1 рік тому
Тут ви можете обговорити Laz Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я щойно зареєструвався тут і скористався вітальною пропозицією 200% + 50 FS.
Під час гри в 50 безкоштовних обертань на Gates of Olympus я отримав неприємний удар 2975x і в результаті виграв понад 6000 норвезьких крон за ці безкоштовні обертання.
Очевидно, це було надто добре, щоб бути правдою, і справді виграш у безкоштовних обертаннях був обмежений 100 норвезькими кронами. Загалом я не проти таких умов, і я граю в цьому казино, знаючи, що для мого депозиту є ліміт зняття 1000 євро. Однак, що стосується цього виграшу безкоштовних обертань – НІДЕ не було вказано, що таке обмеження виграшу має місце. Не в умовах їхньої кампанії та не тут, на Guru, у вашій презентації бонусної пропозиції, так очевидно, що це має бути прихований термін...
I just signed up here and took the welcome offer of 200% + 50 FS.
While playing the 50 free spins on Gates of Olympus I had a sick 2975x hit and ended up with winning more than NOK 6.000 from these free spins.
This was obviously too good to be true, and indeed the free spins winnings were capped at NOK 100. I generally don't mind such terms, and I am playing at this casino knowing there is a EUR 1.000 withdrawal limit to my deposit. However, as for this free spins win - NOWHERE did it say such a win cap was in play. Not in their campaign terms and not here on Guru in your presentation of the bonus offer so clearly this must be a hidden term...
Дякуємо за всю надану інформацію. Що стосується умов бонусу та іншої вартості обертання, я вже переслав цю інформацію нашій команді даних, тому вони повинні оновити її відповідно, якщо на нашому веб-сайті вказано неправильно.
Щодо обмеження виграшу від безкоштовних обертань до 100 норвезьких крон - якщо вам не вдалося знайти його ніде на веб-сайті казино, надішліть скаргу на Casino Guru. Якщо в єдиних доступних умовах (на їх веб-сайті) зазначено, що це максимум 1000 євро. зняття для отримання бонусів і нічого більше про обмежені виграші для безкоштовних обертань, тоді ви повинні отримати всю суму 6000 норвезьких крон.
Thank you for all the provided information. When it comes to the bonus terms and conditions + the different spin value, I already forwarded this information to our Data team so they should update it accordingly if it's stated wrong on our website.
Regarding the capped winnings from the free spins to 100 NOK - if you didn't manage to find it anywhere on the casino's website, consider submitting a complaint on Casino Guru. If the only available terms (on their website) state it's 1000 eur max. withdrawal for bonuses and nothing else about capped winnings for free spins, then you should receive the whole amount of 6000 NOK.
Люди намагаються переконатися, що великих онлайн-казино не так багато.
Я дуже рекомендую вам відвідати онлайн-казино
People try to ensure that there are not many big online casinos.
I highly recommend you to visit the online casino
La gente trata de asegurar que no hay muchos grandes casinos en línea.
Le recomiendo encarecidamente que visite el casino en línea
Заборонене посилання, яке ви опублікували, змушує мене сумніватися, що ви коли-небудь грали там самостійно.
Що ти сказав? 🙂
The forbidden link you posted makes me doubt you have ever played there on your own.
What do you say? 🙂
Повертаючись до теми, я надіслав до Лаз-Вегаса електронний лист про цю проблему відразу після її виникнення, де я ввічливо зазначив, що такі приховані, або краще сказати, невидимі, умови не є чесною грою, і попросив перевірити, чи помилка трапилося - я маю на увазі, обмеження в 8 євро на бонус, пов'язаний з депозитом, не може бути призначеним?
Зараз, більше ніж через 2 дні, вони все ще не відповіли.
У всякому разі, це не така вже й велика справа. Якби я отримав повну суму, це було б із 40-кратним WR (20 тисяч євро) і дуже коротким таймером. Я ще навіть не завершив WR на 200%, а це половина суми! Дуже малоймовірно, що я все одно встиг би.
Після цього у мене залишилося одне питання: чи був 3000x на Гейтсі, який просто лежав і чекав на мене, і я витратив його на це? 😛
Back to the topic, I sent Laz Vegas an email about this issue right after it had occured, where I politely pointed out that such hidden, or should I say invisible, terms aren't fair play and asked them to look into whether an error had occured - I mean, an 8 euro cap on a deposit related bonus can't possibly be intended?
Now, more than 2 days later, they still haven't bothered to reply.
Anyway, it's not that big a deal. Had I received the full amount, it would have come with a 40x WR (20k euros) and a very short timer. I haven't even completed the WR on the 200% yet and that's half the amount! It's very unlikely I'd have made it anyway.
One question I'm left with after this is , was there a 3000x on Gates just lying there waiting for me, and I wasted it on this? 😛
Привіт.
Я дуже стурбований тим, що казино мовчить про умови та можливі помилки зі свого боку.
Це перший раз, коли ви згадали конкретне обмеження 8 євро на депозитний бонус, і якщо це правда, я б сказав, що це звучить абсолютно неправильно... казино має пояснити. Подивимося, чи незабаром ми отримаємо оновлення з нашого боку. 🤔
Hello.
I'm really concerned the casino is silent about the terms and possible mistakes on their side.
This is the first time you mentioned a concrete 8€ cap on deposit bonus, and if this is true I'd say it sounds totally wrong... the casino should explain. Let's see whether we get some update on our end soon. 🤔
Отже, про це знову виграють безкоштовні обертання.
Лаз-Вегас ніколи не відповідав мені з цього приводу, і я також не думав над цим.
Однак сьогодні вони надіслали мені електронний лист про те, що додали 25 безкоштовних обертань до мого облікового запису, тож я зайшов, щоб зіграти в них.
Виграш від них становив понад 100 норвезьких крон - і цього разу було зараховано повну суму, тобто обмеження в 100 норвезьких крон, зрештою, немає...
So, about this free spins win again.
Laz Vegas never replied to me on the matter and I hadn't really thought much more about it either.
Today, however, they emailed me about having added 25 free spins to my account so I dropped by to play them.
The winnings from these were more than NOK 100 - and this time the full amount was credited, meaning there are no NOK 100 cap after all...
Дякуємо за всю надану інформацію. Що стосується умов бонусу та іншої вартості обертання, я вже переслав цю інформацію нашій команді даних, тому вони повинні оновити її відповідно, якщо на нашому веб-сайті вказано неправильно.
Щодо обмеження виграшу від безкоштовних обертань до 100 норвезьких крон - якщо вам не вдалося знайти його ніде на веб-сайті казино, надішліть скаргу на Casino Guru. Якщо в єдиних доступних умовах (на їх веб-сайті) зазначено, що це максимум 1000 євро. зняття для отримання бонусів і нічого більше про обмежені виграші для безкоштовних обертань, тоді ви повинні отримати всю суму 6000 норвезьких крон.
Thank you for all the provided information. When it comes to the bonus terms and conditions + the different spin value, I already forwarded this information to our Data team so they should update it accordingly if it's stated wrong on our website.
Regarding the capped winnings from the free spins to 100 NOK - if you didn't manage to find it anywhere on the casino's website, consider submitting a complaint on Casino Guru. If the only available terms (on their website) state it's 1000 eur max. withdrawal for bonuses and nothing else about capped winnings for free spins, then you should receive the whole amount of 6000 NOK.
Отже, я вирішив, що було б добре отримати остаточну відповідь на це питання тут, і зайшов до їхнього чату, щоб почути, що вони мають сказати про це, оскільки вони ніколи не відповідали на мою пошту, і зрештою; Можливо, я пропустив виграш у 500 євро через помилку з їхнього боку.
На мій превеликий подив, агент служби підтримки абсолютно не хотів запропонувати мені жодної допомоги чи відповіді на мій запит.
Він наполягав, що я отримав від них електронний лист після внесення мого першого депозиту, у якому було б чітко зазначено будь-які умови бонусу. Я ніколи не отримував такого електронного листа, навіть у свою небажану пошту, але мій новий друг Кевін чітко дав зрозуміти, що він не може розглядати це далі, доки я не створю знімок екрана цього електронного листа...
Я спробував пояснити, що скористався стандартною вітальною пропозицією щодо першого депозиту, тож навіщо мені взагалі потрібно було надавати згаданий лист? Стандартна пропозиція така: стандартна . Зі стандартними умовами . Він не знає, що це за терміни?
Я також намагався спрямувати їх на цю тему, оскільки, думаю, було б доречне офіційне пояснення.
Загалом, Лаз-Вегас запропонував мені абсолютно жахливий досвід як нового клієнта в їх новому казино, і виходячи з цього, я можу лише сильно попередити будь-яких можливих майбутніх клієнтів, які цінують міцні відносини між клієнтом і казино.
So, I figured it'd be nice to get a final answer on this issue here and went on their chat to hear what they had to say about it, since they never replied to my mail, and after all; I may or may not have been missing out on an EUR 500 win due to an error on their side.
Much to my surprise, the support agent was outright unwilling to offer me any help or answer to my querie.
He insisted I had received an email from them upon making my 1st deposit where any bonus terms would be clearly stated. I never got such an email, not to my junk mail either, but my new friend Kevin here made it clear he could not look further into this untill I had produced a screenshot of that email...
I tried to explain that I had taken the standard 1st deposit welcome offer - so why would I even need to produce said mail? The standard offer is just that: standard. With standard terms. Does he not know what these terms are?
I also tried to point them towards this thread, since I think an official explanation would be in place.
All in all, Laz Vegas has offered me an absolutely horrible experience as a new client in their newly started casino and based on that, I can only give a strong warning to any possible future clients who value a solid client/casino relation.
Дозвольте сказати, що я б подав скаргу. Хамський чи непрофесійний оператор – це одне, але з цією абсолютно непослідовною справою 500 євро треба розібратися!
Це лише пропозиція, але я думаю, що воно того варте.
Allow me to say I would submit a complaint. The rude or unprofessional operator is one thing, but this completely inconsistent matter of €500 should be dealt with!
It's just a suggestion, but I think it's worth it.
Так, мабуть, ви маєте рацію, що подати скаргу було б правильно, але я просто піду далі. Що стосується мене, Лаз-Вегас показав себе справжнім із самого початку, і я можу лише уявити, на які трюки вони готові піти, якщо мова йде про більший вилучення...
Краще тримайся подалі. На жаль, їхній сайт був досить гладким, і вони мали цікаву програму лояльності, у якій я б хотів брати участь і далі.
Yes, you are probably right that submitting a complaint would be in order but I'll just move on. As far as I'm concerned, Laz Vegas have shown their true self right from the start, and I can only imagine what tricks they might be willing to pull if a bigger withdrawal was in question...
Better stay away. Shame, their site was otherwise smooth enough, and they had an entertaing loyalty program which I'd have liked to take further part in.
Стрімере, друже, якщо ваші балачки спрямовані на мене, я боюся, що вони не мають сенсу. Можливо, ви переклали це в Google, і щось перевернулося з ніг на голову, але я коротко пояснив свою проблему.
Streamer, mate, if your ramblings are directed at me, Im afraid they don't make any sense. Maybe you google translated it and something got turned upside down, but I've explained my issue concisely.
Привіт, любий Даніель 🫡
Я ще раз спокійно все це переглянув і також звернувся до служби підтримки.
Правила трохи змінилися.
Вітальний бонус також відрізняється від зазначеного або відрізняється від країни до країни.
ВІТАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ
ДО €1600 + 100 БЕЗКОШТОВНИХ ОБЕРТАНЬ
1-й депозит: 120% до €600 + 20 безкоштовних обертань на Gates of Olympus
2-й депозит: 50% до €500 + 30 безкоштовних обертань на Lady Wolf Moon
3-й депозит: 75% до €500 + 50 безкоштовних обертань на Big Bass Bonanza
Що стосується умов, коли справа доходить до бонусів, схоже, що вітальний бонус НЕ має ліміту на зняття. (Підтверджено також підтримку).
Розділ 3. Ми залишаємо за собою право обмежувати виграші та зняття з усіх типів бездепозитних бонусів / безкоштовних обертань / безкоштовних ставок, доданих на рахунок клієнта, до суми 1000 євро, як прямо зазначено в Умовах або іншим чином повідомлено.
Отже, це помилка користувача SCATT3R , тому що це не так, як він це описав, і дратує людей тут.
Тільки бездепозитні бонуси мають максимальний виграш у 1000 євро, що, до речі, неймовірно щедро! 🙂
Депозитні бонуси НЕ мають МАКСИМАЛЬНОГО ВИКОНАННЯ .
Сподіваюся, мені вдалося внести ясність 🫡
Hello dear Daniel 🫡
I looked at it all again in peace and also contacted the support.
The rules have changed a bit.
The welcome bonus is also different than what is stated or it differs from country to country.
WELCOME OFFER
UP TO €1,600 + 100 FREE SPINS
1st deposit: 120% up to €600 + 20 Free Spins on Gates of Olympus
2nd deposit: 50% up to €500 + 30 Free Spins on Lady Wolf Moon
3rd deposit: 75% up to €500 + 50 Free Spins on Big Bass Bonanza
As far as terms and conditions go, when it comes to bonuses, it looks like the welcome bonus has NO withdrawal limit. (Confirmed also the support).
Section 3. We reserve the right to limit winnings and withdrawals from all types of NO Deposit Bonuses / Free Spins / Free Bets added to a customer's account up to the value of €1000 as expressly stated in the Terms or otherwise communicated.
So it's a mistake by the user SCATT3R because it's not the way he described it and irritates people here.
Only NO Deposit Bonuses have a maximum win of €1000, which by the way is incredibly generous! 🙂
Deposit bonuses do NOT have a MAX CASH-OUT .
I hope I was able to provide some clarity 🫡
Hallo lieber Daniel 🫡
Ich habe mir das alles in Ruhe Noch einmal angeschaut und mich auch mit dem Support in Verbindung gesetzt.
Die Regeln haben sich ein wenig verändert.
Auch der wilkommens Bonus ist ein anderer als angegeben oder es unterscheidet sich von Land zu Land.
WILLKOMMENSANGEBOT
BIS ZU € 1.600 + 100 FREISPIELE
1. Einzahlung: 120 % bis zu € 600 + 20 Freispiele auf Gates of Olympus
2. Einzahlung: 50 % bis zu € 500 + 30 Freispiele auf Lady Wolf Moon
3. Einzahlung: 75 % bis zu € 500 + 50 Freispiele auf Big Bass Bonanza
Was die Allgemeinen Geschäftsbedingungen angeht, bezüglich Bonusse sieht es so aus, dass es für den Willkommensbonus KEIN Limit bei der Auszahlung gibt. (Bestätigte auch der Support).
Abschnitt 3. Wir behalten uns das Recht vor, Gewinne und Auszahlungen aus allen Arten von Boni OHNE Einzahlung / Freispielen / Gratiswetten, die einem Kundenkonto hinzugefügt wurden, bis zum Wert von 1000 € zu beschränken, wie in den Bedingungen ausdrücklich festgelegt oder anderweitig mitgeteilt.
Es ist also ein Irrtum von dem User SCATT3R da es nicht so ist wie er es dargestellt hat und die Leute hier irritiert.
Nur Bonusse OHNE Einzahlung haben einen maximalen Gewinn von 1000 €, was nebenbei erwähnt echt unfassbar großzügig ist! 🙂
Einzahlungs Bonusse haben KEIN MAX CASH-OUT.
