Гаразд, у такому випадку казино має довести та показати докази того, що у вас дійсно більше акаунтів, як вони стверджують. Інакше немає причин анулювати свій виграш!
Alright, in that case, the casino should prove and show evidence proving that you really have more accounts as they claim. Otherwise there's no reason to void your winnings!
привіт,
Я отримав регулярний прибуток у розмірі 1000 євро в казино і попросив його минулого тижня банківським переказом. Документи завантажили в понеділок.
З тих пір казино не відповідало ні на листи, ні навіть на живу підтримку.
як я можу вжити заходів проти цього?
Hi there,
I made a regular profit of € 1000 at the casino and requested it last week by bank transfer. The documents were uploaded on Monday.
Since then, the casino has not responded to any emails or even to live support.
how can i take action against it?
Hallo,
bei dem Casino habe ich regulär einen Gewinn von 1000€ erzielt und diesen letzte Woche per Banküberweisung angefordert. Upload der Dokumente war am Montag.
Seitdem meldet sich das Casino auf keine E-Mail oder selbst im Live-Support nicht.
wie kann ich dagegen vorgehen?
Привіт, ось список скарг, поданих проти казино Locowin: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Ви можете подати свою скаргу, оскільки бачите, що інші мали або навіть мають таку ж проблему, як і ви зараз 🙁. Наступного разу було б розумно перевірити будь-яке казино до першого депозиту. Або спробуйте з меншою сумою.
Сподіваюся, вам все-таки платять.
Hello, here is a list of complaints submitted against Locowin casino: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation
You can submit your complaint, as you can see the others had or even have the same problem as you have now 🙁. For next time, it would be wise to check on any casino before the first deposit. Or try it with a lower sum.
Hope you will get paid after all.
Люди тримаються подалі від казино.
143 євро бонусних кредитів просто не можна було відтворити або зняти.
Підтримка є помилка, і вона буде виправлена.
КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ: Через 5 днів термін дії бонусу закінчився, і я більше не маю ні цента.
У мене також було 20 євро кешбеку, який також без жодної причини скасували.
Найбільше шахрайське казино на ринку.
People stay away from the casino.
143 euros in bonus credits were simply not playable or withdrawable.
The support there is a bug and it will be fixed.
FINAL RESULT: After 5 days the bonus expired and I don't have a cent anymore.
I also had 20 euros in cashback, which was also canceled without any reason.
Biggest scam casino on the market.
Leute lasst die Finger von dem Casino.
143 Euro Bonusguthaben waren einfach nicht spiel oder auszahlbar.
Der Support da ist ein Fehler und der wird behoben.
ENDRESULTAT: nach 5 tagen ist der bonus ausgelaufen und ich hab keinen Cent mehr.
Ebenso hatte ich noch 20 Euro Cashback die mir ebenfalls ohne Grund storniert wurden.
Größtes Betrüger Casino auf dem Markt.
Привіт,
здається, що це казино залишається таким же. Просто перегляньте ці попередні розмови тут. 🙁
Я б сказав, що вам слід дати можливість завершити бонус, але, чесно кажучи, я не думаю, що їх це хвилює.
Ви все ще спілкуєтесь зі службою підтримки?
Hello,
it seems that this casino stays the same. Just check these previous conversations here. 🙁
I'd say that you should be given the chance to complete the bonus, but honestly, I do not think that they care.
Are you still in touch with the support?
Це сталося і зі мною, і з тобою. Locowin не виплачує, якщо ви виграєте. Я грав без бонусу і виграв нормально. Близько 2000 євро. У першому електронному листі йдеться про те, що я перевищив ліміт зняття коштів. Але ліміт виплат 2000 євро? Гуру казино писав 5000 на тиждень. 2-е повідомлення було виплачено через 72 години, 3-те повідомлення виплачено через 10 днів, сьогодні 4-те повідомлення Дякуємо, що звернулися до нас.
Приносимо вибачення за незручності та затримку. Будь ласка, зверніть увагу, що ваше зняття все ще контролюється нашим відділом безпеки для подальших перевірок, які можуть тривати до тижнів.
яке фальшиве казино. Зі свого досвіду я б порадив не збирати навіть 1 цент.
It happened to me as well as you. Locowin does not pay out if you win. I played without a bonus and won normally. Around 2000 euros. The first email is that I'm over my withdrawal limit. But 2000 Euro payout limit? Casino guru wrote 5000 a week. 2nd mail was payout in 72 hours, 3rd mail payout in 10 days, today 4th mail Thank you for reaching out to us.
We do apologize for the inconvenience and the delay, please be informed that your withdrawal is still under control by our security department for further checks which may take up to weeks.
what a fake casino. From my experience, I would advise you not to collect even 1 cent.
Sowie euch ist es mir ergangen. Locowin zahlt nicht aus, wenn man gewinnt. Habe ohne Bonus gespielt und ganz normal gewonnen. Um die 2000 Euro. Die erste Mail ist, das ich über meine Auszahlung limit liege. Aber 2000 Euro Auszahlung limit? Casino guru hat doch geschrieben 5000 in der Woche. 2.mail war Auszahlung in 72 Stunden, 3.mail Auszahlung in 10 Tagen, heute 4.mail Thank you for reaching out to us.
We do apologize for the inconvenience and the delay, please be informed that your withdrawal is still under control by our security department for further checks which may take up to weeks.
, was für eine fake casino. Ich würde aus meine Erfahrung euch abraten, auch nur 1 Cent einzuholen.
Привіт, мені прикро це чути.
Відповідно до раніше нерозглянутих скарг , ми можемо лише сподіватися, що одного дня ви побачите свій виграш.
Завжди перевіряйте відгуки, оцінки репутації та скарги заздалегідь, щоб уникнути такого неприємного досвіду. 🙁
Hello, I'm sorry to hear that.
According to the previously unresolved complaints, we can only hope that you will see your winnings one day.
Always check reviews, reputation scores, and complaints in advance so you can spare yourself such an unpleasant experience. 🙁
Вони також не хочуть виплачувати мені виграш, що мені робити, будь ласка? Сума виграшу становить близько 800 євро
They also don't want to pay me the winnings, what should I do please? The winnings are about 800 euros
Mně taky nechtějí vyplatit výhru co mám dělat prosím výhra je cca 800euro
Привіт, у якій країні ви зареєструвалися? За нашою інформацією, це казино не приймає гравців з Чехії. Чи правильно ви ввели всю свою реєстраційну інформацію і чи ваш обліковий запис користувача вже підтверджено? Або, будь ласка, коли відбулася верифікація і чи ви коли-небудь успішно знімали тут гроші в минулому. Дякую за інформацію.
Hi, what country did you register under please? According to our information, this casino does not accept players from the Czech Republic. Have you entered all your registration information correctly and is your user account already verified? Or, please, when the verification took place and whether you have ever successfully withdrawn money here in the past. Thank you for the info.
Ahoj, pod jakou zemí jsi se prosím registroval? Podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z ČR. Uvedl jsi správně všechny své údaje potřebné pro registraci a je tvůj uživatelský účet již ověřen? Případně prosím kdy verifikace proběhla a zda jsi zde již někdy v minulosti úspěšně vybral peníze. Děkuji za info.
Привіт, так, мій обліковий запис підтверджено, я з Чехії, і гроші не можна зняти, написано "виведення електронною поштою", але з'являється помилка, ви можете лише внести гроші, але не зняти
Hello, yes, my account is verified and I am from the Czech Republic, and money cannot be withdrawn, it says withdrawal via email, but an error appears, you can only deposit money, but not withdrawal
Ahoj, ano můj účet je ověřen a jsem s české republiky, a peníze nelze vybrat píše mi to výběr přes email, ale objeví se chyba,jde pouze vložit peníze ale výběr ne
На вашому місці я б спробував спочатку повідомити казино та запитати, що може бути причиною. Спробуйте їхній чат або надішліть електронний лист і опишіть свою проблему. Якщо вони відмовляються спілкуватися, не соромтеся зв’язатися з нами.
Репутація казино не дуже багатообіцяюча, досить дискусійна, як можна побачити тут , а найбільшим мінусом є несправедливі правила.
Будь ласка, ще раз ознайомтеся з їхніми умовами та спробуйте зосередитися на тому, як це відбувається з прийомом гравців із Чеської Республіки. Як я вже згадував, згідно з нашою інформацією, це казино не приймає гравців з Чехії, чи використовували ви, наприклад, VPN?
If I were you, I would try to inform the casino first and ask what could be the cause. Try their live chat or send an email and describe your problem. In case they refuse to communicate, do not hesitate to contact us further.
The reputation of the casino is not very promising, rather debatable, as can be seen here , and the biggest minus is the unfair rules.
Please go through their T&C again and try to focus on how it is with accepting players from the Czech Republic. As I already mentioned, according to our information, this casino does not accept players from the Czech Republic, did you use e.g. a VPN?
Být tebou , tak zkusím kasino nejprve informovat s dotazem, co může být příčinou. Zkus jejich live chat nebo zasláním emailu a popsat svůj problém. V případě, že by odmítali komunikovat, neváhej se na nás dále obrátit.
Reputace kasina není příliš slibná, spíše diskutabilní, jak je vidět zde a největší mínus má za neférová pravidla.
Projdi si prosím znova jejich T&C a zkus se zaměřit na to, jak je to s přijímáním hráčů z ČR. Jak jsem již uvedla, toto kasino dle našich informací nepřijímá hráče z ČR, nepoužil jsi např. VPN?
Привіт,
вдалося зв'язатися з підтримкою? Якщо буде щось нове, ми будемо раді почути від вас.
Hi,
managed to get in touch with support? If there's anything new, we'd love to hear from you.
Ahoj,
podařilo se spojit se s podporou? Když bude cokoliv nového, rádi seo tom dozvíme.
Привіт,
Уже кілька днів у мене виникають проблеми з виплатою прибутку Locowin.
Наразі перевірка KYC для моєї адреси не вдалася. Я вже надіслав рахунки, особисту інформацію та виписку з банківського рахунку. Кожного разу ця перевірка займає 48 годин і кожного разу мені кажуть, що документи недійсні. Я справді більше не знаю.
Наперед дякую за вашу допомогу.
Hello,
I've been having problems paying out my Locowin profit for days now.
So far, the KYC verification for my address has failed. I have already sent invoices, personal information and a bank statement. Each time this verification takes 48 hours and each time they tell me that the documents are invalid. I really don't know anymore.
Thank you in advance for your help.
Hallo,
Ich habe nun seit Tagen Probleme mein Locowin Gewinn auszuzahlen.
Es scheitert bisher an der KYC Verifizierung für meine Adresse. ich habe jetzt schon Rechnungen, Perso und Kontoauszug gesendet. Jedes mal dauert diese Überprüfung 48 Stunden und jedes mal sagen Sie mir das die Dokumente ungültig sind. Langsam weiß ich echt nicht mehr weiter.
Vielen dank im Voraus für die Hilfe.
Привіт,
прикро це чути. Найкраще було б запитати в казино, що не так з документами. Немає сенсу надсилати одне й те саме.
Ви спробували запитати, будь ласка? Якщо так, то що здається неправильним?
Hello,
sorry to hear that. It would be best to ask the casino what is wrong with the documents. There is no point in sending the same all along.
Did you try to ask, please? If so, what seems to be incorrect?
Я вважаю, що locowin — один із найкращих сайтів. Зроблено вчора за 10 євро 600, але все знову було втрачено
I think locowin is one of the best sites ever. Made yesterday with 10 euros 600 but everything was lost again
Ich finde locowin einer der besten Seiten überhaupt. Gestern mit 10 Euro 600 gemacht aber alles wieder verspielt
Бачив тут багато старих поганих коментарів про Locowin. Я не був клієнтом 2 роки тому, але оскільки я клієнт, мені дуже подобається це казино. Це нове у Франції та дивовижне доповнення до всіх інших. Щодо проблеми зняття коштів, яку деякі згадують. Ви все ще стикаєтеся з проблемами?
Saw many old bad comments here for Locowin. I was not a client 2 years ago but since I am customer I am enjoying a lot at this Casino. Its new in France and an amazing addition to all the others. Regarding the withdrawals poblem that some mention. Are you still facing any problems?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.