11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Red Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені здається, що кожного разу, коли я запитую про виплату, lucky red дуже розпливчастий, і коли я нарешті відчуваю, що це станеться, мені кажуть, що виплата недоступна, але не кажуть, коли вона буде. Тільки те, що зараз немає агентів, доступних для виплат. Я грав на багатьох платформах протягом багатьох років і мене завжди інформували, чи зможу я викупити особливості щодо правил виведення готівки, часу тощо. Я відчуваю, що ви всі даєте мені нечіткі та повільні відповіді, сподіваючись, що Я поверну його до того, як хтось із ваших агентів стане доступним. Я думаю, що це питання, яке потрібно знати всім новим гравцям, перш ніж робити грошові депозити, тому що якби я знав це заздалегідь, я б не ризикнув і залишився з усіма іншими, хто вносить мої виграші майже відразу, але точно завжди в той же день. Відгуки в Google вводять в оману.
I feel like every time I ask about getting paid out lucky red is very vague and once i finally feel like its gonna happen I am then told pay out is not available but not told when it will be. Only that there's now no agents available to payout. I have played with many platforms and for many years and have always been informed if I am able to redeem the specifics on cash out rules and times etc. I feel like y'all are giving me vague responses and slow ones as well in hopes that I will gamble it back before one of your agents actually becomes available. I think this is an issue that needs to be known to all new players before making cash deposits because had I known ahead of time I would have not taken a chance and stayed with everyone else who deposits my winnings almost immediately, but for sure always the same day. The google reviews are misleading.
Дякую, що поділились!
Виплата недоступна, га? Можливо, ви можете спробувати інший спосіб оплати? Чи може це бути рішенням?
Вибачте за всі ці запитання, але я відчуваю, що якось дивно говорити: «Вибачте, ви не можете зараз відмовитися» без будь-яких гідних пропозицій чи хорошого пояснення...
Будь ласка, коли це почалося?
Thanks for sharing!
The payout is not available, huh? Can you perhaps try another payment option? Could it be a solution?
I'm sorry for all those questions, but I feel it is somehow strange to say, "Sorry, you can't withdraw now" without any decent suggestions or a good explanation...
When did this start, please?
Дуже темно! Після того, як мої документи було схвалено для депозиту, я втратив свій перший виграш, тому що я вибрав бонус: мій другий виграш відхилено, і зараз ведеться розслідування через мою відмову надати свій код безпеки, і вперше на сайті з мене стягнуть 25 доларів, якщо я отримай мій виграш. НІКОЛИ більше не буду використовувати цей сайт.
Very shady! After my documents were approved for deposit I lost my first winnings because I selected a bonus: my second winnings are being denied and now investigating due to my refusal to give my security code, and the first time on a site I am charged $25 if I get my winnings. NEVER will I use this site again.
Щоб пройти процес перевірки, завжди краще співпрацювати з казино, і ми даємо цю пораду кожному гравцеві. Лише за умови повної співпраці ви зможете уникнути будь-яких проблем і казино не відмовить у виведенні коштів. Можливо, ви читали щось про комісію в розмірі 25 доларів США в умовах казино? Ви точно знаєте, що це за комісія?🤔
Я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам із цією проблемою. Я прочитав вашу скаргу , і вони вже працюють над нею, тому, сподіваюся, незабаром буде знайдено якесь рішення. Обов'язково будемо чекати будь-яких оновлень.
It is always best to cooperate with the casino in order to pass the verification process, and we give this advice to every player. Only with full cooperation can you avoid any issues and have your withdrawal not be refused by the casino. Have you read anything about the $25 fee in the casino terms and conditions, perhaps? Do you know exactly what kind of fee it is?🤔
I hope that our team will be able to assist you with this issue. I have read your complaint, and they are already working on it, so hopefully soon there will be some kind of solution to it. We will surely wait for any updates.
Я щойно прочитав електронний лист.
Найперше речення було неправдивим. До мене ніхто не звертався, крім цієї компанії.
Що стосується 25 доларів, які вони беруть, тому що можуть, мене це не хвилює.
Мене федерально захищає від шахрайства через банк, який видає код безпеки для мого захисту та конфіденційності. Ось чому вони мають це на місці.
Мене перевірили перед тим, як я зробив депозит, тому, якщо я виграю, все буде на місці. Я надіслав необхідні документи та повідомив, що тепер мене перевірено, і я зробив свій депозит.
Я хочу виграш, який мені винен. Це не вимагає занадто багато.
Я ні в якому разі не надаю комусь повний доступ до своєї банківської інформації. Податкова служба єдина, хто може цього вимагати. Я маю підписати документ, який надає будь-кому доступ до мого облікового запису. Це федеральний закон. Я запитав у банку та свого адвоката, і обидва сказали мені не надавати цю інформацію, оскільки вона не потрібна для виплати. Ніхто цього не вимагає за борг.
