ГоловнаФорумКазиноLaz Vegas Casino - загальне обговорення

Laz Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від SCATT3R
|
34 597 переглядів 150 відповідей |
|
1...3 4 5...8

Поки що немає новин, казино порушує власні правила та умови. Я все прочитав, але жодної реакції в чаті. Зараз я відкрив справу. З мене досить. Все має бути оброблено за 48 годин. Вони не виконали. Нікому не рекомендую тут грати!

Автоматичний переклад.

Так що руки подалі від цього казино!!!! виплата для мене ще не 2-й день

Автоматичний переклад.
atti38

Я прочитав положення та умови, звичайно, може бути, що години розраховуються за місцевим часом. Я маю Кюрасао зараз о 5:30 ранку, тоді гроші мають надійти сьогодні, тому що в умовах зазначено, що всі платежі очікують на розгляд протягом 48 годин, після чого вони будуть негайно оброблені... Мені цікаво

Автоматичний переклад.
phein67

Привіт.

Я б сказав, що ці приблизні терміни виплат застосовуються лише після повної верифікації. Це цілком стандарт, наскільки я можу судити. Чи можу я дізнатися, чи ви вже пройшли перевірку?

Це зараз найважливіше питання. 🤔

Автоматичний переклад.

У мене схожа проблема з часом очікування оплати. Виведення було замовлено в неділю, тому минуло більше 72 годин робочих днів. У суботу я пройшов верифікацію - прийняли всі документи і в чаті я отримав інформацію, що мій акаунт повністю верифікований. Що стосується казино від групи Dama NV, то чекати дуже довго :/

Автоматичний переклад.

Мене перевірили в суботу в чаті, усі документи, завантажені в профіль, я зараз переглядаю. І завжди виплата не обробляється!!! Це просто не може бути правдою...

Автоматичний переклад.

На це все ще немає грошей, сьогодні четвер, четвертий робочий день, п’ятниця, субота та неділя вони не виплачують, я можу злякатися. Хтось може сказати мені, чи можна зв’язатися з наглядовим органом Кюрасао??

Автоматичний переклад.
atti38

Ви вже отримали виплату? Я ще не отримав свої 4 робочі дні

Автоматичний переклад.
damjan071

Ви вже отримали виплату? Я все ще не отримав своє зняття протягом 4 робочих днів

Автоматичний переклад.
Radka

На це все ще немає грошей, я підтверджений уже 4 робочі дні, п’ятниця, субота та неділя вони не виплачують!

Автоматичний переклад.

@phein67 Ні, моє зняття ще не оброблено. Можливо, вони опрацюють до кінця тижня. У п'ятницю теж платять. У регламенті є лише положення про те, що зняття, замовлене в п’ятницю, буде оброблено після вихідних

Автоматичний переклад.
damjan071

Чисел п'ятниці, суботи та неділі недостатньо, написано в умовах, багато хто отримав гроші на 4-й день, як сьогодні. Сподіваюся, ми сьогодні отримаємо гроші

Автоматичний переклад.
phein67

file

Автоматичний переклад.

На це все ще немає грошей, сьогодні четвер, четвертий робочий день, п’ятниця, субота та неділя вони не виплачують, я можу злякатися. Хтось може сказати мені, чи можна зв’язатися з наглядовим органом Кюрасао??

Автоматичний переклад.

Я розумію ваші почуття, але постачальник субліцензії Кюрасао не допоможе вам із затримкою платежу, я цілком впевнений. Навіть ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та надсилання грошей. 🙁

Щоб отримати додаткову інформацію, відвідайте сайт ANtillephone NV, подробиці можна знайти, коли ви клацнете або торкнетеся печатки validaotr, розміщеної на веб-сайті казино.

file

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, як на мене, це дурниця, казино порушило свої умови, 48 годин давно минуло, а кілька гравців чекають своїх грошей. І я також не думаю, що в цьому казино Лазвегаса багато гравців, тому що вони виплачують лише 4 дні на тиждень. Кожен працівник говорить вам щось своє. Я не розумію цей рейтинг 7,7 для цього казино. Мені досі не заплатили!!!

Автоматичний переклад.
phein67

так, ви праві, ніхто не повинен грати в такому поганому казино

Автоматичний переклад.
damjan071

Все ще немає виплати 13:41 Нічого не сталося

Автоматичний переклад.

Напружений - це добре, ха-ха

Автоматичний переклад.
phein67

Ви насправді сидите перед ПК/мобільним телефоном і постійно чекаєте цієї виплати?????

Мені здається, що днями все крутиться навколо цієї виплати.

Спокійно, це нездорова поведінка.

Почекай, тобі заплатять.

Якщо ви граєте на гроші, яких у вас немає, не грайте

Автоматичний переклад.

Це не має нічого спільного з залежністю, але я наполягаю на своїй правоті, служба підтримки завжди шукає виправдання, що менеджер повинен це перевірити/обробити тощо. Я попросив інші казино Dama nv максимум на 2 дні, це все нісенітниця, що кажуть, якщо хтось зберігає мій виграш, я злюся на те, що йому не підходить. Знову казино давно порушує свої умови, гроші перестають отримувати задоволення для мене. А щодо онлайн-ігор, мій друг, я граю онлайн 18 років, я ніколи не відчував нічого подібного, що ти хочеш мені сказати??? Поясніть? 😅👍

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого