8 міс. тому
Тут ви можете обговорити MajestySlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт сьогодні, я вірю, що з тобою все добре,
Мене запитали, чи маю я щось сказати, перш ніж ви зв’язалися з казино напряму, я просто хотів би повторити, що жодні бонуси не використовувалися для отримання моїх виграшів. І навіть якщо вони мають це дурне процентне правило, яке диктує максимальну ставку, як вони можуть забрати в мене гроші, які я виграв в іншій грі в інший день, де жодні «правила» не були порушені.
Hello today I trust you are well,
I was asked if I had anything to say before you contacted the casino directly, I would just like to reiterate no bonus of any kind was used in generating my winnings. And even if they have this stupid percentage rule which dictates a maximum stake, how can they take from me money that I won on another game on another day where no " rules" were breached.
Привіт і доброго дня вам!
Дякую за цю інформацію – я лише додам, що вона пов’язана з вашою скаргою. Подробиці наведено тут:
https://casino.guru/majestyslots-casino-player-s-winnings-were-confiscated
Коли йдеться про порушення правила максимальної ставки, ми застосовуємо такий підхід:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#max-bets
Зайве говорити, що ви граєте в казино з дуже низьким індексом безпеки, і я боюся, що їм не дуже сподобається чесна позиція:
https://casino.guru/majestyslots-casino-review#tab=js-tab-reputation
Ви бачили це раніше?
Hello, and good day to you!
Thank you for this info - I will just add that it is associated with your complaint. Details are provided here:
https://casino.guru/majestyslots-casino-player-s-winnings-were-confiscated
When it comes to breaching the maximum bet rule, we apply this approach:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#max-bets
Needless to say, you play in the casino with a very low safety index, and I fear they won't be very fond of fair stand:
https://casino.guru/majestyslots-casino-review#tab=js-tab-reputation
Have you seen this before?
Привіт гуру казино,
Я ніколи не читав так глибоко в правилах і положеннях казино. Я думав, що зі мною поводитимуться справедливо, але досі не можу повірити в те, що сталося, і в те, що вони, здається, самі собі закон. Можливо, я трохи наївний, але якби я втратив весь баланс свого рахунку, вони б не зарахували мені ставку за «незаконну ставку». Я дуже вдячний за вашу допомогу в цьому питанні, але я повинен запитати , зважаючи на ваш досвід, чи є шанс, що це буде вирішено сприятливо.
Hello casino guru,
I have never read that deep into the rules and regulations of a casino. I thought I would be treated fairly and still can't believe what's happened and the fact that they seem to be a law unto themselves. Maybe I'm being a bit naive, but If I had lost my full account balance they wouldn't have credited me with the stake for the " illegal bet" I'm very grateful for your help in this matter, but I must ask, with your experience is there any chance of this being resolved favourably.
Привіт, приємно цікавитися такою інформацією, особливо коли мова йде про казино.
Звичайно, якби ви втратили рівновагу, це, ймовірно, не мало б великого значення для казино. Зазвичай казино зв’яжеться, якщо ви порушите деякі Умови та виграєте.
Щодо того, чи можливо, що ваша скарга буде розглянута, я не хочу бути скептичним, але оскільки казино останнім часом не розглядає багато скарг, є ймовірність, що в цьому випадку так і залишиться. Хоча, можливо, є невеликий шанс, але я не хочу давати марних надій.
Поки що нам доведеться почекати, щоб побачити, куди піде ваша справа та яким буде кінцевий результат. Якщо ви дізналися щось нове, не соромтеся поділитися цим тут, на форумі.
Hi, it is good to be interested in such information especially when it comes to casinos.
Of course, if you lost your balance, it probably wouldn't matter much to the casino. Usually the casino will get in touch if you break some Terms and Conditions and win.
As for whether it is possible that your complaint will be resolved, I don't want to be skeptical, but since the casino hasn't resolved many complaints lately, there is a chance that it will remain that way in this case. However, maybe there is a small chance, but I don't want to give false hope.
For the time being, we will have to wait and see where your case goes from here and what the end result will be. If there is anything new you learn, don't hesitate to share it here on the forum.
Людям, компаніям, казино, злочинцям і шахраям загалом потрібен стримуючий фактор, щоб приборкати їхній ентузіазм. Якщо це угруповання може діяти таким чином безкарно без жодних засобів регресу, то вони ніколи не перестануть відверто грабувати людей, оскільки для них це виграш. Якщо такі люди, як ви, не мають особливих повноважень покарати цих хуліганів, наприклад, погрозити їхнім ліцензіям або чималим штрафом, якщо вони не виконають рішення незалежного органу, тоді погана реклама є єдиною зброєю, яка не завадить все, якщо взяти до уваги десятки тисяч фунтів стерлінгів, пов’язаних із повним спектром жертв. Це, мабуть, дуже засмучує вас і дуже засмучує. Чи можливо посередництво в досягненні компромісу.
People, companies, casino's and criminals and conmen in general need a deterrent to curb their enthusiasm. If this outfit can operate in this manner with impunity with no recourse then they will never stop blatantly robbing people as it's win win for them. If people like your good selves don't have specific powers to punish these bullies like threatening their license or a hefty fine if they fail to comply with the adjudication of an independent body., Then bad publicity is the only weapon which is no deterrent at all when you consider the tens of thousands of pounds involved across the full spectrum of victims. This must very frustrating for you and quite disheartening. Is mediating a compromise a possibility.
Я бачу вашу точку зору, і те, що ви описуєте, є правдою. Однак ми не маємо повноважень фінансово штрафувати казино або відкликати їх ліцензії. Ми надаємо інформацію про казино та намагаємося переконатися, що гравці не потрапляють у неприємну ситуацію лише тому, що там грають. Ми можемо додати чорні точки в казино, якщо вони не зацікавлені у вирішенні проблем гравців, що знижує їхній індекс безпеки . На основі цього гравці можуть шукати інформацію про казино. Я б сказав, що чим нижчий індекс безпеки, тим більш небезпечним є казино для гравця.
У всякому разі, я визнаю, що поганої реклами, мабуть, недостатньо, але інформацію сьогодні можна знайти всюди. Оскільки ми також надаємо їх, я думаю, що кожен гравець може вирішити на їх основі, чи підходить йому депозит у казино. Я завжди рекомендую провести дослідження та зібрати якомога більше інформації про казино, перш ніж вирішите там грати. Це не означає, що в казино з кращим індексом безпеки не може бути проблем. Але я думаю, що ймовірність того, що трапиться щось негативне, буде менше.
Сподіваюся, я зрозуміло висловився та допоміг прояснити ситуацію.
I can see your point of view and what you describe is true. However, we do not have the power to financially fine casinos or revoke their licenses. We provide information about casinos and we try to make sure that players don't get somewhere where they might get into an unpleasant situation just for playing there. We can add black points to casinos if they are not interested in solving players' problems, which lowers their safety index. Players can then look up information about the casino based on that. The lower the safety index, the more unsafe the casino is for the player, I would say.
Anyway, I accept that bad advertising is probably not enough, but information can be found everywhere nowadays. Since we also provide them, I think that every player can decide on the basis of them whether it is suitable for him to deposit in a casino. I always recommend doing your research and gathering as much information about a casino as possible before you decide to play there. This is not to say that there can't be a problem in a casino with a better safety index. But I do think that there might be less chance of something negative happening.
I hope I have made myself clear and helped to clarify the situation.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.