7 міс. тому
Тут ви можете обговорити NetBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 квітня я подав запит на зняття суми 17 000, і мені це сказали. Протягом суботнього ранку це мало бути відображено в моєму обліковому записі, а сьогодні, у суботу, минуло більше половини дня, а я не надіслав їм повідомлення, і ніхто не відповідає ні електронною поштою, ні в чаті, і вони не мають телефону Номер електронної пошти, за яким я можу зателефонувати в цьому обліковому записі, є наступним sullyvan1012@gmail.com Будь ласка, не могли б ви втрутитися, щоб пришвидшити мій платіж, оскільки можливо, що для депозитів вони отримують їх негайно, але для зняття вони беруть вічність, і вся моя документація в порядку, і вони самі сказали мені, що на сьогодні не було проблем з документацією в вранці я зв’язався з ними, і коли я зробив коментар, що вони повинні дати мені відповідь про моє відкликання, вони більше не відповідали мені жодним чином. Я намагався зв’язатися більше 3 годин, і обслуговування клієнтів має працювати з 7 ранку до 22 вечора в усі 7 днів тижня
із 7 і я не можу подати скаргу на цій сторінці, я отримую помилку captcha
On April 3, I requested my withdrawal for the amount of 17,000 and they told me that. During the course of Saturday morning it should have been reflected in my account and today, Saturday, it is already more than half a day and I have not sent them a message and no one answers either by email or by chat and they have no telephone number that I can call the email that I have registered in that account is the following sullyvan1012@gmail.com Please could you intervene to expedite my payment as it is possible that for deposits and they receive them immediately but for withdrawals they take forever and all my documentation is in order and they themselves told me that there was no problem with the documentation as of today In the morning I contacted them and when I made the comment that they should give me a response about my withdrawal, they no longer answered me by any means. I have been trying to communicate for more than 3 hours and customer service is supposed to be from 7am to 10pm on all 7 Days of the week
out of 7 and I cannot make a complaint on this page I get a captcha error
El día 3 de abril solicite mi retiro por la cantidad de 17,000 y me dijeron que. En el transcurso de el día sábado por la mañana ya se tendría que ver reflejado en mi cuenta y ya el día de hoy sábado ya es más de medio día y nada les envío mensaje y nadie contesta ni por correo ni por chat y no tienen ningún número telefónico al cual pueda llamar el correo que tengo registrado en esa cuenta es el siguiente sullyvan1012@gmail.com por favor podrían intervenir para que me agilizar mi pago como es posible que para los depósitos y los reciben inmediato pero para los retiros tardan una eternidad y toda mi documentación está en regla y ellos mismos me dijeron que no había ningún problema con la documentación desde hoy en la mañana me comunique con ellos y cuando le hice el comentario que me diera repuesta de mi retiro ya no me contestaron por ningún medio tengo más de 3 HRS tratando de comunicarme y se supone que el servicio al cliente de 7am a 10 PM los 7 días a la semana
de 7 y no puedo poner una queja en esta página me aparece error de captcha
Для мене це сталося через 100 баксів. Я не думав, що вони зупинилися так низько, але я припускаю, що вони роблять те, що ви можете зробити, це захопити відділ шахрайства, як у справах, так і в bbb та будь-якому іншому агентстві, але воно має бути як прямий наглядач, незалежно від номера телефону, який вони мають зареєструвати цю компанію, вам просто потрібно взяти їх у руки та побачити, як отримати гроші деякі негідники, що вони роблять, це просто відштовхують вас, і багато хто не йде процес, тож це для них виграш, але якщо б усі повідомляли про цих дурнів, їм доведеться заплатити, вони просто відштовхують вас, а іноді я готовий відпустити, але я ніколи не роблю навіть за один долар, працюючи над розміщенням реклами на своєму автомобіль назва казино, яке мене спалило, і будьте впевнені, що я отримаю їх набагато дорожче, незалежно від того, бачать вони це чи ні, це одне з цих типів онлайн-казино, але я думаю, що вони однакові, тому я просто збираюся зосередьтеся на чомусь такому в Інтернеті
казино неправильне місце для виграшу. Або де ви програєте, навіть якщо виграєте
To me it happened for 100 bucks I didn't think they stopped down that low but I guess they do what you can do is get a hold of dept of con as under affairs and the bbb and any other agency but there's got to be one like a direct overseer regardless of the phone number they got to have registered that business you just have to get as hold of them and see what's the process to getting paid some scoundrals what they do is just push you away and many don't go thru the process so that's a gain for them but if everybody would report these fools they would have to pay they are just pushing you away and sometimes id eady to let go but I never do not even for one dollar om working on putting some ads on my car the name of the casino that burnt me and rest assured that I will get them for s lot more whether they see it or not they are one of these types of casino online but I think their all the he same so I'm just gonna focus on online something like that
casinos wrong place to wim. Or where you loose even when you win
3 квітня я подав запит на зняття суми 17 000, і мені це сказали. Протягом суботнього ранку це мало бути відображено в моєму обліковому записі, а сьогодні, у суботу, минуло більше половини дня, а я не надіслав їм повідомлення, і ніхто не відповідає ні електронною поштою, ні в чаті, і вони не мають телефону Номер електронної пошти, за яким я можу зателефонувати в цьому обліковому записі, є наступним sullyvan1012@gmail.com Будь ласка, не могли б ви втрутитися, щоб пришвидшити мій платіж, оскільки можливо, що для депозитів вони отримують їх негайно, але для зняття вони беруть вічність, і вся моя документація в порядку, і вони самі сказали мені, що на сьогодні не було проблем з документацією в вранці я зв’язався з ними, і коли я зробив коментар, що вони повинні дати мені відповідь про моє відкликання, вони більше не відповідали мені жодним чином. Я намагався зв’язатися більше 3 годин, і обслуговування клієнтів має працювати з 7 ранку до 22 вечора в усі 7 днів тижня
із 7 і я не можу подати скаргу на цій сторінці, я отримую помилку captcha
On April 3, I requested my withdrawal for the amount of 17,000 and they told me that. During the course of Saturday morning it should have been reflected in my account and today, Saturday, it is already more than half a day and I have not sent them a message and no one answers either by email or by chat and they have no telephone number that I can call the email that I have registered in that account is the following sullyvan1012@gmail.com Please could you intervene to expedite my payment as it is possible that for deposits and they receive them immediately but for withdrawals they take forever and all my documentation is in order and they themselves told me that there was no problem with the documentation as of today In the morning I contacted them and when I made the comment that they should give me a response about my withdrawal, they no longer answered me by any means. I have been trying to communicate for more than 3 hours and customer service is supposed to be from 7am to 10pm on all 7 Days of the week
out of 7 and I cannot make a complaint on this page I get a captcha error
El día 3 de abril solicite mi retiro por la cantidad de 17,000 y me dijeron que. En el transcurso de el día sábado por la mañana ya se tendría que ver reflejado en mi cuenta y ya el día de hoy sábado ya es más de medio día y nada les envío mensaje y nadie contesta ni por correo ni por chat y no tienen ningún número telefónico al cual pueda llamar el correo que tengo registrado en esa cuenta es el siguiente sullyvan1012@gmail.com por favor podrían intervenir para que me agilizar mi pago como es posible que para los depósitos y los reciben inmediato pero para los retiros tardan una eternidad y toda mi documentación está en regla y ellos mismos me dijeron que no había ningún problema con la documentación desde hoy en la mañana me comunique con ellos y cuando le hice el comentario que me diera repuesta de mi retiro ya no me contestaron por ningún medio tengo más de 3 HRS tratando de comunicarme y se supone que el servicio al cliente de 7am a 10 PM los 7 días a la semana
de 7 y no puedo poner una queja en esta página me aparece error de captcha
Чи могли б ви надати будь-яку інформацію щодо вашого вилучення, якщо така є? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежів, тому, на жаль, ми не зможемо втрутитися до цього. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші, і не потрібно буде подавати скаргу. Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша допомога, повідомте нас, ми чекатимемо вашої відповіді.
Could you please provide any update regarding your withdrawal, if there is any? We usually give casinos 14 full days to proceed the payments, so we won't be able to intervene before that, unfortunately. I hope you will get your money soon, and there won't be needed to submit a complaint. If you feel you need our help, please let us know, we'll wait for your reply.
