu u pravu jer nisu ispoštovali sva pravila kazina.
Ja igram on lajn rulet 4 godine. Imao sam na hiljade povlačenja novca.
Nikada, NI JEDNOM, nisam imao problem. A novac mi dolazi na račun 2 do 3 sata posle datog naloga ili najkasnije 24 h. Dakle dan kasnije.
Takođe želim napomenuti da brzina dolaska novca na Vaš račun ne zavisi od kazina već od vaše banke.
Тільки якщо він був належним чином оброблений спочатку. Ви граєте в Nevada 777, і якщо у вас є і у вас були всі ці зняття коштів, тоді для Zena все має бути добре
Only if it's been processed properly in the first place. Do you play at Nevada 777 and if you have and you've had a'll those withdrawals then it should all be fine for Zena
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.