3 р. тому
Будьте наполегливими і поділіться з нами своїм прогресом, будь ласка 🙂
Be persistend and share you progress with us, please 🙂
0
Будьте наполегливими і поділіться з нами своїм прогресом, будь ласка 🙂
Be persistend and share you progress with us, please 🙂
Я щодня писав у чат і дратував їх, де мої гроші
I reported to the live chat every day and annoyed them where my money is
Ich habe mich jeden Tag in den livechat gemeldet und die genervt wo mein Geld bleibt
Так, а також вчора стверджував, що ви написали так, що сьогодні отримаєте гроші тощо, просто дуже дратує
Yes and also claimed yesterday that you wrote so that you get the money today, etc. just really annoying
Ja und auch behauptet gestern habt ihr geschrieben dadurch heute das Geld erhalte usw halt richtig nerven
У мене також була електронна пошта.
Я отримую 10 000 євро з біткойнами!
Просто жарти
Я щодня пишу для чату в прямому ефірі та для MGA.
Сподіваюся, я отримаю гроші
I also had e-mail.
I get 10,000 euros with Bitcoin!
Just jokes
I write for live chat every day and I write for MGA.
I hope I get some money
Ich habe auch E-mail gehabt.
Ich bekomme 10.000 euro mit Bitcoin!
Einfach witzt
Ich schreibe jeden tag für live chat und ich schreibe für MGA.
Ich hoffe geld bekomme ich
Моя велика проблема: у мене гроші виплачуються більше 1 тижня, але вони завжди говорять: В ГОЛОСІ ?!
My big problem: I have had money paid out for more than 1 week but it always says: IN THE PROGRESS ?!
Meine grosse Problem:ich habe Geld auszahlen gelassen schon mehr als 1woche aber immer das steht :IM Gange?!
Так що я також, посилаючись на їхні умови та положення, зобов’язаний повідомити вам причину через 5 днів, чому вони не виплачують, це так. Ви завантажили всі документи? Не те, щоб вони стверджували, що чекають посвідчення особи тощо
So it was with me also referring to their terms and conditions that they have to give you a reason after 5 days why they do not pay out is so in it. Have you uploaded all the documents? Not that they claim they are waiting for ID and such
So war es bei mir auch verweise auf ihr agb das sie dir nach 5 Tagen einen Grund nennen müssen warum sie nicht auszahlen steht bei denen so drin. Hast du alle Dokumente hochgeladen? Nicht das die Behaupten sie warten auf Personalausweis und so
Я завантажив все! І в мене була електронна пошта все нормально!
Через це я не розумію, чому все ще триває, вже 1 тиждень!
I uploaded everything! And I had e-mail everything is fine!
Because of that I don't understand why still in progress, already 1 week there!
Ich habe alles hochgeladet!Und ich habe E-mail gehabt alles ist Ordnung!
Daswegen verstehe ich nicht warum immer noch Im Gange ,schon 1Woche dort!
Як ви вже знаєте, це обов’язково займе деякий час. 🙁
Продовжуйте натискати на їхній чат у прямому ефірі.
As you already know, it will definitely take some time. 🙁
Keep pushing their live chat.
Данке Радка
Я використовую чат у прямому ефірі, поки я отримую це повідомлення, щоб почекати тощо. Вони сказали, що це може зайняти до п'яти робочих днів, перш ніж вони приймуть оплату! але мені до дев'яти днів.
Danke Radka
I use live chat as a commuter, as long as I get this message to wait etc. they said it could take up to five working days before they accept payment! but I'm up to nine days.
Ласкаво просимо, Схристияне 🙂
На жаль, це досить поширена проблема, коли гравець чекає більше 2 тижнів на єдиний платіж. Як казино відреагувало на можливу участь MGA, будь ласка? Чи була якась реакція?
You are welcome, szchristian 🙂
Unfortunately it's quite common issue, that player waits over 2 weeks for a single payment. How did the casino react about MGA possible involment, please? Was there any reaction?
Щодо казино, я не сказав, що зв'яжусь з MGA! Я почекаю цього до завтра.
Якщо до завтра нічого не станеться, то я кажу для Казино, я зв'яжусь з MGA!
завтра десятий день, коли я зняв свої гроші!
Що ти думаєш?
For the casino, I didn't say I'll contact the MGA! I'll wait until tomorrow for that.
If nothing happens by tomorrow then I say for Casino I will contact the MGA!
tomorrow is the tenth day where I have withdrawn my money!
What do you think?
Ich habe für casino nicht gesagt ich melde mich beim MGA!ich warte dafür bis morgen.
Wenn bis morgen nichts passiert dann ich sage für Casino ich melde mich beim MGA!
morgen ist die zehnte Tage wo ich habe mein Geld Auszahlung gelassen!
Was denkst du?
І також цікаво, що цієї гри, за допомогою якої я виграв гроші, з того часу не було в цьому казино!
Сходження Олімпу та Місяць принцеси
Я більше не можу грати в цю гру!
And also interesting, this game, with which I won money, has not been in this casino since!
Rise of Olympus and Moon of Princess
I can no longer play with this game!
Und das auch Interessantes,diese Spiel,mit welchem ich habe Geld gewonnen habe gibt nicht mehr im diesem Casino seit!
Rise of Olympus und Moon of Princess
Ich kann nicht mehr mit diessem Spiel spielen!
Це звучить розумно. Тоді я хочу почути від вас будь -які новини.
That sounds reasonable. I'm eager to hear any news from you tomorrow then.
Я можу підтвердити, що обидві ці ігри більше не доступні ... (Перевірено як незареєстрований гравець)
Ну, це може бути, а може і не бути пов'язано з вашою справою та виграшем ... Тут важко зробити будь -який висновок.
I can confirm, both of these games are no longer available... (Checked as unregistered player)
Well, it may or may be not related to your case and winnings... Hard to make any conclusion here.
Я отримав електронний лист! Мені заборонено отримувати виплати, оскільки одна особа може мати лише один обліковий запис! Але в мене тільки один обліковий запис!!!!
I have received an e-mail! I am not allowed to have my payout because one person is only allowed to have one account! But I only have one account !!!!
Ich habe E-mail bekomme!Meine Auszahlung darf ich nicht haben, weil eine Person nur eine Konto darf!Aber ich habe nur eine Konto!!!!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.