3 р. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Wins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Luckywins.io виглядає як гарне казино з чудовою бонусною пропозицією. Я грав вперше і виграв цю велику суму в 5400 євро лише з одним відеослотом. Коли я отримав вимоги щодо ставок, це було приблизно
Залишилося 4400 євро, зовсім непогано. Коли я хочу зняти 800 євро з нього, мені сказали, що я повинен витратити перші 200 євро власних грошей, перш ніж я зможу зняти гроші. Я міг би зняти 200 євро як новий гравець (10 разів мій перший депозит). Вони взяли з мого рахунку 3300 євро, а 800 євро залишили на спортивному розділі (не знаю чому). У підсумку я не обговорював з ними їхні рідкісні та неприємні правила для нових гравців, але зняв 200 євро, що було дозволено. Через 3 тижні я все ще чекаю, мій рахунок підтверджено, але вони не надсилають мені гроші і не повідомляють в останній пошті, що це може зайняти 21 робочий день, перш ніж виплатити ??? Не грайте в це казино, вони не хочуть вам платити, є рідкісні правила, які говорять, що ви не можете стати вашим виграшем як новий гравець. Є багато хороших онлайн -казино, але Лаківінс - не одне з них. Є ще погані новини про ці "Лаківіни", тому вони сказали, що це не справжнє казино, і вони мають рідкісну ліцензію Гібралтару, з якої сказано, що її немає
Luckywins.io looks like a good casino with a beautifull bonus offer. I played for the first time and i won this great amount of € 5400 only with one videoslot. When i got the wagering requirements there was about
€ 4400 left, not bad at all. When i want to withdrawl € 800 of it, i was told that i had to spent firtst € 200 of my own money before i can withdrawl. I could withdrawl € 200 as a new player ( 10 x my first deposit) . They took € 3300 from my account and € 800 they still left on the sport section (dont know why). Bottom of all i did not discuss with them about their rare and unpleasant rules for new players but withdrawl my € 200 which was allowed. After 3 weeks i am still waiting, my account is verified but they dont send me the money and tell me in the last mail it can take 21 workingdays before paying out ??? Dont play this Casino, they dont want to pay you, have rare rules which say you cannot become your winnings as a new player. There are a lot of good online casinos but Luckywins is not one of them. There is more bad news of this "Luckywins" so its told its not a real casino and they have a rare Gibraltar licence from which its said it does not exist
О, я так ненавиджу це правило! Це не унікально, але так, це рідкість. Макс. виграші залежно від того, скільки ви внесли. Мені цікаво, що б вони зробили, якби ви виграли джекпот у казино. Чи зберегли б вони джекпот?
Я просто дивлюся на огляд казино. Це правило ми також зазначили в огляді казино. Казино отримало від нас рейтинг 0.0/10.
Я можу лише запропонувати вам перевірити огляди казино тут, перш ніж почати грати в новому казино. Ви могли б уникнути цієї проблеми, якщо прочитаєте її раніше 😕
Oh, I hate this rule so much! It's not unique, but yes, it's rare. Max. winnings depending on how much you deposit. I'm wondering what they'd do if you won a jackpot in the casino. Would they keep the jackpot?
I'm just looking at the casino review. We have this rule stated in the casino review as well. The casino got 0.0/10 rating from us.
I can only suggest you to check the casino reviews here before you start playing in a new casino. You could avoid this issue if you read it before 😕
У мене немає проблем із продажами, я сподіваюся, це через передбачувані процеси, які слід проводити для більших вилучень коштів.
Я вже отримав там дві виплати: одну 700 євро та одну 1400 євро. Виплата зайняла близько двох тижнів. Тепер я виграв 5000 євро і чекав з 08.08.
Є також електронні листи, на які немає відповідей тощо.
Нібито чатом керує постачальник послуг, не пов’язаний із фінансовим відділом.
Ви не можете заблокувати або видалити свій обліковий запис тощо. Вам потрібно написати на електронну адресу, яка, здається, не існує.
Я просто сподіваюся, що виплата ще попереду.
I don't have the problem with the sales, I hope, it's because of alleged processes that have to be carried out for larger withdrawals.
I have already received two payments there, one EUR 700 and one EUR 1,400. The payout took about two weeks. Now I have won 5,000 euros and have been waiting since 08.08.
There are also emails that are not answered, etc.
The chat is allegedly operated by a service provider that is not connected to the finance department.
You cannot block or delete your account, etc. You have to write to an email address that does not seem to exist.
I just hope the payout is yet to come.
Das Problem mit den Umsätzen habe ich nicht, hoffe ich, bei mir liegt es an angeblichen Prozessen, die bei größeren Abhebungen durchgeführt werden müssen.
Zwei Auszahlungen habe ich dort bereits erhalten, einmal 700 und einmal 1.400 Euro. Die Auszahlung dauerte etwa zwei Wochen. Nun habe ich 5.000 Euro gewonnen und warte seit dem 08.08.
Dazu kommen E-Mails, die nicht beantwortet werden etc.
Der Chat wird angeblich von einem Dienstleister betrieben, der nicht mit der Finanzabteilung verbunden ist.
Sein Konto kann man auch nicht sperren, löschen o.ä. Man muss an eine Email Adresse schreiben, die anscheinend nicht existiert.
Ich hoffe einfach nur, dass die Auszahlung noch kommt.
Я вже чекаю виплати більше 18 днів, вони мені сказали вчора, що це може зайняти ще 21 робочий день через їх помилки 🤣🤣
I am already waiting for a payment for more than 18 days, they told me yesterday it can take 21 workdays more, because of mistakes made by them 🤣🤣
Я отримав гроші за останній тиждень, чекаючи 1,5 місяці.