Це туди-сюди тривало досить довго. Я не збираюся продовжувати ту саму розмову знову і знову. Я просто хочу те, що мені винні. Це розслідування мало бути закінчено в п’ятницю, коли департамент побачив, що я надав документи, був підтверджений у четвер увечері, зробив депозит, а потім відмовився платити мені через код безпеки. Мені потрібно зателефонувати їм, оскільки вони ще не надіслали мені електронною поштою відмову через мій код безпеки. Я спілкуюся електронною поштою, щоб показати документи про все, що робиться: мені заборгували виграші, і я зроблю все необхідне, щоб отримати їх. Сподіваюся, цей департамент зможе це вирішити.
Це абсолютно смішно і неприпустимо.
I just read the email.
The very first sentence was not true. No one has reached out to me except this company.
As far as the $25 they are taking because they can, I could care less.
I am federally protected from fraud though a bank who issues the security code for my protection and privacy. That’s why they have that in place.
I was validated before I deposited, so if I won everything would be in place. I sent the required documents and told I was now validated and I made my deposit.
I want the winnings that is owed to me. That’s not asking too much.
It’s no way that I am giving anyone complete access to my banking information. The IRS is the only one who can demand that. I have to sign a document giving permission for anyone access to my account. That’s a federal law. I have ask the bank and my attorney and both told me do not give that information because it is not required for a payout. No one demands that for a payment owed.
This back and forth has gone on long enough. I am not going to continue the same conversation over and over. I just want what is owed to me. This investigation should have been over Friday when the department saw I have provided the documents, was validated Thursday night made a deposit and then refused to pay me due to a security code. I have to call them because they have yet to email me the refusal due to my security code. I communicate through email so that I can show documentation of everything that is being done: I am owed the winnings and will do whatever necessary to get them. Hopefully this department can resolve this.
This is absolutely ridiculous and unacceptable.
У цьому випадку наша група розгляду скарг, як завжди, зробить усе можливе, щоб з’ясувати, що тут можна зробити. Вони вже працюють над вашою справою разом із багатьма іншими скаргами, тож наберіться терпіння, і ви обов’язково отримаєте від них відповідь якомога швидше.
In this case, our complaint team will surely do their best, as always, to find out what can be done here. They are already working on your case together with many other complaints, so just try to be patient, and surely you will have some response from them as soon as possible.
Казино звернулося до мене, і тепер мій код безпеки не потрібен. Це свідчить про те, що мені надали неправдиву інформацію. Тепер мені потрібно перерахувати гроші в мій банк, коли вони могли просто внести гроші на мою банківську картку, оскільки мене раптово повністю перевірили. Це можна було вирішити тиждень тому, і я мав би гроші, які мені заборгували. Тепер я маю його підключити: це так засмучує та неприйнятно. Буду вдячний, якщо ви попросите їх повернути гроші на мою картку.
The casino reached out to me and now my security code isn’t needed. This proves that I have been given false information. Now I have to have the money wired to my bank when they could just deposit the money on my bank card since I have suddenly been completely verified. This could have been handled a week ago and I would have had the money owed to me. Now I have to have it wired: this is so frustrating and unacceptable. I would appreciate if you could please have them deposit the money back to my card.
На жаль, ми не можемо втрутитися в таке рішення, оскільки лише казино вирішує, який спосіб оплати вони використовуватимуть. Я просто сподіваюся, що ви скоро отримаєте свої гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.
Unfortunately, we cannot intervene in this kind of decision, as it is only up to the casino to decide which payment method they will use. I just hope you will get your money soon. Please let us know whenever you have any updates.
Я ціную все, що ви зробили для мене. Перепрошую за таку різку відповідь, але мені ніколи не доводилося проходити через щось подібне. Дякую, що залишаєтеся зі мною на зв'язку.
I appreciate anything that you have done on my behalf. I apologize for being so sharp answering but I have never had to go through anything like this. Thank you for staying in touch with me.
Нічого страшного, я розумію, якщо гравець вперше потрапляє в таку ситуацію, ні в чому не впевнений і не знає, що робити. Тому наша команда намагатиметься допомогти вам, якщо зможе, і я хочу вірити, що ви побачите свої гроші якомога швидше.
Якщо з’являться нові новини, обов’язково повідомте мене.
It's okay, I understand if a player finds himself in such a situation for the first time so he is not sure of anything and doesn't know what to do. That's why our team will try to help you if we can and I want to believe that you will see your money as soon as possible.
If any new news comes in, be sure to let me know.
Так, я не надіслав електронну пошту, подивіться, що у мене є Гуру казино марна трата часу не вірте, що всі ігри не допоможуть вам або вашій ситуації від шахрая онлайн-казино
Yeah I did not email look what I have casino guru useless waste of time don’t believe this all games not to help you or your situation by the scammer online casino
Я бачив, що ти не надіслав Крістіні те, що їй було потрібно. Вона хотіла отримати повну історію ігор, тож якщо ви надішлете їй щось інше, і саме це ви надіслали сюди, вона відповість, що цього недостатньо. Це був важливий доказ, щоб ми могли рухатися далі та допомогти вам, але, на жаль, це спрацювало не найкращим чином.
мені шкода
I saw you didn't send Kristina what she needed. She wanted a full game history, so if you sent her something else, and that's what you sent here, she said it wasn't enough. It was a crucial proof so we could move on and help you, but unfortunately, it didn't work out the best.
I'm sorry.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.