Привіт.
Дозвольте мені прокоментувати вашу нещодавно подану скаргу .
На жаль, зазвичай оператор чату не є належною особою, щоб інформувати вас про KYC. Я знаю, що це відчуває, але спробуй це врахувати.
Спробуйте отримати патент і дайте казино трохи часу, щоб перевірити вас.
І взагалі, що змусило вас там грати? Я перевірив огляд казино , що ж, не став би там грати. Серед інших поганих ознак вони також застосували «політику відсутності відповіді» на скарги гравців 🙁
Hello.
Allow me to comment on your recently submitted complaint, please.
I'm sorry to say that - usually, the chat operator isn't the proper person to update you on the matter of the KYC. I know how it feels, but try to consider that.
Try to be patent and give the casino some time to verify you.
Anyway, what made you play there? I checked the casino review, well - wouldn't play there. Among other bad signs, they also applied "no response policy" to players' complaints 🙁
Автоматичний переклад.