Вони дійсно не поспішають, але в певний момент вони, здається, завжди окупаються! Я досяг успіху після того, як написав не в "Обліковий запис", а у "відділ перевірки" у чаті. Тримайте пальці!
I got my money in the last week after waiting 1.5 months.
They really take their time, but at some point they always seem to pay off! I made progress after not writing to "Account" but to the "verification department" in the chat. Keep your fingers crossed!
Ich habe in der letzten Woche mein Geld bekommen, nach 1,5 Monaten Wartezeit.
Sie lassen sich wirklich viel Zeit, aber irgendwann zahlen sie anscheinend immer aus! Bei mir ging es vorwärts, nachdem ich im Chat nicht „Account" sonder das „verification Department" angeschrieben habe. Drück Dir die Daumen!
Це насправді хороша новина і хороша порада для інших гравців. Дякую!
That actually good news and good tip for other players. Thanks!
Я чекав на свою виплату 3050 євро з 19.08.2021. Мені цікаво, коли виплата нарешті настане.
I have been waiting for my payment of 3050 euros since 08/19/2021. I am curious when the payout will finally come.
Ich warte seit dem 19.08.2021 auf meine Auszahlung in Höhe von 3050 Euro. Ich bin gespannt wann die Auszahlung endlich kommt.
Оце Так! це дійсно довгий час очікування. Чи спілкується казино з вами щодо виведення коштів?
Wow! that's a really long waiting time. Does the casino communicate with you regarding the withdrawal?
Так, але ви завжди отримуєте однакові відповіді! Не можна писати безпосередньо у фінансовий відділ. Мені не вистачає терпіння always Завжди пишуть, що слід запастися терпінням, і тоді чат закінчується.
Yes, but you always get the same answers! You can't write directly to the finance department. I'm out of patience 🙁 It is always written you should be patient and then the chat is ended.
Ja aber ständig bekommt man die gleichen antworten! Mit der Finanzabteilung direkt kann man ja nicht schreiben. Ich hab keine Geduld mehr 🙁 Es wird immer geschrieben man soll Geduld haben und dann wird der Chat beendet.
Ніхто не потерпить після півтора місяця очікування грошей. Ви вже подавали скаргу щодо цього на нашому веб -сайті?
Nobody would be patient after 1 and half month of waiting for money. Have you already submitted a complaint regarding this on our website?
Коли ви подали запит на виплату? І коли саме вона була виплачена? Я подав заявку на моє 19.08.2021 і все ще чекаю ☹️☹️
When did you request your payout? And when was it paid out exactly? I applied for mine on 08/19/2021 and am still waiting ☹️☹️
Wann haben sie ihre Auszahlung beantragt? Und wann wurde die genau ausgezahlt? Ich habe meine am 19.08.2021 beantragt und warte immer noch ☹️☹️
Я мав 08.08. виграв, а виплата була здійснена 18 вересня, тому я чекав майже 1,5 місяці!
Депресивно, справді! Виправдання ставали все більш творчими!
I had on 08.08. won and the payout was made on September 18th, so I waited almost 1.5 months!
Depressing, really! The excuses got more and more creative too!
Ich hatte am 08.08. gewonnen und die Auszahlung erfolgte am 18.09., also habe ich fast 1,5 Monate gewartet!
Deprimierend, wirklich! Die Ausreden wurden auch immer kreativer!
Так, і для мене це так☹️☹️
Yes, that's the way it is for me too ☹️☹️
Ja ist bei mir auch so ☹️☹️
Тоді моя виплата має бути фактично завершена в найближчому майбутньому ... ☹️ Я зараз закінчу терпіння! Сьогодні казино дало підставу перевірити, чи я дотримуюся загальних положень та умов, а це так, і гадки не маю, скільки часу повинна тривати перевірка ☹️☹️☹️, тому не соромтеся виправдань!
Then my payout should actually be completed in the foreseeable future ... ☹️ I'm now at the end of my patience! Today the casino gave the reason that it will check whether I have adhered to the general terms and conditions, which is the case, no idea how long the check should take ☹️☹️☹️ so don't be embarrassed about excuses!
Dann müsste meine Auszahlung ja eigentlich auch in absehbarer Zeit abgeschlossen sein...☹️ Ich bin mittlerweile mit meiner Geduld am Ende! Heute hat das Casino die Begründung gegeben das geprüft wird ob ich mich an die allgemeinen Geschäftsbedingungen gehalten habe was der Fall ist keine Ahnung wie lange die Prüfung dauern soll ☹️☹️☹️ also um Ausreden sind die nicht verlegen!
Я справді не знаю, чому казино так роблять. Їх головною метою має бути наявність задоволених гравців, які повертатимуться і регулярно втрачатимуть частину своїх грошей у казино. Якщо вони це зроблять, я сумніваюся, що вони коли -небудь повернуться до казино, навіть якщо вони отримають виграш через кілька тижнів.
I really don't know why the casinos do this. Their main aim should be having satisfied players who will come back and regularly lose some part of their money in the casino. If they do this, I doubt they'll ever come back to the casino even if they receive the winnings after few weeks.
Я згоден! Я точно не буду вносити більше грошей у Lucky Wins. Вони можуть викрасти когось іншого
I agree! I will definitely not be depositing any more money at Lucky Wins. They can kidnap someone else
So sehe ich es auch! Bei Lucky Wins werde ich definitiv kein Geld mehr einzahlen. Verarschen können die jemand anderen
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.