Для мене це сталося через 100 баксів. Я не думав, що вони зупинилися так низько, але я припускаю, що вони роблять те, що ви можете зробити, це захопити відділ шахрайства, як у справах, так і в bbb та будь-якому іншому агентстві, але воно має бути як прямий наглядач, незалежно від номера телефону, який вони мають зареєструвати цю компанію, вам просто потрібно взяти їх у руки та побачити, як отримати гроші деякі негідники, що вони роблять, це просто відштовхують вас, і багато хто не йде процес, тож це для них виграш, але якщо б усі повідомляли про цих дурнів, їм доведеться заплатити, вони просто відштовхують вас, а іноді я готовий відпустити, але я ніколи не роблю навіть за один долар, працюючи над розміщенням реклами на своєму автомобіль назва казино, яке мене спалило, і будьте впевнені, що я отримаю їх набагато дорожче, незалежно від того, бачать вони це чи ні, це одне з цих типів онлайн-казино, але я думаю, що вони однакові, тому я просто збираюся зосередьтеся на чомусь такому в Інтернеті
казино неправильне місце для виграшу. Або де ви програєте, навіть якщо виграєте
To me it happened for 100 bucks I didn't think they stopped down that low but I guess they do what you can do is get a hold of dept of con as under affairs and the bbb and any other agency but there's got to be one like a direct overseer regardless of the phone number they got to have registered that business you just have to get as hold of them and see what's the process to getting paid some scoundrals what they do is just push you away and many don't go thru the process so that's a gain for them but if everybody would report these fools they would have to pay they are just pushing you away and sometimes id eady to let go but I never do not even for one dollar om working on putting some ads on my car the name of the casino that burnt me and rest assured that I will get them for s lot more whether they see it or not they are one of these types of casino online but I think their all the he same so I'm just gonna focus on online something like that
casinos wrong place to wim. Or where you loose even when you win
Чи можу я запитати, чи ви отримали свої гроші в кінці? Коли саме це сталося з вами? Якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, повідомте нас.
May I ask if you got your money at the end? When exactly did this happened to you, actually? If you need any help from our complaint team, please let us know.
Я не пам’ятаю назви, але я можу його знайти. Я виграв приблизно 4000, але мені сказали, що я можу зняти лише 100, а решта буде стерта, так що це майже вбило, тоді спроба зняти 200 стала болісно, вони запитали для ідентифікатора все, що насправді не має особливого сенсу, я маю на увазі, що коли ви вносите їх, вони не проходять через усе це, але через 3 або 5 днів вони потім сказали, що мені потрібно дати їм 25 DLRS, щоб підтвердити себе, я просто дав їм копія мого водійського посвідчення разом із селфі та підтвердженням адреси. Я почав думати, що подаю заявку на кредит, але це те, що сталося, і я додав, що живу за рахунок своєї машини, у мене немає грошей, а якби я був, то поставив би бензин, тому що навіть оплата його підлягає перевірці, тому вони сказали, що натякають, що вони завжди можуть не платити, якщо щось підозрюють, і саме це вони сказали, що мій електронний лист із ними manases6801@gmail.com
А мій користувач razo
I don't remember the name but I can look it up I had won like 4000 but I was told I could only withdraw 100 and that the rest would be erased so that pretty much killed it then trying to withdraw the 200 became agonizing they asked for id everything which doesn't really make much sense I mean when you deposit them don't get put thru all of that but after 3 days or 5 they then said I needed to give them 25 dlrs to verify me I just gave them a copy of my driver's license along with a selfie and proof of address I was starting to think I was applying for a loan but that's what happened and I added I'm living out of my car I don't have money and if I did I would put gas cuz even paying it's up for review so they said insinuating they can always choose to not pay if they suspect something and that's what they said my email with them manases6801@gmail.com
And my user is razo
Так, якщо ви можете, мені знадобиться допомога
Моя інформація в загальному
Ефрайн Кастанеда
6195127305
manases6801@gmail.com
Yes I could use some help if you may
My information in general
Efrain castaneda
6195127305
manases6801@gmail.com
Ви не пам'ятаєте назву чого саме? Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога з цією проблемою, і що наша команда зможе її вирішити, перейдіть за цим посиланням 👈 і надішліть скаргу. Я дуже сподіваюся, що її вирішення можна знайти.🤞
You don't remember the name of what exactly? If you feel, that you need help with this issue, and that our team could be able to solve it, please follow this link 👈 and file a complaint. I really hope the solution to it could be found.🤞
Привіт, я думав, що проблема полягає в тому, щоб отримати гроші = зняти гроші. У будь-якому випадку я радий чути, що вам вдалося це вирішити!
Будь ласка, не соромтеся поділитися додатковим досвідом, який ви мали в цьому казино.
Hey, I thought the problem was getting the money out = withdrawal. Anyway, I'm glad to hear you managed to resolve that!
Please feel free to share any additional experiences you have had in this casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.