Здається, пора й мені вступити.
Давайте просто приймемо той факт, що платіж з якоїсь причини прострочено, і phein67 відчуває себе обдуреним.
Чесно кажучи, я вважаю, що ви більше зосереджені на власній картині, а не на ситуації в цілому.
Я також ненавиджу, коли мене ігнорують або щоразу, коли я відчуваю, що будь-яке пояснення просто розпливчасте або не по темі. Оскільки вся справа в оплаті, я співчуваю всім, хто отримує підозрілі або суперечливі відповіді від служби підтримки.
Я знаю вас як дуже турботливого учасника цього форуму, який підтримує вас, і я глибоко сподіваюся, що ви розумієте мою точку зору на цю «дискусію» 😉🙏
It's time for me to step in too, it seems.
Let's just accept the fact the payment has been overdue for some reason and phein67 feels cheated.
Honestly, I believe you're more focused on your own picture rather than on the whole situation in general.
I also hate when I'm being ignored or every time I feel any explanation is just vague or out of topic. Since it is all about the payment, I empathize with anyone who is given suspicious or kind of inconsistent responses from the support.
I know you as a very caring and supportive member of this forum, and I deeply hope you understand my point of view on this "discussion" 😉🙏