ФорумКазиноLocowin Casino - загальне обговорення

Locowin Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Togo1988
|
21434 переглядів 112 відповідей |
|
12 3 4...6
Додати публікацію
3 р. тому

ВИ скасували мій вихід!!!!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я написав для MGA!

Автоматичний переклад.
szchristian
3 р. тому

Гаразд, у такому випадку казино має довести та показати докази того, що у вас дійсно більше акаунтів, як вони стверджують. Інакше немає причин анулювати свій виграш!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,


Я отримав регулярний прибуток у розмірі 1000 євро в казино і попросив його минулого тижня банківським переказом. Документи завантажили в понеділок.


З тих пір казино не відповідало ні на листи, ні навіть на живу підтримку.


як я можу вжити заходів проти цього?

Автоматичний переклад.
Robson1991
2 р. тому

Привіт, ось список скарг, поданих проти казино Locowin: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Ви можете подати свою скаргу, оскільки бачите, що інші мали або навіть мають таку ж проблему, як і ви зараз 🙁. Наступного разу було б розумно перевірити будь-яке казино до першого депозиту. Або спробуйте з меншою сумою.

Сподіваюся, вам все-таки платять.


Змінено Daniel 2 р. тому
Причина: оновлене посилання
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Люди тримаються подалі від казино.

143 євро бонусних кредитів просто не можна було відтворити або зняти.

Підтримка є помилка, і вона буде виправлена.

КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ: Через 5 днів термін дії бонусу закінчився, і я більше не маю ні цента.

У мене також було 20 євро кешбеку, який також без жодної причини скасували.


Найбільше шахрайське казино на ринку.


Автоматичний переклад.
OOdiegoOO
2 р. тому

Привіт,

здається, що це казино залишається таким же. Просто перегляньте ці попередні розмови тут. 🙁

Я б сказав, що вам слід дати можливість завершити бонус, але, чесно кажучи, я не думаю, що їх це хвилює.

Ви все ще спілкуєтесь зі службою підтримки?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це сталося і зі мною, і з тобою. Locowin не виплачує, якщо ви виграєте. Я грав без бонусу і виграв нормально. Близько 2000 євро. У першому електронному листі йдеться про те, що я перевищив ліміт зняття коштів. Але ліміт виплат 2000 євро? Гуру казино писав 5000 на тиждень. 2-е повідомлення було виплачено через 72 години, 3-те повідомлення виплачено через 10 днів, сьогодні 4-те повідомлення Дякуємо, що звернулися до нас.


Приносимо вибачення за незручності та затримку. Будь ласка, зверніть увагу, що ваше зняття все ще контролюється нашим відділом безпеки для подальших перевірок, які можуть тривати до тижнів.

яке фальшиве казино. Зі свого досвіду я б порадив не збирати навіть 1 цент.

Автоматичний переклад.
cheungyukloon
1 рік тому

Привіт, мені прикро це чути.

Відповідно до раніше нерозглянутих скарг , ми можемо лише сподіватися, що одного дня ви побачите свій виграш.

Завжди перевіряйте відгуки, оцінки репутації та скарги заздалегідь, щоб уникнути такого неприємного досвіду. 🙁


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони також не хочуть виплачувати мені виграш, що мені робити, будь ласка? Сума виграшу становить близько 800 євро

Автоматичний переклад.
hrkal17
1 рік тому

Привіт, у якій країні ви зареєструвалися? За нашою інформацією, це казино не приймає гравців з Чехії. Чи правильно ви ввели всю свою реєстраційну інформацію і чи ваш обліковий запис користувача вже підтверджено? Або, будь ласка, коли відбулася верифікація і чи ви коли-небудь успішно знімали тут гроші в минулому. Дякую за інформацію.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, так, мій обліковий запис підтверджено, я з Чехії, і гроші не можна зняти, написано "виведення електронною поштою", але з'являється помилка, ви можете лише внести гроші, але не зняти

Автоматичний переклад.
hrkal17
1 рік тому

На вашому місці я б спробував спочатку повідомити казино та запитати, що може бути причиною. Спробуйте їхній чат або надішліть електронний лист і опишіть свою проблему. Якщо вони відмовляються спілкуватися, не соромтеся зв’язатися з нами.

Репутація казино не дуже багатообіцяюча, досить дискусійна, як можна побачити тут , а найбільшим мінусом є несправедливі правила.

Будь ласка, ще раз ознайомтеся з їхніми умовами та спробуйте зосередитися на тому, як це відбувається з прийомом гравців із Чеської Республіки. Як я вже згадував, згідно з нашою інформацією, це казино не приймає гравців з Чехії, чи використовували ви, наприклад, VPN?

Автоматичний переклад.
hrkal17
1 рік тому

Привіт,

вдалося зв'язатися з підтримкою? Якщо буде щось нове, ми будемо раді почути від вас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Уже кілька днів у мене виникають проблеми з виплатою прибутку Locowin.


Наразі перевірка KYC для моєї адреси не вдалася. Я вже надіслав рахунки, особисту інформацію та виписку з банківського рахунку. Кожного разу ця перевірка займає 48 годин і кожного разу мені кажуть, що документи недійсні. Я справді більше не знаю.

Наперед дякую за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я опублікував свою скаргу вчора ввечері, вона має 89 переглядів, але жодної відповіді...

Автоматичний переклад.
felixdatz1906
1 рік тому

Привіт,

прикро це чути. Найкраще було б запитати в казино, що не так з документами. Немає сенсу надсилати одне й те саме.

Ви спробували запитати, будь ласка? Якщо так, то що здається неправильним?

Автоматичний переклад.
D-Rose
1 рік тому

Я відповів на один із ваших постів тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що locowin — один із найкращих сайтів. Зроблено вчора за 10 євро 600, але все знову було втрачено

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Бачив тут багато старих поганих коментарів про Locowin. Я не був клієнтом 2 роки тому, але оскільки я клієнт, мені дуже подобається це казино. Це нове у Франції та дивовижне доповнення до всіх інших. Щодо проблеми зняття коштів, яку деякі згадують. Ви все ще стикаєтеся з проблемами?

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого