ГоловнаФорумКазиноLimitless Casino - загальне обговорення

Limitless Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від Radka
|
29 238 переглядів 100 відповідей |
|
1...4 5 6

Вони не роблять того, що кажуть, зв’яжіться з живим чатом, і немає нічого, просто бота, все, що я хочу, це мої 50 доларів, які я виграв за рахунок бонусу, який мав бути бездепозитним, тепер вони хочуть, щоб я зробив 10 доларів;, депозит навіщо мені, якщо я навіть не можу поговорити зі справжньою людиною, якій я маю електронну пошту, вони кажуть, що живий чат подбає про це, коли немає нічого, крім бота, щоб відповісти

Автоматичний переклад.
jampet11

Ой, вибачте, що ви потрапили в цю ситуацію. Однак я б сказав, що депозит, який казино просить вас внести, є депозитом для підтвердження, який поширений майже в кожному казино. У вас уже був підтверджений обліковий запис тут? Спробуйте ще раз надіслати їм електронний лист, щоб дізнатися, як справи, і я думаю, що так і буде, але впевненість є впевненістю. Не соромтеся повідомити мені, що вони вам скажуть, і ми побачимо, що буде далі.

Автоматичний переклад.

Чекаю на схвалення моїх документів для підтвердження. Я повністю обізнаний із правилом депозиту, тому що взагалі не згоден із ним. Відтоді я 5 разів просив підтвердження отримання моїх документів і чому неправдиві претензії на живій службі підтримки лише ігноруються та відповів дурницею про час, потрібний для перевірки 3 зображення, яке є протокол перевірки, який жарт, дуже підступний і чекаю, що буде далі, щоб вони затримали або відмовили у моєму виведенні коштів. Казино дуже ненавидять, коли вам пощастило виграти за допомогою безкоштовних обертань фішки бонуси невеликі, таке трапляється, це вже другий випадок, коли мені пощастило, і жодне казино не захотіло платити першому казино, яке я зміг перетворити.58c на 100 доларів ти дуже повільно платив, але зрештою неліцензоване казино стало ризикованою справою для мене думка

Автоматичний переклад.

Будьте обережні з бонусами «Без правил». Очевидно, у них є правила, навіть після того, як ви закінчите робити ставки. Я вніс 1 тис. із бонусом 50 без правил, грав у автомати, доки не було виконано вимогу щодо ставок 1 раз. Потім пограв у купу ігрових автоматів і кілька настільних ігор, а потім подав запит на виведення 4k (баланс був 4500, щоб я міг повернути липкий бонус). Було відмовлено, мій виграш анульовано, а депозит повернено на мій рахунок. Тоді я одразу перейшов до блек-джеку й виграв свої 4 тисячі приблизно за 15 хвилин і успішно їх зняв, тому не дуже сумно. Просто знайте.

Автоматичний переклад.

Чудова історія, радий, що ви повернули гроші

Автоматичний переклад.
scottM

Дуже дивно, дякую за історію та відгук

Автоматичний переклад.
cuzdatsme

Мабуть, з тих пір вони припинили підтримку в прямому ефірі, тому що я не можу її знайти, але знову ж таки, я не найбільш технічно підкований хлопець, але. Можу навігацію на всіх інших платформах казино, тому, якщо я щось не пропустив, підтримки в реальному часі немає. Приємно чути, що у вас був хороший досвід

Автоматичний переклад.

Чекаю на схвалення моїх документів для підтвердження. Я повністю обізнаний із правилом депозиту, тому що взагалі не згоден із ним. Відтоді я 5 разів просив підтвердження отримання моїх документів і чому неправдиві претензії на живій службі підтримки лише ігноруються та відповів дурницею про час, потрібний для перевірки 3 зображення, яке є протокол перевірки, який жарт, дуже підступний і чекаю, що буде далі, щоб вони затримали або відмовили у моєму виведенні коштів. Казино дуже ненавидять, коли вам пощастило виграти за допомогою безкоштовних обертань фішки бонуси невеликі, таке трапляється, це вже другий випадок, коли мені пощастило, і жодне казино не захотіло платити першому казино, яке я зміг перетворити.58c на 100 доларів ти дуже повільно платив, але зрештою неліцензоване казино стало ризикованою справою для мене думка

Автоматичний переклад.

Як довго ви насправді чекаєте на завершення процесу перевірки, якщо можна запитати? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб зробити це, оскільки їм потрібно перевірити всі документи, а це непросте завдання, особливо якщо вони перевантажені вилученням коштів.

Ми завжди рекомендуємо перевіряти кожне казино, перш ніж почати грати, особливо термін дії його ліцензії.

Повідомляйте нас про будь-які новини щодо вашої перевірки.

Автоматичний переклад.

Чи є номер телефону служби підтримки клієнтів, за яким я можу поговорити з кимось у Limitless Casino?

Автоматичний переклад.
Goat2024

Привіт, чому ти питаєш? Ви намагаєтеся вирішити ситуацію, що сталася в казино?

Особисто я не знайшов жодного номера на веб-сайті, лише те, що ви можете надіслати їм електронний лист. Ви пробували чат у прямому ефірі чи просто отримуєте там загальні відповіді?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Вони брешуть про миттєве зняття коштів і відсутність максимального виведення грошей за безкоштовні фішки. Вони конфіскують ваш виграш навіть після того, як ви зробили ставку на свій бонус. Я грав у 3 ігрові автомати без настільних ігор. Вунь 600 Взяли всіх тільки. Залишилося 50, я виграв 6 тисяч, і коли я спробував змити, вони забрали все і знову залишили 50

Автоматичний переклад.
Romi

Нарешті було перевірено та сплачено, але все ж не рекомендував би проходити через головний біль гру в ліцензованому казино

Автоматичний переклад.
jampet11

Дякую за чудову новину.

Я точно розумію вашу точку зору. Чи можу я запитати, скільки часу знадобилося, щоб ви пройшли підтвердження?

Автоматичний переклад.

Вони брешуть про миттєве зняття коштів і відсутність максимального виведення грошей за безкоштовні фішки. Вони конфіскують ваш виграш навіть після того, як ви зробили ставку на свій бонус. Я грав у 3 ігрові автомати без настільних ігор. Вунь 600 Взяли всіх тільки. Залишилося 50, я виграв 6 тисяч, і коли я спробував змити, вони забрали все і знову залишили 50

Автоматичний переклад.

Привіт, як я розумію, ви спочатку грали з бонусом, а після того, як ви виграли, казино забрало те, що ви виграли, і залишило вам лише 50. Потім у вас не було застосовано жодного бонусу, і ви знову виграли, і вони знову забрали ваші гроші? В обох випадках вони сказали вам, у чому причина і чому це сталося? Я точно хотів би знати, тому що якщо ти кажеш, що ти все зробив правильно і нічого не зламав, то це не дуже дружелюбно. Ви не грали в гру з бонусом, який можна було б обмежити?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Romi

Я не пам’ятаю, що був місяць чи більше, я це знаю

Автоматичний переклад.
jampet11

Нічого страшного.

Ви продовжуєте грати в цьому казино зараз?

Автоматичний переклад.

Нещодавно я отримав у подарунок безкоштовну фішку на суму 100 доларів і зіграв її, щоб відповідати вимогам щодо проходження та бонусу. У свою чергу, я вніс 10 доларів для гри, поки чекаю їхнього процесу перевірки, і це лише показує мені, що мої 10 доларів очікують на депозит, а не фактично застосовуються. У мене все ще є мій «баланс виграшів», але я не можу використати свій баланс у розмірі 10 доларів США. Це погано? Чи може хтось допомогти мені повністю зрозуміти Limitless Casino? Можливо, я щось пропустив, десь. Я також надіслав кілька електронних листів

Змінено
Автоматичний переклад.
najiwan30

Привіт, у цьому випадку я б направив таке запитання до казино. Я не впевнений, у чому може бути проблема, і чи чекають вони, поки ви завершите перевірку. Тому найкраще було б запитати в чаті, що це спричиняє та що вам робити в цій ситуації.

Ви пробували і вам відповіли чи ні?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я все ще чекаю перевірки моєї особи, я все подав, але нічого не сталося. Я вніс кошти, але вони все ще відображаються як «депозит, що очікує на розгляд», і був джентльмен, який відповів на мій електронний лист, але сказав, що мені потрібно «зняти», щоб зіграти те, що я вклав. Проблема з відкликанням полягає в тому, що я все ще чекаю, поки вони переглянуть мою ідентифікаційну інформацію. І велике спасибі за вашу пораду та відповідь.

Автоматичний переклад.
najiwan30

Ось як казино нарешті додзвонилося до вас і відповіло. Для мене досить незвично бачити, що ви не можете грати з депозитом, доки не знімете гроші, але якби казино порадило вам це зробити, я б терпів і чекав.

Наразі потрібно успішно пройти верифікацію та всі документи будуть в порядку. Це дуже важливий процес як для казино, так і для гравця, і він може зайняти деякий час. Ми даємо казино певні 14 днів, щоб розібратися з усіма щодо KYC і вивести гроші. Якщо нічого не станеться і ви не знаєте іншої відповідної інформації, повідомте нас, і ми спробуємо допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Доброго ранку, «Банківська служба» Limitless зв’язалася зі мною, попросивши оновлене зображення, на якому я тримаю посвідчення особи, але коли я спробую його надіслати, це не дозволить мені оновити інформацію свого облікового запису за допомогою номера телефону також це не дозволить мені завантажити мій ідентифікатор, який був запитуваний. Я надіслав ще один електронний лист із проханням про допомогу з цим, а також копію мого посвідчення особи з набагато більш чітким зображенням, щоб вони могли бачити деталі. Я сподіваюся, що вони зможуть мені допомогти


Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого