ФорумКазиноNetBet Casino - загальне обговорення

NetBet Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від zeugirdorramo1012
|
1193 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити NetBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

3 квітня я подав запит на зняття суми 17 000, і мені це сказали. Протягом суботнього ранку це мало бути відображено в моєму обліковому записі, а сьогодні, у суботу, минуло більше половини дня, а я не надіслав їм повідомлення, і ніхто не відповідає ні електронною поштою, ні в чаті, і вони не мають телефону Номер електронної пошти, за яким я можу зателефонувати в цьому обліковому записі, є наступним sullyvan1012@gmail.com Будь ласка, не могли б ви втрутитися, щоб пришвидшити мій платіж, оскільки можливо, що для депозитів вони отримують їх негайно, але для зняття вони беруть вічність, і вся моя документація в порядку, і вони самі сказали мені, що на сьогодні не було проблем з документацією в вранці я зв’язався з ними, і коли я зробив коментар, що вони повинні дати мені відповідь про моє відкликання, вони більше не відповідали мені жодним чином. Я намагався зв’язатися більше 3 годин, і обслуговування клієнтів має працювати з 7 ранку до 22 вечора в усі 7 днів тижня

із 7 і я не можу подати скаргу на цій сторінці, я отримую помилку captcha

Автоматичний переклад.
zeugirdorramo1012
7 міс. тому

Для мене це сталося через 100 баксів. Я не думав, що вони зупинилися так низько, але я припускаю, що вони роблять те, що ви можете зробити, це захопити відділ шахрайства, як у справах, так і в bbb та будь-якому іншому агентстві, але воно має бути як прямий наглядач, незалежно від номера телефону, який вони мають зареєструвати цю компанію, вам просто потрібно взяти їх у руки та побачити, як отримати гроші деякі негідники, що вони роблять, це просто відштовхують вас, і багато хто не йде процес, тож це для них виграш, але якщо б усі повідомляли про цих дурнів, їм доведеться заплатити, вони просто відштовхують вас, а іноді я готовий відпустити, але я ніколи не роблю навіть за один долар, працюючи над розміщенням реклами на своєму автомобіль назва казино, яке мене спалило, і будьте впевнені, що я отримаю їх набагато дорожче, незалежно від того, бачать вони це чи ні, це одне з цих типів онлайн-казино, але я думаю, що вони однакові, тому я просто збираюся зосередьтеся на чомусь такому в Інтернеті


казино неправильне місце для виграшу. Або де ви програєте, навіть якщо виграєте

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

3 квітня я подав запит на зняття суми 17 000, і мені це сказали. Протягом суботнього ранку це мало бути відображено в моєму обліковому записі, а сьогодні, у суботу, минуло більше половини дня, а я не надіслав їм повідомлення, і ніхто не відповідає ні електронною поштою, ні в чаті, і вони не мають телефону Номер електронної пошти, за яким я можу зателефонувати в цьому обліковому записі, є наступним sullyvan1012@gmail.com Будь ласка, не могли б ви втрутитися, щоб пришвидшити мій платіж, оскільки можливо, що для депозитів вони отримують їх негайно, але для зняття вони беруть вічність, і вся моя документація в порядку, і вони самі сказали мені, що на сьогодні не було проблем з документацією в вранці я зв’язався з ними, і коли я зробив коментар, що вони повинні дати мені відповідь про моє відкликання, вони більше не відповідали мені жодним чином. Я намагався зв’язатися більше 3 годин, і обслуговування клієнтів має працювати з 7 ранку до 22 вечора в усі 7 днів тижня

із 7 і я не можу подати скаргу на цій сторінці, я отримую помилку captcha

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи могли б ви надати будь-яку інформацію щодо вашого вилучення, якщо така є? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежів, тому, на жаль, ми не зможемо втрутитися до цього. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші, і не потрібно буде подавати скаргу. Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша допомога, повідомте нас, ми чекатимемо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Для мене це сталося через 100 баксів. Я не думав, що вони зупинилися так низько, але я припускаю, що вони роблять те, що ви можете зробити, це захопити відділ шахрайства, як у справах, так і в bbb та будь-якому іншому агентстві, але воно має бути як прямий наглядач, незалежно від номера телефону, який вони мають зареєструвати цю компанію, вам просто потрібно взяти їх у руки та побачити, як отримати гроші деякі негідники, що вони роблять, це просто відштовхують вас, і багато хто не йде процес, тож це для них виграш, але якщо б усі повідомляли про цих дурнів, їм доведеться заплатити, вони просто відштовхують вас, а іноді я готовий відпустити, але я ніколи не роблю навіть за один долар, працюючи над розміщенням реклами на своєму автомобіль назва казино, яке мене спалило, і будьте впевнені, що я отримаю їх набагато дорожче, незалежно від того, бачать вони це чи ні, це одне з цих типів онлайн-казино, але я думаю, що вони однакові, тому я просто збираюся зосередьтеся на чомусь такому в Інтернеті


казино неправильне місце для виграшу. Або де ви програєте, навіть якщо виграєте

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ви отримали свої гроші в кінці? Коли саме це сталося з вами? Якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я не пам’ятаю назви, але я можу його знайти. Я виграв приблизно 4000, але мені сказали, що я можу зняти лише 100, а решта буде стерта, так що це майже вбило, тоді спроба зняти 200 стала болісно, вони запитали для ідентифікатора все, що насправді не має особливого сенсу, я маю на увазі, що коли ви вносите їх, вони не проходять через усе це, але через 3 або 5 днів вони потім сказали, що мені потрібно дати їм 25 DLRS, щоб підтвердити себе, я просто дав їм копія мого водійського посвідчення разом із селфі та підтвердженням адреси. Я почав думати, що подаю заявку на кредит, але це те, що сталося, і я додав, що живу за рахунок своєї машини, у мене немає грошей, а якби я був, то поставив би бензин, тому що навіть оплата його підлягає перевірці, тому вони сказали, що натякають, що вони завжди можуть не платити, якщо щось підозрюють, і саме це вони сказали, що мій електронний лист із ними manases6801@gmail.com

А мій користувач razo

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Так, якщо ви можете, мені знадобиться допомога

Моя інформація в загальному

Ефрайн Кастанеда

6195127305

manases6801@gmail.com


Автоматичний переклад.
Razo
6 міс. тому

Ви не пам'ятаєте назву чого саме? Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога з цією проблемою, і що наша команда зможе її вирішити, перейдіть за цим посиланням 👈 і надішліть скаргу. Я дуже сподіваюся, що її вирішення можна знайти.🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вирішено, депозит внесено, дякую всім

Автоматичний переклад.
zeugirdorramo1012
6 міс. тому

Привіт, я думав, що проблема полягає в тому, щоб отримати гроші = зняти гроші. У будь-якому випадку я радий чути, що вам вдалося це вирішити!

Будь ласка, не соромтеся поділитися додатковим досвідом, який ви мали в цьому казино.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого