Я надіслав електронний лист безмежному казино, щоб підтвердити свій обліковий запис, але відповіді немає. Цілодобового чату в реальному часі немає, є лише електронна пошта підтримки. Я бачив, що ще в когось була така точна проблема, і вони якось її вирішили. Як я можу зв’язатися з безлімітним казино, щоб підтвердити мій обліковий запис і зняти свої BTC?
Iv been emailing limitless Casino to verify my account and there is no response. The 24/7 live chat dosnt exist there is only the support email. I saw someone else have this exact problem and they somehow got the issue resolved. How can I get in contact with limitless casino to verify my account so I can withdrawal my BTC?
Я знаю, що минуло кілька днів, пощастило?
На жаль, я не в силах дати вам якийсь прямий зв’язок із казино (я не маю такого), я б додав коментар у їхніх профілях у соціальних мережах, усі компанії не дуже люблять негативні відгуки... 🤔
Офіційніше, не соромтеся переглядати розділ скарг , не впевнений щодо результату, але ви згадали іншого гравця в тій самій ситуації, я б заглянув туди.
Будемо вдячні за будь-яку іншу інформацію, тримайте нас у курсі.
I know it has been a few days, any luck?
Sadly, it is not within my power to give you some direct connection to the casino (I do not possess any), I would add a comment on their social media profiles, all companies are not very fond of negative feedback... 🤔
More officially, feel free to browse the complaint section, not sure about the result, but you mentioned another player in the same situation, I would look there.
Any other insights are appreciated, keep us posted.
Я намагаюся зняти 800,00 зі свого необмеженого рахунку в казино за допомогою методу біткойн, але це не дозволяє мені це зробити. Я надіслав кілька електронних листів команді підтримки в реальному часі, але досі не знайшов рішення.
I am trying to withdraw 800.00 from my limitless casino account using the bitcoin method but however it’s not allowing me to. I have sent multiple emails to the live support team and still have not found a solution.
Я б спробував payout@limitless або pitboss@limitless, якщо cs або служба підтримки в limitless не відповідають. Вони перевірять вас, якщо це ваш перший раз. Вам потрібно буде надіслати документи. Зайдіть у чат і запитайте про перевірку виплати, якщо ви ще цього не зробили.
I'd try payout@limitless or pitboss@limitless if cs or support at limitless is not replying. They will verify you if it's your first times. You will need to send documents. Go in the chat & ask about hoe they verify for payout if you haven't done so already.
Я намагаюся зняти 800,00 зі свого необмеженого рахунку в казино за допомогою методу біткойн, але це не дозволяє мені це зробити. Я надіслав кілька електронних листів команді підтримки в реальному часі, але досі не знайшов рішення.
I am trying to withdraw 800.00 from my limitless casino account using the bitcoin method but however it’s not allowing me to. I have sent multiple emails to the live support team and still have not found a solution.
Привіт!
Можливо, є хороші новини з вашого боку?
Хочете оновити скаргу, яку ви нещодавно подали? Я б зробив це відразу.
Hey there!
Any good news on your side, perhaps?
Care to update the complaint you have submitted recently? I would do that at once.
Також намагається зняти. Здав документи, пішов перевірити їх через кілька годин, і я заблокований у своєму обліковому записі. Вони постійно кажуть, що мені потрібно верифікувати обліковий запис. (Яка в процесі.)
але навіщо блокувати мене в обліковому записі. Я не можу перевірити статус або грати з виграшами. Це дуже засмучувало, тому що коли це були гроші з моєї кишені, вони точно дозволяли мені грати. Я не рекомендую це казино.
Also trying to withdrawal. Turned in the documents, went to check on it hours later and I’m locked out of my account. They keep saying I need to verify my account. (Which is in process.)
but why lock me out of my account. I can’t check the status or play with the winnings. Very frustrating because when it was money out of my pocket they sure let me play. I do not recommend this casino.
Дивно, що вони заблокували б вас. До речі, це може зайняти кілька робочих днів
That's strange they would lock you out. By the way it can take a few business days
Також намагається зняти. Здав документи, пішов перевірити їх через кілька годин, і я заблокований у своєму обліковому записі. Вони постійно кажуть, що мені потрібно верифікувати обліковий запис. (Яка в процесі.)
але навіщо блокувати мене в обліковому записі. Я не можу перевірити статус або грати з виграшами. Це дуже засмучувало, тому що коли це були гроші з моєї кишені, вони точно дозволяли мені грати. Я не рекомендую це казино.
Also trying to withdrawal. Turned in the documents, went to check on it hours later and I’m locked out of my account. They keep saying I need to verify my account. (Which is in process.)
but why lock me out of my account. I can’t check the status or play with the winnings. Very frustrating because when it was money out of my pocket they sure let me play. I do not recommend this casino.
У деяких випадках казино блокують обліковий запис до завершення верифікації. Розглянемо це як певну процедуру безпеки. Я б хотів, щоб гравці були поінформовані про це заздалегідь. Йдеться про надсилання одного короткого електронного листа чи текстового повідомлення, тому я все ще дивуюся щоразу, коли чую, що казино просто блокує обліковий запис, залишаючи гравця в здивуванні... Це в кращому випадку не дуже ввічливо.
Будь ласка, дайте мені знати, щойно отримаєте будь-які оновлення. Просто щоб переконатися, що більше немає перешкод, ви можете це зробити?
In some cases, casinos lock the account untill the verification is over. Let's consider that as some sort o security procedure. I would prefer players to get informed about this in advance. It's about sending one short email or a text message so, I'm still amazed every time I hear the casino just lock the account, leaving the player wondering... This is not very polite at best.
Let me know as soon as you get any updates, please. Just to ensure there are no further obstacles, can you do that?
Я подав скаргу, але постійно звертався до пітбоса, оскільки вони стверджували, що я грав у блек-джек, що заборонено правилами використання купона. Перед початком процесу перевірки я натиснув «блек джек», і система обмежила гру. Після початку верифікації та запиту виплати 2 тис. і підтвердження в службі підтримки клієнтів, що мені потрібно залишити 30 доларів на моєму рахунку, мене схвалили обробити виплату. Під час перевірки я натиснув на блекджек, який тоді був необмеженим, я вірив, що система казино зробила це, оскільки я виконав усі зобов’язання щодо правил купонів та умов. Потім я попросив виплату в розмірі 1500, тому що мій реальний баланс впав до 1689, тому що я грав у автомати та блек-джек.
Після того, як я відповів на адресу казино payments@limitlesscasino.com для завершення транзакції, я отримав повідомлення про те, що я порушив положення та умови казино, і вони анулювали мій виграш через те, що я грав у блек-джек, який тоді став необмеженим . Я отримав таке пояснення:
Привіт Ванесса,
Сподіваюся, що ви добре та в безпеці.
Будь ласка, прочитайте наші положення та умови ще раз
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7.1. Загальні правила бонусів і просування
Умови акції діють до моменту виведення всіх виграшів від акції. Депозіт на поточний баланс, дотримання вимог щодо ставок, зняття чи падіння балансу нижче 1 долара не анулює це правило
Як кінцевий результат, системі вдалося зафіксувати, що 4,880 доларів США з ваших ставок було зіграно на гру [ Blackjack ], яка була обмежена для гри за допомогою зазначеного бонусу.
Однак, враховуючи те, що ви не мали наміру здійснювати таке порушення, ми вирішили повернути початковий депозит на ваш рахунок.
Під час гри ви будете вільні від обмежень.
Знову ж таки, немає задоволення від того, що вас змушують повністю вилучити ваш виграш, але в таких ситуаціях потрібно суворо дотримуватися правил і умов.
Сподіваємось, що надалі ми не будемо змушені приймати подібні рішення та сподіваємось на ще більш якісну співпрацю.
Бажаю вам чудового відпочинку!
Я вірив, що я користуюся моїми законними та відповідними правилами, виходячи з мого розуміння положень і умов і того, що блекджек був необмежений на моєму обліковому записі під час процесу перевірки, що я все ще маю право на свій виграш, я навіть планував залишити 168 на своєму рахунок для майбутньої гри, а також грав понад 400 доларів, коли блек-джек став необмеженим! Я вважаю, що я не порушував правила та умови та поведінку казино.
I submitted a complaint but have been going back and forth with the pitboss as they are claiming that I played black jack which is not allowed per the rules of the coupon I used. Prior to starting the verification process, I clicked on black jack and the system had restricted game play. Once starting the verification and requesting a 2k payout and confirming with customer service that I needed to leave $30 on my account, I was approved to process the pay out. During the verification time, I clicked on black jack which then was unrestricted, I trusted that the casino system did this because I met all obligations of the coupon rules and terms and conditions. I then requested a payout of 1500 because my real balance dropped to 1689 because i played slots and black jack.
After sending my reply to the casinos payments@limitlesscasino.com in order to finalize the transaction - I received a note that I was in violation of the casinos terms and conditions and they voided my winnings based on me playing black jack which had then become unrestricted. I received this explanation:
Hi Vanessa,
Hope that you are well and safe.
Please read our terms and conditions again
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7.1.Overall Bonus and Promotion Rules
Terms of the promotion are in effect until all winnings from the promotion have been withdrawn. Depositing on top of existing balance, meeting wagering requirements, withdrawing or having your balance drop below $1 will not void this rule
As a final result, the system managed to record that $4.880 of your bets were played on a game [ Blackjack ] that was restricted from being played by the referred bonus.
However, it has been taken into consideration that you had no intentions in making such a violation, we have decided to put the initial deposit back onto your account.
You will be restriction-free while playing it.
Again, there is no satisfaction in being forced to fully remove your winnings, but rules and terms must be followed strictly in such situations.
We hope that we will not be forced into making any similar decisions in the future and hope for even higher-quality collaboration.
Wishing you a great rest of the day!
I trusted that I was within my legal and apprpriate usage based on my understanding of the terms and conditions and where blackjack was unrestricted on my account during the verification process that I was still entitled to my winnings, I even was planning on leaving 168 on my account for future play as well as had played over $400 when black jack became unrestricted! I believe I did not violate based on the terms and conditions and the behaviors of the casino.
Привіт, мені шкода, що ви потрапили в подібну ситуацію. У мене є питання. Чи можете ви повідомити, чи був доступний блекджек відразу після завершення перевірки? Я також міг подумати, що не виникне проблем після того, як я виконаю всі вимоги для отримання бонусу. Мені це здається досить дивним.
Однак, якщо ви вважаєте, що з вашим боку все було добре, то подати скаргу було розумним кроком. Тому подивимося, як розвиватиметься ситуація, тому що мені це дуже цікаво, тому що це інтригуюча справа.
Якщо ви дізнаєтесь щось нове, чи могли б ви повідомити мені?
Hi, I'm sorry you've been in a similar situation. I have a question. Can you please advise if blackjack was available right after finishing the verification? I would also have thought that there would be no problem after I had completed all the requirements for the bonus. It seems quite strange to me.
However, if you believe that everything was fine on your part, then it was a reasonable step to file a complaint. So we will see how the situation develops, because I am quite interested in this, because it is an intriguing case.
If you learn something new, could you let me know ?
Так, я дам вам знати. Оскільки вони анулювали мій виграш і залишили мій початковий депозит у розмірі 50 доларів, я отримав електронний лист про те, що перевірку моєї кредитної картки схвалено. З такою інформацією:
Привіт,
Сподіваюся, ти добре.
Дякуємо за надану необхідну документацію!
Ваша кредитна картка, яка закінчується на **9400, перевірена!
Зауважте, що ваші обмеження:
1) $750 на день;
2) $5000 на місяць.
Щоб отримати додаткову допомогу, будь ласка, не соромтеся звертатися до нашої служби підтримки клієнтів!
З повагою,
Рекс
Безлімітний банкінг
Вони постійно посилалися на розділ умов та положень, у якому говориться: Умови рекламної акції діють, доки не буде вилучено всі виграші в цій акції. Депозіт на поточний баланс, дотримання вимог ставок, зняття коштів або падіння балансу нижче 1 долара не анулює це правило.
Надзвичайно несправедливим є той факт, що блекджек був обмежений, і я не мав до нього доступу. Коли я подав запит на зняття коштів і почав перевірку своєї особи, обмеження на Блекджек було знято, і я мав реальний баланс із нульовим бонусним балансом. Я не впевнений, що вони мають на увазі щодо 4,88 на BJ, оскільки я фактично зменшив свій реальний баланс з 2 тисяч до 1689, коли мене перевірили, щоб подати запит на зняття. Крім того, умови, на які вони посилаються, не мають сенсу. Якщо рекламна акція діє, доки не буде відкликано все, але відміна не скасовує це правило, тоді коли ви вийдете зі стану рекламної акції?
Мені це здається непомітною лазівкою.
Yes I will let you know. Since they voided my winnings and left my initial deposit of $50 dollars, I received an email stating that my credit card verification was approved. With the following info:
Hello,
Hope you are well.
Thank you for providing the required documentation!
Your credit card ending **9400 is verified!
Please note that your limits are:
1) $750 per day;
2) $5000 per month.
For any further assistance, please do not hesitate to contact our Customer Support Team!
Kindest regards,
Rex
Limitless Banking
They kept referring to a section in the terms and conditions which states: Terms of the promotion are in effect until all winnings from the promotion have been withdrawn. Depositing on top of existing balance, meeting wagering requirements, withdrawing or having your balance drop below $1 will not void this rule.
What is extremely unjust, is the fact that blackjack was restricted and I could not access it. Once I requested the withdrawal and started verification of my identity, the Blackjack restriction was lifted and I had a real balance with a 0 bonus balance. I am unsure of what they are referring to regarding the 4.88 on BJ since I actually brought my real balance from 2k down to 1689 when I was verified to request a withdrawal. Furthermore, the terms and conditions they are referencing doesn't make sense. If the promotion is in effect until everything is withdrawn but withdrawing does not void this rule, then when are you ever out of a promotional state?
Seems like a fishy loophole to me.
З того, що ви описуєте, для мене це теж не дуже добре, тому це доречна ідея, що ви подали скаргу, і наша команда розгляне її далі та спробує вам допомогти.
Тим часом ми побачимо, куди піде справа, і чи знайдете ви якусь додаткову інформацію.
Буду чекати відповіді
It doesn't look good to me either from what you describe, so it's an appropriate idea that you've opened a complaint and our team will look into it further and try to help you.
In the meantime, we'll see where the case goes and if you find out any additional information.
I'll be waiting for a reply
Привіт, ти коли-небудь отримував свої гроші? Я тижнями намагався отримати свій і сьогодні подав тут скаргу.
Бризі
Hello, Did you ever get your money? I've been trying for weeks to get mine, and filed a complaint here today.
Breezie
Будьте обережні з бонусами «Без правил». Очевидно, у них є правила, навіть після того, як ви закінчите робити ставки. Я вніс 1 тис. із бонусом 50 без правил, грав у автомати, доки не було виконано вимогу щодо ставок 1 раз. Потім пограв у купу ігрових автоматів і кілька настільних ігор, а потім подав запит на виведення 4k (баланс був 4500, щоб я міг повернути липкий бонус). Було відмовлено, мій виграш анульовано, а депозит повернено на мій рахунок. Тоді я одразу перейшов до блек-джеку й виграв свої 4 тисячі приблизно за 15 хвилин і успішно їх зняв, тому не дуже сумно. Просто знайте.
Be wary of the "No Rules" Bonuses. They apparently do have rules, even after you finish the wagering. I deposited 1k with a 50 no rules match bonus, played slots till the 1 x wagering requirement was completed. Then played a bunch of slots, and some table games, then requested a 4k cashout (balance was 4500 so I could give the sticky bonus back). It got denied, and my winnings voided, my deposit put back into my account. I then went straight to black jack and won my 4 k back in about 15 minutes, and sucessfully withdrew it, so Not too sad. Just be aware.
Ось що я називаю удачею. Це чудова історія, і я радий, що ви привернули до неї увагу гравців. Я, напевно, запитав би деяку інформацію в казино з кожним бонусом, оскільки багато гравців мають проблеми з ними.
У будь-якому випадку, навіть якщо ви натрапили на них, ви повернулися досить швидко. Мені приємно, що у вас це вийшло і ви також успішно знялися. Скільки часу зайняло зняття? 🙂
Now that's what I call luck. It's a great story and I'm glad you brought it to the attention of the players. I would probably ask for some information from the casino with every bonus because many players have issues with them.
Anyway, even if you did come across them, you got back pretty quickly. I'm pleased that you managed to do it and you also withdrew successfully. How long did it take to withdraw ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.