Ich hoffe ich konnte ein wenig Klarheit verschaffen 🫡
Слухай, друже, ти наповнюєш цю тему незв’язаними нісенітницями, відволікаючи увагу від проблеми. Проблема, яка була дуже простою та зрозумілою, до речі, але ви все одно не могли її зрозуміти.
Давайте спробуємо з візуальними елементами:
Listen, mate, you're filling this thread with unrelated nonsense taking the focus away from the issue. An issue that was real simple and straightforward, btw, but still you couldn't get it.
Let's try with visuals:
Де проблема?
Друже, з ваших коментарів я зрозумів, що ви не змогли зняти всі гроші через ліміт.
Це тому, що ваш виграш не було зараховано?
Я думаю, що автоматичний перекладач не так добре перекладає, що може спричинити непорозуміння 🙏🏻
Гарного вечора, сподіваюся, ви зможете вирішити свою проблему 👍
Where is the problem?
Buddy I understand from your comments that you could not withdraw all the money because of the limit.
Is it because your winnings were not credited?
I think the automatic translator doesn't translate that well, which may cause misunderstandings 🙏🏻
Have a nice evening, I hope you can solve your problem 👍
Wo liegt den das Problem??
Kumpel ich verstehe durch deine Kommentare das du nicht alles an geld abheben konntest wegen dem limit.
Geht es darum das deine Gewinne nicht gutgeschrieben wurden??
Ich glaube der automatische Übersetzer übersetzt nicht so gut weswegen villeicht Missverständnise entstehen 🙏🏻
Hab einen schönen Abend, ich hoffe man kann dein Problem lösen 👍
Так, точно 🙂 Мої справжні виграші не були зараховані, і коли я зіткнувся з цим у казино, вони не дали мені пояснень.
Дякую за гарні побажання, друже 🙂
Yes, exactly 🙂 My true winnings weren't credited, and when I confronted the casino about it they wouldn't give me an explanation.
Thank you for your good wishes, friend 🙂
Я думаю, що краще було б трохи сповільнитися. 🙂
Багато бонусів залежать від країни та інших аспектів. Ввічливо прошу мати це на увазі. Не кожен гравець тут повинен знати, що ви думаєте, що він не вміє правильно читати, тому що насправді це не може бути так.🙏
Я захоплююся вашою активністю тут, але я відчуваю, що ви зараз на межі. 🙂
Дякуємо за оновлення - я перешлю його своїм колегам для подальшої перевірки.
I think it would be best to slow down a bit. 🙂
Many bonuses vary based on the country and other aspects. I ask you politely to keep that in mind. Not every player here needs to know you think he can't read properly, because it actually couldn't be the case.🙏
I admire your activity here, but I feel you're on the edge now. 🙂
Thanks for the update - I'll forward it to my colleagues for further check.
Я б спробував пояснити це також через Гуру.
Особисто я трохи здивований, тому що я теж там граю і вважаю, що підтримка була дуже дружньою.
У мене також була невелика проблема, яку я вирішив без особливого стресу.
Ви досягли чогось за цей час?
Я думаю, що вони вам допоможуть, тому що я не маю враження, що це казино, яке ігнорує своїх клієнтів.
🫡
I would try to clarify that also through Guru.
Personally, I'm a bit surprised because I also play there and I think the support was very friendly.
I also had a small problem which was solved without much stress.
Have you achieved anything in the meantime?
I think they will help you because I don't have the impression that it is a casino that ignores its customers.
🫡
Ich würde versuchen das zu klären auch durch Guru.
Ich persönlich bin ein wenig verwundert da ich dort auch spiele und der Support meines Erachtens nach sehr freundlich war.
Ich hatte auch ein kleines Problem welches ohne viel Stress gelöst würde.
Hast du in der Zwischenzeit etwas erreicht?
Ich denke schon das man dir helfen wird da ich Nicht den Eindruck habe das es ein casino ist das seine Kunden ignoriert.
🫡
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.