ФорумКазиноLaz Vegas Casino - загальне обговорення

Laz Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від SCATT3R
|
26036 переглядів 150 відповідей |
|
1...3 4 5...8
Додати публікацію
1 рік тому

Поки що немає новин, казино порушує власні правила та умови. Я все прочитав, але жодної реакції в чаті. Зараз я відкрив справу. З мене досить. Все має бути оброблено за 48 годин. Вони не виконали. Нікому не рекомендую тут грати!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так що руки подалі від цього казино!!!! виплата для мене ще не 2-й день

Автоматичний переклад.
atti38
1 рік тому

Я прочитав положення та умови, звичайно, може бути, що години розраховуються за місцевим часом. Я маю Кюрасао зараз о 5:30 ранку, тоді гроші мають надійти сьогодні, тому що в умовах зазначено, що всі платежі очікують на розгляд протягом 48 годин, після чого вони будуть негайно оброблені... Мені цікаво

Автоматичний переклад.
phein67
1 рік тому

Привіт.

Я б сказав, що ці приблизні терміни виплат застосовуються лише після повної верифікації. Це цілком стандарт, наскільки я можу судити. Чи можу я дізнатися, чи ви вже пройшли перевірку?

Це зараз найважливіше питання. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене схожа проблема з часом очікування оплати. Виведення було замовлено в неділю, тому минуло більше 72 годин робочих днів. У суботу я пройшов верифікацію - прийняли всі документи і в чаті я отримав інформацію, що мій акаунт повністю верифікований. Що стосується казино від групи Dama NV, то чекати дуже довго :/

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мене перевірили в суботу в чаті, усі документи, завантажені в профіль, я зараз переглядаю. І завжди виплата не обробляється!!! Це просто не може бути правдою...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На це все ще немає грошей, сьогодні четвер, четвертий робочий день, п’ятниця, субота та неділя вони не виплачують, я можу злякатися. Хтось може сказати мені, чи можна зв’язатися з наглядовим органом Кюрасао??

Автоматичний переклад.
atti38
1 рік тому

Ви вже отримали виплату? Я ще не отримав свої 4 робочі дні

Автоматичний переклад.
damjan071
1 рік тому

Ви вже отримали виплату? Я все ще не отримав своє зняття протягом 4 робочих днів

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На це все ще немає грошей, я підтверджений уже 4 робочі дні, п’ятниця, субота та неділя вони не виплачують!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@phein67 Ні, моє зняття ще не оброблено. Можливо, вони опрацюють до кінця тижня. У п'ятницю теж платять. У регламенті є лише положення про те, що зняття, замовлене в п’ятницю, буде оброблено після вихідних

Автоматичний переклад.
damjan071
1 рік тому

Чисел п'ятниці, суботи та неділі недостатньо, написано в умовах, багато хто отримав гроші на 4-й день, як сьогодні. Сподіваюся, ми сьогодні отримаємо гроші

Автоматичний переклад.
phein67
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На це все ще немає грошей, сьогодні четвер, четвертий робочий день, п’ятниця, субота та неділя вони не виплачують, я можу злякатися. Хтось може сказати мені, чи можна зв’язатися з наглядовим органом Кюрасао??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію ваші почуття, але постачальник субліцензії Кюрасао не допоможе вам із затримкою платежу, я цілком впевнений. Навіть ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та надсилання грошей. 🙁

Щоб отримати додаткову інформацію, відвідайте сайт ANtillephone NV, подробиці можна знайти, коли ви клацнете або торкнетеся печатки validaotr, розміщеної на веб-сайті казино.

file

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, як на мене, це дурниця, казино порушило свої умови, 48 годин давно минуло, а кілька гравців чекають своїх грошей. І я також не думаю, що в цьому казино Лазвегаса багато гравців, тому що вони виплачують лише 4 дні на тиждень. Кожен працівник говорить вам щось своє. Я не розумію цей рейтинг 7,7 для цього казино. Мені досі не заплатили!!!

Автоматичний переклад.
phein67
1 рік тому

так, ви праві, ніхто не повинен грати в такому поганому казино

Автоматичний переклад.
damjan071
1 рік тому

Все ще немає виплати 13:41 Нічого не сталося

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Напружений - це добре, ха-ха

Автоматичний переклад.
phein67
1 рік тому

Ви насправді сидите перед ПК/мобільним телефоном і постійно чекаєте цієї виплати?????

Мені здається, що днями все крутиться навколо цієї виплати.

Спокійно, це нездорова поведінка.

Почекай, тобі заплатять.

Якщо ви граєте на гроші, яких у вас немає, не грайте

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Це не має нічого спільного з залежністю, але я наполягаю на своїй правоті, служба підтримки завжди шукає виправдання, що менеджер повинен це перевірити/обробити тощо. Я попросив інші казино Dama nv максимум на 2 дні, це все нісенітниця, що кажуть, якщо хтось зберігає мій виграш, я злюся на те, що йому не підходить. Знову казино давно порушує свої умови, гроші перестають отримувати задоволення для мене. А щодо онлайн-ігор, мій друг, я граю онлайн 18 років, я ніколи не відчував нічого подібного, що ти хочеш мені сказати??? Поясніть? 😅👍

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого